Laidiens: 09.10.2013., Nr. 197
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/197.AKK1
Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Profesionālās piemērotības nodaļas vadītāja/-s amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinībās, pedagoģijā, psiholoģijā vai sociālajā darbā
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes iestādēs
- pieredze darbā ar personām ar invaliditāti
- izpratne par profesionālās piemērotības noteikšanas darbu
- zināšanas par izglītības procesa organizēšanu
- organizatoriskā darba pieredze
- pieredze personāla vadīšanā
- pieredze sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem
partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām,
fiziskām un juridiskām personām
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas
- vienas svešvalodas (angļu, vācu) zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī
izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- teicamas analītiskās, komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt lēmumus.
Piedāvājam: interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā, stabilu
atalgojumu.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas sūtīt vai
iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Personāla nodaļai
Jūrmalā, Dubultu prospektā 71, LV-2015, vai sūtīt uz e-pastu: milana.vitina@siva.gov.lv. Tālrunis informācijai 67771044.
OP 2013/197.AKK2
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļas
vadītājs/-a
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība nozarei atbilstošā
jomā (medicīnā, sabiedrības veselībā, tiesību zinātnēs), pieļaujama cita
augstākā izglītība, ja pretendents apgūst vai ir apguvis zināšanas augstākās
izglītības iestādē kādā no iepriekš minētajām jomām
- zināšanas par veselības aprūpes sistēmu regulējošajiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā (vismaz 3 gadi)
- darba pieredze vadošā amatā (ieskaitot struktūrvienības vadītāja amatu)
valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā (vismaz 1 gads)
- labas angļu valodas zināšanas
- iniciatīva, konceptuālā domāšana, plānošana un organizēšana
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt struktūrvienības darba vadīšanu un koordinēšanu, valsts
politikas izstrādi un īstenošanu veselības aprūpes organizācijas jomā,
medicīniskās izglītības jomā, ārstniecības personu profesionālās darbības
kompetenču, reģistrācijas un sertifikācijas jomā, ārstniecības iestāžu
reģistrācijas un to atbilstības obligātajām prasībām jomā, kā arī medicīnisko
tehnoloģiju reģistrēšanas jomā
- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās starpministriju līmenī
nodaļas kompetences ietvaros esošo jautājumu risināšanai gan nacionālā, gan
starptautiskā līmenī, un atbilstoši attiecīgajam pilnvarojumam pārstāvēt
Latviju Eiropas Savienības institūcijās, Pasaules Veselības organizācijas darba
grupās un citās starptautiskajās organizācijās
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus.
Pretendentiem dokumenti jāiesniedz Veselības ministrijas Administratīvā
departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 221.kabinetā vai jānosūta
uz e-pastu vm@vm.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.
OP 2013/197.AKK3
APP "Latvijas Valsts augļkopības institūts" izsludina konkursu
uz šādām zinātniskā darbinieka vietām:
- pētnieks/-ce - augu bioloģijā (pieredze pētnieciskajā darbā augu fizioloģijā ar speciālizāciju
augu un sēņu simbiozes (mikorizas) izpētē vismaz 5 gadus, doktora grāds
bioloģijā) - pusslodze
- asistents/-te - pārtikas zinātnē (pieredze pētnieciskajā darbā vismaz 3
gadi, maģistra grāds pārtikas zinātnē, doktorantūras studiju programmas
students/-te) - pilna slodze
asistents/-te - lauksaimniecības zinātnē (pieredze darbā
lauksaimniecības, vēlams, dārzkopības jomā, vismaz 5 gadi, maģistra grāds
lauksaimniecības zinātnē) - pusslodze
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par dalību konkursā
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopija.
Pieteikties līdz 07.11.2013. pa pastu, adrese: Latvijas Valsts augļkopības
institūts Dobelē, Graudu ielā 1, Dobeles nov., LV- 3701, vai pa e-pastu lvai@lvai.lv vai
personīgi Dobelē, Graudu ielā 1. Sīkāka informācija pa tālr. 63707344 vai
63722294.
OP 2013/197.AKK4
Latvijas Prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts izsludina
atklātu konkursu uz Prezidentūras programmas plānošanas departamenta Projekta
koordinatora/-es (ierēdņa/-nes) amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- labas zināšanas par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi un nozaru
politiku jautājumiem
- praktiska darba pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem (vismaz 2
gadi)
- izpratne par Eiropas Savienības finansējuma piesaisti
- attīstīta analītiskā domāšana un labas organizatora prasmes
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- augsta atbildība, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar MS Word, Excel, PowerPoint
- elastība (spēja pielāgoties dinamiskiem, mainīgiem apstākļiem/notikumiem)
Galvenie pienākumi:
- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē darba
programmas sagatavošanu Eiropas Savienības vispārējos un nozaru politiku
jautājumos
- koordinēt līdzfinansējuma piesaisti Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē pasākumiem
- nodrošināt sadarbību ar Eiropas Savienības institūcijām un dalībvalstīm
- nodrošināt sadarbību ar valsts pārvaldi un pilsoniskās sabiedrības
pārstāvjiem
Mēs piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Pretendentam jāiesniedz:
- CV
- motivācijas vēstule
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta
kvalifikāciju apliecinoši dokumenti.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi:
sekretariats@ES2015.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PROJEKTA
KOORDINATORS''. E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2013/197.AKK5
Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža izsludina atklātu konkursu
uz lektora/-es amatu (pilna slodze), amata kods 2310 03, Ugunsdrošības un
civilās aizsardzības katedrā
Uz lektora amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu vai persona
ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajam mācību
kursam (svešvaloda (angļu valoda)) atbilstoša vismaz piecu gadu praktiskā darba
pieredze un ja tā spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt
lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros.
Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem http://ucak.vugd.gov.lv.
Dokumenti jāiesniedz Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžas
Personāla un lietvedības sektorā (Ķengaraga ielā 3/1, Rīgā, LV-1063).
Informācija pa tālruni 67803510 vai 67803504.
OP 2013/197.AKK6
Banku augstskola izsludina konkursu uz amatiem:
DOCENTS
Ekonomikas zinātnes nozares Finanšu un kredīta apakšnozarē - 2 vietas
Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
1) doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja
tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba
stāžs
2) piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā
darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā
240 stundas gada laikā)
3) teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
4) teicamas svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme pielietot tās studiju
un metodiskajā darbā
ASOCIĒTAIS PROFESORS
Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
1) doktora grāds
2) vismaz 5 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze no kuriem vismaz
viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā 240 stundas gada laikā)
3) zinātniskā, akadēmiskā un praktiskā darba pieredze atbilstošajā jomā
4) teicamas vismaz divu svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme pielietot
tās studiju un metodiskajā darbā
5) zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas, organizatoriskās kompetences
atbilstība 04.09.2001. Ministru kabineta noteikumu Nr.391 prasībām
6) teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
PROFESORS
Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
1) doktora grāds
2) vismaz 10 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze no kuriem vismaz
viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā 240 stundas gada laikā)
3) zinātniskā, akadēmiskā un praktiskā darba pieredze atbilstošajā jomā
4) teicamas vismaz divu svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme pielietot
tās studiju un metodiskajā darbā
5) zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas, organizatoriskās kompetences
atbilstība 04.09.2001.MK noteikumu Nr.391 prasībām
6) teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
Sīkāka informācija par amata pretendentu vērtēšanas kritērijiem atrodama
mājaslapā www.ba.lv, sadaļā "Augstskola"/"Vakances".
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
sūtīt uz e-pastu aija.lukstina@ba.lv
vai nosūtīt pa pastu ar norādi "Personāla daļa - konkursam". Mūsu
adrese: Rīgā, K.Valdemāra ielā 161, LV-1013. Kontakttālrunis 67709299.
OP 2013/197.AKK7
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Salacgrīvā - Kontroles daļas Resursu
kontroles sektora vecākais inspektors
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību
zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze jūrniecībā un
vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu
aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos
aktus vides aizsardzībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences
un žurnālus juridiskām un fiziskām personām
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Pretendentu
atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas
laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2013/197.AKK8
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Piesārņojuma
kontroles sektora vecākais inspektors
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība dabas
zinātnēs vai inženierzinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā
profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos
aktus vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- B kategorijas vadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Pretendentu
atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas
laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2013/197.AKK9
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu Latvijas Republikā
reģistrētu biedrību un nodibinājumu pārstāvniecībai Sabiedriskā labuma komisijā
Dalībai konkursā tiek aicinātas organizācijas, kas darbojas kādā no jomām:
- labdarība
- cilvēktiesību un indivīda tiesību aizsardzība
- pilsoniskās sabiedrības attīstība
- izglītības, zinātnes veicināšana
- kultūras veicināšana
- veselības veicināšana un slimību profilakse
- sporta atbalstīšana
- vides aizsardzība
- palīdzība katastrofu gadījumos un ārkārtas situācijās
- sabiedrības, it īpaši trūcīgo un sociāli mazaizsargāto personu grupu
labklājības celšana
Kārtību, kādā izvirza un iekļauj Sabiedriskā labuma komisijas sastāvā
biedrību un nodibinājumu pārstāvjus, tai skaitā kandidātu pieteikšanu un
iesniedzamos dokumentus, nosaka Ministru kabineta 2004.gada 30.novembra
noteikumi Nr. 977 "Noteikumi par biedrību un nodibinājumu pārstāvju
izvirzīšanu un iekļaušanu Sabiedriskā labuma komisijā". Minētie noteikumi
ir pieejami tiesību aktu vortālā www.likumi.lv.
Mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
pieteikumi aizzīmogotā aploksnē ar atzīmi "Sabiedriskā labuma komisijas
pārstāvju atklātajam konkursam", uz aploksnes norādot arī biedrības vai
nodibinājuma nosaukumu un juridisko adresi, jāiesniedz Kultūras ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā vai jānosūta pa pastu, adrese:
K.Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364. Tālrunis informācijai 67330213.
OP 2013/197.AKK10
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes vecākais referents/-e
Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Līgumu vadības nodaļā
Darba pienākumi:
- administrēt materiāltehnisko līdzekļu un pakalpojumu iepirkumu līgumus
Nacionālo bruņoto spēku (NBS) vajadzību nodrošināšanai saskaņā ar
organizatoriskajiem un normatīvajiem dokumentiem
- piedalīties iepirkumu komisiju darbā
- kā iepirkuma komisijas loceklim piedalīties iepirkuma procedūras izstrādē
un atbildēt par specifisko prasību iekļaušanu dokumentācijā
- piedalīties līgumu projektu izstrādē, gatavojot pielikumus un īpašos
noteikumus
- pildīt iegādes atbildīgās amatpersonas pienākumus
- veikt materiāltehnisko līdzekļu un pakalpojumu iepirkumu līgumu izpildes
kontroli un risināt ar to saistītās problēmas
- uzraudzīt piegādātāja saistību izpildi un sagatavot dokumentāciju
tiesvedības uzsākšanai saistību nepildīšanas gadījumā
- nodrošināt materiāltehnisko līdzekļu izpēti, testēšanu un pārbaudi, ja tas
nepieciešams vai ir paredzēts līgumā
Prasības kandidātiem:
- profesionālais vai akadēmiskais grāds automobiļu transportā vai mašīnzinātnē
- vēlama inženiera kvalifikācija automobiļu transportā vai mašīnbūvē vai
tml.
- vismaz viena gada darba pieredzes automobiļu transporta vai mašīnbūves
jomā
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- prasme strādāt ar datora pārlūkprogrammām (MS Office, Outlook, Internet
Explorer)
- angļu un krievu (B1 - vidējais līmenis - saskaņā ar Eiropas valodu
portfeli) valodu zināšanas
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un publisko iepirkumu jomā
- autovadītāja apliecība (B kategorija)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālu pieredzi
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centru (adrese: Ernestīnes
ielā 34, Rīgā, LV-1046; e-pasts: ilona.zuka@vamoic.gov.lv.)
ar norādi uz vakanto amatu līdz 24.10.2013. (ieskaitot). Tālrunis uzziņām
67300218.