Laidiens: 26.07.2013., Nr. 144

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/144.AKK1

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Zemgales virsmežniecības Tukuma nodaļas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju.

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai Rīgā, 13.janvāra ielā 15, vai uz e-pastu personals@vmd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67211167.


OP 2013/144.AKK2

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Dienvidlatgales virsmežniecības inženiera (ugunsapsardzības un saimnieciskajos jautājumos) ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā (meža ugunsapsardzībā)

- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža un vides aizsardzības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā

- veikt uzraudzību un kontroli par meža ugunsgrēku atklāšanas, ierobežošanas un likvidācijas kārtību virsmežniecībā

- organizēt un veikt meža ugunsdrošības profilaktisko pasākumu plānu saskaņošanu

- sagatavot administratīvo aktu projektus (lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)

- nodrošināt virsmežniecības transportlīdzekļu uzturēšanu un remontu

- piedalīties virsmežniecībai nepieciešamo iepirkumu specifikāciju sagatavošanā

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju.

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai Rīgā, 13.janvāra ielā 15, LV-1932, vai uz e-pastu personals@vmd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67220027.


OP 2013/144.AKK3

Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Budžeta un investīciju departamenta Finanšu analīzes un investīciju koordinācijas nodaļas vecākais referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām) vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar ne mazāk kā 2 mēnešu mācībām ekonomikā vai finanšu vadībā

- darba pieredze budžeta plānošanas un finanšu analīzes jautājumos valsts pārvaldē vismaz 1 gads

- zināšanas finanšu analīzes metodēs

- vēlamas zināšanas grāmatvedībā

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office, vēlams Lotus Notes) un biroja tehniku

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski pareizākos risinājuma variantus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Galvenie pienākumi:

- veikt sistemātisku valsts budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi, atbilstoši plānotajam sadalījumam pa izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodiem un piešķirto līdzekļu izlietojuma novirzei no plānotā

- sagatavot valsts budžeta izpildes ceturkšņa analīzi, atbilstoši Finanšu ministrijas izstrādātajai metodikai

- sagatavot ministrijas iekšējo normatīvo aktu, rīkojumu, procedūru, instrukciju un ieteikumu projektus budžeta izpildes analīzes un finanšu analīzes jomā

- sagatavot ministrijas sagatavoto normatīvo aktu sākotnējās ietekmes ziņojuma (anotācijas) daļu par tiesību akta projekta ietekmi uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem

- veikt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, gada pārskatu, kā arī operatīvo gada pārskatu analīzi, izvērtējot ministrijas vadības noteiktos rādītājus

- patstāvīgi plānot savu darbu, noteikt prioritātes, lai nodrošinātu uzdevumu izpildi paredzētajos termiņos

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas pretendentiem jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, Rīgā, 221.kab., vai jānosūta uz e-pastu vm@vm.gov.lv. Uzziņas pa tālruni 67876017.


OP 2013/144.AKK4

Lauku atbalsta dienests aicina darbā enerģisku un radošu Sabiedrisko attiecību speciālistu/-i (darbinieka amats)

Vai tev patīk sekot līdzi notikumiem Latvijā un pasaulē? Vai patīk tos vērtēt, izteikt viedokli un strādāt sabiedrības labā? Tu aktīvi komunicē sociālajos tīklos? Vai tev patīk radīt tekstus? Tev piemīt analītiska domāšana? Esi uzņēmīgs un entuziasma pilns? Vai proti strādāt komandā?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- organizēt Dienesta sabiedrisko attiecību aktivitātes, starptautiskus pasākumus un ārvalstu delegāciju uzņemšanu Dienestā

- veicināt un attīstīt Dienesta pozitīvā tēla veidošanu

- veidot efektīvu ārējo un iekšējo komunikāciju

- organizēt reprezentācijas pasākumus, sagatavot informatīvos un prezentāciju materiālus

- sagatavot informāciju plašsaziņas līdzekļiem

- sagatavot un rediģēt informāciju publicēšanai Dienesta interneta resursos, aktualizēt to

- nodrošināt Dienesta komunikāciju sociālajos tīklos

Mēs no tevis sagaidām:

- vismaz divu gadu darba pieredzi sabiedrisko attiecību jomā

- teicamas lietišķās saskarsmes un prezentācijas prasmes

- pieredzi un zināšanas darbā ar sociālajiem tīkliem

- augstāko izglītību, vēlams komunikācijas, sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, Interneta pārlūkprogrammas)

- teicamas valsts valodas zināšanas (gramatika, stilistika), ļoti labas angļu valodas zināšanas

- radošu domāšanu, iniciatīvu, enerģiskumu un pozitīvu attieksmi pret darbu un kolēģiem

Mēs tev piedāvājam:

- dinamisku, radošu un atbildīgu darbu

- iespēju gūt vērtīgu pieredzi darbā valsts pārvaldē

- interesantu darbu gan Latvijas, gan starptautiskā līmenī

- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

- darba vietu Rīgas centrā.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta līdz 2013.gada 7.augustam Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2013/144.AKK5

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta Elektronisko pakalpojumu administrēšanas nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) - sarunvaloda un rakstīšana

- pieredze darbā ar klientiem valsts pārvaldē vismaz 1 gads

- pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības informāciju

- pieredze publisko tiesību līgumu projektu izstrādē

- teorētiskās zināšanas personas datu aizsardzības jautājumos

Pietikuma vēstulē obligāti jānorāda, kāda ir pretendenta atbilstība, katrai no šīm 8 prasībām!

Meklējam darbinieku, kuram piemīt:

- labas datora lietošanas prasmes

- prasme orientēties normatīvo aktu pielietojumā

- precizitāte, laba analītiska domāšana un laika plānošanas prasme

- spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- spēja patstāvīgi risināt uzdoto un uzņemties atbildību par padarīto

- pozitīva un lojāla attieksme pret darbu un apkārtējiem, komunikācijas un sadarbības spējas ar visu līmeņu darbiniekiem

- prasme orientēties sarežģītās situācijās, ātri risināt problēmas un iespējamās konflikta situācijas

- atbildība par padarīto

- vēlme pilnveidot savas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes publisko tiesību līgumu projektus

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus

- izskatīt un analizēt iesniegumus un sagatavot attiecīgo dokumentu projektus

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu

- stabilu atalgojumu LVL 400 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un līdz LVL 450 pēc pārbaudes laika

- darba laiks no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)

- atsaucīgus, kompetentus un kolosālus kolēģus

- sociālās garantijas

- sakārtotu un modernu darba vidi

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026), vai elektroniski personas@pmlp.gov.lv šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā norādīta atbilstība sludinājumā norādītajām prasībām pretendentam (8 prasības)

- CV (Curriculum Vitae)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)