Laidiens: 18.10.2012., Nr. 165
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/165.AKK1
Paplašinot savu darbību, Biznesa augstskola Turība izsludina konkursu uz
akadēmiskā personāla amatiem
Biznesa tehnoloģiju institūtā - vadošais pētnieks, nozare: Juridiskā
zinātne, apakšnozare: Tiesību teorija un vēsture (1 vakance)
- vadošais pētnieks, nozare: Juridiskā zinātne, apakšnozare:
Krimināltiesības (1 vakance)
- vadošais pētnieks, nozare: Juridiskā zinātne, apakšnozare: Valsts
tiesības (1 vakance)
- vadošais pētnieks, nozare: Juridiskā zinātne, apakšnozare:
Civiltiesības (1 vakance)
- vadošais pētnieks, nozare: Ģeogrāfija, apakšnozare: Cilvēka ģeogrāfija
(1 vakance)
- vadošais pētnieks, nozare: Vadībzinātne,
apakšnozare: Izglītības vadība (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- izglītība atbilstoši izvēlētajam amatam
- praktiskā vai pētnieciskā vai konsultatīvā darba pieredze atbilstošā
nozarē
- priekšroka pretendentiem ar labām svešvalodas zināšanām
Lūdzam iesniegt:
- pieteikuma vēstuli
- CV un fotogrāfiju
- izglītības, akadēmisko nosaukumu un/vai zinātnisko grādu apliecinošu
dokumentu kopijas
- pēdējo sešu gadu publikācijas un/vai ievērojamu sasniegumu specialitātē
(nozarē) sarakstu
- amata īstenošanas projektu.
Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas lūdzam
iesniegt iepriekš minētos dokumentus (personīgi vai sūtot pa pastu) SIA
"Biznesa augstskola Turība" Personāla daļā Graudu ielā 68, Rīgā, LV
1058, fakss +371 67619152, e-pasts turiba@turiba.lv,
tālrunis informācijai +371 67622551, www.turiba.lv.
OP 2012/165.AKK2
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās
izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā referenta amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība un/vai papildu izglītība pedagoģijā
- trīs gadu darba pieredze profesionālajā izglītībā
(darbs valsts pārvaldes iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības
īstenošanas jautājumi, vai darbs profesionālās izglītības iestādē)
- pieredze profesijas standarta un metodisko līdzekļu darba grupu
organizēšanā un koordinēšanā
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- teicamas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas, prasme argumentēt,
saprotami izklāstīt viedokli
- teicamas lietotāja prasmes darbā ar datoru (MS Office programmas Word,
Excel un PowerPoint, internets) un biroja tehniku
-analītiskas spējas, precizitāte un augsta atbildības sajūta
- teicamas angļu vai vācu vai franču valodas zināšanas
- zināšanas un darba pieredze dizaina, tūrisma vai viesmīlības nozarēs tiks
uzskatītas par priekšrocību
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēts rakstveida pieteikums
- CV
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Iesniedzamajos dokumentos lūdzu norādīt atbilstību katrai no sludinājumā
minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu, adrese: Valsts izglītības satura
centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV- 1050, ar norādi
"Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi: visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai
tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67503026.
OP 2012/165.AKK3
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Eiropas
Savienības struktūrfondu departamenta konsultants, Eiropas Savienības fondu
tehniskās palīdzības projekta vadītājs
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt projekta administrēšanu un ieviest apstiprināto tehniskās
palīdzības projektu atbilstoši Valsts kancelejas un Centrālās finanšu un līgumu
aģentūras vienošanās, kā arī normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- plānot finanšu līdzekļus projekta īstenošanai
- sagatavot un iesniegt Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā ar projekta
īstenošanu saistītās atskaites
- sniegt konsultācijas un informāciju projekta ieviešanā iesaistītajām
institūcijām, struktūrvienībām un amatpersonām par projekta gaitu un pasākumiem
- nodrošināt projekta publicitātes pasākumu organizēšanu un realizēšanu
- nodrošināt savlaicīgu un efektīvu iepirkumu procesa koordinēšanu, tai
skaitā nodrošināt projekta iepirkumu plānu sagatavošanu atbilstoši projekta
prasībām
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu vadībā (pieredze darbā pirmā
vai otrā līmeņa starpniekinstitūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
finanšu, grāmatvedības uzskaites vai tiesību zinātnes jomā)
- teicamas angļu valodas zināšanas
- zināšanas un pieredze lietvedībā
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas datortehnikas un biroja tehnikas lietošanas prasmes
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai, Brīvības bulvārī 36,
Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67082844.
OP 2012/165.AKK4
SIA "Novikontas Jūras koledža"
izsludina konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām studiju programmās
"Kuģu vadītājs" un "Kuģu mehāniķis"
"Kuģu vadītājs" studiju programmas vakantās akadēmiskā amata
vietas studiju kursos:
- transporta ekonomika
- matemātika
- fizika
- lietišķā ķīmija
- informācijas tehnoloģijas
"Kuģu mehāniķis" studiju programmas vakantās akadēmiskā amata
vietas studiju kursos:
- transporta ekonomika
- matemātika
- fizika
- teorētiskā mehānika
- praktiskā termodinamika
- hidromehānikas pamati
- ķīmijas pamati
- informācijas tehnoloģijas
Prasības pretendentiem:
- maģistra vai doktora grāds
- vēlama darba pieredze augstākās izglītības iestādēs vai zinātniskajās
institūcijās
- vēlamas zinātniskās publikācijas attiecīgajā zinātnes apakšnozarē
Iesniedzamie dokumenti:
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas
- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta zinātniskā darba pieredze un
publikācijas
Dzīves un darba gājums (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
uz e-pastu: cv@novikontas.lv vai sūtīt pa pastu. Adrese: Rīga, Duntes
iela 17, LV - 1005.
OP 2012/165.AKK5
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts
probācijas dienesta Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles
vecākais(-ā) referents(-e) uz noteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa
(pieejami mājaslapā www.probacija.lv, sadaļā
Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese:
Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021150 vai 67021181,
vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2012/165.AKK6
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus Juridiskās nodaļas vecākā jurista amatam
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- praktiska darba pieredze jurisprudencē, ne mazāk kā divi
gadi, darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- darba pieredze informācijas tehnoloģiju, būvdarbu un autotransporta
publisko iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldi
- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Darba pienākumi:
- nodrošināt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbības tiesiskumu
publisko iepirkumu jomā
- izstrādāt un uzraudzīt iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- izstrādāt iepirkumu līgumu projektus un nodrošināt līgumu slēgšanas gaitu
- sniegt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta vadībai un
struktūrvienību darbiniekiem konsultācijas iepirkumu jomā
- kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt Neatliekamās medicīniskās
palīdzības dienesta intereses attiecībās ar valsts, pašvaldību un tiesu
iestādēm, juridiskām un fiziskām personām
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests sazināsies tikai ar tiem
pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu. Pretendenta pieteikuma
vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas pa e-pastu: personals@nmpd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67337011.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2012/165.AKR1
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Valsts darba inspekcijas Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Pārdaugavas
sektora inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatos uz nenoteiktu laiku
konkursa kārtībā 2012. gada 26. septembrī ieceltas SOLVITA PONE un INESE
GRĪNVALDE-KABUTAVIČA.
OP 2012/165.AKR2
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Centra sektora inspektores
valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2012.
gada 27. septembrī iecelta KATRĪNA FELDMANE.
OP 2012/165.AKR3
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Rīgas rajona sektora
inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa
kārtībā 2012. gada 1. oktobrī iecelta ANETE KADURINA.
OP 2012/165.AKR4
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Nereģistrētās
nodarbinātības apkarošanas sektora inspektoru valsts civildienesta ierēdņu
amatos uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2012. gada 4. oktobrī iecelta
KATRĪNA PUPINA un 2012. gada 16. oktobrī iecelta INGA RIMKEVIČA.