Laidiens: 20.09.2012., Nr. 149

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/149.AKK1

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļaustrumu virsmežniecības Gulbenes nodaļas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- kārtot meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot administratīvo aktu projektus (koku ciršanas apliecinājumus, lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 303.kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2012/149.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiāles nodarbinātības organizators (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama darba pieredze klientu konsultēšanā (vismaz 1 gads)

- darba pieredze valsts pārvaldē (īpaši nodarbinātības jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā

- vēlamas divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

- zināšanas vai pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata pienākumi:

- klientu atlase no datu bāzēm konkrētiem nodarbinātības pasākumiem

- klientu iesaiste pasākumos, grupu komplektēšana, informēšana, datu apstrāde

- darba devēju datu bāzes uzturēšana un brīvo darba vietu reģistrācija sistēmā

- jaunu darba devēju apzināšana, sadarbības veidošana

- darba devēju iesaiste piemērotos nodarbinātības pasākumos

Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiālē (adrese: Pils iela 11, LV-3100) vai jānosūta uz e-pastu Dace.Blumentale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63107211, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.


OP 2012/149.AKK3

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vadītāja vietnieks

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā

- zināšanas par augu karantīnas jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- teicamas komunikācijas spējas un prasme veidot komandu

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt vecāko inspektoru darbu augu aizsardzības līdzekļu aprites jomā, karantīnas jomā, mēslošanas līdzekļu aprites jomā, sēklu sertifikācijas un aprites jomā

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2012/149.AKK4

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs precizē, ka pretendentiem uz 2012.gada 18.septembrī "Latvijas Vēstnesī" izsludinātajiem ierēdņu amatu (Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā nodrošinājuma nodaļas vadītājs, Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieks juridiskajos jautājumos, Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā nodrošinājuma nodaļas vecākais personāla speciālists, Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā nodrošinājuma nodaļas iepirkuma speciālists un Plānošanas un attīstības departamenta Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītājs - finansists) konkursiem pieteikumi, kuri tiek sūtīti pa pastu, jāsūta uz adresi Rīgā, Hipokrāta ielā 2, LV-1038, Latvija.


OP 2012/149.AKK5

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -

 Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļas finanšu ekonomists

 

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir struktūrvienība, kas sagatavo ministrijas izpildāmo valsts budžeta programmu un apakšprogrammu projektus, nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes analīzi, organizē ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izpildāmo programmu un apakšprogrammu finansēšanas plānu izstrādi, sagatavo un aktualizē visu ministrijas izpildāmo pasākumu tāmes, nodrošina regulāru ministrijai piešķirto līdzekļu izlietojuma analīzi, sagatavo un sniedz priekšlikumus līdzekļu pārdalei gan pasākumu ietvaros, gan starp pasākumiem, izvērtē un sniedz viedokli par normatīvo aktu projektiem budžeta plānošanas un uzskaites jomā.

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

-     augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

-     pieredze darbā valsts iestādē finanšu jomā (iestādes budžeta plānošana, budžeta  izpildes analīze, analītisku finanšu materiālu sagatavošana)

-     tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama loģiskā domāšana, spēja patstāvīgi analizēt finanšu informāciju, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus

-     prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu

-                 labas iemaņas darbā ar datoru;

-                 vēlama pieredze darbā ar finanšu grāmatvedības sistēmu HORIZON

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

-        sagatavot konkrētās sadaļas par Finanšu ministrijas centrālā aparāta izpildāmajām budžeta programmām un apakšprogrammām to iekļaušanai nākamā gada valsts budžeta projektā

-        veikt analīzi un sagatavot informāciju par Finanšu ministrijas un tās padotības iestāžu kārtējā gada valsts budžeta izpildi atbilstoši noteikto termiņu, normatīvo aktu un metodisko norādījumu prasībām

-        sagatavot ministrijas pasākumu detalizētus finanšu plānus, tāmes, organizēt to aktualizāciju

-        regulāri gatavot analītisku materiālus par finanšu līdzekļu izlietojumu

 Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

-         karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

-         darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

-         un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam līdz š.g. 3.oktobrim sūtīt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)