Laidiens: 19.09.2012., Nr. 148

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/148.AKK1

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu:

Informātikas departamenta Informācijas tehnoloģiju attīstības daļas vecākais/-ā eksperts/-e (sistēmu analītiķis/-e)

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt informācijas sistēmu lietotāju vajadzības - problēmas un izmaiņu pieprasījumus

- koordinēt informācijas sistēmu izmaiņu procesu

- līdzdarboties jaunu informācijas sistēmu vai atsevišķu komponenšu ieviešanas projektos

- sagatavot informācijas sistēmu tehniskās specifikācijas, piedalīties specifikāciju saskaņošanā un piegādātās programmatūras testēšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta 1.līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai finanšu jomā, kas papildināta ar zināšanām informācijas sistēmu analīzes un/vai programmēšanas jomā

- izpratne par programminženieriju un programmatūru dzīves ciklu

- vēlama darba pieredze informāciju sistēmu analīzes un/vai izmaiņu ieviešanas jomā, t.sk. praktiskas iemaņas testēšanā un/vai programmēšanā

- vēlama izpratne par datu noliktavu tehnoloģijām (var būt izstrādāts pētnieciskais darbs izglītības iestādē)

- zināšanas un iemaņas darbā ar relāciju datu bāzēm un SQL tiks uzskatītas par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas IT jomā

- precizitāte, komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr.67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2012/148.AKK2

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu: Sakaru departamenta direktora vietnieks - Sakaru nozares attīstības nodaļas vadītājs (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sakaru nozarē, tiesību zinātņu, ekonomikas vai vadības specialitātē

- pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 2 gadi

- pieredze elektronisko sakaru vai pasta nozarē ne mazāka kā 2 gadi

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām

- zināšanas par elektronisko sakaru un pasta nozares regulējumu nacionālajās un starptautiskajās tiesībās

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- pieredze darba organizēšanā

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar datorprogrammām: Microsoft Office, Word, Microsoft Office Excel

- iniciatīva, spēja argumentēt savu viedokli

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2012/148.AKK3

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena vakance uz nenoteiktu laiku) - Augu karantīnas departamenta Nacionālās fitosanitārās laboratorijas galvenais eksperts

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, ķīmijā, bioloģijā vai vides zinātnē

- darba pieredze laboratorijā

- zināšanas un pieredze par laboratoriju akreditāciju, kvalitātes vadības sistēmu standartiem, augu kaitīgo organismu diagnostikas metožu pamatprincipiem un metožu validēšanu

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- organizēt un vadīt darbā nepieciešamo tehnisko noteikumu un instrukciju izstrādi un ar to saistītās dokumentācijas ieviešanu atbilstoši starptautiskajām prasībām, izstrādāt normatīvo aktu projektus augu karantīnas jomā

- vadīt, organizēt un koordinēt augiem kaitīgo baktēriju, sēņu, vīrusu, viroīdu, fitoplazmu atklāšanu un identifikāciju

- veikt testus atbilstoši kompetencei mikrobioloģijas un molekulārbioloģijas jomā

- organizēt laboratorijas mikrobioloģijas un molekulārbioloģijas jomas apgādi ar nepieciešamajām iekārtām, materiāliem, ķīmiskajiem reaģentiem, kontrolēt to racionālu izmantošanu un pareizu iekārtu ekspluatāciju

- kompetences ietvaros konsultēt fiziskas un juridiskas personas par augu karantīnas jautājumiem.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934, vai nosūtāmi pa e-pastu personals@vaad.gov.lv.


OP 2012/148.AKK4

Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde aicina darbā Publisko iepirkumu nodaļas vecāko speciālistu/-i

Galvenais amata pienākums - iepirkumu procedūras īstenošanas juridiskais atbalsts

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā augstākā (bakalaura grāds) vai II līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- nepieciešama divus gadus ilga darba pieredze juridiskajā specialitātē

- prasme izmantot datorprogrammas (MS Word, Excel, Internet Explorer)

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" CV un motivācijas vēstuli sūtīt pa e-pastu: amatu.konkursi@rs.gov.lv, ailē "SUBJECT" norādot struktūrvienības un amata nosaukumu, uz kuru vēlas pretendēt, vai pa pastu: Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Administratīvās pārvaldes priekšniekam Rūdolfa ielā 5, Rīgā, LV-1012. Tālrunis uzziņām 67075664.


OP 2012/148.AKK5

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas Galvenā nodokļu inspektora (2 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt informācijas apmaiņu ar ārvalstu nodokļu un muitas administrācijām tiešo un netiešo nodokļu jomā

- veikt apmaināmās informācijas tulkošanu no/uz angļu vai latviešu valodu

- veikt informācijas apmaiņas uzskaiti un reģistrēšanu

- sniegt priekšlikumus par daļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu darbības uzlabošanu, veikt izmaiņu akcepttestēšanu

- pārbaudīt un sniegt informāciju par pievienotās vērtības nodokļa reģistrācijas numuru un akcīzes identifikācijas numuru derīgumu pēc pieprasījuma

- izstrādāt vai piedalīties normatīvo aktu projektu un metodisko materiālu izstrādē, sagatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām daļas kompetencē esošajos jautājumos

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

- vēlama pieredze sadarbībā ar ārvalstu institūcijām

- vēlama pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē un testēšanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP CIAD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2012/148.AKK6

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (2 vakances uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- izskaidrot NM parāda rašanās, nokavējuma naudas aprēķināšanas un citus jautājumus, kas saistīti ar parāda piedziņu un izcelsmi

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā

- veikt nokavējuma naudas aprēķināšanas un piedziņas darbību apturēšanu normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos, kā arī administratīvo aktu darbības apturēšanu

- uzsākt lietvedību Administratīvo pārkāpumu lietās par maksātnespējas procesa pieteikuma neiesniegšanu

- sastādīt protokolus un sagatavot lēmuma projektus par personu saukšanu pie administratīvās atbildības, ja konstatē administratīvā pārkāpuma sastāvu par lietās par maksātnespējas procesa pieteikuma neiesniegšanu

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām.

Ierēdņa dienesta vieta:

- Lomonosova iela 9, Rīga (VID Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļa)

- Brīvības iela 214, Rīga (VID Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļa)

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP PPD galvenā nodokļu inspektora amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2012/148.AKK7

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Administratīvās pārvaldes Projekta vadītāja darbinieka amatu

Galvenie darba pienākumi:

- koordinēt un uzraudzīt darbus, kas saistīti ar VID administratīvās ēkas kompleksa Talejas ielā 1, Rīgā (turpmāk - Projekts) aprīkošanas procesu atbilstoši VID izvirzītajām prasībām, VID struktūrvienību pārcelšanos un izvietošanu

- sadalīt pienākumus un dot uzdevumus Projekta ieviešanā iesaistītajām VID struktūrvienībām un amatpersonām (darbiniekiem), kontrolēt to izpildi noteiktajos termiņos

- uzraudzīt Projektam paredzētā finansējuma izmantošanu atbilstoši plānotajam un iekšējos un ārējos normatīvajos aktos noteiktajiem principiem

- pastāvīgi informēt (mutiski, elektroniski, dokumentāri) VID vadību par Projekta īstenošanas gaitu, t.sk. par problēmām īstenošanas gaitā; nodrošināt nepieciešamo Projekta atskaišu savlaicīgu sagatavošanu un iesniegšanu pieprasītājam

- identificēt un paredzēt riskus vai izmaiņas Projekta gaitā, laikus izdarot nepieciešamās korekcijas

- plānot un koordinēt VID ierēdņu un darbinieku, un materiāltehniskā aprīkojuma pārvietošanu uz VID administratīvo ēku

- pārstāvēt VID Ministru kabinetā, Finanšu ministrijā, VAS Valsts nekustamie īpašumi u.c. valsts un pašvaldību institūcijās par Projekta īstenošanu saistītajos jautājumos

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds); vēlams sociālās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- spējas analizēt un veikt aprēķinus, kā arī kontrolēt projekta izpildi

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

- prasmes strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī

Ierēdņa dienesta vieta: Katrīnas iela 5a, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss AP projekta vadītājs (jūsu vārds, uzvārds)".

Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2012/148.AKK8

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla departamenta Personāla speciālists/-e (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

-       sagatavot personāla dokumentu projektus

-       nodrošināt personāla lietvedību

-       uzturēt darbinieku personas lietas

-       konsultēt darbiniekus personālvadības jautājumos

-       uzturēt, ievadīt un aktualizēt informāciju personāla datu uzskaites sistēmā

-       sagatavot pārskatus par personālu

-       piedalīties citu personālvadības procesu nodrošināšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

-           pabeigta augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība personālvadībā vai tiesību zinātnēs)

-           vismaz viena gada darba pieredze personālvadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze personāla lietvedībā)

-           valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

-           pieredze darbā ar personāla datu uzskaites sistēmu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar Resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli)

-           datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

-           precizitāte un teicamas saskarsmes spējas

-           atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

-         darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

-         stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

-         profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildinformācija pa tālr.67094277; www.kase.gov.lv


OP 2012/148.AKK9

Vidzemes Augstskolas aģentūra "Sociotehnisko sistēmu inženierijas institūts" izsludina atklātu konkursu uz pētnieka akadēmisko amatu (5 vakances) saskaņā ar institūta darbības pamata virzienu un konkrēti: sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana. Kvalifikācijas prasības: pēdējo 3 gadu laikā ir publicētas vismaz 3 starptautiskas un zinātniskas publikācijas (saistītas ar pieprasīto virzienu), kas ir ietvertas zinātnē vispārpieņemtās datu bāzes (SCOPUS, EBSCO, ISI Web of Knowledge, ISI Web of Science, Compendex u.c.), kā arī pēdējo 3 gadu laikā pretendents ir piedalījies vismaz 1 zinātniskā (nacionālā vai starptautiskā) projektā.

Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas jāiesniedz elektroniski Vidzemes Augstskolas aģentūra "Sociotehnisko sistēmu inženierijas institūts" (Cēsu ielā 4, Valmiera LV-4200) šādi dokumenti:

- direktoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā

- dokumentu kopijas, kas apliecina zinātņu maģistra vai doktora grādu

- dzīves un darba gājums (CV) un zinātnisko publikāciju saraksts

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Uzziņas: egils.ginters@va.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/148.AKR1

Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka konkursa kārtībā valsts civildienesta ierēdņa Slimību profilakses un kontroles centra direktora vietnieka amatā uz nenoteiktu laiku ar 2012.gada 10.septembri iecelts DZINTARS MOZGIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)