Laidiens: 14.12.2012., Nr. 197

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/197.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2012/197.AKK2

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Akcīzes pārvaldes Akcīzes nodokļa administrēšanas daļas Akcīzes nodokļa maksājumu kontroles nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku, 1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

-         sagatavot lēmumus saistībā ar nodokļu parādu segšanu no izveidojušās akcīzes nodokļa pārmaksas

-         izskatīt kriminālprocesa virzītāja pieprasījumus par valstij nodarītajiem zaudējumiem un sagatavot nenomaksātā nodokļa aprēķinu

-         izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

-         apturēt akcīzes nodokļa parādu likumā noteiktajā kārtībā, veicot atbilstošu datu ievadi Nodokļu informatīvās sistēmas datu bāzē

-         sagatavot dokumentus par akcīzes nodokļa pārmaksas dzēšanu

-         veikt akcīzes nodokļa pārmaksas un parāda dzēšanu Nodokļu informatīvās sistēmas datu bāzē

-         sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un pieņemšanas aktiem

-         izstrādāt vai piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē, sagatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām Nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Prasības:

-         atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

-         otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

-         vēlama pieredze akcīzes nodokļa administrēšanas un akcīzes preču aprites jomā

-         vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

-         klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1a, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

-        pieteikuma vēstuli

-        CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)

-        augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz AkcP ANAD galvenā nodokļu inspektora amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016816, fakss 67028704.


OP 2012/197.AKK3

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku  Administratīvā departamenta Finanšu un grāmatvedības daļas vecāko referentu/-i (grāmatvedi) (ierēdņa amats)

Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas Komisijā.

Pienākumi:

-          kreditoru saistību uzskaite: rēķinu saņemšana, to pārbaude, iegrāmatošana, maksājumu uzdevumu sagatavošana, līgumu saistību izpildes kontrole

-          norēķinu ar kreditoriem kontrole, analīze budžeta programmu ietvaros pa struktūrvienībām

-          regulāri gatavot analītisku materiālu par finanšu līdzekļu izlietojumu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- vismaz 1 gada pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites sistēmu "Horizon"

- labas zināšanas MS Office (Excel) programmā

- ļoti labas analītiskās prasmes

- pieredze darbā ar teritoriālajām struktūrvienībām un to darbības izdevumu uzskaite tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darba vietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 65035859.


OP 2012/197.AKK4

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Teritoriālās sadarbības projektu kontroles departamenta finanšu ekspertu/-i (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Pienākumi:

-         nodrošināt pirmā līmeņa finanšu kontroli Eiropas Kopienas Teritoriālās sadarbības programmu finansētajiem projektiem Latvijā, kas ietver sevī - projekta progresa pārskata un finanšu dokumentu audita veikšanu, pārbaudi projekta īstenošanas vietā un atzinuma izsniegšanu

Prasības:

-         atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-         otrā līmeņa akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (uzņēmējdarbības, finanšu, ekonomikas, grāmatvedības, audita nozarē, tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

-         labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas vismaz Intermediate level)

-         vismaz viena gada profesionālā darba pieredze atbilstoši darbības jomai - Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu kontrole, audits, valsts budžeta līdzekļu izlietojuma kontrole, grāmatvedība, banku sektors, nodokļu audits, noziedzīgi iegūto līdzekļu izpēte)

-         zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus, t.sk. Eiropas Reģionālās attīstības fondu regulējošo normatīvos aktus

-         vēlamas zināšanas un prasme piemērot pārrobežu, transnacionālās un starpreģionu sadarbības programmu prasības

-         izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

-         labas datora lietošanas prasmes

Piedāvājam:

-         atbildīgu darbu valsts pārvaldē

-         neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē

-         kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

-         stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 30 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.


OP 2012/197.AKK5

.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)