Laidiens: 23.01.2013., Nr. 16

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/16.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista amatam uz noteiktu laiku Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā

 Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību, sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, nepieciešamības gadījumā savieno klientu ar Uzņēmumu reģistra amatpersonu

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicama saskarsmes kultūra

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

 Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- darba vietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2013/16.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocības būs pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi" - "Pieteikuma anketa") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus iesniegt VSAA Rīgas Kurzemes nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu") vai pa e-pastu kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.


OP 2013/16.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Lāčplēša ielā 70a)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocības būs pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi" - "Pieteikuma anketa") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Pierīgas nodaļa, Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu: sigulda@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss 67970110.


OP 2013/16.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Dienvidlatgales virsmežniecības Dagdas nodaļas mežziņa ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- priekšrocības tiks dotas pretendentiem ar darba pieredzi mežsaimniecībā un meža apsaimniekošanas reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā

- kārtot meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot administratīvo aktu projektus (koku ciršanas apliecinājumus, lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai Rīgā, 13.janvāra ielā 15, LV-1932, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67220027.


OP 2013/16.AKK5

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- maģistra grāds tiesību zinātnēs

- pieredze jurista darbā, priekšroka valsts vai pašvaldību institūcijā

- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu regulējošo normatīvajiem aktiem

- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā priekšrocība

- "B" kategorijas autovadītāja apliecība

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

Galvenie darba pienākumi:

- apstrīdētu administratīvu aktu pārskatīšana

- pārstāvība tiesā

- iesniegumu izskatīšana, atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem

Piedāvājam atalgojumu Ls 400 pirms nodokļu nomaksas.

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Juridiskās daļas jurists"), iesniegt personīgi 609.kabinetā vai sūtīt uz e-pastu vvv@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija pa tālruni 67084203, fakss 67084212.


OP 2013/16.AKK6

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļvidzemes virsmežniecības Rūjienas nodaļas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- kārtot meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot administratīvo aktu projektus (koku ciršanas apliecinājumus, lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju.

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 303.kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/16.AKR1

Finanšu ministrijā konkursa kārtībā Budžeta departamenta Izglītības, zinātnes, kultūras un sporta finansēšanas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā ar 2013.gada 10.janvāri iecelta JEĻENA ANTROPOVA.


OP 2013/16.AKR2

Finanšu ministrijā konkursa kārtībā Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautiskā finanšu tirgus politikas nodaļas vadītājas ierēdnes amatā uz noteiktu laiku ar 2013.gada 18.janvāri iecelta ANNA DRAVNIECE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)