Laidiens: 26.07.2013., Nr. 144
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/144.AKK1
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Zemgales virsmežniecības Tukuma nodaļas mežziņa ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā
un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju.
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai Rīgā, 13.janvāra
ielā 15, vai uz e-pastu personals@vmd.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67211167.
OP 2013/144.AKK2
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Dienvidlatgales virsmežniecības inženiera (ugunsapsardzības
un saimnieciskajos jautājumos) ierēdņa amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā (meža ugunsapsardzībā)
- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža un vides aizsardzības un ugunsapsardzības
reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā
- veikt uzraudzību un kontroli par meža ugunsgrēku atklāšanas, ierobežošanas
un likvidācijas kārtību virsmežniecībā
- organizēt un veikt meža ugunsdrošības profilaktisko pasākumu plānu
saskaņošanu
- sagatavot administratīvo aktu projektus (lēmumus administratīvo pārkāpumu
lietās u.tml.)
- nodrošināt virsmežniecības transportlīdzekļu uzturēšanu un remontu
- piedalīties virsmežniecībai nepieciešamo iepirkumu specifikāciju
sagatavošanā
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju.
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai Rīgā, 13.janvāra
ielā 15, LV-1932, vai uz e-pastu personals@vmd.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67220027.
OP 2013/144.AKK3
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Budžeta un investīciju departamenta Finanšu analīzes un investīciju
koordinācijas nodaļas vecākais referents (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai
kādā no finanšu vadības jomām) vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, kas papildināta ar ne mazāk kā 2 mēnešu mācībām ekonomikā
vai finanšu vadībā
- darba pieredze budžeta plānošanas un finanšu analīzes jautājumos valsts
pārvaldē vismaz 1 gads
- zināšanas finanšu analīzes metodēs
- vēlamas zināšanas grāmatvedībā
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office, vēlams Lotus
Notes) un biroja tehniku
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski
pareizākos risinājuma variantus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Galvenie pienākumi:
- veikt sistemātisku valsts budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi, atbilstoši
plānotajam sadalījumam pa izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodiem un
piešķirto līdzekļu izlietojuma novirzei no plānotā
- sagatavot valsts budžeta izpildes ceturkšņa analīzi, atbilstoši Finanšu
ministrijas izstrādātajai metodikai
- sagatavot ministrijas iekšējo normatīvo aktu, rīkojumu, procedūru,
instrukciju un ieteikumu projektus budžeta izpildes analīzes un finanšu
analīzes jomā
- sagatavot ministrijas sagatavoto normatīvo aktu sākotnējās ietekmes
ziņojuma (anotācijas) daļu par tiesību akta projekta ietekmi uz valsts budžetu
un pašvaldību budžetiem
- veikt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla
daļu turētāja, gada pārskatu, kā arī operatīvo gada pārskatu analīzi, izvērtējot
ministrijas vadības noteiktos rādītājus
- patstāvīgi plānot savu darbu, noteikt prioritātes, lai nodrošinātu
uzdevumu izpildi paredzētajos termiņos
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
pretendentiem jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības
ielā 72, Rīgā, 221.kab., vai jānosūta uz e-pastu vm@vm.gov.lv.
Uzziņas pa tālruni 67876017.
OP 2013/144.AKK4
Lauku atbalsta dienests aicina darbā enerģisku un radošu Sabiedrisko
attiecību speciālistu/-i (darbinieka amats)
Vai tev patīk sekot līdzi notikumiem Latvijā un pasaulē? Vai patīk tos
vērtēt, izteikt viedokli un strādāt sabiedrības labā? Tu aktīvi komunicē
sociālajos tīklos? Vai tev patīk radīt tekstus? Tev piemīt analītiska domāšana?
Esi uzņēmīgs un entuziasma pilns? Vai proti strādāt komandā?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- organizēt Dienesta sabiedrisko attiecību aktivitātes, starptautiskus
pasākumus un ārvalstu delegāciju uzņemšanu Dienestā
- veicināt un attīstīt Dienesta pozitīvā tēla veidošanu
- veidot efektīvu ārējo un iekšējo komunikāciju
- organizēt reprezentācijas pasākumus, sagatavot informatīvos un
prezentāciju materiālus
- sagatavot informāciju plašsaziņas līdzekļiem
- sagatavot un rediģēt informāciju publicēšanai Dienesta interneta resursos,
aktualizēt to
- nodrošināt Dienesta komunikāciju sociālajos tīklos
Mēs no tevis sagaidām:
- vismaz divu gadu darba pieredzi sabiedrisko attiecību jomā
- teicamas lietišķās saskarsmes un prezentācijas prasmes
- pieredzi un zināšanas darbā ar sociālajiem tīkliem
- augstāko izglītību, vēlams komunikācijas, sociālajās vai humanitārajās
zinātnēs
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas,
Interneta pārlūkprogrammas)
- teicamas valsts valodas zināšanas (gramatika, stilistika), ļoti labas
angļu valodas zināšanas
- radošu domāšanu, iniciatīvu, enerģiskumu un pozitīvu attieksmi pret darbu
un kolēģiem
Mēs tev piedāvājam:
- dinamisku, radošu un atbildīgu darbu
- iespēju gūt vērtīgu pieredzi darbā valsts pārvaldē
- interesantu darbu gan Latvijas, gan starptautiskā līmenī
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
- darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta līdz
2013.gada 7.augustam Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā,
Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67027696.
OP 2013/144.AKK5
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas
lietu pārvalde izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta
Elektronisko pakalpojumu administrēšanas nodaļas vecākā referenta (ierēdņa)
amata vietu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) - sarunvaloda un rakstīšana
- pieredze darbā ar klientiem valsts pārvaldē vismaz 1 gads
- pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības informāciju
- pieredze publisko tiesību līgumu projektu izstrādē
- teorētiskās zināšanas personas datu aizsardzības jautājumos
Pietikuma vēstulē obligāti jānorāda, kāda ir pretendenta atbilstība, katrai
no šīm 8 prasībām!
Meklējam darbinieku, kuram piemīt:
- labas datora lietošanas prasmes
- prasme orientēties normatīvo aktu pielietojumā
- precizitāte, laba analītiska domāšana un laika plānošanas prasme
- spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- spēja patstāvīgi risināt uzdoto un uzņemties atbildību par padarīto
- pozitīva un lojāla attieksme pret darbu un apkārtējiem, komunikācijas un
sadarbības spējas ar visu līmeņu darbiniekiem
- prasme orientēties sarežģītās situācijās, ātri risināt problēmas un
iespējamās konflikta situācijas
- atbildība par padarīto
- vēlme pilnveidot savas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes publisko tiesību līgumu
projektus
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus
- izskatīt un analizēt iesniegumus un sagatavot attiecīgo dokumentu
projektus
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu
- stabilu atalgojumu LVL 400 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un līdz
LVL 450 pēc pārbaudes laika
- darba laiks no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)
- atsaucīgus, kompetentus un kolosālus kolēģus
- sociālās garantijas
- sakārtotu un modernu darba vidi
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi
Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026), vai elektroniski personas@pmlp.gov.lv
šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā norādīta atbilstība sludinājumā
norādītajām prasībām pretendentam (8 prasības)
- CV (Curriculum Vitae)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.