Laidiens: 08.10.2013., Nr. 196
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/196.AKK1
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu -
Netiešo nodokļu departamenta Muitas un akcīzes nodokļa nodaļas vecākais
referents (uz noteiktu laiku)
Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina netiešo
nodokļu - pievienotās vērtības nodoklis, akcīzes nodoklis, elektroenerģijas
nodoklis -, kā arī uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa politiku un muitas
politikas izstrādi.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība, vai
otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, ekonomikā vai
finansēs
- krievu un angļu vai franču valodas zināšanas
- profesionālās zināšanas muitas jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības
pamatprincipiem
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildība un precizitāte
- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- iepriekšēja darba pieredze tiesību aktu izstrādē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- izstrādāt likumprojektus, Ministru kabineta noteikumu projektus,
informatīvos ziņojumus muitas jomā
- piedalīties Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un instrukciju
sagatavošanā par muitas politikas jautājumiem, kas skar Latvijas intereses
- izskatīt fizisku personu un juridisku personu iesniegumus un sniegt
atbildes jautājumos, kas muitas jautājumiem sarežģītos gadījumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/196.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - nodarbinātības organizators Nodarbinātības valsts aģentūras
Kuldīgas filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
- datorprasmes, datu bāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes.
Amata mērķis: iesaistīt NVA klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos,
sadarboties ar pašvaldībām, uzņēmējiem uz izglītības iestādēm par jaunu
darbavietu veidošanos, jaunumiem izglītības jomā un darba tirgus tendencēm,
pārzināt darba tirgus tendences darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumi, kā arī
aktīvi piesaistīt jaunus darba devējus Aģentūras sniegto pakalpojumu
izmantošanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Kuldīgas filiālē Piltenes ielā 5a, Kuldīga, LV-3300, vai jānosūta uz e-pastu: kuldiga@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63322384, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Kuldīgas filiālē
Piltenes ielā 5a, Kuldīgā.
OP 2013/196.AKK3
Valsts
akciju sabiedrība "Valsts nekustamie īpašumi" ir moderns, peļņu
nesošs uz biznesa pamatiem balstīts uzņēmums, kas profesionāli nodarbojas ar
valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanu un būvniecības projektu attīstību biznesa
vajadzībām.
Finanšu ministrija aicina pievienoties VAS "Valsts nekustamie
īpašumi" profesionālajai komandai un
izsludina konkursu uz VAS "Valsts nekustamie īpašumi" valdes
locekļa amatu!
VAS "Valsts nekustamie īpašumi" komandā nepieciešams enerģisks un
uz jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis valsts nekustamā īpašuma attīstīšanas
jomā.
Lai pretendētu šo amatu, nepieciešamas šādas profesionālās prasmes un
zināšanas:
1) augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs, tiesību zinātnē vai nekustamā
īpašuma pārvaldīšanas jomā
2) darba pieredze vidējā/lielā uzņēmumā vadošā amatā ilgāka par gadu
3) zināšanas un pieredze projektu attīstībā un uzraudzībā, nekustamo īpašumu
pārvaldīšanā, apsaimniekošanā
4) vēlamas zināšanas par projektu finansēšanas modeļiem
5) labas angļu valodas zināšanas
6) spēja patstāvīgi darboties, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to
izpildi
7) prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinējot tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā un piemērojot savā darbā racionālas darba
organizācijas principus
8) nevainojama reputācija
VAS "Valsts nekustamie īpašumi" valdes sastāvā būs iespēja
vadīt, pārstāvēt un atbildēt par uzņēmuma komercdarbību.
Konkursa pretendentiem jāiesniedz Finanšu ministrijā (Smilšu ielā 1, Rīgā,
LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv) šādi dokumenti
līdz 2013.gada 18.oktobrim plkst. 17.00 (reģistrēti Finanšu
ministrijā):
1) motivēts pieteikums (iekļaujot informāciju par pieredzi kolektīva
vadīšanā, t.sk. padoto darbinieku skaitu)
2) Curriculum Vitae (CV)
3) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus dokumentus,
kas apliecina pretendenta kvalifikāciju
4) rekomendācijas vai atsauksmes (ne mazāk kā viena)
5) darbs par tēmu "Valsts nekustamā īpašuma attīstība un
apsaimniekošana: problēmas un risinājumi" (ne vairāk kā uz četrām
A4 formāta lapām).
Pretendentu atbilstību VAS "Valsts nekustamie īpašumi" valdes
locekļa amatam vērtēs saskaņā ar finanšu ministra apstiprināto nolikumu un
pretendentu atlases pārbaudes kritērijiem (pirmā kārta - atbilstoši
iesniegtajos dokumentos iekļautajai informācijai: izglītība, darba pieredze
vadošā amatā un iesniegtais darbs, otrā kārta - darba intervijas).
Papildu informācija atrodama Finanšu ministrijas mājas lapā http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances,
telefons uzziņām 67095610.
OP 2013/196.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sporta un
jaunatnes departamenta vecākā referenta/-es (ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku
(ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- pieredze darbā profesionālās ievirzes sporta izglītības jomā (ilgāka par
trīs gadiem)
- zināšanas par sporta un izglītības nozari reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
- svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas
līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildei izmantot dokumentus un literatūru
svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga,
LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/196.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta vecākā/-ās eksperta/-es
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā
- vēlama darba pieredze pašvaldības finanšu plānošanā vai izglītības procesa
finansēšanā valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas un izpratne par izglītības sistēmas finanšu plānošanu
- zināšanas un izpratne par pedagogu darba samaksas sistēmas principiem
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes sistēmu
- svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildei izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- labas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu
(liena.grosteina@izm.gov.lv). Informējam, ka, pēc
dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem
pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai! Tālruņi
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/196.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta vecākā/-ās referenta/-es
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze tiesību aktu projektu, analītisku plānošanas dokumentu projektu
izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze profesionālās izglītības jomā (ilgāka par vienu gadu)
- zināšanas profesionālās izglītības iestādes darba organizācijas jautājumos
- svešvalodu (angļu un krievu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildei izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai pa
e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv). Informējam, ka,
pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar
tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai!
Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/196.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta finanšu
speciālista/-es jomā (darbinieka) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- darba pieredze izglītības, finanšu, ekonomikas jomā vai pieredze darbā ar
projektu vadību, vai Eiropas Savienības struktūrfondu administrēšanā (ilgāka
par vienu gadu)
- svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildei izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai pa
e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/196.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu projektu vai ES struktūrfondu
vadību (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze iekšējo normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- vēlama pieredze darbā zinātnes sistēmā (ilgāka par vienu gadu)
- svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildei izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai pa
e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv). Informējam, ka,
pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar
tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai!
Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/196.AKK9
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā/-ās
referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu projektu citu ārvalstu
finanšu instrumentu administrēšanu, uzraudzību (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas apstrādi, tajā skaitā ar
skaitlisko, prasme analizēt to, saskatīt kopsakarības un izdarīt secinājumus
- zināšanas par normatīvajiem aktiem Eiropas Savienības struktūrfondu jomā,
par Savienības struktūrfondu plānošanu, īstenošanu, uzraudzību, kā arī
zināšanas par politikas plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem
vispārējā un augstākajā izglītībā
- svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj
amata pienākumu izpildei izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru, tai skaitā labas iemaņas
darbā ar MS Excel un MS Power Point
- prasme strādāt ar datu bāzēm.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV,
izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu
(liena.grosteina@izm.gov.lv). Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības
izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879,
67047892.
OP 2013/196.AKK10
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Eiropas Savienības tiesas departamenta juriskonsults/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vēlama specializācija
Eiropas Savienības tiesībās
- ļoti labas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas franču valodas zināšanas
- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības uzbūvi un institūcijām
- zināšanas par Eiropas Savienības Tiesas uzbūvi un darbību, kā arī spēja
orientēties Eiropas Savienības Tiesas procesuālajos dokumentos tiks uzskatīta
par būtisku priekšrocību
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- koordinēt no Eiropas Komisijas saņemtos informācijas pieprasījumus un
analizēt valsts pārvaldes iestāžu sniegto atbilžu projektus
- izstrādāt un koordinēt Latvijas Republikas nostājas projektus Eiropas
Savienības Tiesā izskatāmās lietās
- analizēt Eiropas Savienības Tiesā izskatāmās lietas un gatavot pārskatus
par Latvijas Republikai nozīmīgākajām lietām.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.
OP 2013/196.AKK11
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Otrās piedziņas daļas Jelgavas nodaļas vecākā/-s nodokļu
inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-es amatu
Galvenie darba pienākumi:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā
- apkopot un analizēt informāciju par nodokļu parādu izcelsmi, piešķirt
attiecīgo statusu Nodokļu informācijas sistēmas Nodokļu uzskaites sistēmā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu, par
parādu dzēšanu, izņemot lēmumu projektus par parādu dzēšanu nodokļu maksātājiem
pēc maksātnespējas procesa un tiesiskās aizsardzības procesa pabeigšanas
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Mātera iela 57, Jelgava.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss NPPP Jelgava_ (Jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/196.AKR1
Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa
kārtībā Uzraudzības departamenta vecākā inspektora amatā 2013.gada 1.oktobrī ir
iecelts JĀNIS KALNIŅŠ.