Laidiens: 19.09.2012., Nr. 148
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/148.AKK1
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu
vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu:
Informātikas departamenta Informācijas tehnoloģiju attīstības daļas
vecākais/-ā eksperts/-e (sistēmu analītiķis/-e)
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt informācijas sistēmu lietotāju vajadzības - problēmas un izmaiņu
pieprasījumus
- koordinēt informācijas sistēmu izmaiņu procesu
- līdzdarboties jaunu informācijas sistēmu vai atsevišķu komponenšu
ieviešanas projektos
- sagatavot informācijas sistēmu tehniskās specifikācijas, piedalīties
specifikāciju saskaņošanā un piegādātās programmatūras testēšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta 1.līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai finanšu
jomā, kas papildināta ar zināšanām informācijas sistēmu analīzes un/vai
programmēšanas jomā
- izpratne par programminženieriju un programmatūru dzīves ciklu
- vēlama darba pieredze informāciju sistēmu analīzes un/vai izmaiņu
ieviešanas jomā, t.sk. praktiskas iemaņas testēšanā un/vai programmēšanā
- vēlama izpratne par datu noliktavu tehnoloģijām (var būt izstrādāts
pētnieciskais darbs izglītības iestādē)
- zināšanas un iemaņas darbā ar relāciju datu bāzēm un SQL tiks uzskatītas
par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas IT jomā
- precizitāte, komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta, spēja strādāt
patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz
e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa
tālr.67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2012/148.AKK2
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu: Sakaru departamenta
direktora vietnieks - Sakaru nozares attīstības nodaļas vadītājs (uz ierēdņa
prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sakaru nozarē, tiesību zinātņu, ekonomikas vai vadības specialitātē
- pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 2 gadi
- pieredze elektronisko sakaru vai pasta nozarē ne mazāka kā 2 gadi
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām
- zināšanas par elektronisko sakaru un pasta nozares regulējumu nacionālajās
un starptautiskajās tiesībās
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- pieredze darba organizēšanā
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar datorprogrammām: Microsoft Office, Word, Microsoft Office
Excel
- iniciatīva, spēja argumentēt savu viedokli
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets. Tālr.
uzziņām 67028218.
OP 2012/148.AKK3
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (viena vakance uz nenoteiktu laiku) - Augu karantīnas departamenta
Nacionālās fitosanitārās laboratorijas galvenais eksperts
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, ķīmijā, bioloģijā vai vides zinātnē
- darba pieredze laboratorijā
- zināšanas un pieredze par laboratoriju akreditāciju, kvalitātes vadības
sistēmu standartiem, augu kaitīgo organismu diagnostikas metožu pamatprincipiem
un metožu validēšanu
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- organizēt un vadīt darbā nepieciešamo tehnisko noteikumu un instrukciju
izstrādi un ar to saistītās dokumentācijas ieviešanu atbilstoši
starptautiskajām prasībām, izstrādāt normatīvo aktu projektus augu karantīnas
jomā
- vadīt, organizēt un koordinēt augiem kaitīgo baktēriju, sēņu, vīrusu, viroīdu, fitoplazmu atklāšanu un
identifikāciju
- veikt testus atbilstoši kompetencei mikrobioloģijas un molekulārbioloģijas
jomā
- organizēt laboratorijas mikrobioloģijas un molekulārbioloģijas
jomas apgādi ar nepieciešamajām iekārtām, materiāliem, ķīmiskajiem reaģentiem,
kontrolēt to racionālu izmantošanu un pareizu iekārtu ekspluatāciju
- kompetences ietvaros konsultēt fiziskas un juridiskas personas par augu
karantīnas jautājumiem.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38,
tālr. 67027219, fakss 67550934, vai nosūtāmi pa e-pastu personals@vaad.gov.lv.
OP 2012/148.AKK4
Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde aicina darbā Publisko iepirkumu
nodaļas vecāko speciālistu/-i
Galvenais amata pienākums - iepirkumu procedūras īstenošanas juridiskais
atbalsts
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā augstākā (bakalaura grāds) vai II līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātņu jomā
- nepieciešama divus gadus ilga darba pieredze juridiskajā specialitātē
- prasme izmantot datorprogrammas (MS Word, Excel, Internet Explorer)
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" CV un motivācijas vēstuli sūtīt pa e-pastu: amatu.konkursi@rs.gov.lv, ailē "SUBJECT" norādot
struktūrvienības un amata nosaukumu, uz kuru vēlas pretendēt, vai pa pastu:
Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Administratīvās pārvaldes priekšniekam
Rūdolfa ielā 5, Rīgā, LV-1012. Tālrunis uzziņām 67075664.
OP 2012/148.AKK5
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes
Centrālās informācijas apmaiņas daļas Galvenā nodokļu inspektora (2 vakances uz
nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt informācijas apmaiņu ar ārvalstu nodokļu un muitas administrācijām
tiešo un netiešo nodokļu jomā
- veikt apmaināmās informācijas tulkošanu no/uz angļu vai latviešu valodu
- veikt informācijas apmaiņas uzskaiti un reģistrēšanu
- sniegt priekšlikumus par daļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu
darbības uzlabošanu, veikt izmaiņu akcepttestēšanu
- pārbaudīt un sniegt informāciju par pievienotās vērtības nodokļa
reģistrācijas numuru un akcīzes identifikācijas numuru derīgumu pēc
pieprasījuma
- izstrādāt vai piedalīties normatīvo aktu projektu un metodisko materiālu
izstrādē, sagatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem un sniegt
priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām daļas kompetencē esošajos jautājumos
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
- vēlama pieredze sadarbībā ar ārvalstu institūcijām
- vēlama pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē un testēšanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP CIAD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2012/148.AKK6
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Pirmās piedziņas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (2 vakances
uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- izskaidrot NM parāda rašanās, nokavējuma naudas aprēķināšanas un citus
jautājumus, kas saistīti ar parāda piedziņu un izcelsmi
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā
- veikt nokavējuma naudas aprēķināšanas un piedziņas darbību apturēšanu normatīvajos
aktos noteiktajos gadījumos, kā arī administratīvo aktu darbības apturēšanu
- uzsākt lietvedību Administratīvo pārkāpumu lietās par maksātnespējas
procesa pieteikuma neiesniegšanu
- sastādīt protokolus un sagatavot lēmuma projektus par personu saukšanu pie
administratīvās atbildības, ja konstatē administratīvā pārkāpuma sastāvu par
lietās par maksātnespējas procesa pieteikuma neiesniegšanu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām.
Ierēdņa dienesta vieta:
- Lomonosova iela 9, Rīga (VID Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas
nodaļa)
- Brīvības iela 214, Rīga (VID Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās
piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļa)
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP PPD galvenā nodokļu inspektora amatu (jūsu
vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2012/148.AKK7
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Administratīvās pārvaldes
Projekta vadītāja darbinieka amatu
Galvenie darba pienākumi:
- koordinēt un uzraudzīt darbus, kas saistīti ar VID administratīvās ēkas
kompleksa Talejas ielā 1, Rīgā (turpmāk - Projekts)
aprīkošanas procesu atbilstoši VID izvirzītajām prasībām, VID struktūrvienību
pārcelšanos un izvietošanu
- sadalīt pienākumus un dot uzdevumus Projekta ieviešanā iesaistītajām VID
struktūrvienībām un amatpersonām (darbiniekiem), kontrolēt to izpildi
noteiktajos termiņos
- uzraudzīt Projektam paredzētā finansējuma izmantošanu atbilstoši
plānotajam un iekšējos un ārējos normatīvajos aktos noteiktajiem principiem
- pastāvīgi informēt (mutiski, elektroniski, dokumentāri) VID vadību par Projekta
īstenošanas gaitu, t.sk. par problēmām īstenošanas
gaitā; nodrošināt nepieciešamo Projekta atskaišu savlaicīgu sagatavošanu un
iesniegšanu pieprasītājam
- identificēt un paredzēt riskus vai izmaiņas Projekta gaitā, laikus izdarot
nepieciešamās korekcijas
- plānot un koordinēt VID ierēdņu un darbinieku, un materiāltehniskā
aprīkojuma pārvietošanu uz VID administratīvo ēku
- pārstāvēt VID Ministru kabinetā, Finanšu ministrijā, VAS Valsts nekustamie
īpašumi u.c. valsts un pašvaldību institūcijās par
Projekta īstenošanu saistītajos jautājumos
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds); vēlams sociālās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- spējas analizēt un veikt aprēķinus, kā arī kontrolēt projekta izpildi
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība
- prasmes strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī
Ierēdņa dienesta vieta: Katrīnas iela 5a, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss AP projekta vadītājs (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2012/148.AKK8
Valsts kase ir Finanšu ministrijas
pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes
funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un
uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības
politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla departamenta Personāla
speciālists/-e (vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot personāla dokumentu
projektus
- nodrošināt personāla lietvedību
- uzturēt darbinieku personas lietas
- konsultēt darbiniekus personālvadības
jautājumos
- uzturēt, ievadīt un aktualizēt
informāciju personāla datu uzskaites sistēmā
- sagatavot pārskatus par personālu
- piedalīties citu personālvadības
procesu nodrošināšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta
augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (par priekšrocību tiks uzskatīta
izglītība personālvadībā vai tiesību zinātnēs)
- vismaz viena
gada darba pieredze personālvadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta darba
pieredze personāla lietvedībā)
- valsts
civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze darbā
ar personāla datu uzskaites sistēmu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze
darbā ar Resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli)
- datorprasme
pieredzējuša lietotāja līmenī
- precizitāte un
teicamas saskarsmes spējas
- atbilstība
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā
un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un
sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes
iespējas.
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas uz e-pastu: pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildinformācija pa
tālr.67094277; www.kase.gov.lv
OP 2012/148.AKK9
Vidzemes Augstskolas aģentūra "Sociotehnisko
sistēmu inženierijas institūts" izsludina atklātu konkursu uz pētnieka
akadēmisko amatu (5 vakances) saskaņā ar institūta darbības pamata virzienu
un konkrēti: sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana. Kvalifikācijas
prasības: pēdējo 3 gadu laikā ir publicētas vismaz 3 starptautiskas un
zinātniskas publikācijas (saistītas ar pieprasīto virzienu), kas ir ietvertas
zinātnē vispārpieņemtās datu bāzes (SCOPUS, EBSCO, ISI Web of
Knowledge, ISI Web of Science, Compendex u.c.), kā arī pēdējo 3 gadu laikā pretendents ir
piedalījies vismaz 1 zinātniskā (nacionālā vai starptautiskā) projektā.
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas jāiesniedz elektroniski Vidzemes Augstskolas aģentūra "Sociotehnisko sistēmu inženierijas institūts" (Cēsu
ielā 4, Valmiera LV-4200) šādi dokumenti:
- direktoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- dokumentu kopijas, kas apliecina zinātņu maģistra vai doktora grādu
- dzīves un darba gājums (CV) un zinātnisko publikāciju saraksts
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Uzziņas: egils.ginters@va.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2012/148.AKR1
Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka konkursa
kārtībā valsts civildienesta ierēdņa Slimību profilakses un kontroles centra
direktora vietnieka amatā uz nenoteiktu laiku ar 2012.gada 10.septembri iecelts
DZINTARS MOZGIS.