Laidiens: 23.01.2013., Nr. 16
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/16.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista amatam uz noteiktu laiku Funkciju
izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos
atbilstoši samaksātajai valsts nodevai
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu
reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem
dokumentiem
- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību, sniegt vispārīgu
informāciju un konsultēt par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to
saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, nepieciešamības gadījumā
savieno klientu ar Uzņēmumu reģistra amatpersonu
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicama saskarsmes kultūra
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 10 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793
vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2013/16.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocības būs pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi" - "Pieteikuma
anketa") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju
anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus iesniegt VSAA Rīgas Kurzemes
nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu
apkalpošanas daļas inspektora amatu") vai pa e-pastu kurzeme@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.
OP 2013/16.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina
konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Lāčplēša
ielā 70a)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocības būs pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi" - "Pieteikuma
anketa") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju
anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt
uz adresi: VSAA Pierīgas nodaļa, Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi
"Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu: sigulda@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss
67970110.
OP 2013/16.AKK4
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Dienvidlatgales virsmežniecības Dagdas nodaļas mežziņa ierēdņa amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība
mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā
- priekšrocības tiks dotas pretendentiem ar darba pieredzi mežsaimniecībā un
meža apsaimniekošanas reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā
- kārtot meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot administratīvo aktu projektus (koku ciršanas apliecinājumus,
lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā pēc
paziņojuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai Rīgā, 13.janvāra
ielā 15, LV-1932, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67220027.
OP 2013/16.AKK5
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- maģistra grāds tiesību zinātnēs
- pieredze jurista darbā, priekšroka valsts vai pašvaldību institūcijā
- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu
regulējošo normatīvajiem aktiem
- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- "B" kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Galvenie darba pienākumi:
- apstrīdētu administratīvu aktu pārskatīšana
- pārstāvība tiesā
- iesniegumu izskatīšana, atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu
projektiem
Piedāvājam atalgojumu Ls 400 pirms nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides
dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi
"Konkursam - Juridiskās daļas jurists"), iesniegt personīgi 609.kabinetā
vai sūtīt uz e-pastu vvv@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija
pa tālruni 67084203, fakss 67084212.
OP 2013/16.AKK6
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļvidzemes virsmežniecības Rūjienas nodaļas mežziņa ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība
mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas
reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- kārtot meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot administratīvo aktu projektus (koku ciršanas apliecinājumus,
lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju.
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā,
303.kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67211167).
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/16.AKR1
Finanšu ministrijā konkursa kārtībā Budžeta departamenta Izglītības,
zinātnes, kultūras un sporta finansēšanas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā
ar 2013.gada 10.janvāri iecelta JEĻENA ANTROPOVA.
OP 2013/16.AKR2
Finanšu ministrijā konkursa kārtībā Finanšu tirgus politikas departamenta
Starptautiskā finanšu tirgus politikas nodaļas vadītājas ierēdnes amatā uz
noteiktu laiku ar 2013.gada 18.janvāri iecelta ANNA DRAVNIECE.