Laidiens: 25.09.2013., Nr. 187
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/187.AKK1
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Administratīvo
sodu departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē
- precizitāte un analītiska domāšana
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- spēja plānot un organizēt savu un struktūrvienības darbu
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja rakstiski skaidri
formulēt viedokli
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļautu strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā
- darba pieredze vadītāja amatā un darba pieredze, izskatot administratīvo
pārkāpumu lietas, kā arī saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
Darba pamatpienākumi: nodrošināt nodaļas darbību atbilstoši tās uzdevumiem,
nodrošināt dokumentu apriti, informācijas iegūšanu un lēmumu projektu
sagatavošanu administratīvo pārkāpumu lietās apstrīdēšanas stadijā, pārstāvēt
Iepirkumu uzraudzības biroju tiesā gadījumos, kad lēmumi tiek pārsūdzēti,
sagatavot dokumentus tiesvedības procesā.
Piedāvājam stabilu un interesantu darba vietu ar
iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu
darba kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, pa e-pastu vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Uzziņas pa tālr. 67326702.
OP 2013/187.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz ierēdņa amatiem - Administratīvo
sodu departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsults (2 amata vietas
uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē
- precizitāte un analītiska domāšana
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja rakstiski skaidri
formulēt viedokli
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļautu strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā
- darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba
pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi: sagatavot lēmumu projektus administratīvo pārkāpumu
lietās apstrīdēšanas stadijā, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti
saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem, pārstāvēt
biroju tiesā gadījumos, kad lēmumi tiek pārsūdzēti, sagatavot dokumentus
tiesvedības procesā.
Piedāvājam stabilu un interesantu darba vietu ar
iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba
kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, pa e-pastu vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Uzziņas pa tālr. 67326702.
OP 2013/187.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - juriskonsults Nodarbinātības valsts aģentūras Eiropas Sociālā
fonda departamenta Projektu atbalsta un finanšu nodaļā (1 amata vieta uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība tiesību zinātnē
- viena gada darba pieredze jurista amatā
- normatīvo aktu pārzināšana ES fondu īstenošanas jomā, neatbilstību procesu
jautājumos
- izpratne par ES vispārējiem un strukturālās politikas jautājumiem
- saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- angļu valodas zināšanas (labas)
- datorprasmes, datu bāzu izmantošanas prasmes un biroja tehnikas lietošanas
prasmes
Amata mērķis: nodrošināt vispārējo departamenta juridisko jautājumu
risināšanu, projektu īstenošanas juridisko uzraudzību.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, Rīga, LV-1010, vai pa e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi
605.kabinetā. Informācija pa tālruni 67072006, kā arī Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem.
Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks NVA Eiropas Sociālā
fonda departamentā Raiņa bulvārī 4, Rīgā.
OP 2013/187.AKK4
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 7 vakantajām inspektora
ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā
Darbavietas: Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā - 4 amata
vietas (1 - uz noteiktu laiku, 3 - uz nenoteiktu laiku); Pārdaugavas sektorā -
2 amata vietas (1 - uz nenoteiktu laiku, 1 - uz noteiktu laiku); Centra sektorā
1 amata vieta - uz noteiktu laiku; visas darbavietas atrodas Rīgā, K. Valdemāra
ielā 38
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem,
izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr.
uzziņām 28379801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/187.AKK5
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko
personu tiešo nodokļu metodikas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1
vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu
maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus par iedzīvotāju
ienākuma nodokli, valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām,
mikrouzņēmumu nodokli, nekustamā īpašuma nodokli, fizisko personu mantiskā
stāvokļa deklarēšanu, citu fizisko personu tiešajiem nodokļiem
- sagatavot lēmumu projektus par uzziņu vai uzziņas atteikumu
- nepieciešamības gadījumā pieprasīt papildu informāciju no nodokļu
maksātājiem vai citām valsts institūcijām, kā arī tiesisko palīdzību uzziņu
sagatavošanā
- identificēt aktuālo informāciju un tās apjomu saskaņā ar grozījumiem
likumos un Ministru kabineta noteikumos un apkopot to
- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt
prezentāciju u.c. mācību materiālus
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem papildinājumiem un
grozījumiem atbilstoši Daļas kompetencei
- atbilstoši Daļas vadītāja norādījumiem sniegt intervijas plašsaziņas
līdzekļos
- sagatavot publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas līdzekļu
uzdotajiem jautājumiem
Pretendentiem izvirzāmās prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze tiešos nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto
normatīvo aktu piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un
10 mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP TNMD (vārds, uzvārds)".
Uzziņas pa tālr. 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/187.AKK6
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles
pārvaldes Nodokļu kontroles darba plānošanas un analīzes daļas Nodokļu
kontroles procesa vadības nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās vai tiesībās
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- vēlama divu gadu pieredze Business Objects pārskatu izstrādē
- vēlama divu gadu pieredze NIS nodokļu kontroles apakšsistēmu funkcionalitāšu pārzināšanā un ievadītās informācijas
iekšējā kontrolē
- pieredze analītisku materiālu un prezentāciju izstrādāšanas jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Galvenie pienākumi:
- apkopot un analizēt nodokļu kontroles pasākumu rezultātus, sagatavot informāciju,
pārskatus un ziņojumus
- gatavot prezentācijas materiālus par nodokļu kontroles pasākumu rezultātiem
un Pārvaldes darbību
- izstrādāt un pilnveidot nodokļu kontroles darba plānošanas metodiku
Pārvaldes struktūrvienībām
- sagatavot priekšlikumus VID darba pilnveidošanai un informāciju par
stratēģisko uzdevu īstenošanu atbilstoši Pārvaldes kompetencei
- sniegt priekšlikumus VID informācijas sistēmu pilnveidošanai nodokļu
kontroles un riska analīzes vajadzībām.
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis, 10
mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss NKP DPAD amatam_ (vārds, uzvārds)".
Uzziņas pa tālr. 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/187.AKK7
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Finanšu policijas
pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas vecākā/-s izmeklētāja/-s (1 vakance uz
noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku rīcībā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- izstrādāt priekšlikumus izmeklēšanas darba pilnveidošanai par noziedzīgiem
nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai
novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu
valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā
divus gadus
- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga.
Ierēdnim ir noteikta 28.1.saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un
11.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP OID amatu, (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/187.AKK8
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina
konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Siguldā)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama iepriekšējā pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā
(priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts,
pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- Mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga), un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt pa pastu VSAA Pierīgas nodaļai, adrese:
Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora
amatu"), vai e-pastu: sigulda@vsaa.lv. Tālr.
uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss 67970110.
OP 2013/187.AKK9
Zāļu valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Humāno zāļu novērtēšanas nodaļas vecākais eksperts (uz ierēdņa prombūtnes
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība vai maģistra grāds ķīmijā vai bioloģijā
- vēlama darba pieredze zāļu reģistrācijas jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- precizitāte un augsta atbildība
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes, sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai
Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457 vai
67078424, fakss 67078428.
OP 2013/187.AKK10
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Administratīvā
departamenta Juridiskās un iepirkumu nodaļas juristu/-i (divas ierēdņa amata
vietas) uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras juridiska rakstura
jautājumu risināšanu
- nodrošināt līgumu, atzinumu, tiesību aktu un citu juridiska rakstura
dokumentu izstrādi
- organizēt un dokumentēt publisko iepirkumu procedūras un
piedalīties publisko iepirkumu komisijas darbā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās
kvalifikācijas līmenim (iegūta jurista kvalifikācija)
- vismaz viena gada darba pieredze jurista amatā valsts pārvaldē
- labas zināšanas publisko iepirkumu jomā
- labas zināšanas administratīvajās un civiltiesībās
- spēja orientēties Latvijas un Eiropas Savienības tiesību sistēmā
- divu svešvalodu (krievu un angļu) valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā,
LV-1010 vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Uzziņas pa
tālr. 67079000.
OP 2013/187.AKK11
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz Vides aizsardzības departamenta Ūdens resursu nodaļas vecākā referenta
valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ķīmijā, fizikā,
ģeogrāfijā, inženierzinātnēs vai vides zinātnēs
- darba pieredze specialitātē ilgāka par diviem gadiem
- zināšanas par vides aizsardzības sektora institucionālo sistēmu
- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā un īstenošanā
- zināšanas par jautājumiem, kas saistīti ar virszemes ūdens resursu
apsaimniekošanas un kvalitātes jomu un prasme lietot praksē teorētiskās
zināšanas
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas, tai skaitā specifisku tehnisko, vides
aizsardzības un pārvaldības terminu zināšana
- pieredze organizatoriskā darbā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Uzziņas pa tālr. 67026902.
OP 2013/187.AKK12
Valsts robežsardzes Galvenā pārvalde aicina darbā Publisko iepirkumu
nodaļas vecāko speciālistu/-i
Galvenais amata pienākums - iepirkumu procedūras īstenošanas juridiskais
atbalsts.
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā augstākā (bakalaura grāds) vai II līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātņu jomā
- nepieciešama divus gadus ilga darba pieredze juridiskajā specialitātē
- prasme izmantot datorprogrammas (MS Word, Excel, Internet Explorer)
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz e-pastu amatu.konkursi@rs.gov.lv, ailē "SUBJECT" norādot
struktūrvienības un amata nosaukumu, uz kuru vēlas pretendēt, vai pa pastu
Valsts robežsardzes Galvenās pārvaldes Administratīvās pārvaldes priekšniekam
Rūdolfa ielā 5, Rīgā, LV-1012. Tālrunis uzziņām 67075664.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/187.AKR1
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļaustrumu
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās
daļas vadītājas amatā no 2013.gada 23.septembra iecelta IEVA RAĢELE.