Laidiens: 11.07.2012., Nr. 108

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/108.AKK1

Sporta medicīnas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - jurists (personāla jautājumos)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- darbības sfērai atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze jurista profesijā (personāla jautājumos)

- darba pieredze valsts pārvaldē

- prasme veikt personāla datu uzkrāšanu, sistematizēšanu un analīzi, personāla plānošanu

- zināšanas par amatu klasifikācijas kārtību

- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Sporta medicīnas valsts aģentūrā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Rīga, Raiņa bulvāris 27, LV-1050, 305.kabinets.

Tālrunis uzziņām 67227306.


OP 2012/108.AKK2

Finanšu ministrija izsludina konkursus uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

1. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Eiropas Sociālā fonda uzraudzības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- akadēmiskā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt Eiropas Sociālā fonda (ESF) līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību sociālās iekļaušanas jomā un pasākumam "Veselība darbā"

- apkopot un izvērtēt uzraudzības informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par ES fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas Sociāla fonda līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā

- nodrošināt informācijas atlasi Vadības informācijas sistēmā un atbilstošu tās analīzi dažādos griezumos

2. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākais eksperts

Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) vadības un kontroles sistēmas izveidi un nodrošina pastāvīgu tās pilnveidošanu.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā ar ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanas sistēmām

- vēlama pieredze sadarbībā ar Eiropas Komisijas institūcijām

- vēlamas zināšanas risku vadības procesa ieviešanā un uzturēšanā

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- prasme strādāt ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt risku vadības procesa ieviešanu un uzturēšanu vadošajā iestādē saskaņā ar Finanšu ministrijā apstiprinātajiem iekšējiem normatīvajiem aktiem integrētās risku vadības, kvalitātes vadības un procesu vadības ieviešanas un uzturēšanas jomā

- sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

- atbilstoši nodaļas kompetencei ierosināt veikt auditus un pārbaudes atklāto konstatējumu novēršanai

- uzraudzīt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmā iesaistīto iestāžu darbības nepilnību novēršanā u.tml.

3. Tiešo nodokļu departamenta Īpašuma un iedzīvotāju ienākuma nodokļu nodaļas vecākais referents

Tiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu politikas izstrādi tiešo nodokļu jomā un izložu un azartspēļu nodevas un nodokļa jomā.

Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā juridiskā vai ekonomiskā izglītība

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- zināšanas par nekustamā īpašuma nodokli, iedzīvotāju ienākuma nodokli un mikrouzņēmumu nodokli

- vēlama pieredze darbā ar nekustamā īpašuma nodokli

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- spēja strādāt dinamiski un spriedzes apstākļos

- labas analītiskās un komunikāciju spējas

- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšana

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrāde

- fizisko un juridisko personu iesniegumu saistībā ar nodaļas kompetences jautājumiem izskatīšana sarežģītos gadījumos un atbilžu sagatavošana

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildus informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083838 vai 67083845.


OP 2012/108.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu jaunākā klientu apkalpošanas speciālista amatam

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā

Galvenie pienākumi:

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju;

- atbildēt uz telefonu zvaniem un konsultēt apmeklētājus savas kompetences ietvaros;

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem.

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība;

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru;

- teicama saskarsmes kultūra;

- teicamas latviešu valodas zināšanas;

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;

- zināšanas administratīvajās un komerctiesībās.

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā;

- labus darba apstākļus;

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības;

- darba vietu Rīgas centrā.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2012/108.AKK4

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz biroja administratora amatu

Prasības:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- darba pieredze biroja darba organizācijā

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar lietvedības sistēmas organizēšanu un dokumentu kārtošanu

- praktiska darba pieredze lietvedības dokumentu un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti

- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti

- teicamas valsts valodas zināšanas

- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes, efektīva ikdienas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku un pieredze darbā ar lietvedības programmām

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darba vietas vai iepriekšējās darba vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2012.gada 20.jūlijam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā: www.pa.gov.lv.

Uzziņas: tālr. 67021349; e-pasts: Silva.Atvara@pa.gov.lv.


OP 2012/108.AKK5

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiāles nodarbinātības organizators - 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama darba pieredze klientu konsultēšanā (vismaz 1 gads)

- darba pieredze valsts pārvaldē (īpaši nodarbinātības jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā

- vēlamas divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

- zināšanas vai pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata pienākumi:

- klientu atlase no datu bāzēm konkrētiem nodarbinātības pasākumiem

- klientu iesaiste pasākumos, grupu komplektēšana, informēšana, datu apstrāde

- darba devēju datu bāzes uzturēšana un brīvo darba vietu reģistrācija sistēmā

- jaunu darba devēju apzināšana, sadarbības veidošana

- darba devēju iesaiste piemērotos nodarbinātības pasākumos

Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija (20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis") jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiālē (adrese: Skolotāju iela 3, Jelgava, LV-3001) vai nosūtot uz e-pastu: Andra.Dietlava@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63026720, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/108.AKR1

Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija informē, ka konkursa kārtībā 2012.gada 4.jūlijā Kustības drošības daļas vecākā inspektora bīstamo kravu pārvadājumu jautājumos ierēdņa amatā iecelts GINTARS ŠLEKONIS.


OP 2012/108.AKR2

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka Eiropas Sociālā fonda departamenta Projektu uzraudzības nodaļas vadītāja vietnieka amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 9.jūlijā iecelts UĢIS RENGARTS.


OP 2012/108.AKR3

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka Juridiskā departamenta Licencēšanas un tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsultes amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 10.jūlijā iecelta OLGA DMITRIJEVA.


OP 2012/108.AKR4

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka Juridiskā departamenta Iepirkumu un līgumu nodaļas vadītāja amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku 2012.gada 10.jūlijā iecelts JĀNIS MUZIKANTS.


OP 2012/108.AKR5

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā 2012.gada 5.jūlijā tika iecelta DAINA LINDE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)