Laidiens: 28.12.2012., Nr. 203

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2012/203.AKK1

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošās iestādes plānošanas funkciju izpildi.

Mūsu piedāvātajam amatam tev būs nepieciešamās šādas prasības:

-          augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

-          labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

-          pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

-          Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama pieredze darbā vai zināšanas par zinātnisko institūciju darbību

-          zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

-          datora lietotāja līmeņa prasmes

-          analītiskās spējas

-          atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu pētniecības un attīstības (P&A) un inovāciju jomā ieviešanu un vadību.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

-         karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

-         darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

-         un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.


OP 2012/203.AKK2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- zināšanas civilprocesā un par administratīvo procesu iestādē

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM", 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis 67830634.


OP 2012/203.AKK3

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto mežziņa amatu Ziemeļaustrumu virsmežniecības Lejasciema nodaļā (1 amata vieta)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- kārtot meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot administratīvo aktu projektus (koku ciršanas apliecinājumus, lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju.

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 303.kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2012/203.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto mežziņa amatu Rīgas reģionālās virsmežniecības Inčukalna nodaļā (1 amata vieta)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- kārtot meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot administratīvo aktu projektus (koku ciršanas apliecinājumus, lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju.

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 303.kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2012/203.AKK5

Valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" izsludina konkursu uz vecākā eksperta ierēdņa amata vietu Investīciju projektu departamenta Biznesa inkubatoru programmas vienībā

Galvenie amata pienākumi:

- Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta 2009.-2014.gadam līdzfinansētās programmas "Inovācijas "zaļās" ražošanas jomā" projektu iesniegumu izvērtēšana, lēmumu un līgumu sagatavošana

- projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- finansējuma saņēmēju iesniegto maksājumu pieprasījumu, projektu starpposma pārskatu un noslēguma pārskatu izvērtēšana

- projektu īstenošanas uzraudzība, t.sk., pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- informācijas apkopošana par projektu izpildes gaitu

- piedalīties Latvijas un Norvēģijas divpusējo attiecību veicināšanā, organizējot bilateriālās aktivitātes un izvērtējot bilaterālā fonda atbalsta piešķiršanu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām (zināšanām)

- izpratne par ES fondu vai Norvēģijas finanšu instrumentu vadību

- darba pieredze ES fondu, EEZ vai Norvēģijas finanšu instrumentu administrēšanā, tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlamas zināšanas grāmatvedībā

- zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību

- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte, loģiskā domāšana

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus.

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts" līdz 2013.gada 17.janvārim. Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv, www.liaa.gov.lv.


OP 2012/203.AKK6

Valsts aģentūra "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" izsludina konkursu uz valsts pārvaldes juriskonsulta ierēdņa amata vietu (uz ierēdņa prombūtnes laiku) Juridiskā departamenta Struktūrfondu nodrošinājuma nodaļā

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot un noformēt pārvaldes lēmumus, tai skaitā administratīvus aktus, un vēstules ES fondu finansējuma saņēmējiem

- sniegt juridiskus atzinumus par ES fondu projektos konstatētajām pretrunām

- sagatavot līgumus par ES līdzfinansējuma piešķiršanu

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras, izvērtēt un sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem, kas regulē ES fondu darbību

- sagatavot prasības pieteikumus un citus ar tiesvedību un izpildu darbību saistītos dokumentus, kā arī kreditora prasījumus

- pārstāvēt LIAA intereses tiesā un maksātnespējas procesos

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze (pārvaldes lēmumu, līgumu u.c. juridiska satura dokumentu sagatavošanā, pieredze tiesvedībā un/vai maksātnespējas procesos) tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par valsts atbalstu komercdarbībai un ES fondu vadību

- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem

- izpratne par ES tiesību sistēmu

- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus.

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2013.gada 17.janvārim. Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, ar norādi "Jurists SNN", e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv, www.liaa.gov.lv.


OP 2012/203.AKK7

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas Muitošanas organizācijas nodaļas vecākā/-s muitas eksperta/-es (2 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt vai līdzdarboties normatīvo aktu, metodisko materiālu, politikas plānošanas dokumentu (t.sk. īpaši sarežģītos jautājumos) un informatīvo ziņojumu projektu sagatavošanā, aktualizēšanā, kā arī sniegt atzinumus un priekšlikumus par tiem atbilstoši Nodaļas kompetencei

- uzraudzīt izstrādāto iekšējo normatīvo aktu piemērošanas atbilstību atbilstoši Nodaļas kompetencei

- atbilstoši izmaiņām normatīvajos aktos, konstatēto neatbilstību vai problēmu gadījumos sagatavot priekšlikumus iekšējo normatīvo aktu aktualizēšanai un veikt to aktualizēšanu

- sagatavot priekšlikumus normatīvo aktu ieviešanai par kravu muitošanu un robežšķērsošanu

- līdzdarboties muitas kontroles punktu tehnoloģisko shēmu projektu izstrādē

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds); vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un/vai nodokļu administrēšanā

- pieredze muitas jomā vēlama ne mazāk kā divi gadi

- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP MKOD vecākā muitas eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tālrunis uzziņām 67016816, fakss 67028704.


OP 2012/203.AKK8

LR IeM Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora amatu (uz darba līguma pamata)

Iestāde: Valsts policijas koledža Policijas Tiesību katedra

Darba vieta: Rīga

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata pienākumos ietilpst:

- īstenot policijas darbinieku pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības, arodizglītības un profesionālās pilnveides izglītības programmas

- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un profesionālās pilnveides izglītības programmas

- izstrādāt studiju un mācību metodiskos materiālus, izdales materiālus un praktiskos uzdevumus

- vadīt lekcijas, seminārus un praktiskās nodarbības visā valsts teritorijā

- izvērtēt un analizēt kadetu, klausītāju un studējošo zināšanas un prasmes

- organizēt kadetu, klausītāju un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt docējamo studiju kursu un pasniedzamo mācību priekšmetu ietvaros

- nodrošināt studiju/mācību procesu citu docētāju prombūtnes laikā pēc katedras vadītāja rīkojuma

- veikt pētījumus atbilstoši plānotajai pedagoga slodzei, iepazīstināt katedras personālu ar pētījumu rezultātiem

Docējamie studiju kursi:

- Policijas tiesības (arodizglītības programmā)

- Policijas kārtībnieka dienests (arodizglītības programmā)

- Policijas darba organizācija (profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati")

- Kārtības policijas darbs (profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati")

Prasības amata kandidātam:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā vai akadēmiskā grāda, ja pasniedzamajam priekšmetam ir atbilstoša vismaz 5 gadu praktiskā darba pieredze

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power Point, Internet

Pretendentiem uz vakanto akadēmisko amatu līdz 2013.gada 18.janvārim Valsts policijas koledžas Personāla vadības nodaļā iesniegt izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu sarakstu, CV atbilstoši www.europass.lv standartiem, autobiogrāfiju, pieteikuma vēstuli, izziņu, kas apliecina kandidāta pedagoģisko darba stāžu vai profesionālo pieredzi atbilstošā nozarē gados. Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67219643, 26306515.


OP 2012/203.AKK9

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Plānošanas un attīstības departamenta Administratīvā nodrošinājuma nodaļas jurists

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās izglītības līmenim (vēlams maģistra grāds)

- pieredze darbā valsts pārvaldē un jurista specialitātē ne mazāk kā 3 gadi (pieredze Veselības ministrijas padotības un tiesībaizsardzības iestādēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvu aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- organizatora prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- labas lietvedības zināšanas

- vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu, vācu, krievu)

Galvenie pienākumi:

- veikt tiesību aktu projektu izstrādāšanu

- sniegt atbalstu darbiniekiem un valsts civildienesta ierēdņiem juridiskajos jautājumos

- izskatīt un sagatavot līgumus

- sniegt atzinumus par citu iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- sekot līdzi izmaiņām ārējos normatīvajos aktos, informēt par to struktūrvienību vadītājus

- pārstāvēt iestādes intereses tiesā, citās institūcijās

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu, adrese: Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs, Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, Latvijā, vai iesniegt personīgi 244.kabinetā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536136.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2012/203.AKR1

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2012.gada 17.decembrī Izglītības departamenta direktora vietnieces vispārējās izglītības jomā amatā iecelta INETA ĪVĀNE.


OP 2012/203.AKR2

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kartībā Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Projektu kontroles nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatā 2012.gada 17.decembrī tika iecelts KASPARS PETROVIČS.


OP 2012/203.AKR3

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta direktora vietnieces Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļas vadītājas amatā 2012.gada 14.decembrī tika iecelta DANA OSMANE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)