Laidiens: 11.12.2012., Nr. 194

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/194.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pensiju daļas inspektora - valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Siguldā, Šveices ielā 12)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Pierīgas nodaļa, Šveices iela 12, Sigulda, LV2150 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu: sigulda@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss 67970110.


OP 2012/194.AKK2

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Vadības stratēģijas, ārējo attiecību un starptautiskās tirdzniecības departamenta Juridiskās daļas juriskonsults/-e

Prasības pretendentiem (-ēm):

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē (profesionālā augstākā izglītība, bakalaura vai maģistra grāds), kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu valodas prasmes)

- labas angļu un krievu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski)

- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office); vēlama pieredze darbā ar programmu RVS Horizon

- profesionālā darba pieredze valsts pārvaldē, administratīvajā procesā, administratīvo pārkāpumu lietās un civilprocesā (vēlama vismaz 2 gadi)

- teicamas komunikācijas un sadarbības spējas, prasmes noteikt prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem, analītiskās prasmes

- pieredze Pārtikas un veterinārajā dienestā tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme izteikt un aizstāvēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē

Vēlams:

1) B kategorijas autovadītāja apliecība un automašīnas vadītprasmes

2) prezentācijas prasmes un pieredze uzstājoties auditorijas priekšā

Galvenie pienākumi: administratīvo aktu projektu sagatavošana un izskatīšana, sūdzību administratīvo pārkāpumu lietās izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana, paskaidrojumu sagatavošana tiesām un iestādes pārstāvēšana tiesās, juridiskā atbalsta sniegšana profesionālos jautājumos iestādē strādājošiem - konsultācijas, apmācības, utt. Ir bieži darba braucieni Latvijas robežās.

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi valsts pārvaldē

- iespējas profesionāli pilnveidoties

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi.

Pieteikuma dokumenti: motivēts pieteikums, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī pretendenta iesniegums un aptaujas anketu (elektroniskā formātā ir atrodama www.pvd.gov.lv sadaļā Vakances) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt pa pastu vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, 505.kab., Rīgā, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529, e-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Ja netiks iesniegti visi norādītie pieteikuma dokumenti, pretendenta pieteikums netiks izskatīts.


OP 2012/194.AKK3

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta Finanšu politikas un metodoloģijas nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa) amatu (1 amata vieta)

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu jomā

- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas un izpratne par iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošanu

- prasme analizēt plaša apjoma un satura informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes un rast jaunus risinājumus par kompetencē esošiem jautājumiem

- augsta atbildības sajūta un precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem

- labas prasmes argumentēt, saprotami izklāstīt un prezentēt viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

Amata pamatpienākumi:

- sagatavot vēstuļu projektus par finanšu jautājumiem

- sagatavot iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus finanšu jomā

- sniegt atzinumus par iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektiem

- izvērtēt un sagatavot normatīvo aktu projektu sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumus (anotācijas)

- sniegt atbildes valsts pārvaldes un citām institūcijām par finanšu jautājumiem.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1.līnija 1, korp.2, Rīga, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr. 67219602, 67219129.


OP 2012/194.AKK4

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta Projektu kontroles nodaļas vecākā referenta/-es (ierēdņa) amatu (2 amata vietas)

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība

- vismaz 5 gadu pieredze finanšu kontrolē, grāmatvedībā, audita vai revīzijas veikšanā, tai skaitā 3 gadu pieredze Eiropas Savienības projektu finanšu kontrolē un izdevumu uzskaitē (vēlams iekšlietu nozarē realizētiem projektiem)

- labas iemaņas liela apjoma finanšu informācijas pārbaudē un apstrādē

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- teicamas latviešu valodas zināšanas

Amata pamatpienākumi:

- ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības fondu ietvaros apstiprināto projektu finanšu kontrole un uzskaite, ikmēneša un ceturkšņa atzinumu sagatavošana, finansējuma pieprasījumu pārbaude, progresa un gala pārskatu pārbaude.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā, Čiekurkalna 1.līnija 1, korp.2, Rīga, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr. 67219190, 67219129.


OP 2012/194.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Administrācijas vadītājs

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība

- ne mazāk kā trīs gadu pieredze vadošā amatā un valsts pārvaldē

- ne mazāk kā trīs gadu pieredze darbā, kas saistīts ar administratīvajiem jautājumiem iestādes darba nodrošināšanai

- pieredze liela kolektīva vadīšanā un prasme koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā

- zināšanas un izpratne par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu, par budžeta sagatavošanu, budžeta izpildes kontroli, iestādes finanšu analīzi un vadību, iestādes grāmatvedības kārtošanu, par publisko iepirkumu procedūrām, nekustamā īpašuma apsaimniekošanu, līgumu slēgšanu, informācijas tehnoloģiju jomu un par personāla vadības attīstības procesiem

- ar darbu saistītu normatīvo aktu zināšanas

- labas vismaz divu svešvalodu (angļu un krievu) zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes

- pašiniciatīva, precizitāte, labas saskarsmes prasmes.

Pieteikuma dokumentus (Konkursa pretendenta motivētu pieteikuma vēstuli; konkrētus rakstveida priekšlikumus Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas atbalsta funkciju īstenošanas pilnveidošanai (teksta apjoms līdz 3 lp.), CV (europass forma), augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Amata apraksts un CV paraugs ir pieejami ministrijas mājas lapā www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)