Laidiens: 04.07.2012., Nr. 104

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/104.AKK1

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņu amata vietu - Labklājības ministrijas Finanšu un attīstības departamenta Pakalpojumu finansēšanas nodaļas finansists (uz noteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības finansista amata pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai ekonomikā

- darba pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē ne mazāk kā 2 gadi

- darba pieredze valsts budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumos

- pieredze projektu finanšu plānošanā, uzskaitē, analīzē, atskaišu pārbaudē un sagatavošanā

- pieredze informācijas apkopošanā, datu bāžu izveidošanā un finanšu līdzekļu izlietojuma analīzē

- prasme darbā ar programmu MS Excel pieredzējuša lietotāja līmenī

Motivācijas vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijā. Adrese: Rīga, Skolas iela 28, LV-1331 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu") vai nosūtot e-pastu: anita.budovska@lm.gov.lv.

Informācija pa tālruni 67021585, 67021621, kā arī Labklājības ministrijas mājas lapā: wwv.lm.gov.lv.


OP 2012/104.AKK2

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Iekšējās drošības daļas izmeklētāja/-s (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-es amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt operatīvo izziņu, lai iegūtu pamatojumu operatīvās pārbaudes vai operatīvās izstrādes uzsākšanai

- veikt saņemtās informācijas operatīvo pārbaudi

- veikt ar noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu saistīto personu operatīvo izstrādi

- piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanas komisijās

- atbilstoši Kriminālprocesa likumam veikt atsevišķas procesuālās darbības, piedalīties izveidotajās izmeklēšanas grupās VID FPP kriminālprocesos, kas uzsākti saistībā ar VID ierēdņu un darbinieku korupciju

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze operatīvajā darbā vai pirmstiesas izmeklēšanā

- nevainojama reputācija

- vēlama apliecība par kvalifikācijas pārbaudījuma nokārtošanu par šaujamieroču un lielas enerģijas pneimatisko ieroču aprites kārtību un prasmi rīkoties ar ieroci

Ierēdņa dienesta vieta: K.Valdemāra iela 1a, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP IDD izmeklētāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2012/104.AKK3

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas galvenā/-s speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-es amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt procesuālos uzdevumus

- veikt tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas darbībās un tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz krievu valodu un no krievu valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai sastādīto procesuālo dokumentu saturu

- veikt tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas darbībās un tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz angļu valodu un no angļu valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai sastādīto procesuālo dokumentu saturu

- sastādīt pārbaudes vai kriminālprocesu lietā esošo dokumentu sarakstu, sanumurēt un cauršūt lietas materiālus

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

- procesa virzītāja uzdevumā sagatavot pieprasījumus kriminālprocesos, uzaicinājumus un citus dokumentus

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā

- vēlama pieredze mutiskajā un rakstiskajā tulkošanā no latviešu valodas uz krievu valodu un angļu valodu un no krievu valodas un angļu valodas uz latviešu valodu

- vēlamas angļu valodas zināšanas C1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

- krievu valodas zināšanas C1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

Ierēdņa dienesta vieta: K.Valdemāra iela 1a, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

-pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP ID galvenā speciālista amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2012/104.AKK4

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku (1 amata vieta) - Darba departamenta Darba attiecību un darba aizsardzības politikas nodaļas juriskonsults

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un tiesību aktu analīzē (priekšrocības pretendentiem ar zināšanām vai darba pieredzi darba tiesību jomā)

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme plānot savu darbu un atbildības sajūta darbu izpildē

- komunikācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Darba pienākumi:

- sagatavot politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus darba tiesību jomā (darba tiesiskās attiecības, kolektīvās darba tiesiskās attiecības, darba strīdu attiecības)

- izvērtēt citu institūciju sagatavotos politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par tiem

- konsultēt valsts pārvaldes iestādes par darba tiesību jautājumiem un sniegt atbildes uz privātpersonu iesniegumiem

- izskatīt starptautisko organizāciju (Eiropas Komisijas un Starptautiskās darba organizācijas) dokumentāciju un sagatavot atbildes, ziņojumus un atskaites par darba tiesību jautājumiem (direktīvām, konvencijām u.c.)

- piedalīties darba grupās, komisijās un sanāksmēs, kas izskata darba tiesību jautājumus, sadarboties ar Valsts darba inspekciju.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Labklājības ministrijas Administratīvajam departamentam Rīgā, Skolas ielā 28.

Tālrunis uzziņām 67021621vai 67021524, e-pasts: Zane.Kiegele@lm.gov.lv.


OP 2012/104.AKK5

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku ( 1 amata vieta) - Darba departamenta Darba attiecību un darba aizsardzības politikas nodaļas juriskonsults

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un tiesību aktu analīzē (priekšrocības pretendentiem ar zināšanām vai darba pieredzi darba tiesību jomā)

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme plānot savu darbu un atbildības sajūta darbu izpildē

- komunikācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Darba pienākumi:

- sagatavot politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus darba tiesību jomā (darba tiesiskās attiecības, kolektīvās darba tiesiskās attiecības, darba strīdu attiecības)

- izvērtēt citu institūciju sagatavotos politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par tiem

- konsultēt valsts pārvaldes iestādes par darba tiesību jautājumiem un sniegt atbildes uz privātpersonu iesniegumiem

- izskatīt starptautisko organizāciju (Eiropas Komisijas un Starptautiskās darba organizācijas) dokumentāciju un sagatavot atbildes, ziņojumus un atskaites par darba tiesību jautājumiem (direktīvām, konvencijām u.c.)

- piedalīties darba grupās, komisijās un sanāksmēs, kas izskata darba tiesību jautājumus, sadarboties ar Valsts darba inspekciju

- pildīt Darba lietu trīspusējās sadarbības apakšpadomes sekretāra pienākumus.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Labklājības ministrijas Administratīvajam departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28.

Tālrunis uzziņām 67021621vai 67021524, e-pasts: Zane.Kiegele@lm.gov.lv.


OP 2012/104.AKK6

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (1 amata vieta) - Iekšējā audita nodaļas auditors

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedības, juridiskajā vai finanšu jomā

- iepriekšēja darba pieredze iekšējā audita veikšanā ne mazāk kā 3gadi (pieredze pamatdarbības auditu veikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- lietotāja zināšanas darbā ar MS Office Word, Excel, vēlamas iemaņas darbā ar

MS Access, MS PowerPoint, MS Outlook

- teicamas komunicēšanas prasmes gan mutvārdos, gan rakstiski

- analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, izdalīt būtiskākos faktorus un izdarīt atbilstošus secinājumus

- labklājības nozares pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba pienākumi:

- veikt auditus Labklājības ministrijas nozarē saskaņā ar Iekšējā audita profesionālās prakses standartiem

- veikt auditējamo sistēmu riska analīzi un novērtēt iekšējās kontroles sistēmas pietiekamību un efektivitāti

- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt to uzraudzību

- atbilstoši savai kompetencei sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem

- piedalīties nodaļas kompetencē esošo metodisko materiālu, instrukciju u.c. dokumentu izstrādē.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Labklājības ministrijas Administratīvajam departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28.

Tālrunis uzziņām 67021621 vai 67021508, e-pasts: Zane.Kiegele@lm.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/104.AKR1

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Metodoloģijas departamenta vecākās referentes ierēdnes amatā 2012.gada 2.jūlijā iecelta IVETA CERIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)