Laidiens: 03.06.2013., Nr. 105

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/105.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz Personāla nodaļas vadītāja ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- īstenot iestādes politiku personāla jautājumos

- plānot un vadīt nodaļas darbu

- nodrošināt personāla atlases konkursus, darba rezultātu novērtēšanu, atlīdzības sistēmas, kā arī iekšējo normatīvo aktu personāla jautājumos aktualizēšanu, personāla dokumentu projektu sagatavošanu

- nodrošināt personāla informācijas apstrādi FMS sistēmas Horizon Personāla uzskaites modulī

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- darba pieredze personāla vadībā

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, kā arī praktiska pieredze to pielietošanā, vēlams pēdējo 3 gadu laikā

- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu

- konceptuālā domāšana, augsta emocionālā inteliģence

- labas datorprasmes (MS Office programmas), vēlamas iemaņas darbā ar FMS sistēmas Horizon Personāla uzskaites moduli

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2013/105.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - nodarbinātības aģents Nodarbinātības valsts aģentūras Valmieras filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- orientācija uz klientu

- pieredze klientu konsultēšanā

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- saskarsmes un komunikācijas prasmes

- orientācija uz pašattīstību un pilnveidošanos

- datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes

- vismaz vienas svešvalodas zināšanas.

Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību saistītajos jautājumos, veikt datu apstrādi informācijas sistēmā BURVIS, piedāvāt aģentūras pakalpojumus, kā arī sniegt informāciju aģentūras klientiem par darba tirgus tendencēm.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Valmieras filiālē Meža ielā 7, Valmierā, LV-4201, vai jānosūta uz e-pastu agra.spurdzina@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64224241, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā www.nva.gov.lv. Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks NVA Valmieras filiālē Meža ielā 7, Valmierā.


OP 2013/105.AKK3

Kultūras ministrija pagarina konkursu biedrībām un nodibinājumiem uz divām komisijas locekļu vietām Sabiedriskā labuma komisijā

Dalībai konkursā tiek aicinātas organizācijas, kas darbojas kādā no jomām:

- labdarība

- cilvēktiesību un indivīda tiesību aizsardzība

- pilsoniskās sabiedrības attīstība

- izglītības, zinātnes veicināšana

- kultūras veicināšana

- veselības veicināšana un slimību profilakse

- sporta atbalstīšana

- vides aizsardzība

- palīdzība katastrofu gadījumos un ārkārtas situācijās

- sabiedrības, it īpaši trūcīgo un sociāli mazaizsargāto personu grupu, labklājības celšana

Kārtību, kādā izvirza un iekļauj Sabiedriskā labuma komisijas sastāvā biedrību un nodibinājumu pārstāvjus, tai skaitā kandidātu pieteikšanu un iesniedzamos dokumentus, nosaka Ministru kabineta 2004.gada 30.novembra noteikumi Nr.977 "Noteikumi par biedrību un nodibinājumu pārstāvju izvirzīšanu un iekļaušanu Sabiedriskā labuma komisijā". Minētie noteikumi ir pieejami tiesību aktu vortālā www.likumi.lv.

Pieteikumi jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā vai jānosūta pa pastu uz adresi K.Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" aizzīmogotā aploksnē (uz aploksnes norādot biedrības vai nodibinājuma nosaukumu un juridisko adresi) ar atzīmi "Sabiedriskā labuma komisijas pārstāvju atklātajam konkursam". Tālr. uzziņām 67330213 un 67330309.


OP 2013/105.AKK4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Tilta ielā 11/1)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšroka tiks dota pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV un pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)