Laidiens: 10.07.2012., Nr. 107

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/107.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra ierēdņa amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku

 Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

 Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2012/107.AKK2

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Tukuma teritoriālās struktūrvienības vecākais (-ā) referents (-e) uz noteiktu laiku (1 vakance ar 32 stundu darba nedēļu un 1 vakance ar 20 stundu darba nedēļu)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- vēlama pieredze grupu vadīšanas darbā

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā Vakances)) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Tukuma teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Pils iela 14, Tukums, LV-3101. Informācija pa tālruni 63124773 vai 67021123, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2012/107.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu referenta amatam komunikāciju projektu jautājumos

 

Galvenie pienākumi:

- sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana, lai palielinātu sabiedrības, tai skaitā Uzņēmumu reģistra klientu, informētību par Uzņēmumu reģistra funkcijām un tās kompetencē esošiem jautājumiem

- plānot Uzņēmumu reģistra atpazīstamības kampaņu masu saziņas līdzekļos

- pārvaldīt un koordinēt sadarbību ar plašsaziņas līdzekļiem

- piedalīties dažādu informatīvo materiālu izdošanā par Uzņēmumu reģistru

- organizēt un nodrošināt Uzņēmumu reģistra iekšējās un ārējās mājas lapas pilnveidošanu un aktualizēšanu

Prasības pretendentam:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- vēlama darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā

- zināšanas lietvedībā, labas iemaņas darbā ar datoru

- augstas darba spējas, teicamas organizatora spējas

- laba spriestspēja un plašs redzesloks

- izcilas prezentēšanas iemaņas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā.

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2012/107.AKK4

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu atbilstības vadības nodaļas vecākā referenta (-es) amatu

Darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu ieviešanas tiesisko uzraudzību, iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi un saskaņošanu, apstrīdēto un pārsūdzēto lēmumu izskatīšanu, iekšējo un ārējo auditu darbības koordinēšanu, tematisko pārbaužu veikšanu.

Prasības:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē

- vēlama pieredze administratīvo aktu izstrādē

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- atbilstība Valsts Civildienesta likuma 7.panta prasībām

- kā priekšrocība tiks uzskatīta iepriekšēja pieredze ar Administratīvā procesa likumu un normatīvajiem aktiem ES fondu jomā

Piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar ES fondu ieviešanu, administratīvā procesa piemērošanu.

Motivācijas vēstuli un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183; 67013238.


OP 2012/107.AKK5

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta juriskonsults

Piedāvājam atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!

Galvenie pienākumi:

Tiesību aktu projektu sagatavošana, juridiskā izvērtēšana un noformēšana, priekšlikumu sniegšana Ministru prezidentam par tiesību aktu projektu virzību, valsts interešu pārstāvība tiesvedības procesos

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā juridiskā izglītība

-vismaz divu gadu darba pieredze jurista amatā valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)