Laidiens: 02.01.2013., Nr. 1

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/1.AKK1

Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - ES fondu departamenta ES fondu ieviešanas nodaļas referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)

- vēlama papildu izglītība, ieskaitot kvalifikācijas paaugstināšanas kursus, ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā

- vēlama praktiskā darba pieredze darbā ar finanšu instrumentu plānošanu, ieviešanu, izvērtēšanu un uzraudzību

- angļu valodas zināšanas

- Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda plānošanas un regulējošo dokumentu pārzināšana

- zināšanas par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- zināšanas par valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību

- vēlamas zināšanas veselības nozares investīciju politikas pamatjautājumos

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS Power Point un Lotus Notes)

- analītiskā domāšana, spēja plānot un vadīt savu darbu, spēja uzņemties atbildību, precizitāte un jaunrade uzdoto uzdevumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- plānot, analizēt un kontrolēt Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanai piešķirtā valsts budžeta apguvi

- plānot, analizēt un kontrolēt Eiropas Savienības fondu apguves mērķa profila izpildi

- ievadīt un apstrādāt datus Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmā

- atbilstoši vadības uzdevumiem organizēt Eiropas Savienības fondu projektu plānošanu un ieviešanas virskontroli

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālus, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus

Pretendentiem dokumenti jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221. kab., vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.


OP 2013/1.AKK2

Valsts aģentūra "Tūrisma attīstības valsts aģentūra" izsludina konkursu uz iepirkumu speciālista (ierēdņa) amatu - 1 vakance uz noteiktu laiku

Darba pienākumi:

- sagatavot nepieciešamos dokumentus iepirkuma procedūras nodrošināšanai, saņemot nepieciešamo informāciju no aģentūras darbiniekiem

- piedalīties iepirkuma komisijas darbā

- protokolēt iepirkuma komisijas darba un iepirkuma procedūras norisi

- veikt iepirkuma procedūru normatīvās bāzes izstrādāšanu un pilnveidošanu

- piedalīties līgumprojektu izstrādē

- veikt iepirkuma procedūru dokumentēšanu un norises kontroli saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

- konsultēt aģentūras darbiniekus par iepirkuma procedūras piemērošanu

- pastāvīgi sadarboties un gatavot dokumentus kontrolējošām institūcijām

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze valsts pārvaldē un publisko iepirkumu organizēšanā vismaz divi gadi, tai skaitā pieredze veicot iepirkumus ar Eiropas Savienības fondu finansējumu - ne mazāk par vienu gadu

- normatīvo aktu un tiesību avotu iepirkumu jomā pārzināšana

- praktiskas iemaņas lietvedībā

- pieredze informācijas analīzē un apkopošanā

- augsta atbildības sajūta, analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- labas komunikācijas un sadarbības spējas

- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas

- prasme strukturēt informāciju, spēja argumentēt viedokli, efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- darba pieredze iepirkuma komisijas darbā kā komisijas loceklim vai sekretāram tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (skat. 9.mēnešalgu grupu MK 2009.gada 22.decembra noteikumu Nr. 1651 3.pielikumā "Amatpersonu un darbinieku mēnešalga ministriju padotībā esošajās iestādēs": http://www.likumi.lv/doc.php?id=203051)

- labus darba apstākļus nelielā, bet draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, dzīves gājuma, profesionālās pieredzes un darba gājuma aprakstu (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas lūdzam sūtīt vai iesniegt Tūrisma attīstības valsts aģentūrā Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, tālr. +37167229945, fakss +37167358128, e-pasts: info@latvia.travel (ar norādi "Iepirkumu speciālista amata konkursam").


OP 2013/1.AKK3

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais inspektors Rīgas reģionā

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem

- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu

- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos

- izskatīt juridisko un fizisko personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi

- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem pašvaldībās

- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus, kā arī amatu savienošanas ierobežojumus

- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un normatīvo aktu noteikumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās

- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331.

Tālrunis uzziņām 67359133, e-pasts: liga.kuske@lm.gov.lv.


OP 2013/1.AKK4

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām 3 ierēdņa amata vietām - Valsts darba inspekcijas Juridiskās nodaļas juriskonsults uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīga

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama vismaz 2 gadu praktiska darba pieredze jurista amatā, kas saistīts ar administratīvo aktu izdošanu un dokumentu (t.sk. līgumu) tiesiskuma analīzi

- administratīvo procesu, darba tiesiskās attiecības un publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, oratora spējas

- attīstīta loģiskā domāšana un spēja plānot un organizēt savu darbu

- prasme darbam ar datoru (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer, Lotus Notes) labā lietotāja līmenī

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana par apstrīdētajiem administratīvajiem aktiem

- paskaidrojumu sagatavošana tiesai, kā arī iestādes pārstāvēšana tiesas sēdēs

- līgumu un citu juridisku dokumentu juridiskā analīze

- konsultāciju sniegšana administratīvā procesa, darba tiesisko un publisko iepirkumu jomā

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 26597369 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/1.AKK5

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā, darbavieta Valmiera

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 29400584 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/1.AKK6

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām 3 ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā, darbavieta Rīga

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021717, 28379801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)