Laidiens: 11.12.2012., Nr. 194
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/194.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina
konkursu uz vakanto Pensiju daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa
amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Siguldā, Šveices ielā 12)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma
anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Pierīgas nodaļa,
Šveices iela 12, Sigulda, LV2150 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas
inspektora amatu"), vai uz e-pastu: sigulda@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss 67970110.
OP 2012/194.AKK2
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Vadības stratēģijas, ārējo attiecību un starptautiskās
tirdzniecības departamenta Juridiskās daļas juriskonsults/-e
Prasības pretendentiem (-ēm):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē (profesionālā augstākā izglītība,
bakalaura vai maģistra grāds), kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu
valodas prasmes)
- labas angļu un krievu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski)
- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office); vēlama pieredze darbā ar
programmu RVS Horizon
- profesionālā darba pieredze valsts pārvaldē, administratīvajā procesā,
administratīvo pārkāpumu lietās un civilprocesā (vēlama vismaz 2 gadi)
- teicamas komunikācijas un sadarbības spējas, prasmes noteikt prioritātes,
patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem, analītiskās prasmes
- pieredze Pārtikas un veterinārajā dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme izteikt un aizstāvēt savu viedokli par kompetencē esošajiem
jautājumiem
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
Vēlams:
1) B kategorijas autovadītāja apliecība un automašīnas vadītprasmes
2) prezentācijas prasmes un pieredze uzstājoties auditorijas priekšā
Galvenie pienākumi: administratīvo aktu projektu sagatavošana un
izskatīšana, sūdzību administratīvo pārkāpumu lietās izskatīšana un lēmumu
projektu sagatavošana, paskaidrojumu sagatavošana tiesām un iestādes
pārstāvēšana tiesās, juridiskā atbalsta sniegšana profesionālos jautājumos
iestādē strādājošiem - konsultācijas, apmācības, utt.
Ir bieži darba braucieni Latvijas robežās.
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi valsts pārvaldē
- iespējas profesionāli pilnveidoties
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi.
Pieteikuma dokumenti: motivēts pieteikums, CV, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī pretendenta iesniegums un aptaujas anketu
(elektroniskā formātā ir atrodama www.pvd.gov.lv
sadaļā Vakances) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt pa pastu vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, 505.kab., Rīgā, LV-1050.
Tālrunis informācijai 67027529, e-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv.
Ja netiks iesniegti visi norādītie pieteikuma dokumenti, pretendenta pieteikums
netiks izskatīts.
OP 2012/194.AKK3
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta
Finanšu politikas un metodoloģijas nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa) amatu
(1 amata vieta)
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu jomā
- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas un izpratne par iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu
sagatavošanu
- prasme analizēt plaša apjoma un satura informāciju, saskatīt un analītiski
izvērtēt cēloņsakarību virknes un rast jaunus risinājumus par kompetencē
esošiem jautājumiem
- augsta atbildības sajūta un precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem
- labas prasmes argumentēt, saprotami izklāstīt un prezentēt viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
Amata pamatpienākumi:
- sagatavot vēstuļu projektus par finanšu jautājumiem
- sagatavot iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus finanšu jomā
- sniegt atzinumus par iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektiem
- izvērtēt un sagatavot normatīvo aktu projektu sākotnējās ietekmes
novērtējuma ziņojumus (anotācijas)
- sniegt atbildes valsts pārvaldes un citām institūcijām par finanšu
jautājumiem.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna
1.līnija 1, korp.2, Rīga, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto
amatu"), tālr. 67219602, 67219129.
OP 2012/194.AKK4
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta
Projektu kontroles nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa) amatu (2 amata
vietas)
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība
- vismaz 5 gadu pieredze finanšu kontrolē, grāmatvedībā, audita vai
revīzijas veikšanā, tai skaitā 3 gadu pieredze Eiropas Savienības projektu
finanšu kontrolē un izdevumu uzskaitē (vēlams iekšlietu nozarē realizētiem
projektiem)
- labas iemaņas liela apjoma finanšu informācijas pārbaudē un apstrādē
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Amata pamatpienākumi:
- ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības fondu ietvaros apstiprināto
projektu finanšu kontrole un uzskaite, ikmēneša un ceturkšņa atzinumu
sagatavošana, finansējuma pieprasījumu pārbaude, progresa un gala pārskatu pārbaude.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā, Čiekurkalna
1.līnija 1, korp.2, Rīga, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto
amatu"), tālr. 67219190, 67219129.
OP 2012/194.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Administrācijas vadītājs
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
- ne mazāk kā trīs gadu pieredze vadošā amatā un valsts
pārvaldē
- ne mazāk kā trīs gadu pieredze darbā, kas
saistīts ar administratīvajiem jautājumiem iestādes darba nodrošināšanai
- pieredze liela kolektīva vadīšanā un prasme koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā
- zināšanas un izpratne par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādes un virzības procesu, par budžeta sagatavošanu, budžeta izpildes
kontroli, iestādes finanšu analīzi un vadību, iestādes grāmatvedības kārtošanu,
par publisko iepirkumu procedūrām, nekustamā īpašuma apsaimniekošanu, līgumu
slēgšanu, informācijas tehnoloģiju jomu un par personāla vadības attīstības
procesiem
- ar darbu saistītu normatīvo aktu zināšanas
- labas vismaz divu svešvalodu (angļu un krievu) zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes
- pašiniciatīva, precizitāte, labas saskarsmes prasmes.
Pieteikuma dokumentus (Konkursa pretendenta motivētu pieteikuma vēstuli;
konkrētus rakstveida priekšlikumus Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas atbalsta funkciju īstenošanas pilnveidošanai (teksta apjoms līdz 3
lp.), CV (europass forma), augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un CV paraugs ir pieejami ministrijas mājas lapā www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi.
Tālrunis uzziņām 67026902.