Laidiens: 04.07.2012., Nr. 104
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/104.AKK1
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņu amata vietu
- Labklājības ministrijas Finanšu un attīstības departamenta Pakalpojumu
finansēšanas nodaļas finansists (uz noteiktu laiku)
Izvirzāmās prasības finansista amata pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai ekonomikā
- darba pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē ne mazāk kā 2 gadi
- darba pieredze valsts budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumos
- pieredze projektu finanšu plānošanā, uzskaitē, analīzē, atskaišu pārbaudē
un sagatavošanā
- pieredze informācijas apkopošanā, datu bāžu izveidošanā un finanšu
līdzekļu izlietojuma analīzē
- prasme darbā ar programmu MS Excel pieredzējuša lietotāja līmenī
Motivācijas vēstule un CV jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijā.
Adrese: Rīga, Skolas iela 28, LV-1331 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto
amatu") vai nosūtot e-pastu: anita.budovska@lm.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021585, 67021621, kā arī Labklājības ministrijas
mājas lapā: wwv.lm.gov.lv.
OP 2012/104.AKK2
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Finanšu policijas
pārvaldes Iekšējās drošības daļas izmeklētāja/-s (1 vakance uz nenoteiktu
laiku) ierēdņa/-es amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt operatīvo izziņu, lai iegūtu pamatojumu operatīvās pārbaudes vai
operatīvās izstrādes uzsākšanai
- veikt saņemtās informācijas operatīvo pārbaudi
- veikt ar noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu saistīto personu operatīvo
izstrādi
- piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanas komisijās
- atbilstoši Kriminālprocesa likumam veikt atsevišķas procesuālās darbības,
piedalīties izveidotajās izmeklēšanas grupās VID FPP kriminālprocesos, kas
uzsākti saistībā ar VID ierēdņu un darbinieku korupciju
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā
izglītība (bakalaura grāds) vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai
tiesībās
- vēlama darba pieredze operatīvajā darbā vai pirmstiesas izmeklēšanā
- nevainojama reputācija
- vēlama apliecība par kvalifikācijas pārbaudījuma nokārtošanu par
šaujamieroču un lielas enerģijas pneimatisko ieroču aprites kārtību un prasmi
rīkoties ar ieroci
Ierēdņa dienesta vieta: K.Valdemāra iela 1a, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP IDD izmeklētāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2012/104.AKK3
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Finanšu policijas
pārvaldes Izmeklēšanas metodikas daļas galvenā/-s speciālista/-es (1 vakance uz
nenoteiktu laiku) ierēdņa/-es amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt procesuālos uzdevumus
- veikt tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas
darbībās un tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz krievu valodu
un no krievu valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai
sastādīto procesuālo dokumentu saturu
- veikt tulka pienākumus, piedaloties izmeklētāju veicamajās izmeklēšanas
darbībās un tulkot (mutiski un rakstiski) no latviešu valodas uz angļu valodu
un no angļu valodas uz latviešu valodu izmeklēšanas darbību gaitu vai sastādīto
procesuālo dokumentu saturu
- sastādīt pārbaudes vai kriminālprocesu lietā esošo dokumentu sarakstu,
sanumurēt un cauršūt lietas materiālus
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
- procesa virzītāja uzdevumā sagatavot pieprasījumus kriminālprocesos,
uzaicinājumus un citus dokumentus
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā
izglītība (bakalaura grāds) vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai
tiesībās
- vēlama pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā
- vēlama pieredze mutiskajā un rakstiskajā tulkošanā no latviešu valodas uz
krievu valodu un angļu valodu un no krievu valodas un angļu valodas uz latviešu
valodu
- vēlamas angļu valodas zināšanas C1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
- krievu valodas zināšanas C1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
Ierēdņa dienesta vieta: K.Valdemāra iela 1a, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
-pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP ID galvenā speciālista amatu (jūsu vārds,
uzvārds)".
OP 2012/104.AKK4
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
uz noteiktu laiku (1 amata vieta) - Darba departamenta Darba attiecību un darba
aizsardzības politikas nodaļas juriskonsults
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un tiesību aktu
analīzē (priekšrocības pretendentiem ar zināšanām vai darba pieredzi darba tiesību
jomā)
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme plānot savu darbu un atbildības sajūta darbu izpildē
- komunikācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- labas iemaņas darbā ar datoru
Darba pienākumi:
- sagatavot politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus darba
tiesību jomā (darba tiesiskās attiecības, kolektīvās darba tiesiskās
attiecības, darba strīdu attiecības)
- izvērtēt citu institūciju sagatavotos politikas plānošanas dokumentu un
tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par tiem
- konsultēt valsts pārvaldes iestādes par darba tiesību jautājumiem un
sniegt atbildes uz privātpersonu iesniegumiem
- izskatīt starptautisko organizāciju (Eiropas Komisijas un Starptautiskās
darba organizācijas) dokumentāciju un sagatavot atbildes, ziņojumus un
atskaites par darba tiesību jautājumiem (direktīvām, konvencijām u.c.)
- piedalīties darba grupās, komisijās un sanāksmēs, kas izskata darba
tiesību jautājumus, sadarboties ar Valsts darba inspekciju.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
Labklājības ministrijas Administratīvajam departamentam Rīgā, Skolas ielā 28.
Tālrunis uzziņām 67021621vai 67021524, e-pasts: Zane.Kiegele@lm.gov.lv.
OP 2012/104.AKK5
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
uz nenoteiktu laiku ( 1 amata vieta) - Darba departamenta Darba attiecību un
darba aizsardzības politikas nodaļas juriskonsults
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un tiesību aktu
analīzē (priekšrocības pretendentiem ar zināšanām vai darba pieredzi darba tiesību
jomā)
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme plānot savu darbu un atbildības sajūta darbu izpildē
- komunikācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- labas iemaņas darbā ar datoru
Darba pienākumi:
- sagatavot politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus darba
tiesību jomā (darba tiesiskās attiecības, kolektīvās darba tiesiskās
attiecības, darba strīdu attiecības)
- izvērtēt citu institūciju sagatavotos politikas plānošanas dokumentu un
tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par tiem
- konsultēt valsts pārvaldes iestādes par darba tiesību jautājumiem un
sniegt atbildes uz privātpersonu iesniegumiem
- izskatīt starptautisko organizāciju (Eiropas Komisijas un Starptautiskās
darba organizācijas) dokumentāciju un sagatavot atbildes, ziņojumus un
atskaites par darba tiesību jautājumiem (direktīvām, konvencijām u.c.)
- piedalīties darba grupās, komisijās un sanāksmēs, kas izskata darba
tiesību jautājumus, sadarboties ar Valsts darba inspekciju
- pildīt Darba lietu trīspusējās sadarbības apakšpadomes
sekretāra pienākumus.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
Labklājības ministrijas Administratīvajam departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28.
Tālrunis uzziņām 67021621vai 67021524, e-pasts: Zane.Kiegele@lm.gov.lv.
OP 2012/104.AKK6
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (1
amata vieta) - Iekšējā audita nodaļas auditors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
grāmatvedības, juridiskajā vai finanšu jomā
- iepriekšēja darba pieredze iekšējā audita veikšanā ne mazāk kā 3gadi
(pieredze pamatdarbības auditu veikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- lietotāja zināšanas darbā ar MS Office Word, Excel, vēlamas iemaņas darbā
ar
MS Access, MS PowerPoint, MS Outlook
- teicamas komunicēšanas prasmes gan mutvārdos, gan rakstiski
- analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, izdalīt
būtiskākos faktorus un izdarīt atbilstošus secinājumus
- labklājības nozares pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pienākumi:
- veikt auditus Labklājības ministrijas nozarē saskaņā ar Iekšējā audita
profesionālās prakses standartiem
- veikt auditējamo sistēmu riska analīzi un novērtēt iekšējās kontroles
sistēmas pietiekamību un efektivitāti
- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt
to uzraudzību
- atbilstoši savai kompetencei sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles
jautājumiem
- piedalīties nodaļas kompetencē esošo metodisko materiālu, instrukciju u.c.
dokumentu izstrādē.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
Labklājības ministrijas Administratīvajam departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28.
Tālrunis uzziņām 67021621 vai 67021508, e-pasts: Zane.Kiegele@lm.gov.lv.