Laidiens: 18.09.2012., Nr. 147
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/147.AKK1
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku Administratīvā
departamenta Finanšu un grāmatvedības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- kreditoru saistību uzskaite: rēķinu saņemšana, to pārbaude, iegrāmatošana,
maksājumu uzdevumu sagatavošana
- norēķinu ar kreditoriem kontrole, analīze budžeta programmu ietvaros pa
struktūrvienībām
- budžeta programmu finansējuma izlietojuma analīze pa budžeta programmām,
pa struktūrvienībām
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- vismaz 1 gada pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites sistēmu "Horizon"
- pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmām
- labas zināšanas MS Office (Excel) programmā
- ļoti labas analītiskās prasmes
- pieredze darbā ar teritoriālajām struktūrvienībām un to darbības izdevumu
uzskaite tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darba vietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Lauku atbalsta
dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, LV-1981, e-pasts:
darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 65035859.
OP 2012/147.AKK2
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā
nodrošinājuma nodaļas vadītājs
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām iepirkumu un projektu
vadības jomā
- darba pieredze vadošā ne mazāk kā 2 gadi
- zināšanas un pieredze personālvadībā
- pieredze iepirkumu plānošanā un iepirkumu komisijas darbā
- izpratne par projektu vadību
- prasme strādāt ar datoru (Word, Excel)
- labas saskarsmes un organizatora prasmes
- prasme pārliecināt un argumentēt viedokli
- spēja pieņemt lēmumus
- divu svešvalodu zināšanas (krievu, angļu, vācu, franču)
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt un pārraudzīt nodaļas darbu
- piedalīties normatīvo aktu izstrādē
- organizēt īpašumu apsaimniekošanu un uzturēšanu
- organizēt un kontrolēt iepirkumus
- vadīt iepirkumu komisijas darbu
- kontrolēt sagatavotās personāla dokumentācijas atbilstību normatīvo aktu
prasībām
- nodrošināt IT pilnveidošanu
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu uz adresi:
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1045,
Latvijā, vai iesniegt personīgi 244.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536136.
OP 2012/147.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Jēkabpils reģionālā nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Ogrē)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 304 Ls (bruto alga) un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv, sadaļā
"Aktualitātes" > "Darba piedāvājumi" >
"Pieteikuma anketa") 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un
aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz
konkursu iesniegt VSAA Jēkabpils reģionālajā nodaļā Rīgas ielā 152, Jēkabpilī,
LV-5202 (ar norādi "Konkursam") vai pa e-pastu: jekabpils@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 65207135, fakss 65221858.
OP 2012/147.AKK4
Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) izsludina konkursu uz institūta
direktora amatu Transporta un mašīnzinību fakultātē -
Aeronautikas institūtā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz rektoram adresēts
iesniegums, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un
nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta
arī zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu
saraksts pēdējo sešu gadu laikā. Ja nepieciešams, jāpievieno valsts valodas
prasmi apliecinošs dokuments, kā arī citi dokumenti, lai pretendents pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Visi dokumenti jāiesniedz RTU personāldaļā.
Papildu informācija pa tālr. 67809391.
Konkursa termiņš - mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
OP 2012/147.AKK5
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā
nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieks juridiskajos jautājumos
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze darbā valsts pārvaldē un jurista specialitātē ne mazāk kā 3 gadi (pieredze Veselības ministrijas sistēmā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvu pārzināšana
un prasme pielietot praksē
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- organizatora prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- labas lietvedības zināšanas
- vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu, vācu)
Galvenie pienākumi:
- veikt tiesību aktu projektu izstrādāšanu
- sniegt atbalstu citiem darbiniekiem juridiskajos jautājumos
- izskatīt un sagatavot dažādus līgumus
- sniegt atzinumus par citu iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem
- veikt pārvaldes lēmumu tiesisku izvērtēšanu pirms tā pieņemšanas
- iepirkumu procedūru administrēšana
- pārstāvēt iestādes intereses tiesā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē;
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu uz adresi:
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1045,
Latvijā, vai iesniegt personīgi 244.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536136.
OP 2012/147.AKK6
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā
nodrošinājuma nodaļas iepirkuma speciālists
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze publisko iepirkumu jomā ilgāka par 3 gadiem
- normatīvo aktu iepirkumu jomā pārzināšana
- praktiskas iemaņas lietvedībā
- labas sadarbības prasmes
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, Power
Point)
- teicamas iemaņas darbā ar biroja tehniku
- angļu un krievu valodas zināšanas: sapratne un runāšana - A1 pamata
līmenis
Galvenie pienākumi:
- sagatavot nepieciešamos dokumentus iepirkumu procedūras nodrošināšanai
- piedalīties iepirkuma komisiju darbā
- veikt iepirkumu procedūru izstrādāšanu un pilnveidošanu
- piedalīties līgumprojektu izstrādē
- sagatavot un savlaicīgi iesniegt Iepirkumu uzraudzības birojā
nepieciešamos pārskatus
- kontrolēt piegādātāja saistību izpildi
- apkopot informāciju par nepieciešamajām precēm un pakalpojumiem
- veikt iepirkuma procedūru dokumentēšanu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē;
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu uz adresi:
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1045,
Latvijā, vai iesniegt personīgi 244.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536136.
OP 2012/147.AKK7
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā
nodrošinājuma nodaļas vecākais personāla speciālists
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība personālvadībā
vai tiesību zinātnēs, kas papildināta ar padziļinātām personālvadībai
atbilstošām studijām
- pieredze personālvadībā ilgāka par 3 gadiem
- pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem (izpratne par valsts civildienesta
un darba tiesisko attiecību regulējošajiem normatīvajiem aktiem)
- personālvadības jomu un valsts pārvaldes jomu regulējošo normatīvo aktu
teicama pārzināšana
- ļoti labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- labas organizatora prasmes
- prasme plānot savu darba laiku
- teicamas prasmes darbā ar datoru un labas iemaņas darbā ar biroja tehniku
- labas zināšanas lietvedībā
- vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu, vācu) sarunvalodas līmenī
Galvenie pienākumi:
- organizēt un vadīt darbu personāla jomā, nodrošinot personālvadības
funkciju īstenošanu, atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- piedalīties iestādes personālpolitikas izstrādē
un personāla plānošanā
- veikt personāla dokumentu izstrādāšanu, noformēšanu un reģistrēšanu
- apkopot visa veida personālvadības statistiskos datus
- konsultēt iestādes darbiniekus personāljautājumos
- veikt jauno iestādes darbinieku (ierēdņu) uzņemšanu un iepazīstināšanu ar
iestādes funkcijām un kolektīvu
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē;
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu uz adresi:
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1045,
Latvijā, vai iesniegt personīgi 244.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Informācija pa tālr. 67536136.
OP 2012/147.AKK8
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu: Plānošanas un attīstības departamenta Finanšu un
grāmatvedības nodaļas vadītājs - finansists
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (ekonomikas vai finanšu
nozarē)
- darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ilgāka par trīs gadiem
finansista, ekonomista vai galvenā grāmatveža amatā
- pieredze finanšu resursu stratēģiskā plānošanā
- prasme organizēt savu un padoto darbu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme vadīt kolektīvu un strādāt komandā
- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus
- pieredze valsts budžeta sagatavošanā
- budžeta grāmatvedības principu pārzināšana
- izpratne par valsts pārvaldes sistēmu
- teicamas datorlietošanas prasmes, pieredze darbā ar biroja tehniku
- pamatzināšanas lietvedībā
- angļu valodas zināšanas:
sapratne - C 1 augstākais līmenis;
runāšana - B 2 vidējais līmenis;
rakstīšana - B 1 vidējais līmenis.
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt un pārraudzīt finanšu plānošanas, prognozēšanas
un analīzes procesu
- nodrošināt racionālu resursu izmantošanu
- kontrolēt un analizēt iedalīto budžeta līdzekļu izlietojumu saskaņā ar
apstiprinātajiem finanšu plāniem un tāmēm, nepieciešamības gadījumos iesniegt
priekšlikumus par izmaiņu veikšanu tāmēs un finansēšanu plānos
- izstrādāt un ieviest cenu politiku maksas pakalpojumiem
- atbildēt par finanšu ceturkšņu pārskatu, gada finanšu pārskata un atskaišu
sastādīšanu
- sagatavot normatīvo aktu projektus nodaļas kompetences jomā.
Nepieciešamības gadījuma tos savlaicīgi aktualizēt
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu uz adresi:
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1045,
Latvijā, vai iesniegt personīgi 244.kabinetā 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536136.
OP 2012/147.AKK9
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības
departamenta ierēdņa amatu - konsultants
Galvenie pienākumi:
- sniegt atzinumus par sagatavotiem tiesību aktu projektiem un to anotācijām
valsts pārvaldes attīstības jomā
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas
dokumentu projektus un nodrošināt to virzību izskatīšanai Ministru kabinetā
- analizēt atsevišķas problēmas valsts pārvaldē
- piedalīties kvalitātes sistēmas procesu pilnveidošanā valsts pārvaldē
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, finanšu vadībā vai sociālo zinātņu jomā
(izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vismaz gada pieredze valsts pārvaldē vai kvalitātes vadības sistēmas
vadīšanā (pieredze kvalitātes vadības sistēmas vadīšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- iniciatīva un spēja piedāvāt risinājumus valsts pārvaldes attīstības
politikas pilnveidošanai
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
- analītiska domāšana
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36,
Rīgā LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67082844.
OP 2012/147.AKK10
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības
departamenta ierēdņa amatu - konsultants
Galvenie pienākumi:
- piedalīšanās valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības stratēģijas
izstrādē
- regulāra cilvēkresursu attīstības politikas procesu analīze un pilnveidošana,
ieviešot labāko praksi
- darba izpildes novērtēšanas sistēmas ieviešana valsts pārvaldes iestādēs,
tai skaitā mācību vadīšana
- ministriju un padotības iestāžu personālvadības speciālistu konsultēšana
- tiesību aktu izstrādāšana un atzinumu sniegšana par citu institūciju
sagatavotajiem tiesību aktiem savas kompetences ietvaros
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- divu gadu pieredze cilvēkresursu vadības/attīstības jomā
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu
- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes cilvēkresursu
attīstības politikas pilnveidošanai
- izcilas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt vai
iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520,
e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.
OP 2012/147.AKK11
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz VAS "Privatizācijas
aģentūra" valdes priekšsēdētāja un valdes locekļa amatiem
Prasības valdes priekšsēdētāja amata pretendentam:
- augstākā izglītība jurisprudencē, ekonomikā, vadības zinībās vai citā
pielīdzināmā jomā
- pieredze vadošā amatā vai administratīvā darba pieredze, īpaši pārmaiņu
vadībā
- izpratne par valsts un pašvaldības īpašuma objektu privatizācijas un
aktīvu pārvaldes jomu, to regulējošiem normatīviem aktiem Latvijā un minēto
aktu piemērošanu
- izpratne par ekonomikas procesiem Latvijā
- pieredze finanšu risku izvērtēšanas/analīzes jomā, zināšanas par
uzņēmuma/iestādes finanšu līdzekļu pārvaldību
- labas analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- nevainojama reputācija
Prasības valdes locekļa amata pretendentam:
- augstākā izglītība jurisprudencē, ekonomikā, vadības zinībās vai citā
pielīdzināmā jomā
- izpratne par valsts un pašvaldības īpašuma objektu privatizācijas jomu, to
regulējošiem normatīviem aktiem Latvijā un minēto aktu piemērošanu
- izpratne par ekonomikas procesiem Latvijā
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un pamatot viedokli
par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas analītiskās spējas
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- nevainojama reputācija
Amata pretendenti 21 kalendārās dienas laikā pēc sludinājuma publicēšanas
personīgi vai e-pastā (pasts@em.gov.lv) iesniedz
Ekonomikas ministrijas Personāla vadības nodaļā pieteikumu, norādot amatu, uz
kuru pretendē, un šādus dokumentus:
- autobiogrāfiju (CV);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (var tikt lūgts uzrādīt
oriģinālus, vēršoties pie pretendenta atsevišķi).
OP 2012/147.AKK12
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Teritoriālās
sadarbības projektu kontroles departamenta finanšu ekspertu/-i (ierēdņa amats
uz noteiktu laiku)
Pienākumi:
- nodrošināt pirmā līmeņa finanšu kontroli Eiropas Kopienas Teritoriālās
sadarbības programmu finansētajiem projektiem Latvijā, kas ietver sevī -
projekta progresa pārskata un finanšu dokumentu audita veikšanu, pārbaudi
projekta īstenošanas vietā un atzinuma izsniegšanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (uzņēmējdarbības, finanšu, ekonomikas, grāmatvedības, audita
nozarē, tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām
zināšanām
- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas
vismaz intermediate level)
- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze atbilstoši darbības jomai -
Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu kontrole, audits,
valsts budžeta līdzekļu izlietojuma kontrole, grāmatvedība, banku sektors,
nodokļu audits, noziedzīgi iegūto līdzekļu izpēte
- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvos aktus, t.sk. Eiropas Reģionālās attīstības fondu regulējošo
normatīvos aktus
- vēlamas zināšanas un prasme piemērot pārrobežu, transnacionālās un
starpreģionu sadarbības programmu prasības
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
- labas datora lietošanas prasmes
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības
aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19,
LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2012/147.AKK13
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz Nekustamā īpašuma formēšanas
departamenta Būvju kadastrālās uzmērīšanas daļas datu kvalitātes eksperta amatu
(uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot datu atlases būvju un ar tām saistīto datu pārbaudes,
aktualizācijas un datu kvalitātes uzlabošanas vajadzībām
- veikt reģistrēto būvju datu kvalitātes analīzi, sagatavot pārskatus un
sniegt priekšlikumus datu kārtošanai
- veikt būvju kadastrālās uzmērīšanas procesa analīzi un sniegt
priekšlikumus par būvju datu reģistrācijas procesa pilnveidošanu un attīstību
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība matemātikā vai inženierzinātnēs (vēlama
matemātiķa-statistiķa kvalifikācija)
- pieredze darbā ar programmnodrošinājumu tehnisko dokumentāciju un tās
sagatavošanu
- zināšanas par informācijas sistēmām, sistēmanalīzes un testēšanas darbu
kopumā, kā arī prasme veikt sistēmanalīzes un testēšanas darbus
- informācijas sistēmu un datu bāzu vadības sistēmu principu pārzināšana
- pārzināt relāciju tipa datu bāzu uzbūvi un darbības principus, un SQL
pieprasījumu valodu;
- prasme strādāt ar MS Office programmām (noformēt dokumentus, analīzes un
atskaišu materiālus)
- vēlamas svešvalodu zināšanas amatam nepieciešamās terminoloģijas līmenī
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31
- bruto darba algu Ls 492 līdz 698
- sociālās garantijas un stabilu darba vietu
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas, līdz 2012.gada
28.septembrim ieskaitot, sūtīt VZD Personāla daļai 11.novembra krastmalā 31,
Rīga, LV-1050, e-pasts: konkurss@vzd.gov.lv, tālr.
67038614.