Jelgavas novada sociālais dienests atkārtoti izsludina konkursu uz
sociālā darbinieka amatu (uz darbinieka prombūtnes laiku)
Galvenie amata pienākumi:
1) organizēt vai sniegt klientam nepieciešamos sociālos pakalpojumus un
sociālo palīdzību
2) izstrādāt sociālās rehabilitācijas/atveseļošanās plānus atbilstoši
identificētajām sociālajām problēmām un vajadzībām
3) apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus sociālo gadījumu risināšanā,
ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās
Prasības pretendentiem:
1) otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajā
darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā
2) prasme piemērot normatīvos aktus
3) prasme sagatavot ziņojumus un atbildes vēstules
4) labas iemaņas darbā ar MS Office programmām
5) prasme strādāt komandā
6) prasme kontaktēties ar cilvēkiem
7) vēlama viena gada darba pieredze sociālajā darbā
8) vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.
Pieteikumu konkursam uz Jelgavas novada sociālā dienesta sociālā darbinieka
amatu, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju sūtīt Jelgavas novada sociālajam dienestam Pasta ielā 37, Jelgavā,
LV-3001 (ar norādi - konkursam uz sociālā darbinieka amatu), iesniegt personīgi
Jelgavas novada pašvaldības sociālajā dienestā, 412.kabinetā (4.stāvā), Pasta
ielā 37, Jelgavā, darba laikā vai nosūtīt uz e-pastu: kristine.rengarte@jelgavasnovads.lv.
līdz 2012.gada 20.jūlijam. Kontakttālrunis 63024965.
Ar konkursa nolikumu var iepazīties Jelgavas novada pašvaldības mājas lapā: www.jelgavasnovads.lv un Jelgavas novada sociālajā dienestā
412.kabinetā, Pasta ielā 37, Jelgavā, darba laikā.
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot,
un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu
ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās
infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākais referents
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā,
vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)
- darba organizēšanas, koordinācijas prasmes, prasme uzstāties,
pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- vēlamas profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto infrastruktūras
pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību transporta jomā
- apkopot un izvērtēt informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par
Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas
Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un
uzlabošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālr. 67083838 vai 67083845.
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Latvijas Garantiju aģentūras
valdes locekļa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība finanšu, biznesa vadības vai citā pielīdzināmā jomā
- pieredze vadošā amatā, ne mazāk par pieciem gadiem vai pieredze risku izvērtēšanas
jomā
- korporatīvā finansējuma tirgus pārzināšana
- izpratne par lēmumu pieņemšanas procesu valsts pārvaldē
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un laba profesionālā reputācija
- atbilstība valsts amatpersonas statusam
Pieteikuma dokumenti (pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) 14 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai
jānosūta Ekonomikas ministrijai (pasts@em.gov.lv)
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882.