Laidiens: 24.10.2012., Nr. 168

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/168.AKK1

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas vadītāja amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība ekonomikā vai jurisprudencē

- labas vadības, sadarbības un komunikāciju prasmes

- pieredze valsts pārvaldē darbā ar Eiropas Savienības institūcijām

- labas zināšanas par lēmumu pieņemšanas procesu Eiropas Savienībā

- prasme analizēt informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- teicamas angļu valodas zināšanas (vēl vienas svešvalodas zināšanas vēlamas)

- prasme strādāt ar datoru Windows vidē

- labas vadības, sadarbības un komunikāciju prasmes

- augsta atbildības sajūta

Galvenie amata pienākumi:

- nodaļas uzdevumu un funkciju izpildes nodrošināšana

- pārraudzīt un koordinēt LR interešu pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās EM kompetencē esošajos jautājumos

- sekmīga ministrijas darba uzdevumu izpilde savas kompetences ietvaros

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013120, 67013183.


OP 2012/168.AKK2

 

.


OP 2012/168.AKK3

Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļas vecākais referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība nozarei atbilstošā jomā (medicīnā, sabiedrības veselībā, tiesību zinātnēs, ekonomikā, dabas zinātnēs vai sabiedrības vadībā)

- zināšanas par veselības aprūpes sistēmas organizāciju un veselības aprūpes sistēmu regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā (vismaz 1 gads)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā (vismaz 1 gads)

- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku

- labas saskarsmes prasmes

Galvenie pienākumi:

- pārstāvēt Veselības ministrijas viedokli citu iestāžu un institūciju ar veselības aprūpi saistīto dokumentu izstrādē vai jautājumu risināšanā

- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem tiesību aktos, izstrādāt tiesību aktu projektus un atzinumu projektus par izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem veselības aprūpes organizācijas jautājumos

- izvērtēt Eiropas Savienības tiesību aktu projektus veselības aprūpes organizācijas jautājumos un sagatavot Latvijas viedokli attiecīgajos jautājumos (instrukciju un pozīciju projektus Latvijas nostājai)

- pārstāvēt valsti veselības aprūpes nozares darba grupās Eiropas Savienības institūcijās, Pasaules Veselības organizācijas darba grupās un citās ārvalstu un starptautiskajās organizācijās veselības aprūpes jautājumos

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pretendentiem dokumenti jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221. kab. vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.


OP 2012/168.AKK4

Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz tiesneša amata vietu Liepājas tiesā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām

- labas iemaņas darbā ar datoru

- laba reputācija

Konkursā tiesneša amata kandidātus/-tes vērtēs saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves aprakstu Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv, sadaļā "Darba piedāvājumi"), izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas un darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai apliecinātas dokumentu kopijas) adresēt Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063854, 67063844.


OP 2012/168.AKK5

Valsts probācijas dienests atkārtoti aicina pieteikties uz šādu vakanto darbinieka amata vietu - Valsts probācijas dienesta komunikācijas projektu vadītājs (-a) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība komunikācijas zinātnēs

- darba pieredze ne mazāk kā 3 gadi sabiedrisko attiecību jomā valsts vai pašvaldību iestādēs

- pieredze žurnālistikā, sabiedrisko attiecību jomā - preses publikāciju, interviju veidošanā

- pieredze darbā ar plašsaziņas līdzekļiem, izpratne par to darba organizāciju

- pieredze tieslietu sistēmas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme veidot prezentācijas un uzstāties publiski

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iepriekšēja pieredze informācijas ievietošanā mājas lapā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Interneta pārlūkprogrammas, sociālie tīkli)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- izstrādāt un realizēt sabiedrisko attiecību stratēģiju

- izstrādāt un ieviest iekšējo, ārējo komunikācijas un krīzes plānu

- organizēt informācijas apmaiņu struktūras ietvaros, kā arī nodrošināt informācijas apmaiņu ar valsts un pašvaldības iestādēm, sabiedriskajām organizācijām, Latvijas un ārvalstu plašsaziņas līdzekļiem un institūcijām

- veikt plašsaziņas līdzekļos sniegtās informācijas (publikācijas, intervijas, pārskati un citi) savlaicīgu analīzi, apkopošanu, sistematizēšanu un sagatavot ieteikumus par iespējamo rīcību krīzes situācijās

- ievietot mājas lapā (internetā), iekšējā mājas lapā (intranetā) informāciju

- organizēt un koordinēt konferences, seminārus, diskusijas un citus pasākumus ar valsts, pašvaldības, sabiedrisko organizāciju, plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem un citiem interesentiem

- organizēt personāla saliedēšanas pasākumus.

Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (Dzīves apraksts), augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un vismaz trīs publikāciju kopijas, kas publicētas plašsaziņas līdzekļos, jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021181 vai 67021123, vai arī Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)