Laidiens: 11.10.2012., Nr. 161
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/161.AKK1
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto
Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultanta amatu (uz
noteiktu laiku) darbam centrālajā iestādē Rīgā
(darbs saistīts ar informatīvu materiālu gatavošanu par aktuāliem patērētāju
tiesību aizsardzības jautājumiem; informācijas gatavošanu un ievietošanu PTAC
mājas lapā; atskaišu veidošanu un apkopošanu; patērētāju informēšanas pasākumu
organizēšanu; materiālu gatavošanu plašsaziņas līdzekļiem)
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs (var būt pēdējā kursa students)
- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā un/vai valsts
pārvaldē
- zināšanas informācijas apstrādes un analīzes jomā
- spēja īsā laikā apgūt patērētāju tiesību jomas normatīvo aktu bāzi un
institūciju kompetenci
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas
- laba angļu un vēlama krievu valodas prasme
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī.
Pieteikumu, izglītības dokumenta kopiju un vispusīgu CV sūtīt pa e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju
tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013 līdz š. g. 25. oktobrim. Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2012/161.AKK2
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi
pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas
zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu
ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā
nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz Tiesību aktu departamenta direktora
amatu
Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un
tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu,
informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu
tiesiskuma papildpārbaudi, valsts resursu politikas izstrādi, Latvijas Republikas
kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas kompetencē
esošajos jautājumos.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- angļu valodas zināšanas
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama pieredze vadošā
amatā valsts pārvaldē un profesionālās iemaņas tiesību zinātņu specialitātei
atbilstošos amatos ne mazāk kā 3 gadus
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu
- vēlama darba pieredze jomās, kas saistītas ar publisko un privāto
partnerību, publisko iepirkumu organizēšanu vai nekustamo īpašumu
apsaimniekošanu
- prasme un pieredze vadīt un organizēt kolektīvu un koordinēt tā darbu
svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā
- prasme analizēt sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas sfēras, pieņemt
svarīgus lēmumus, pamatoti argumentēt un aizstāvēt viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- nodrošināt citu ministrijas struktūrvienību, ministrijas padotībā esošo
iestāžu, valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" un
pārējo kapitālsabiedrību, kurās ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja,
izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru
kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu tiesiskuma pamatpārbaudi un
papildpārbaudi
- nodrošināt politikas izstrādi un koordināciju valsts nekustamā īpašumu
pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un publisko iepirkumu jomās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālr.67095611 vai 67083845.
OP 2012/161.AKK3
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursus uz šādu vakantu ierēdņa
amatu - Informācijas departamenta direktors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība
informācijas tehnoloģijās
- vismaz trīs gadu pieredze IT projektu vadībā
- izpratne par valsts pārvaldi
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un analītiska domāšana
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- zināšanas informācijas sistēmu drošības un attīstības nodrošināšanā
- pieredze sadarbībā ar ES institūcijām, publisko iepirkumu jomā un darbā ar
Valsts informācijas sistēmām tiks uzskatīta par priekšrocību.
Ar amata pienākumu aprakstu var iepazīties Iepirkumu uzraudzības birojā, iepriekš
piesakoties pa tālruni 67326702.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Iepirkumu
uzraudzības birojam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga,
LV-1010, pa e-pastu: pasts@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2012/161.AKK4
V/a "Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra" izsludina
konkursu uz Ģeodēzijas un kartogrāfijas departamenta Ģeodēzijas nodaļas
vadītāja (ierēdņa) amatu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot ģeodēzijas nozares ilgtermiņa attīstības plānus un ikgadējos
Ģeodēzijas nodaļas darba plānus
- analizēt nozares attīstību un tehniskās attīstības līmeni, izstrādājot
priekšlikumus jaunu tehnoloģiju ieviešanai un nodrošinot pieejamo resursu ietvaros
zinātniski pamatotu jaunāko tehnoloģiju pielietošanu ģeodēziskajos darbos,
ģeodēziskās atskaites sistēmas izveidē un uzturēšanā
- izstrādāt normatīvo aktu un plānošanas dokumentu projektus, kā arī sniegt
priekšlikumus par citu institūciju izstrādāto normatīvo aktu un plānošanas
dokumentu projektiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" prasībām
- augstākā izglītība zemes ierīcībā, ģeodēzijā vai citā radniecīgā specialitātē
- nepieciešama praktiskā pieredze ģeodēziskās atskaites sistēmas izveidē un
uzturēšanā
- pieredze projektu vadības procesos
- krievu un angļu valodas zināšanas
- nepieciešamas prasmes vadīt kolektīvu
- prasme strādāt ar datoru un biroja datorprogrammām.
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa
(pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv, sadaļā Vakances)
jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" v/a "Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra"
Personāla un lietvedības daļā, 204.kab. vai 201.kab., O.Vācieša ielā 43, Rīgā,
LV-1004, fakss 29370505, e-pasts: konkurss@lgia.gov.lv,
tālr. uzziņām 25691503.
OP 2012/161.AKK5
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursus uz šādu vakantu ierēdņa
amatu - Metodoloģijas departamenta vecākais referents
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība jurisprudencē
- izpratne par valsts pārvaldi
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un analītiska domāšana
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme darbā ar datoru (MS Windows OS, MS Office)
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Darba pamatpienākumi saistīti ar: Iepirkumu uzraudzības biroja iekšējo
normatīvo aktu izstrādi, atzinumu gatavošanu par citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem, sniegt metodisko
palīdzību un konsultācijas iepirkumu jomā.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Iepirkumu
uzraudzības birojam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga,
LV-1010, pa e-pastu: pasts@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2012/161.AKR1
Tiesu administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Personālvadības
un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļas
juriskonsultes valsts civildienesta ierēdnes amatā 2012.gada 1.oktobrī iecelta
DANA BĀRBALE.
OP 2012/161.AKR2
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa
kārtībā Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākās inspektores
amatā iecelta LĪGA ZVEJNIECE.
OP 2012/161.AKR3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Jelgavas reģionālās nodaļas Pensiju
un pabalstu daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa
kārtībā 2012.gada 9.oktobrī iecelta LINDA DAUGULE.
OP 2012/161.AKR4
Valsts sociālās
apdrošināšanas aģentūras Ventspils reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas
daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2012.gada
11.oktobrī iecelta INGUNA JŪRMALE.