Laidiens: 20.06.2013., Nr. 118
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/118.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina
konkursu klientu apkalpošanas
speciālista amatam Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālajā nodaļā
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus Uzņēmumu reģistra datu bāzēs
- sagatavot rakstveida atbildes uz informācijas pieprasījumiem, sagatavot
dokumentu kopijas un izrakstus
- veikt nodaļā esošo dokumentu skenēšanu
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu
reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem
dokumentiem
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicama saskarsmes kultūra
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības.
Pretendentiem/-ēm jāpiesakās
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2,
faksu - 67031793 vai uz e-pastu info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2013/118.AKK2
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Valsts un pašvaldību
informācijas sistēmu departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas
Datortīklu administratoru/-i (darbinieka amats)
Pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu, datu bāzu un to IT infrastruktūras
funkcionēšanu
- saskaņā ar organizācijas praksi, pārvaldīt un administrēt IS un tās
infrastruktūras tehnisko darbību, nodrošinot tās funkcionālo, drošības un
pieejamības mērķu izpildi, izstrādāt priekšlikumus par šo prasību izpildes
nodrošināšanai nepieciešamajiem pasākumiem un finansējumu
- nodrošināt IS (datu bāzu, operētājsistēmu, lietojumprogrammatūras) datu
rezerves kopēšanu un darbības atjaunošanu, veikt IS nepārtrauktas darbības un
atjaunošanas plānu izstrādi un uzturēšanu
- konsultēt IS attīstības projektu komandas un IS lietotājus
- realizēt IS attīstības projektu uzdevumus
Prasības:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students datorzinātnēs
- amatam atbilstošas zināšanas un/vai darba pieredze par
ugunsmūru, serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu
- atbilstība likuma Par valsts noslēpumu 9.panta prasībām
Par papildu priekšrocībām tiks uzskatītas:
- zināšanas un/vai pieredze darbā ar VMware, Linux/Unix sistēmām, datu bāzu
vadības sitēmām (MySQL,
MSSQL, Oracle, Postgres)
- darba pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server (active directory) arhitektūras
izveidošanā, administrēšanā
- labas angļu (B2- saskaņā ar Eiropas valodu portfeli) valodas zināšanas
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apvienojot ar
studijām augstskolā.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2013.gada
28.jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā
(adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079040.
OP 2013/118.AKK3
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta juriskonsulta amatu
Prasības:
- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā juridiskā izglītība (jurista
kvalifikācija), maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību
- teicamas juriskonsulta prasmes
- juriskonsulta darba pieredze dzīvojamo māju un dzīvokļu privatizācijas
procesā
- teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas (vēlamas labas angļu
valodas zināšanas)
- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti
- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti un tiesu
prakse
- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes
Iesniedzamie dokumenti:
- dzīves apraksts (CV)
- pieteikuma vēstule
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.
Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2013.gada
1.jūlijam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju
sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā www.pa.gov.lv. Uzziņas pa tālr.
67021438.
OP 2013/118.AKK4
Valsts probācijas dienests aicina atkārtoti pieteikties uz šādu vakanto
darbinieka amata vietu - Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Nodrošinājuma nodaļas informācijas sistēmas drošības
pārvaldnieks/-ce uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze informācijas sistēmu izstrādes, uzturēšanas un drošības
pārvaldības jomā (pieredze informācijas sistēmu administrēšanas un uzturēšanas
jomā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- informācijas sistēmu drošību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar attālinātas kontroles (monitoringa) rīkiem
- sertifikāts informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldības jomā (piemēram,
CISM, CISSP, CISA u.tml.) tiks uzskatīts par
priekšrocību
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus un strādāt
komandā
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas krievu un angļu valodas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā
Darba pienākumi:
- izstrādāt, ieviest un pārraudzīt dienesta iekšējos normatīvos aktus
informācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju jomā
- izstrādāt un ieviest dienestā ar informācijas sistēmu drošību saistītās
procedūras
- organizēt un vadīt informācijas sistēmas drošības pasākumu īstenošanu
dienestā, t.sk. veikt informācijas sistēmu drošības
incidentu pārvaldību un risku analīzi, informācijas sistēmu drošības auditus,
informācijas resursu klasifikāciju
- organizēt un vadīt valsts informācijas sistēmas drošības pasākumu
īstenošanu dienestā, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās prasības
- izstrādāt informācijas sistēmu darbības atjaunošanas un nepārtrauktības
plānu
- regulāri veikt darbinieku apmācību informācijas sistēmu drošības jomā
- kontrolēt informācijas sistēmas politikas izpildi un nodrošināt kontroles
rezultātu izmantošanu informācijas sistēmu drošības uzlabošanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, Dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi
"Informācijas sistēmas drošības pārvaldnieka KONKURSS". Adrese:
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, e-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021170, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas
lapā www.probacija.lv.
OP 2013/118.AKK5
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Ludzas teritoriālās struktūrvienības
vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājas lapā www.probacija.lv sadaļā Vakances)
jāiesniedz Ludzas teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Ludzas TSV
amata KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Raiņa iela 16,
Ludza, LV-5701, e-pasts: ludza@vpd.gov.lv. Informācija
pa tālruni 65707325, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.
OP 2013/118.AKK6
Valsts probācijas dienests izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās
struktūrvienības Salaspils filiāles vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku
(1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).
Motivēta pieteikuma vēstule, Dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājas lapā www.probacija.lv sadaļā Vakances)
jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas
rajona TSV Salaspils filiāles amata KONKURSS" 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67800308,
67943004, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.
OP 2013/118.AKK7
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās
struktūrvienības Olaines filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku
(2 vakances)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).
Motivēta pieteikuma vēstule, Dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājas lapā www.probacija.lv sadaļā Vakances)
jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas
rajona TSV amata KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Gāles iela
27, Sigulda, LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67800308, 67943004, 67021181 vai Valsts probācijas
dienesta mājas lapā www.probacija.lv.
OP 2013/118.AKK8
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu -
Patentu valdes direktors
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds tiesību zinātnēs vai ekonomikā
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas vācu vai franču valodas zināšanas
- darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas par rūpniecisko īpašumu un tā aizsardzību
- zināšanas administratīvajās tiesībās un procesā
- izpratne par budžetu un finanšu vadību
- izpratne par valsts pārvaldes iestādes uzbūves un darbības principiem
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas spējas
Saskaņā ar konkursa nolikumu pretendentu atlasei atklātā konkursā uz Patentu
valdes direktora amatu pretendentiem/-ēm kopā ar
pieteikuma dokumentiem jāiesniedz rakstu darbs - eseja "Patentu valdes
loma rūpnieciskā īpašuma tiesību politikas īstenošanā un attīstībā".
Esejas saturam jāatspoguļo:
1) Patentu valdes līdzšinējās darbības novērtējums (t.sk. strukturālās un
saturiskās izmaiņas) un turpmākās īstermiņa un vidēja termiņa strukturālās
attīstības perspektīvas;
2) rūpnieciskā īpašuma tiesību aizsardzības politikas mērķi, Patentu valdes
loma šo mērķu sasniegšanā, kā arī rūpnieciskā īpašuma tiesību aizsardzības
īstenošanā;
3) Patentu valdes sniegto pakalpojumu attīstība, t.sk. sadarbība ar
iesaistītajiem partneriem;
4) Patentu valdes loma starptautiskajā sadarbībā un tās attīstības
perspektīvas.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un darba pieredzes
aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Tieslietu
ministrijas Personālvadības nodaļā Brīvības bulvārī 36 (ar ieeju no Tērbatas
ielas), Rīgā, LV-1536, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža
"Latvijas Vēstnesī" (pasta zīmogs). Ar konkursa nolikumu var iepazīties
Tieslietu ministrijas mājas lapā www.tm.gov.lv.
Uzziņas pa tālr. 67036731, 67036724.
OP 2013/118.AKK9
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz Investīciju uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas kontroles nodaļas
vecākā eksperta (darbs saistīts ar Eiropas ekonomikas zonas un Norvēģu finanšu
instrumenta programmām) valsts civildienesta ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt 2009.-2014.gada plānošanas perioda Norvēģijas finanšu
instrumenta programmas "Kapacitātes stiprināšana un institucionālā sadarbība
starp Latvijas un Norvēģijas valsts institūcijām, vietējām un reģionālām
iestādēm" ietvaros noslēgtās vienošanās par projekta ieviešanu uzraudzību
- nodrošināt 2009.-2014.gada plānošanas perioda Eiropas ekonomikas zonas
(EEZ) finanšu instrumenta programmas "Nacionālā klimata politika" un
Norvēģijas finanšu instrumenta programmas "Kapacitātes stiprināšana un
institucionālā sadarbība starp Latvijas un Norvēģijas valsts institūcijām,
vietējām un reģionālām iestādēm" apsaimniekotāja funkciju izpildi attiecībā
uz programmu finanšu uzraudzību un kontroli
- piedalīties EEZ un Norvēģijas finanšu instrumentu vadības un kontroles
sistēmas apraksta sagatavošanā un aktualizēšanā.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā
- divu gadu pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas un pieredze EEZ finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu
instrumenta vai Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas
funkcionēšanā
- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmām
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un EEZ un Norvēģijas finanšu instrumentu
tiesību aktu pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām).
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss: 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Uzziņas pa tālr. 67026902.
OP 2013/118.AKK10
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -
Budžeta departamenta Izglītības, zinātnes, kultūras, sporta finansēšanas
nodaļas vecākais referents
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma
grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta
likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi un ieviešanas
koordināciju un uzraudzību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu
valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības
pamatprincipiem
- darba pieredze ekonomikas/finanšu jomā
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- pārraudzīt Izglītības un zinātnes ministrijas pārziņā esošo Eiropas
Savienības politiku instrumentu, jaunatnes jomas, vispārējās izglītības un
profesionālās izglītības finansēšanu, piedaloties gadskārtējā valsts budžeta
likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšanā
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošajiem jautājumiem
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/118.AKR1
Valsts probācijas dienests paziņo, ka 2013.gada 20.maijā oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Valsts
probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils
filiāles vecākā referenta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2013/118.AKR2
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde
paziņo, ka konkurss uz Kontroles daļas vecākā inspektora amatu beidzies bez
rezultātiem.