Laidiens: 11.10.2012., Nr. 161

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/161.AKK1

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultanta amatu (uz noteiktu laiku) darbam centrālajā iestādē Rīgā

(darbs saistīts ar informatīvu materiālu gatavošanu par aktuāliem patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem; informācijas gatavošanu un ievietošanu PTAC mājas lapā; atskaišu veidošanu un apkopošanu; patērētāju informēšanas pasākumu organizēšanu; materiālu gatavošanu plašsaziņas līdzekļiem)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (var būt pēdējā kursa students)

- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā un/vai valsts pārvaldē

- zināšanas informācijas apstrādes un analīzes jomā

- spēja īsā laikā apgūt patērētāju tiesību jomas normatīvo aktu bāzi un institūciju kompetenci

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- laba angļu un vēlama krievu valodas prasme

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī.

Pieteikumu, izglītības dokumenta kopiju un vispusīgu CV sūtīt pa e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013 līdz š. g. 25. oktobrim. Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2012/161.AKK2

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz Tiesību aktu departamenta direktora amatu

Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu tiesiskuma papildpārbaudi, valsts resursu politikas izstrādi, Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas kompetencē esošajos jautājumos.

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- angļu valodas zināšanas

- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē un profesionālās iemaņas tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos ne mazāk kā 3 gadus

- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu

- vēlama darba pieredze jomās, kas saistītas ar publisko un privāto partnerību, publisko iepirkumu organizēšanu vai nekustamo īpašumu apsaimniekošanu

- prasme un pieredze vadīt un organizēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā

- prasme analizēt sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas sfēras, pieņemt svarīgus lēmumus, pamatoti argumentēt un aizstāvēt viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt citu ministrijas struktūrvienību, ministrijas padotībā esošo iestāžu, valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" un pārējo kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu tiesiskuma pamatpārbaudi un papildpārbaudi

- nodrošināt politikas izstrādi un koordināciju valsts nekustamā īpašumu pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un publisko iepirkumu jomās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr.67095611 vai 67083845.


OP 2012/161.AKK3

Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursus uz šādu vakantu ierēdņa amatu - Informācijas departamenta direktors

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība informācijas tehnoloģijās

- vismaz trīs gadu pieredze IT projektu vadībā

- izpratne par valsts pārvaldi

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un analītiska domāšana

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- zināšanas informācijas sistēmu drošības un attīstības nodrošināšanā

- pieredze sadarbībā ar ES institūcijām, publisko iepirkumu jomā un darbā ar Valsts informācijas sistēmām tiks uzskatīta par priekšrocību.

Ar amata pienākumu aprakstu var iepazīties Iepirkumu uzraudzības birojā, iepriekš piesakoties pa tālruni 67326702.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, pa e-pastu: pasts@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2012/161.AKK4

V/a "Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra" izsludina konkursu uz Ģeodēzijas un kartogrāfijas departamenta Ģeodēzijas nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot ģeodēzijas nozares ilgtermiņa attīstības plānus un ikgadējos Ģeodēzijas nodaļas darba plānus

- analizēt nozares attīstību un tehniskās attīstības līmeni, izstrādājot priekšlikumus jaunu tehnoloģiju ieviešanai un nodrošinot pieejamo resursu ietvaros zinātniski pamatotu jaunāko tehnoloģiju pielietošanu ģeodēziskajos darbos, ģeodēziskās atskaites sistēmas izveidē un uzturēšanā

- izstrādāt normatīvo aktu un plānošanas dokumentu projektus, kā arī sniegt priekšlikumus par citu institūciju izstrādāto normatīvo aktu un plānošanas dokumentu projektiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" prasībām

- augstākā izglītība zemes ierīcībā, ģeodēzijā vai citā radniecīgā specialitātē

- nepieciešama praktiskā pieredze ģeodēziskās atskaites sistēmas izveidē un uzturēšanā

- pieredze projektu vadības procesos

- krievu un angļu valodas zināšanas

- nepieciešamas prasmes vadīt kolektīvu

- prasme strādāt ar datoru un biroja datorprogrammām.

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv, sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" v/a "Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra" Personāla un lietvedības daļā, 204.kab. vai 201.kab., O.Vācieša ielā 43, Rīgā, LV-1004, fakss 29370505, e-pasts: konkurss@lgia.gov.lv, tālr. uzziņām 25691503.


OP 2012/161.AKK5

Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursus uz šādu vakantu ierēdņa amatu - Metodoloģijas departamenta vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība jurisprudencē

- izpratne par valsts pārvaldi

- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un analītiska domāšana

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasme darbā ar datoru (MS Windows OS, MS Office)

- darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Darba pamatpienākumi saistīti ar: Iepirkumu uzraudzības biroja iekšējo normatīvo aktu izstrādi, atzinumu gatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem, sniegt metodisko palīdzību un konsultācijas iepirkumu jomā.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, pa e-pastu: pasts@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/161.AKR1

Tiesu administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļas juriskonsultes valsts civildienesta ierēdnes amatā 2012.gada 1.oktobrī iecelta DANA BĀRBALE.


OP 2012/161.AKR2

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākās inspektores amatā iecelta LĪGA ZVEJNIECE.


OP 2012/161.AKR3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Jelgavas reģionālās nodaļas Pensiju un pabalstu daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2012.gada 9.oktobrī iecelta LINDA DAUGULE.


OP 2012/161.AKR4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Ventspils reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2012.gada 11.oktobrī iecelta INGUNA JŪRMALE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)