Laidiens: 02.01.2013., Nr. 1
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/1.AKK1
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- ES fondu departamenta ES fondu ieviešanas nodaļas referents
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams
ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)
- vēlama papildu izglītība, ieskaitot kvalifikācijas paaugstināšanas kursus,
ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā
- vēlama praktiskā darba pieredze darbā ar finanšu instrumentu plānošanu,
ieviešanu, izvērtēšanu un uzraudzību
- angļu valodas zināšanas
- Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda plānošanas un
regulējošo dokumentu pārzināšana
- zināšanas par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības
pamatprincipiem
- zināšanas par valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību
- vēlamas zināšanas veselības nozares investīciju politikas pamatjautājumos
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS Power
Point un Lotus Notes)
- analītiskā domāšana, spēja plānot un vadīt savu darbu, spēja uzņemties
atbildību, precizitāte un jaunrade uzdoto uzdevumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- plānot, analizēt un kontrolēt Eiropas Savienības fondu projektu
īstenošanai piešķirtā valsts budžeta apguvi
- plānot, analizēt un kontrolēt Eiropas Savienības fondu apguves mērķa
profila izpildi
- ievadīt un apstrādāt datus Eiropas Savienības fondu vadības informācijas
sistēmā
- atbilstoši vadības uzdevumiem organizēt Eiropas Savienības fondu projektu
plānošanu un ieviešanas virskontroli
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālus, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus
Pretendentiem dokumenti jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības
ielā 72, 221. kab., vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.
OP 2013/1.AKK2
Valsts aģentūra "Tūrisma attīstības valsts aģentūra" izsludina
konkursu uz iepirkumu speciālista (ierēdņa) amatu - 1 vakance uz noteiktu laiku
Darba pienākumi:
- sagatavot nepieciešamos dokumentus iepirkuma procedūras nodrošināšanai, saņemot
nepieciešamo informāciju no aģentūras darbiniekiem
- piedalīties iepirkuma komisijas darbā
- protokolēt iepirkuma komisijas darba un iepirkuma procedūras norisi
- veikt iepirkuma procedūru normatīvās bāzes izstrādāšanu un pilnveidošanu
- piedalīties līgumprojektu izstrādē
- veikt iepirkuma procedūru dokumentēšanu un norises kontroli saskaņā ar
normatīvo aktu prasībām
- konsultēt aģentūras darbiniekus par iepirkuma procedūras piemērošanu
- pastāvīgi sadarboties un gatavot dokumentus kontrolējošām institūcijām
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze valsts pārvaldē un publisko iepirkumu organizēšanā vismaz divi
gadi, tai skaitā pieredze veicot iepirkumus ar Eiropas Savienības fondu
finansējumu - ne mazāk par vienu gadu
- normatīvo aktu un tiesību avotu iepirkumu jomā pārzināšana
- praktiskas iemaņas lietvedībā
- pieredze informācijas analīzē un apkopošanā
- augsta atbildības sajūta, analītiskas domāšanas spējas un precizitāte
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- labas komunikācijas un sadarbības spējas
- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas
- prasme strukturēt informāciju, spēja argumentēt viedokli, efektīvi plānot
un organizēt savu darbu
- darba pieredze iepirkuma komisijas darbā kā komisijas loceklim vai
sekretāram tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (skat. 9.mēnešalgu grupu MK 2009.gada 22.decembra noteikumu
Nr. 1651 3.pielikumā "Amatpersonu un darbinieku mēnešalga ministriju
padotībā esošajās iestādēs": http://www.likumi.lv/doc.php?id=203051)
- labus darba apstākļus nelielā, bet draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, dzīves gājuma, profesionālās
pieredzes un darba gājuma aprakstu (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju)
20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas lūdzam sūtīt vai iesniegt
Tūrisma attīstības valsts aģentūrā Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, tālr.
+37167229945, fakss +37167358128, e-pasts: info@latvia.travel
(ar norādi "Iepirkumu speciālista amata konkursam").
OP 2013/1.AKK3
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais
inspektors Rīgas reģionā
Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās zinātnēs
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem
- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai
pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai
juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību
aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo
aktu ievērošanu
- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos
- izskatīt juridisko un fizisko personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi
- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem
pašvaldībās
- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un
pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības
jautājumiem
- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu,
ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki
- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus,
kā arī amatu savienošanas ierobežojumus
- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un
normatīvo aktu noteikumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās
- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot
pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļai
Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 67359133, e-pasts: liga.kuske@lm.gov.lv.
OP 2013/1.AKK4
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām 3 ierēdņa amata
vietām - Valsts darba inspekcijas Juridiskās nodaļas juriskonsults uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Rīga
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama vismaz 2 gadu praktiska darba pieredze jurista amatā, kas saistīts
ar administratīvo aktu izdošanu un dokumentu (t.sk. līgumu) tiesiskuma analīzi
- administratīvo procesu, darba tiesiskās attiecības un publisko iepirkumu
regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, oratora spējas
- attīstīta loģiskā domāšana un spēja plānot un organizēt savu darbu
- prasme darbam ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, Lotus Notes) labā lietotāja
līmenī
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana par
apstrīdētajiem administratīvajiem aktiem
- paskaidrojumu sagatavošana tiesai, kā arī iestādes pārstāvēšana tiesas
sēdēs
- līgumu un citu juridisku dokumentu juridiskā analīze
- konsultāciju sniegšana administratīvā procesa, darba tiesisko un publisko
iepirkumu jomā
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr.
uzziņām 26597369 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/1.AKK5
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā, darbavieta Valmiera
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas
darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem,
izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28,
LV-1331. Tālr. uzziņām 29400584 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/1.AKK6
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām 3 ierēdņa amata
vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā, darbavieta Rīga
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas
darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28,
LV-1331. Tālr. uzziņām 67021717, 28379801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/1.AKR1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas
Pabalstu koordinācijas daļas vecāks inspektores valsts civildienesta ierēdnes
amatā konkursa kārtībā 2013.gada 2.janvārī iecelta LINDA ZELTIŅA.
OP 2013/1.AKR2
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde
informē, ka konkursa kārtībā Kontroles daļas vecākā inspektora ierēdņa amatā
2013.gada 2.janvārī iecelts EGILS
ŠULCS.
OP 2013/1.AKR3
Valsts zemes dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts zemes dienesta
Latgales reģionālās nodaļas vadītājas ierēdnes amatā ar 2013.gada 2.janvāri
iecelta IRINA LINE.