Laidiens: 21.12.2012., Nr. 201
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2012/201.AKK1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Projektu ieviešanas un
uzraudzības departamenta Uzraudzības un kontroles nodaļas projektu vadītāju
(ierēdņa amats)
Pienākumi:
Nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūrai deleģēto
funkciju izpildi Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto projektu vadībā,
tai skaitā:
- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, tai skaitā veikt
izlases veida pārbaudes projektu īstenošanas vietās un pieņemt lēmumu par
projektu ieviešanas atbilstību normatīvo aktu un vienošanās prasībām
- pārbaudīt ar projektu
ieviešanu saistītos dokumentus un pieņemt lēmumu par maksājumu pieprasījumos
iekļauto attiecināmo izdevumu apstiprināšanu
- izskatīt finansējuma
saņēmēju iesniegumus par plānotajām izmaiņām projektos un koordinēt izmaiņu
saskaņošanu projektu ieviešanas laikā
- veikt konstatēto
neatbilstību uzskaiti un analīzi, sagatavot lēmumus par konstatētajām
neatbilstībām un finansējuma atgūšanu
- apkopot informāciju par
Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto aktivitāšu ieviešanas progresu
Prasības:
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas
atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim, sociālajās vai tiesību
zinātnēs, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vismaz viena gada darba
pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu finanšu instrumentu
līdzfinansēto projektu uzraudzībā, kontrolē, auditā, grāmatvedībā, finanšu
vadībā
- zināšanas un prasme
piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
- pieredze valsts pārvaldes
darbā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē
- labas angļu valodas
zināšanas (Intermediate līmenis, spēja lasīt,
saprast un rakstīt)
- labas datora lietošanas
prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts
pārvaldē
- stabilu atalgojumu un
sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc
sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga,
Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2012/201.AKK2
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Informācijas analīzes un ātrās reaģēšanas daļas vecākais
inspektors
Prasības pretendentiem (-ēm):
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (par
priekšrocību tiks uzskatīta augstākā izglītība tiesību zinātnē)
- labas datorlietotāja
prasmes (MS Office, MS Internet Explorer)
- svešvalodu (angļu un/vai
krievu) zināšanas
- vēlamas zināšanas par
valsts pārvaldes darbību, korupciju un uzņēmējdarbību
- vēlama pieredze
operatīvajā darbā, prettiesisko nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā
- spēja strādāt
paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas komunikācijas un
sadarbības spējas, prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un
uzņemties atbildību par tiem
- "B" kategorijas
autovadītāja apliecība un autovadīšanas pieredze vismaz 1 gads
Piedāvājam:
- dinamisku un atbildīgu
darbu
- iespēju iegūt neatsveramu
profesionālu pieredzi valsts pārvaldē
- iespējas profesionāli
pilnveidoties.
Motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas,
kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (elektroniskā formā ir
atrodami www.pvd.gov.lv sadaļā Vakances) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt pa
elektronisko pastu vai pastu, vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta
Personāla vadības daļā. Adrese: Peldu iela 30, 505.kab., Rīga, LV- 1050.
Tālrunis informācijai 67084611, e-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv
OP 2012/201.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> "Pieteikuma anketa") 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus iesniegt: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļā, Baldones
ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas
inspektora amatu") vai pa e-pastu: kurzeme@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.
OP 2012/201.AKK4
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Inspekcijas Kurzemes reģionālās nodaļas valsts inspektora
ierēdņa amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība arhitektūrā vai
mākslas vēsturē (par priekšrocību atbilstoši vērtēšanas kritērijiem tiks
uzskatīta arhitekta izglītība)
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē (vēlama pieredze personām
saistošu lēmumu pieņemšanā)
- darba pieredze ar materiālā kultūras mantojuma saglabāšanu saistītā jomā
- labas zināšanas par materiālā kultūras mantojuma aizsardzību un normatīvo
regulējumu
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- prasme darbā ar datoru
- prasme kontaktēties ar cilvēkiem, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes
apstākļos un patstāvīgi pieņemt lēmumus, vēlme strādāt komandā
- B kategorijas autovadītāja tiesības
Pretendentiem 30 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas jāiesniedz Inspekcijā:
pieteikums; profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV); izglītību
apliecinoša dokumenta kopija; ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un
apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Dokumentiem jābūt parakstītiem. Pieteikumu var iesniegt, sūtot pa pastu (Rīga,
Mazā Pils iela 17/19, LV-1050), Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā
personīgi (Rīgā, Pils ielā 20) vai elektroniski vkpai@mantojums.lv (dokumentus noformējot atbilstoši
elektronisku dokumentu noformēšanas prasībām). Tālrunis uzziņām 67224735.