Laidiens: 26.06.2013., Nr. 121

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/121.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles konsultants EURES jautājumos (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- viena gada darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās nodarbinātības jomā

- izpratne par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības darba tirgus politikas un sociālo lietu jautājumiem

- zināšanas projektu vadībā

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, analītiķa un komunikācijas prasmes

- svešvalodu (angļu - ļoti labi mutvārdos un rakstos, vēlamas otras svešvalodas (vācu, krievu, franču) zināšanas

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku.

Amata mērķis: Veicināt Eiropas Nodarbinātības dienestu tīkla (turpmāk - EURES) pakalpojumu sniegšanu un EURES tīkla attīstību reģionālā, nacionālā un starptautiskā līmenī, izstrādāt, pieteikt un īstenot ar brīvo darbaspēka mobilitāti saistītos projektus, tai skaitā starptautiskus un transnacionālās darbā iekārtošanas projektus, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, sabiedriskajām organizācijām, ārvalstu un starptautiskām institūcijām un organizācijām.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 605.kabinetā, vai nosūtot uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021712, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2013/121.AKK2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Finanšu vadības nodaļas vecākā eksperta (Eiropas Savienības fondu uzraudzības jomā) valsts civildienesta ierēdņa amatu

Ja tevi interesē karjera mūsdienīgā valsts pārvaldes iestādē, strādājot Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansēto aktivitāšu uzraudzības jomā, un tev ir zināšanas un pieredze finanšu vadībā, šī ir iespēja tev!

Galvenie pienākumi:

Nodrošināt ar ES fondu atbalstu īstenoto aktivitāšu uzraudzību vides, reģionālās attīstības un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nozarē:

- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārziņā esošo 2007. - 2013.gada plānošanas perioda ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu finanšu un fiziskā progresa uzraudzību

- veikt ES fondu projektu finansējuma saņēmēju iesniegtajos projektu grozījumos iekļautās izmaksu un ieguvumu analīzes izvērtēšanu

Prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē, vēlams ES fondu uzraudzības jomā (ilgāka par diviem gadiem)

- zināšanas par vides, reģionālās attīstības un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nozares jautājumiem

- vēlamas zināšanas un izpratne par izmaksu un ieguvumu analīzes principiem

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un ES tiesību aktu pārzināšana

- labas analītiskās spējas (problēmu analīze, secinājumi, priekšlikumi), kā arī pašiniciatīva un spēja strādāt patstāvīgi

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām) un biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas ES fondu uzraudzības jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā.

Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā - "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/121.AKK3

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (viena vakance uz noteiktu laiku) - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais eksperts

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs, vai augstākā juridiskā izglītība

- darba pieredze struktūrfondu vadības jomā - vismaz divi gadi

- darba pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz vienu gadu

- darba pieredze juridiskajos jautājumos - vismaz divi gadi

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas un izpratne par struktūrfondu politiku un struktūrfondu vadības normatīvo regulējumu

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- zināšanas projektu vadībā un izpratne par projektu īstenošanas un uzraudzības procesiem

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- labas MS Office programmas lietošanas prasmes, kā arī citas biroja tehnikas lietošanas

prasmes

- vēlama darba pieredze vadošā amatā

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu (turpmāk - struktūrfondi) sadarbības iestādēm deleģēto funkciju izpildes pārraudzību, tai skaitā uzraudzīt ar sadarbības iestādēm noslēgtajos sadarbības līgumos noteikto uzdevumu izpildi, sagatavot vērtējumu par līgumsaistību izpildi

- sagatavot ar sadarbības iestādēm noslēgto sadarbības līgumu grozījumus, tai skaitā izvērtēt sadarbības iestāžu iesniegtos priekšlikumus un sagatavot atbildīgās iestādes viedokli

- Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda administrēšanas komiteju darbu un veikt šo komiteju sekretāra funkcijas

- izvērtēt sadarbības iestāžu iesniegtos priekšlikumus grozījumiem tipveida līgumā vai vienošanās par projektu īstenošanu, sagatavot atbildīgās iestādes viedokli un nepieciešamības gadījumā iniciēt tajā grozījumus

- nodrošināt struktūrfondu reglamentējošo tiesību aktu, metodiku un procedūru izvērtēšanu un atbildīgās iestādes viedokļa sagatavošanu

- piedalīties struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014. -2020. gadam Eiropas Komisijas tiesību aktu saskaņošanas un Latvijas pozīcijas sagatavošanas procesos, kā arī nacionālo tiesību aktu izstrādē struktūrfondu aktivitātēm

- konsultēt un sniegt metodisko atbalstu sadarbības iestādei Eiropas Sociālā fonda projektu iesniegumu vērtēšanas un apstiprināto projektu īstenošanas procesā

- sagatavot ministrijas padotības iestāžu, kas īsteno struktūrfondu projektus, darbības vērtējumu

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktu projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas, kā arī projektu grozījumu jautājumos

- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28. Tālr. uzziņām 67021585 vai 67021640, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/121.AKK4

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Vidzemes priekšpilsētas Klientu apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības

- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas kā fiksēto nodokļu maksātājus un reģistrēt VID noteiktajā kārtībā, sagatavot lēmumu projektus vai reģistrācijas atteikumu

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- pēc nodokļu maksātāju reģistrēšanas veikt iesniedzamo pārskatu un deklarāciju individuālo plānošanu Nodokļu informācijas sistēmā

- izvērtēt iesniegtos dokumentus, aizpildītās veidlapas u.c. nodokļu maksātāja sniegto informāciju, kā arī VID rīcībā esošo informāciju pirms nodokļu maksātāja reģistrācijas ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā un reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktajā kārtībā vai sagatavot lēmumu projektus par atteikumu reģistrēt

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības iela 214, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP KAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/121.AKK5

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Vidzemes priekšpilsētas Klientu apkalpošanas centra Maksājumu uzskaites nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- akceptēt maksājumu dokumentus

- meklēt un veidot pieteikumus Nodokļu informācijas sistēmā maksājumu dokumentiem ar neatpazītu vai nepareizi atpazītu nodokļu maksātāju

- uzskaitīt un sadalīt pa budžeta kontiem VID administrētos nodokļus, nodevas un citus valsts obligātos maksājumus

- akceptēt Budžeta elektronisko norēķinu sistēmā "e-kase" Valsts kasei sagatavotos maksājumu dokumentus

- pamatojoties uz izvērtēšanas rezultātiem, atmaksāt vai novirzīt citu nodokļu maksājumu parādu segšanai pārmaksātos nodokļus, t.sk. kļūdaini ieskaitītos

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības iela 214, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Konkurss uz NP KAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/121.AKK6

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Vidzemes priekšpilsētas Klientu apkalpošanas centra Pārskatu un deklarāciju uzskaites nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (2 vakances uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātāju un veikt nepieciešamās darbības izslēgšanai no VID ar pievienotās vērtības nodokli (turpmāk - PVN) apliekamo personu reģistra

- veikt noteiktās darbības nodokļu maksātāju likvidācijas procesa nodrošināšanai un izslēgšanai no nodokļu maksātāju reģistra atbilstoši normatīvajiem aktiem un saskaņā ar VID noteikto kārtību

- apkopot valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu ziņojumus, meklēt un labot kļūdas, sniegt informāciju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (turpmāk - VSAA) filiālei un labot kļūdas saskaņā ar VSAA kļūdu protokoliem

- regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā darbība

- sagatavot lēmumu projektus par saimnieciskās darbības apturēšanu vai atjaunošanu un atļaujas piešķiršanu un anulēšanu darījumu pabeigšanai vai atteikumu piešķirt atļauju pabeigt darījumu

- ievadīt lēmumus un atļaujas par saimnieciskās darbības apturēšanu un atjaunošanu Nodokļu informācijas sistēmā

- saņemt no juridiskajām un fiziskajām personām normatīvajos aktos noteiktās nodokļu un informatīvās deklarācijas (pārskatus, paziņojumus, ziņas), t.sk. labotās un elektroniskā veidā iesniegtās, veikt to reģistrāciju

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma iesniegšanu, nosūtīt nodokļu maksātājam atgādinājuma vēstules un brīdinājumus par neiesniegtajām nodokļu un informatīvajām deklarācijām

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības iela 214, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP KAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/121.AKK7

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Juridiskās daļas Tiesību aktu piemērošanas nodaļas galvenā-/s jurista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot atbildes uz muitas klientu rakstiskiem iesniegumiem par vispārīgiem muitas lietas regulējošo normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem

- veikt administratīvo pārkāpumu lietu muitas jomā sagatavošanu to tālākai izskatīšanai, sagatavot lēmumu projektus un piedalīties Administratīvo pārkāpumu protokolu (turpmāk - APP) izskatīšanas sēdēs

- sagatavot uzziņas muitas klientiem par vispārīgiem muitas lietas regulējošo normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem

- koordinēt vienveidīgu muitas lietas regulējošo normatīvo aktu piemērošanu muitas iestādēs

- pārstāvēt VID intereses tiesā muitas lietās

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- vēlamas labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlamas angļu valodas zināšanas A1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

- vēlamas krievu valodas zināšanas C1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

Ierēdņa dienesta vieta: 11.novembra krastmala 17, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP JD amatu (jūsu vārds, uzvārds)" .


OP 2013/121.AKK8

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas plānošanas un Analīzes daļas Analīzes nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt VID administrēto valsts kopbudžeta ieņēmumu analīzi salīdzinājumā ar iepriekšējiem pārskata periodiem, sagatavot informāciju, pārskatus un ziņojumus

- prognozēt VID administrēto valsts kopbudžeta ieņēmumu un maksājumu plūsmu

- sagatavot priekšlikumus VID darba pilnveidošanai

- novērtēt nodokļu administrēšanas procesu efektivitāti

- novērtēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentos iekļauto uzdevumu izpildi

- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus, sagatavot un sniegt priekšlikumus par tiem

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā.

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanas nodokļu normatīvo aktu jomā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru.

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NAPAD GNI_ (jūsu vārds, uzvārds)".

Uzziņas pa tālr. 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/121.AKK9

Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta (ierēdņa) amatu

Galvenie amata pienākumi:

- pārbaudīt un izvērtēt dokumentus, kas iesniegti reģistrācijai Izglītības iestāžu reģistrā, Zinātnisko institūciju reģistrā vai citos izglītības reģistros

- sagatavot lēmumu projektus par izglītības iestāžu un zinātnisko institūciju reģistrāciju, reģistrācijas atlikšanu, reģistrācijas atteikšanu, svītrošanu no reģistra

- reģistrēt izglītības iestādes un zinātniskās institūcijas reģistros, sagatavot un izsniegt reģistrācijas apliecības

- izdarīt un aktualizēt ierakstus Izglītības iestāžu reģistrā, Zinātnisko institūciju reģistrā un citos izglītības nozares reģistros, kā arī kārtot šo reģistru lietas

- piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē

- sagatavot ziņojumu, atbilžu uz iesniegumiem un citu dokumentu projektus

- konsultēt izglītības iestāžu un zinātnisko institūciju reģistrācijas jautājumos

- sagatavot un sniegt informāciju no Izglītības iestāžu reģistra, Zinātnisko institūciju reģistra un citiem izglītības nozares reģistriem, atbilstoši pieprasījumam sagatavot izziņas un uzziņas.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads), pieredze juridiskā darbā (vismaz 1 gads)

- pieredze tiesību, kā arī administratīvo aktu izstrādē

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē, t.sk. teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

- prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus.

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus - iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Sazināsimies ar otrās kārtas pretendentiem, kuru izglītība, profesionālā kvalifikācija atbilst šajā amata sludinājumā noteiktajām prasībām.


OP 2013/121.AKK10

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas vadītāja amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem

- padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienības starpinstitūciju attiecībām un lēmumu pieņemšanas procedūrām

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā

- pieredze darbā ar starptautiskās sadarbības jautājumiem

- vismaz divu gadu pieredze darbā valsts tiešās pārvaldes iestādē

- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā

- izpratne par kultūrpolitikas jautājumiem

- labas angļu valodas zināšanas un vismaz divu citu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas.

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā K.Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv ).


OP 2013/121.AKK11

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Dokumentu izpildes organizācijas nodaļā uz ierēdņa prombūtnes laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- teicamas angļu valodas zināšanas (papildu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- darba pieredze informācijas pārvaldībā un informācijas tehnoloģijās

- prasme izstrādāt normatīvus dokumentu pārvaldības jautājumos

- precizitāte, augsta atbildības sajūta un uzņēmība

- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro dienestu

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību.

Galvenie amata pienākumi:

- strādāt ar ministrijas dokumentu uzskaites un vadības sistēmām

- nodrošināt ministrijas dokumentu pārvaldības procesu

- kontrolēt sarakstes dokumentu ierakstu kvalitāti dokumentu uzskaites sistēmā

- veidot pārskatus par dokumentu uzskaites sistēmā pieejamo informāciju pēc pieprasījuma.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (to iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Informācija pa tālr. 67016132.


OP 2013/121.AKK12

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz autovadītāja (darbinieka) amata vietu Nodrošinājuma un loģistikas nodaļā.

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības.

Galvenās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izņemot prasību par augstāko izglītību

- vidējā vai vidējā speciālā izglītība

- autovadītāja apliecība (B kategorija)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- zināšanas automašīnas tehniskajā uzbūvē

- vismaz 5 gadu ilga pieredze automašīnas vadīšanā

- iepriekšēja darba pieredze autovadītāja amatā

- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes.

Vēlamās prasības:

- rekomendācija no iepriekšējiem darba devējiem.

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt automašīnas un mikroautobusus

- pārvadāt amatpersonas dienesta vajadzībās

- veikt diplomātisko kravu nogādāšanu Latvijas diplomātiskajās pārstāvniecībās ārvalstīs

- nepieciešamības gadījumos veikt pārvadājamo mantu iekraušanu vai izkraušanu.

Karjeras izaugsme:

- mājas pārvaldnieka vai saimniecības pārziņa amats kādā no Latvijas Republikas diplomātiskajām vai konsulārajām pārstāvniecībām ārvalstīs.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (to iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Informācija pa tālr. 67016132.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)