Laidiens: 10.07.2013., Nr. 132
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/132.AKK1
Lauku atbalsta dienests aicina darbā Ziemeļaustrumu reģionālās
lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas
vadītāju (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) daļas darbu
- nodrošināt klientu apkalpošanas, lietvedības, informācijas tehnoloģiju,
arhīva un saimniecisko jautājumu risināšanu pārvaldē
- risināt juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un Eiropas
Savienības fondu atbalsta administrēšanu
- izvērtēt pārvaldes sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu
- pārstāvēt nepārstrādātās lauksaimniecības produkcijas ražotāju intereses
tiesā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālajām zināšanām
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai un vismaz viena gada
pieredze vadošā amatā (pieredze valsts pārvaldē un pieredze interešu pārstāvībā
tiesā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- labas administratīvās, konceptuālās, komunikatīvās un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Gulbenē.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta
kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta
dienestam. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, LV-1981, e-pasts:
darbs@lad.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67027696 vai Ābeļu ielā 2, Gulbenē, LV -
4401. Tālr. 64471262.
OP 2013/132.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts
notāra ierēdņa amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un
uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu
ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas
atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu
reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai
koledžas izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031815.
OP 2013/132.AKK3
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra
amatu Kontroles nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto subjektu reģistrācijas lietas un
saskaņā ar normatīvo aktu prasībām konstatēt trūkumus
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegto iestāžu un privātpersonu iesniegumus,
un sagatavot uz tiem atbildes projektus
- kārtot administratīvo pārkāpumu lietas
- gatavot prasības pieteikumus tiesām par komersantu darbības izbeigšanu un
pārstāvēt Uzņēmumu reģistru kā prasītāju pirmās instances tiesā
Galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai
koledžas izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte,
labas saskarsmes spējas, spēja strādāt augstas intensitātes apstākļos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas.
Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram,
adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv
Tālrunis uzziņām 67031815.
OP 2013/132.AKK4
Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
direktora vietnieka amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds pedagoģijā
vai vadības zinātnēs
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes iestādēs
- organizatoriskā darba pieredze
- pieredze personāla vadīšanā
- zināšanas par profesionālās rehabilitācijas darba virzieniem
- zināšanas par izglītības procesa organizēšanu un kontrolēšanu
- pieredze sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem
partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām,
fiziskām un juridiskām personām
- pieredze Eiropas Savienības finanšu instrumentu piesaistīšanā un apguvē
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas
- vienas svešvalodas (angļu, vācu) zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī
izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- teicamas analītiskās, komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt lēmumus
Piedāvājam: interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā, stabilu
atalgojumu.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas sūtīt vai
iesniegt līdz 29.07.2013. Personāla nodaļā Jūrmalā, Dubultu prospektā 71,
LV-2015, vai pa e-pastu: milana.vitina@siva.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67811765.
OP 2013/132.AKK5
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Tieslietu ministrijas izstrādātās un Norvēģijas valdības
divpusējā finanšu instrumenta līdzfinansētās programmas "Latvijas
korekcijas dienestu un Valsts policijas īslaicīgās aizturēšanas vietu
reforma" Valsts probācijas dienesta projekta Nr.LV08/1 "Alternatīvu brīvības atņemšanai sekmēšana (ieskaitot
iespējamo pilotprojektu elektroniskajai uzraudzībai)" jurists (-e) uz
noteiktu laiku (1 vakance) līdz 2016.gada 30.aprīlim
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze un zināšanas publisko iepirkumu procedūru organizēšanā un
īstenošanā
- pieredze publisko tiesību līgumu, saimniecisko un iepirkumu līgumu
projektu izstrādē
- pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā un virzīšanā
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- spēja strādāt komandā
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- labas angļu valodas zināšanas
Galvenie darba pienākumi:
- projekta publisko iepirkumu procedūru īstenošanas nodrošināšana un
nepieciešamās dokumentācijas sagatavošana, tai skaitā iepirkumu nolikumu
projektu sagatavošana
- projekta publisko tiesību, saimniecisko un iepirkumu līgumu projektu
izstrāde
- normatīvo aktu projektu sagatavošana un virzīšana, kas saistīti ar
elektroniskās uzraudzības ieviešanu Latvijas kriminālās justīcijas sistēmā
Konkursa pretendenta iesniegums, aizpildīta aptaujas anketa (pieejami
mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances"), Curriculum Vitae (dzīves
apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī motivēta
pieteikuma vēstule, kurā nepārprotami, detalizēti un pēc iespējas ar piemēriem
aprakstīta pretendenta atbilstība katrai no izvirzītajām prasībām, jāiesniedz:
- Valsts probācijas dienesta Uzraudzības un probācijas programmu
departamenta Uzraudzības nodaļas vadītājam Imantam Jurevičius
personīgi, Dzirnavu ielā 91, 5.stāvā, Rīga, LV-1011; vai
- atsūtot visus minētos dokumentus uz I.Jurevičius
elektroniskā pasta adresi: imants.jurevicius@vpd.gov.lv.
Pieteikumi konkursam (visi prasītie dokumenti) jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pieejama pa
tālruni +371 28365033, elektronisko pastu (imants.jurevicius@vpd.gov.lv) un arī Valsts probācijas
dienesta interneta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2013/132.AKK6
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļas vecākais(-ā) referents(-e) uz
nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājaslapā www.probacija.lv sadaļā Vakances)
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā, Dzirnavu
ielā 91/3, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pastu: riga@vpd.gov.lv
ar norādi "Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un
izlīgumu daļas KONKURSS". Informācija pa tālr. 67021150 vai 67021181, vai
arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2013/132.AKK7
Kultūras ministrija Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta
2009.-2014.gada perioda programmas LV04 "Kultūras un dabas mantojuma
saglabāšana un atjaunināšana" apsaimniekotāja funkciju nodrošināšanai,
izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas
Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta divām amata vietām uz
programmas īstenošanas laiku līdz 2016.gada 30.jūnijam
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs,
vēlama kvalifikācija ekonomikā, vadībzinības vai jurisprudencē
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības
jautājumos
- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu
ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā (vēlama pieredze
grāmatvedībā un zināšanas valsts budžeta un finanšu plānošanas jautājumos)
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- darba pieredze valsts pārvaldē un pieredze normatīvo aktu, politikas
dokumentu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā
11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka
pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv).
OP 2013/132.AKK8
Kultūras ministrija Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta
2009.-2014.gada perioda programmas LV04 "Kultūras un dabas mantojuma
saglabāšana un atjaunināšana" apsaimniekotāja funkciju nodrošināšanai
izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas
Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta amata vietu uz programmas
īstenošanas laiku līdz 2016.gada 30.jūnijam
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs,
vēlama kvalifikācija ekonomikā, vadībzinības vai jurisprudencē
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības
jautājumos
- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu
ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā (vēlama praktiskā
darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne par
būvniecības procesa norisi)
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- darba pieredze valsts pārvaldē un pieredze normatīvo aktu, politikas
dokumentu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā,
21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta
zīmogs ir 20 dienas pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā
www.km.gov.lv).
OP 2013/132.AKK9
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības
fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta
amata vietu uz noteiktu laiku
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs,
vēlama kvalifikācija ekonomikā, vadībzinības vai jurisprudencē
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības
jautājumos
- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu
ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- darba pieredze valsts pārvaldē un pieredze normatīvo aktu, politikas
dokumentu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā,
21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta
zīmogs ir 20 dienas pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).