Laidiens: 03.06.2013., Nr. 105
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/105.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz
Personāla nodaļas vadītāja ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- īstenot iestādes politiku personāla jautājumos
- plānot un vadīt nodaļas darbu
- nodrošināt personāla atlases konkursus, darba rezultātu novērtēšanu,
atlīdzības sistēmas, kā arī iekšējo normatīvo aktu personāla jautājumos
aktualizēšanu, personāla dokumentu projektu sagatavošanu
- nodrošināt personāla informācijas apstrādi FMS sistēmas Horizon Personāla uzskaites modulī
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- darba pieredze personāla vadībā
- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana, kā arī praktiska pieredze to pielietošanā, vēlams pēdējo 3 gadu
laikā
- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu
- konceptuālā domāšana, augsta emocionālā inteliģence
- labas datorprasmes (MS Office programmas), vēlamas iemaņas darbā ar
FMS sistēmas Horizon Personāla uzskaites moduli
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2013/105.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - nodarbinātības aģents Nodarbinātības valsts aģentūras Valmieras filiālē
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- orientācija uz klientu
- pieredze klientu konsultēšanā
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- saskarsmes un komunikācijas prasmes
- orientācija uz pašattīstību un pilnveidošanos
- datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas.
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos, veikt datu apstrādi informācijas sistēmā BURVIS,
piedāvāt aģentūras pakalpojumus, kā arī sniegt informāciju aģentūras klientiem
par darba tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Valmieras filiālē Meža ielā 7, Valmierā, LV-4201, vai jānosūta uz e-pastu agra.spurdzina@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64224241,
kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz
interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks NVA Valmieras filiālē Meža
ielā 7, Valmierā.
OP 2013/105.AKK3
Kultūras ministrija pagarina konkursu biedrībām un nodibinājumiem uz
divām komisijas locekļu vietām Sabiedriskā labuma komisijā
Dalībai konkursā tiek aicinātas organizācijas, kas darbojas kādā no
jomām:
- labdarība
- cilvēktiesību un indivīda tiesību aizsardzība
- pilsoniskās sabiedrības attīstība
- izglītības, zinātnes veicināšana
- kultūras veicināšana
- veselības veicināšana un slimību profilakse
- sporta atbalstīšana
- vides aizsardzība
- palīdzība katastrofu gadījumos un ārkārtas situācijās
- sabiedrības, it īpaši trūcīgo un sociāli mazaizsargāto personu grupu,
labklājības celšana
Kārtību, kādā izvirza un iekļauj Sabiedriskā labuma komisijas sastāvā
biedrību un nodibinājumu pārstāvjus, tai skaitā kandidātu pieteikšanu un
iesniedzamos dokumentus, nosaka Ministru kabineta 2004.gada 30.novembra
noteikumi Nr.977 "Noteikumi par biedrību un nodibinājumu pārstāvju
izvirzīšanu un iekļaušanu Sabiedriskā labuma komisijā". Minētie noteikumi
ir pieejami tiesību aktu vortālā www.likumi.lv.
Pieteikumi jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības nodaļā vai jānosūta pa pastu uz adresi K.Valdemāra ielā 11a, Rīgā,
LV-1364, 10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" aizzīmogotā aploksnē (uz aploksnes norādot biedrības vai
nodibinājuma nosaukumu un juridisko adresi) ar atzīmi "Sabiedriskā labuma
komisijas pārstāvju atklātajam konkursam". Tālr. uzziņām 67330213 un
67330309.
OP 2013/105.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļa izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas
daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu
laiku ar dienesta vietu Rīgā, Tilta ielā 11/1)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšroka tiks dota pretendentiem ar izglītību
tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek
apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV un pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā
nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz
KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu zemgale@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.