Laidiens: 26.06.2013., Nr. 121
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/121.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu -
Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles konsultants EURES
jautājumos (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- viena gada darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās
nodarbinātības jomā
- izpratne par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības darba tirgus
politikas un sociālo lietu jautājumiem
- zināšanas projektu vadībā
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, analītiķa un komunikācijas prasmes
- svešvalodu (angļu - ļoti labi mutvārdos un
rakstos, vēlamas otras svešvalodas (vācu, krievu, franču) zināšanas
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku.
Amata mērķis: Veicināt Eiropas Nodarbinātības dienestu tīkla (turpmāk -
EURES) pakalpojumu sniegšanu un EURES tīkla attīstību reģionālā, nacionālā un
starptautiskā līmenī, izstrādāt, pieteikt un īstenot ar brīvo darbaspēka
mobilitāti saistītos projektus, tai skaitā starptautiskus un transnacionālās
darbā iekārtošanas projektus, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām,
sabiedriskajām organizācijām, ārvalstu un starptautiskām institūcijām un
organizācijām.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Juridiskā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010,
605.kabinetā, vai nosūtot uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021712, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2013/121.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Finanšu vadības nodaļas vecākā
eksperta (Eiropas Savienības fondu uzraudzības jomā) valsts civildienesta
ierēdņa amatu
Ja tevi interesē karjera mūsdienīgā valsts pārvaldes iestādē, strādājot
Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansēto aktivitāšu uzraudzības jomā, un tev
ir zināšanas un pieredze finanšu vadībā, šī ir iespēja tev!
Galvenie pienākumi:
Nodrošināt ar ES fondu atbalstu īstenoto aktivitāšu uzraudzību vides,
reģionālās attīstības un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nozarē:
- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārziņā
esošo 2007. - 2013.gada plānošanas perioda ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda
līdzfinansēto aktivitāšu finanšu un fiziskā progresa uzraudzību
- veikt ES fondu projektu finansējuma saņēmēju iesniegtajos projektu
grozījumos iekļautās izmaksu un ieguvumu analīzes izvērtēšanu
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē, vēlams ES fondu uzraudzības jomā (ilgāka
par diviem gadiem)
- zināšanas par vides, reģionālās attīstības un informācijas un komunikāciju
tehnoloģiju nozares jautājumiem
- vēlamas zināšanas un izpratne par izmaksu un ieguvumu analīzes principiem
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un ES tiesību aktu pārzināšana
- labas analītiskās spējas (problēmu analīze, secinājumi, priekšlikumi), kā
arī pašiniciatīva un spēja strādāt patstāvīgi
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.
programmām) un biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- konkurētspējīgu atalgojumu
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas ES fondu uzraudzības jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā.
Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv
sadaļā - "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/121.AKK3
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
(viena vakance uz noteiktu laiku) - Eiropas Savienības struktūrfondu
departamenta vecākais eksperts
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs, vai augstākā juridiskā izglītība
- darba pieredze struktūrfondu vadības jomā - vismaz divi gadi
- darba pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz vienu gadu
- darba pieredze juridiskajos jautājumos - vismaz divi gadi
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas un izpratne par struktūrfondu politiku un struktūrfondu vadības
normatīvo regulējumu
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- zināšanas projektu vadībā un izpratne par projektu īstenošanas un
uzraudzības procesiem
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- labas MS Office programmas lietošanas prasmes, kā arī citas biroja
tehnikas lietošanas
prasmes
- vēlama darba pieredze vadošā amatā
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu (turpmāk - struktūrfondi) sadarbības
iestādēm deleģēto funkciju izpildes pārraudzību, tai skaitā uzraudzīt ar
sadarbības iestādēm noslēgtajos sadarbības līgumos noteikto uzdevumu izpildi,
sagatavot vērtējumu par līgumsaistību izpildi
- sagatavot ar sadarbības iestādēm noslēgto sadarbības līgumu grozījumus,
tai skaitā izvērtēt sadarbības iestāžu iesniegtos priekšlikumus un sagatavot
atbildīgās iestādes viedokli
- Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda
administrēšanas komiteju darbu un veikt šo komiteju sekretāra funkcijas
- izvērtēt sadarbības iestāžu iesniegtos priekšlikumus grozījumiem tipveida
līgumā vai vienošanās par projektu īstenošanu, sagatavot atbildīgās iestādes
viedokli un nepieciešamības gadījumā iniciēt tajā grozījumus
- nodrošināt struktūrfondu reglamentējošo tiesību aktu, metodiku un
procedūru izvērtēšanu un atbildīgās iestādes viedokļa sagatavošanu
- piedalīties struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014. -2020. gadam Eiropas
Komisijas tiesību aktu saskaņošanas un Latvijas pozīcijas sagatavošanas
procesos, kā arī nacionālo tiesību aktu izstrādē struktūrfondu aktivitātēm
- konsultēt un sniegt metodisko atbalstu sadarbības iestādei Eiropas Sociālā
fonda projektu iesniegumu vērtēšanas un apstiprināto projektu īstenošanas
procesā
- sagatavot ministrijas padotības iestāžu, kas īsteno struktūrfondu
projektus, darbības vērtējumu
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktu projektu iesniegumu atlases un
vērtēšanas, kā arī projektu grozījumu jautājumos
- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas
dokumentu projektiem
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā,
Skolas ielā 28. Tālr. uzziņām 67021585 vai 67021640, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/121.AKK4
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas
Vidzemes priekšpilsētas Klientu apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu
maksātāju lietu nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz
noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā,
reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā kārtībā un
izsniegt reģistrācijas apliecības
- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju reģistrēšanas kā fiksēto nodokļu maksātājus un reģistrēt VID
noteiktajā kārtībā, sagatavot lēmumu projektus vai reģistrācijas atteikumu
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- pēc nodokļu maksātāju reģistrēšanas veikt iesniedzamo pārskatu un
deklarāciju individuālo plānošanu Nodokļu informācijas sistēmā
- izvērtēt iesniegtos dokumentus, aizpildītās veidlapas u.c. nodokļu
maksātāja sniegto informāciju, kā arī VID rīcībā esošo informāciju pirms
nodokļu maksātāja reģistrācijas ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo
personu reģistrā un reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktajā kārtībā vai
sagatavot lēmumu projektus par atteikumu reģistrēt
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām,
citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības iela 214, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP KAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/121.AKK5
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Vidzemes
priekšpilsētas Klientu apkalpošanas centra Maksājumu uzskaites nodaļas
galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- akceptēt maksājumu dokumentus
- meklēt un veidot pieteikumus Nodokļu informācijas sistēmā maksājumu
dokumentiem ar neatpazītu vai nepareizi atpazītu nodokļu maksātāju
- uzskaitīt un sadalīt pa budžeta kontiem VID administrētos nodokļus,
nodevas un citus valsts obligātos maksājumus
- akceptēt Budžeta elektronisko norēķinu sistēmā "e-kase" Valsts
kasei sagatavotos maksājumu dokumentus
- pamatojoties uz izvērtēšanas rezultātiem, atmaksāt vai novirzīt citu
nodokļu maksājumu parādu segšanai pārmaksātos nodokļus, t.sk. kļūdaini ieskaitītos
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības iela 214, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi: "Konkurss uz NP KAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/121.AKK6
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas
Vidzemes priekšpilsētas Klientu apkalpošanas centra Pārskatu un deklarāciju
uzskaites nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (2 vakances uz noteiktu
laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātāju un veikt
nepieciešamās darbības izslēgšanai no VID ar pievienotās vērtības nodokli
(turpmāk - PVN) apliekamo personu reģistra
- veikt noteiktās darbības nodokļu maksātāju likvidācijas procesa
nodrošināšanai un izslēgšanai no nodokļu maksātāju reģistra atbilstoši
normatīvajiem aktiem un saskaņā ar VID noteikto kārtību
- apkopot valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu ziņojumus, meklēt
un labot kļūdas, sniegt informāciju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras
(turpmāk - VSAA) filiālei un labot kļūdas saskaņā ar VSAA kļūdu protokoliem
- regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā
darbība
- sagatavot lēmumu projektus par saimnieciskās darbības apturēšanu vai
atjaunošanu un atļaujas piešķiršanu un anulēšanu darījumu pabeigšanai vai
atteikumu piešķirt atļauju pabeigt darījumu
- ievadīt lēmumus un atļaujas par saimnieciskās darbības apturēšanu un
atjaunošanu Nodokļu informācijas sistēmā
- saņemt no juridiskajām un fiziskajām personām normatīvajos aktos noteiktās
nodokļu un informatīvās deklarācijas (pārskatus, paziņojumus, ziņas), t.sk.
labotās un elektroniskā veidā iesniegtās, veikt to reģistrāciju
- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma
iesniegšanu, nosūtīt nodokļu maksātājam atgādinājuma vēstules un brīdinājumus
par neiesniegtajām nodokļu un informatīvajām deklarācijām
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības iela 214, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP KAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/121.AKK7
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes
Juridiskās daļas Tiesību aktu piemērošanas nodaļas galvenā-/s jurista/-es (1 vakance uz
nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot atbildes uz muitas klientu rakstiskiem iesniegumiem par
vispārīgiem muitas lietas regulējošo normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem
- veikt administratīvo pārkāpumu lietu muitas jomā sagatavošanu to tālākai
izskatīšanai, sagatavot lēmumu projektus un piedalīties Administratīvo
pārkāpumu protokolu (turpmāk - APP) izskatīšanas sēdēs
- sagatavot uzziņas muitas klientiem par vispārīgiem muitas lietas
regulējošo normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem
- koordinēt vienveidīgu muitas lietas regulējošo normatīvo aktu piemērošanu
muitas iestādēs
- pārstāvēt VID intereses tiesā muitas lietās
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) tiesību zinātnē
- vēlamas labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo
aktu jomā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlamas angļu valodas zināšanas A1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
- vēlamas krievu valodas zināšanas C1 līmenī (sapratne, runāšana,
rakstīšana)
Ierēdņa dienesta vieta: 11.novembra krastmala 17, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP JD amatu (jūsu vārds, uzvārds)" .
OP 2013/121.AKK8
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas
plānošanas un Analīzes daļas Analīzes nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es
(1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt VID administrēto valsts kopbudžeta ieņēmumu analīzi salīdzinājumā ar
iepriekšējiem pārskata periodiem, sagatavot informāciju, pārskatus un ziņojumus
- prognozēt VID administrēto valsts kopbudžeta ieņēmumu un maksājumu plūsmu
- sagatavot priekšlikumus VID darba pilnveidošanai
- novērtēt nodokļu administrēšanas procesu efektivitāti
- novērtēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentos iekļauto
uzdevumu izpildi
- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos
ziņojumus un ārējos normatīvos aktus, sagatavot un sniegt priekšlikumus par
tiem
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā
termiņā.
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās
- zināšanas nodokļu normatīvo aktu jomā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru.
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP NAPAD GNI_ (jūsu vārds, uzvārds)".
Uzziņas pa tālr. 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/121.AKK9
Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz
vecākā referenta (ierēdņa) amatu
Galvenie amata pienākumi:
- pārbaudīt un izvērtēt dokumentus, kas iesniegti reģistrācijai Izglītības
iestāžu reģistrā, Zinātnisko institūciju reģistrā vai citos izglītības
reģistros
- sagatavot lēmumu projektus par izglītības iestāžu un zinātnisko
institūciju reģistrāciju, reģistrācijas atlikšanu, reģistrācijas atteikšanu,
svītrošanu no reģistra
- reģistrēt izglītības iestādes un zinātniskās institūcijas reģistros,
sagatavot un izsniegt reģistrācijas apliecības
- izdarīt un aktualizēt ierakstus Izglītības iestāžu reģistrā, Zinātnisko
institūciju reģistrā un citos izglītības nozares reģistros, kā arī kārtot šo
reģistru lietas
- piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē
- sagatavot ziņojumu, atbilžu uz iesniegumiem un citu dokumentu projektus
- konsultēt izglītības iestāžu un zinātnisko institūciju reģistrācijas
jautājumos
- sagatavot un sniegt informāciju no Izglītības iestāžu reģistra, Zinātnisko
institūciju reģistra un citiem izglītības nozares reģistriem, atbilstoši
pieprasījumam sagatavot izziņas un uzziņas.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads), pieredze juridiskā
darbā (vismaz 1 gads)
- pieredze tiesību, kā arī administratīvo aktu izstrādē
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē, t.sk. teicamas latviešu valodas zināšanas
(mutvārdos un rakstos)
- prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus.
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus
dokumentus - iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā, Zigfrīda
Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Sazināsimies ar otrās kārtas
pretendentiem, kuru izglītība, profesionālā kvalifikācija atbilst šajā amata
sludinājumā noteiktajām prasībām.
OP 2013/121.AKK10
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Starptautiskās
sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas vadītāja amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās
vai sociālajās zinātnēs
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem
- padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienības starpinstitūciju attiecībām
un lēmumu pieņemšanas procedūrām
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē
un virzībā
- pieredze darbā ar starptautiskās sadarbības jautājumiem
- vismaz divu gadu pieredze darbā valsts tiešās pārvaldes iestādē
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā
- izpratne par kultūrpolitikas jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas un vismaz divu citu svešvalodu, no kurām
viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā K.Valdemāra ielā 11A,
Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka
pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv ).
OP 2013/121.AKK11
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz
vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Dokumentu izpildes organizācijas nodaļā
uz ierēdņa prombūtnes laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- teicamas angļu valodas zināšanas (papildu svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
- darba pieredze informācijas pārvaldībā un informācijas tehnoloģijās
- prasme izstrādāt normatīvus dokumentu pārvaldības jautājumos
- precizitāte, augsta atbildības sajūta un uzņēmība
- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro
dienestu
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību.
Galvenie amata pienākumi:
- strādāt ar ministrijas dokumentu uzskaites un vadības sistēmām
- nodrošināt ministrijas dokumentu pārvaldības procesu
- kontrolēt sarakstes dokumentu ierakstu kvalitāti dokumentu uzskaites
sistēmā
- veidot pārskatus par dokumentu uzskaites sistēmā pieejamo informāciju pēc
pieprasījuma.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (to iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv divdesmit dienu
laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Informācija
pa tālr. 67016132.
OP 2013/121.AKK12
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz
autovadītāja (darbinieka) amata vietu Nodrošinājuma un loģistikas nodaļā.
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības.
Galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izņemot prasību
par augstāko izglītību
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība
- autovadītāja apliecība (B kategorija)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- zināšanas automašīnas tehniskajā uzbūvē
- vismaz 5 gadu ilga pieredze automašīnas vadīšanā
- iepriekšēja darba pieredze autovadītāja amatā
- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes.
Vēlamās prasības:
- rekomendācija no iepriekšējiem darba devējiem.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt automašīnas un mikroautobusus
- pārvadāt amatpersonas dienesta vajadzībās
- veikt diplomātisko kravu nogādāšanu Latvijas diplomātiskajās
pārstāvniecībās ārvalstīs
- nepieciešamības gadījumos veikt pārvadājamo mantu iekraušanu vai
izkraušanu.
Karjeras izaugsme:
- mājas pārvaldnieka vai saimniecības pārziņa amats kādā no Latvijas
Republikas diplomātiskajām vai konsulārajām pārstāvniecībām ārvalstīs.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (to iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv desmit dienu laikā
pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Informācija pa
tālr. 67016132.