Laidiens: 25.09.2013., Nr. 187

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/187.AKK1

Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Administratīvo sodu departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru Windows vidē

- precizitāte un analītiska domāšana

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- spēja plānot un organizēt savu un struktūrvienības darbu

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja rakstiski skaidri formulēt viedokli

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā

- darba pieredze vadītāja amatā un darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, kā arī saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba pamatpienākumi: nodrošināt nodaļas darbību atbilstoši tās uzdevumiem, nodrošināt dokumentu apriti, informācijas iegūšanu un lēmumu projektu sagatavošanu administratīvo pārkāpumu lietās apstrīdēšanas stadijā, pārstāvēt Iepirkumu uzraudzības biroju tiesā gadījumos, kad lēmumi tiek pārsūdzēti, sagatavot dokumentus tiesvedības procesā.

Piedāvājam stabilu un interesantu darba vietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, pa e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Uzziņas pa tālr. 67326702.


OP 2013/187.AKK2

Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz ierēdņa amatiem - Administratīvo sodu departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsults (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru Windows vidē

- precizitāte un analītiska domāšana

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja rakstiski skaidri formulēt viedokli

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā

- darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba pamatpienākumi: sagatavot lēmumu projektus administratīvo pārkāpumu lietās apstrīdēšanas stadijā, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem, pārstāvēt biroju tiesā gadījumos, kad lēmumi tiek pārsūdzēti, sagatavot dokumentus tiesvedības procesā.

Piedāvājam stabilu un interesantu darba vietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, pa e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Uzziņas pa tālr. 67326702.


OP 2013/187.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - juriskonsults Nodarbinātības valsts aģentūras Eiropas Sociālā fonda departamenta Projektu atbalsta un finanšu nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnē

- viena gada darba pieredze jurista amatā

- normatīvo aktu pārzināšana ES fondu īstenošanas jomā, neatbilstību procesu jautājumos

- izpratne par ES vispārējiem un strukturālās politikas jautājumiem

- saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- angļu valodas zināšanas (labas)

- datorprasmes, datu bāzu izmantošanas prasmes un biroja tehnikas lietošanas prasmes

Amata mērķis: nodrošināt vispārējo departamenta juridisko jautājumu risināšanu, projektu īstenošanas juridisko uzraudzību.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, vai pa e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 605.kabinetā. Informācija pa tālruni 67072006, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks NVA Eiropas Sociālā fonda departamentā Raiņa bulvārī 4, Rīgā.


OP 2013/187.AKK4

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 7 vakantajām inspektora ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā

Darbavietas: Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā - 4 amata vietas (1 - uz noteiktu laiku, 3 - uz nenoteiktu laiku); Pārdaugavas sektorā - 2 amata vietas (1 - uz nenoteiktu laiku, 1 - uz noteiktu laiku); Centra sektorā 1 amata vieta - uz noteiktu laiku; visas darbavietas atrodas Rīgā, K. Valdemāra ielā 38

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 28379801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/187.AKK5

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu tiešo nodokļu metodikas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus par iedzīvotāju ienākuma nodokli, valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām, mikrouzņēmumu nodokli, nekustamā īpašuma nodokli, fizisko personu mantiskā stāvokļa deklarēšanu, citu fizisko personu tiešajiem nodokļiem

- sagatavot lēmumu projektus par uzziņu vai uzziņas atteikumu

- nepieciešamības gadījumā pieprasīt papildu informāciju no nodokļu maksātājiem vai citām valsts institūcijām, kā arī tiesisko palīdzību uzziņu sagatavošanā

- identificēt aktuālo informāciju un tās apjomu saskaņā ar grozījumiem likumos un Ministru kabineta noteikumos un apkopot to

- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt prezentāciju u.c. mācību materiālus

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem papildinājumiem un grozījumiem atbilstoši Daļas kompetencei

- atbilstoši Daļas vadītāja norādījumiem sniegt intervijas plašsaziņas līdzekļos

- sagatavot publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas līdzekļu uzdotajiem jautājumiem

Pretendentiem izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze tiešos nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10 mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP TNMD (vārds, uzvārds)".

Uzziņas pa tālr. 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/187.AKK6

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Nodokļu kontroles darba plānošanas un analīzes daļas Nodokļu kontroles procesa vadības nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās vai tiesībās

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- vēlama divu gadu pieredze Business Objects pārskatu izstrādē

- vēlama divu gadu pieredze NIS nodokļu kontroles apakšsistēmu funkcionalitāšu pārzināšanā un ievadītās informācijas iekšējā kontrolē

- pieredze analītisku materiālu un prezentāciju izstrādāšanas jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Galvenie pienākumi:

- apkopot un analizēt nodokļu kontroles pasākumu rezultātus, sagatavot informāciju, pārskatus un ziņojumus

- gatavot prezentācijas materiālus par nodokļu kontroles pasākumu rezultātiem un Pārvaldes darbību

- izstrādāt un pilnveidot nodokļu kontroles darba plānošanas metodiku Pārvaldes struktūrvienībām

- sagatavot priekšlikumus VID darba pilnveidošanai un informāciju par stratēģisko uzdevu īstenošanu atbilstoši Pārvaldes kompetencei

- sniegt priekšlikumus VID informācijas sistēmu pilnveidošanai nodokļu kontroles un riska analīzes vajadzībām.

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis, 10 mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NKP DPAD amatam_ (vārds, uzvārds)".

Uzziņas pa tālr. 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/187.AKK7

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas vecākā/-s izmeklētāja/-s (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku rīcībā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- izstrādāt priekšlikumus izmeklēšanas darba pilnveidošanai par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā divus gadus

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga.

Ierēdnim ir noteikta 28.1.saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP OID amatu, (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/187.AKK8

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Siguldā)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama iepriekšējā pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- Mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt pa pastu VSAA Pierīgas nodaļai, adrese: Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai e-pastu: sigulda@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss 67970110.


OP 2013/187.AKK9

Zāļu valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Humāno zāļu novērtēšanas nodaļas vecākais eksperts (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība vai maģistra grāds ķīmijā vai bioloģijā

- vēlama darba pieredze zāļu reģistrācijas jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- precizitāte un augsta atbildība

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes, sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas celšanas iespējas

- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428.


OP 2013/187.AKK10

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Administratīvā departamenta Juridiskās un iepirkumu nodaļas juristu/-i (divas ierēdņa amata vietas) uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras juridiska rakstura jautājumu risināšanu

- nodrošināt līgumu, atzinumu, tiesību aktu un citu juridiska rakstura dokumentu izstrādi

- organizēt un dokumentēt publisko iepirkumu procedūras un piedalīties publisko iepirkumu komisijas darbā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim (iegūta jurista kvalifikācija)

- vismaz viena gada darba pieredze jurista amatā valsts pārvaldē

- labas zināšanas publisko iepirkumu jomā

- labas zināšanas administratīvajās un civiltiesībās

- spēja orientēties Latvijas un Eiropas Savienības tiesību sistēmā

- divu svešvalodu (krievu un angļu) valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010 vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67079000.


OP 2013/187.AKK11

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Ūdens resursu nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ķīmijā, fizikā, ģeogrāfijā, inženierzinātnēs vai vides zinātnēs

- darba pieredze specialitātē ilgāka par diviem gadiem

- zināšanas par vides aizsardzības sektora institucionālo sistēmu

- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā un īstenošanā

- zināšanas par jautājumiem, kas saistīti ar virszemes ūdens resursu apsaimniekošanas un kvalitātes jomu un prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības jautājumiem

- labas angļu valodas zināšanas, tai skaitā specifisku tehnisko, vides aizsardzības un pārvaldības terminu zināšana

- pieredze organizatoriskā darbā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Uzziņas pa tālr. 67026902.


OP 2013/187.AKK12

Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde aicina darbā Publisko iepirkumu nodaļas vecāko speciālistu/-i

Galvenais amata pienākums - iepirkumu procedūras īstenošanas juridiskais atbalsts.

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā augstākā (bakalaura grāds) vai II līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā

- nepieciešama divus gadus ilga darba pieredze juridiskajā specialitātē

- prasme izmantot datorprogrammas (MS Word, Excel, Internet Explorer)

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz e-pastu amatu.konkursi@rs.gov.lv, ailē "SUBJECT" norādot struktūrvienības un amata nosaukumu, uz kuru vēlas pretendēt, vai pa pastu Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Administratīvās pārvaldes priekšniekam Rūdolfa ielā 5, Rīgā, LV-1012. Tālrunis uzziņām 67075664.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/187.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļaustrumu reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas vadītājas amatā no 2013.gada 23.septembra iecelta IEVA RAĢELE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)