Laidiens: 08.11.2012., Nr. 177
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/177.AKK1
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas
reģionālās virsmežniecības Ādažu nodaļas mežziņa ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība
mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas
reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- kārtot meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot administratīvo aktu projektus (koku ciršanas apliecinājumus,
lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju.
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā,
303.kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67211167).
OP 2012/177.AKK2
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku Lauksaimniecības
un lauku attīstības departamenta Pasākumu ieviešanas un metodikas daļas vecāko
referentu/-i (ierēdņa amats)
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir
akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu
ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku
atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses
Eiropas Komisijā.
Pienākumi:
- pilnveidot, meklēt problemātiskās vietas, testēt jauninājumus un
papildinājumus informācijas sistēmās, kas nepieciešamas Eiropas
Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA)
- sniegt priekšlikumus attiecībā uz ELFLA finansēto atbalsta pasākumu
administrēšanas sistēmas pilnveidošanu Latvijā
- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju,
izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu
apstrādes rīkus
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, vadību zinībās, matemātikā vai informācijas
tehnoloģijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības normatīviem aktiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
- izpratne par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības
lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (Oracle Discoverer
un MS Office standarta programmas)
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus
nestandarta situācijās
- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, kas saistīts
ar informācijas sistēmām
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darba vietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Lauku atbalsta
dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2012/177.AKK3
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Otrās uzraudzības
daļas vadītāja amatu
Otrās uzraudzības daļas darbības mērķis ir nodrošināt pārbaužu, kas
saistītas ar inspekcijas pārstāvniecību Eiropas Savienības darba grupās, preventīvo
pārbaužu inspekcijas kompetences jomās veikšanu, nodrošināt personas datu
apstrādes reģistrāciju, kā arī plānot, organizēt un veikt pirmsreģistrācijas
pārbaudes.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- valsts atzīts otrā līmeņa augstākās izglītības diploms tiesību zinātnēs un
jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 3 gadu praktiska darba pieredze juridiskās specialitātes amatā
- pieredze Fizisko personu datu aizsardzības likuma piemērošanā
- zināšanas par personas datu aizsardzību, t.sk. par Eiropas Savienības
regulējumu personas datu aizsardzības jomā (otrajā kārtā - zināšanu tests)
- teicamas angļu valodas zināšanas (gan rakstiskas, gan mutiskas), labas
krievu valodas zināšanas, par priekšrocību tiks uzskatītas labas franču valodas
vai vācu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet)
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un
pieņemt lēmumus
- spēja risināt konfliktsituācijas
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2012.gada
26.novembrim sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv
(ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā, Blaumaņa
ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131. Datu valsts inspekcija
sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2012/177.AKK4
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts
probācijas dienesta Jelgavas teritoriālās struktūrvienības vadītājs(-a) uz
nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- vadīt teritoriālās struktūrvienības darbu
- nodrošināt kvalitatīvu un efektīvu teritoriālās struktūrvienības darba
organizāciju
- nodrošināt kvalitatīvu teritoriālās struktūrvienības funkciju izpildi
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa
(pieejami mājaslapā www.probacija.lv, sadaļā
Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
"Latvijas Vēstnesī" Valsts probācijas dienestā. Adrese: Dzirnavu iela
91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021181 vai arī Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2012/177.AKK5
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta direktora vietnieks, Cilvēkresursu
un darbības nodrošināšanas nodaļas vadītājs
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 5 gadi
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ne mazāk kā 1 gads
- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā un veikšanā ne mazāka kā 3 gadi
- pieredze personāla jautājumu organizēšanā ne mazāka kā 3 gadi
- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme lietot datortehniku: strādāt ar Microsoft biroja programmatūru,
Personāla uzskaites datorsistēmu (FM PUD), VID elektronisko deklarēšanas
sistēmu (EDS) un dokumentu pārvaldības sistēmu (doclogix)
- augsta atbildības sajūta, labas analītiskās iemaņas un saskarsmes prasmes
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī", e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā.
OP 2012/177.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija
atsauc 2012. gada 16. oktobra "Latvijas Vēstnesī" laidienā Nr. 163
izsludināto konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Pašvaldību
attīstības departamenta Pašvaldību finanšu nodaļas vecākais referents (uz
noteiktu laiku).
OP 2012/177.AKK7
Latvijas Lauksaimniecības universitāte izsludina atklātu konkursu uz
Veterinārās klīnikas direktora amatu
Pienākumi:
- klīnikas darbības plāna izveide un ieviešana
- klīnikas darba organizēšana un vadīšana
- klīnikas attīstības plāna realizācija saskaņā ar veterinārmedicīnas
studiju programmas prasībām
- klīnikas darbības analīze un plānošana.
- klīnikas budžeta plānošana un kontrole
- jaunu klientu un sadarbības partneru piesaiste
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku darbu
- konkurētspējīgu, motivējošu atalgojumu
- starptautiskās sadarbības, stažēšanās iespējas
- labus darba apstākļus
Prasības pretendentam:
Spējas/īpašības:
- spēja vadīt, iedvesmot un pārliecināt
- atklāts vadības stils
- ļoti labas komunikāciju spējas
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu un padoto darbu, analītiskā un
stratēģiskā domāšana
- iniciatīva, mērķtiecība, plašs redzējums veterinārmedicīnā
Izglītība/prasmes/pieredze:
- augstākā izglītība (veterinārmedicīnā un vēlams vadības zinību jomā)
- vismaz 3 gadu pieredze ar veterinārmedicīnu vai ar medicīnu saistītā jomā
- vēlama pieredze kolektīva vai biznesa vadīšanā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas. Papildus vācu valodas
zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- B kategorijas autovadītāja apliecība un iespēja doties komandējumos (gan
Latvijas teritorijā, gan ārpus tās).
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz 20 kalendāro
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā motivēts
pieteikums ar klīnikas darbības redzējumu, divas atsauksmes vēstules, CV,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un ziņas par profesionālo pieredzi.
Papildu informācija pa tālruni 63024662. LLU Personāldaļas adrese: Lielā iela
2, Jelgava, LV-3001, tālrunis 63005657, fakss 63005657, e-pasta adrese:
astrida.domkina@llu.lv.
OP 2012/177.AKK8
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata
vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā Nereģistrētās nodarbinātības
apkarošanas sektorā (divas inspektora amata vietas - viena amata vieta uz
noteiktu laiku, viena - uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads);
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana;
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Administratīvā
departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām
67021717, 283798801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2012/177.AKK9
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa -
inspektora - amata vietu Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā Rīgas rajona
sektorā uz nenoteiktu laiku
Darba vieta Rīgā.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā
(vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba
organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas
darbības
jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas
un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko
attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo
pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības
normatīvo aktu
pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī
kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un
juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba
aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 67021717, 283798801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2012/177.AKK10
Juridiskās palīdzības administrācija izsludina konkursu uz
Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vadītāja vietnieka amatu (darba
līgums uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu jomā,
kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (vēlams "Horizon")
- teicamas iemaņas darbā ar MS Office programmām (vismaz MS Word un MS
Excel) un prasme lietot biroja tehniku
- organizatoriskās un saskarsmes prasmes
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze vadošā amatā
- spēja strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administrācijas budžeta pieprasījumu un kontrolēt tā izpildi
- nodrošināt finanšu līdzekļu un to izlietojuma uzskaiti atbilstoši
normatīvajiem aktiem
- nodrošināt finanšu atskaišu un pārskatu sagatavošanu
- vadīt, koordinēt un kontrolēt grāmatvežu darbu
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, kas saistīti ar grāmatvedības
uzskaiti un finanšu vadību, nodrošināt to izpildi un kontroli
- veikt pienākumus starptautisko projektu finanšu pārvaldības jomā
Tevi gaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2012.gada 23.novembrim lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā,
Brīvības gatvē 214, LV-1039, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515290.
OP 2012/177.AKK11
Valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra"
izsludina konkursu uz vecākā speciālista amata vietu (uz darbinieka prombūtnes
laiku) Informācijas tehnoloģiju nodaļā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt lietotāju atbalstu operētājsistēmu, informācijas sistēmu, biroja
programmatūras lietošanas un informācijas apstrādes jautājumos
- veikt lietotāju atbalstu datoru, printeru, skeneru, kopētāju un telefonu
lietošanas jautājumos
- veikt operētājsistēmas un biroja programmatūras instalēšanu un uzturēšanu,
datortehnikas sagatavošanu darbam
- veikt lietotāju profilu sagatavošanu darbam
- uzturēt tehniskā kārtībā, savas kompetences ietvaros remontēt un organizēt
datortehnikas remontu
Prasības pretendentiem:
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru, darba staciju MS
Windows operētājsistēmām un biroja tehniku
- programmēšanas prasmes (PHP, SQL), pieredze IS uzturēšanā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- vēlama iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību (var būt pēdējo kursu students)
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- atbildība, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā
- labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli līdz š.g.
26.novembrim LIAA Personāla vadības nodaļā, Pērses ielā 2, Rīgā,
LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv, www.liaa.gov.lv.
OP 2012/177.AKK12
Valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra"
izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - Latvijas ārējās ekonomiskās
pārstāvniecības Polijā vadītājs darbam Varšavā
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Pārstāvniecības darbību atbilstoši LIAA darba plānam
- izplatīt informāciju Polijas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību,
nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības
iespējām
- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt
potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā
- organizēt Polijas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes
Polijā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā
- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Polijā (dalība izstādēs, semināros
u.tml.)
- gatavot informāciju par Polijas ekonomisko situāciju
- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Polijas kompāniju pieprasījumu
pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās,
vadības zinībās, tirgzinībās)
- vismaz divu gadu pieredze vadītāja amatā
- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlams starptautiskā) vai starptautiskajā
mārketingā, tirdzniecībā
- angļu un krievu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)
- labas poļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, pieredze informācijas
apkopošanā un analizēšanā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- komunikabilitāte un iniciatīva
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā, un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 27.novembrim LIAA Personāla
vadības nodaļā, Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv, www.liaa.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2012/177.AKR1
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Valsts darba inspekcijas Latgales reģionālās Valsts darba inspekcijas
Daugavpils sektora inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā uz
nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2012.gada 29.oktobrī iecelta LĪGA KĀRKLIŅA.