Laidiens: 20.09.2012., Nr. 149
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/149.AKK1
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļaustrumu virsmežniecības Gulbenes nodaļas mežziņa ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība
mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas
reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- kārtot meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot administratīvo aktu projektus (koku ciršanas apliecinājumus,
lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā,
303.kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67211167).
OP 2012/149.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiāles nodarbinātības
organizators (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama darba pieredze klientu konsultēšanā (vismaz 1 gads)
- darba pieredze valsts pārvaldē (īpaši nodarbinātības jomā) tiks uzskatīta
par priekšrocību
- zināšanas Latvijas Republikas normatīvajos aktos nodarbinātības jomā
- vēlamas divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
- zināšanas vai pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī un biroja tehniku
Amata pienākumi:
- klientu atlase no datu bāzēm konkrētiem nodarbinātības pasākumiem
- klientu iesaiste pasākumos, grupu komplektēšana, informēšana, datu
apstrāde
- darba devēju datu bāzes uzturēšana un brīvo darba vietu
reģistrācija sistēmā
- jaunu darba devēju apzināšana, sadarbības veidošana
- darba devēju iesaiste piemērotos nodarbinātības pasākumos
Pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu
laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz
Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiālē (adrese: Pils iela 11, LV-3100)
vai jānosūta uz e-pastu Dace.Blumentale@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 63107211, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
OP 2012/149.AKK3
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vadītāja vietnieks
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā
- zināšanas par augu karantīnas jomu regulējošiem normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- teicamas komunikācijas spējas un prasme veidot komandu
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt vecāko inspektoru darbu augu
aizsardzības līdzekļu aprites jomā, karantīnas jomā, mēslošanas līdzekļu
aprites jomā, sēklu sertifikācijas un aprites jomā
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38,
tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2012/149.AKK4
Precizējot iepriekš publicēto
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs precizē, ka pretendentiem uz
2012.gada 18.septembrī "Latvijas Vēstnesī" izsludinātajiem ierēdņu
amatu (Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā nodrošinājuma
nodaļas vadītājs, Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā
nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieks juridiskajos jautājumos, Plānošanas un
attīstības departamenta Administratīvā nodrošinājuma nodaļas vecākais personāla
speciālists, Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā nodrošinājuma
nodaļas iepirkuma speciālists un Plānošanas un attīstības departamenta Finanšu
un grāmatvedības nodaļas vadītājs - finansists) konkursiem pieteikumi, kuri
tiek sūtīti pa pastu, jāsūta uz adresi Rīgā, Hipokrāta ielā 2, LV-1038,
Latvija.
OP 2012/149.AKK5
Finanšu
ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu
nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts
budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts
makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļas finanšu
ekonomists
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir
struktūrvienība, kas sagatavo ministrijas izpildāmo valsts budžeta programmu un
apakšprogrammu projektus, nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu
budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes analīzi, organizē ministrijas un
tās padotībā esošo iestāžu izpildāmo programmu un apakšprogrammu finansēšanas
plānu izstrādi, sagatavo un aktualizē visu ministrijas izpildāmo pasākumu
tāmes, nodrošina regulāru ministrijai piešķirto līdzekļu izlietojuma analīzi,
sagatavo un sniedz priekšlikumus līdzekļu pārdalei gan pasākumu ietvaros, gan
starp pasākumiem, izvērtē un sniedz viedokli par normatīvo aktu projektiem
budžeta plānošanas un uzskaites jomā.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība ekonomikas vai finanšu jomā
- pieredze darbā valsts iestādē finanšu jomā
(iestādes budžeta plānošana, budžeta izpildes analīze, analītisku finanšu
materiālu sagatavošana)
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai
nepieciešama loģiskā domāšana, spēja patstāvīgi analizēt finanšu informāciju,
izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas
sistēmu
-
labas iemaņas darbā ar datoru;
-
vēlama pieredze darbā ar finanšu grāmatvedības sistēmu HORIZON
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sagatavot konkrētās sadaļas par
Finanšu ministrijas centrālā aparāta izpildāmajām budžeta programmām un
apakšprogrammām to iekļaušanai nākamā gada valsts budžeta projektā
- veikt analīzi un sagatavot
informāciju par Finanšu ministrijas un tās padotības iestāžu kārtējā gada
valsts budžeta izpildi atbilstoši noteikto termiņu, normatīvo aktu un metodisko
norādījumu prasībām
- sagatavot ministrijas pasākumu
detalizētus finanšu plānus, tāmes, organizēt to aktualizāciju
- regulāri gatavot analītisku materiālus par finanšu līdzekļu izlietojumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts
pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no
labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais -
profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam līdz š.g. 3.oktobrim sūtīt Finanšu
ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss
67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālr. 67095611 vai 67083845.