Laidiens: 22.10.2013., Nr. 206
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/206.AKK1
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vecāko
referentu (darbinieku) amatiem diplomātiskajā un konsulārajā dienestā uz
noteiktu laiku - uz Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norises
laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam, - darbam ar personālpolitikas,
finanšu, valsts iepirkuma, informāciju tehnoloģijas un lietvedības jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas
prasībām
- augstākā izglītība
- teicamas angļu valodas un vēlamas franču valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos;
- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro
dienestu
- darba pieredze personālpolitikas, finanšu,
īpašuma pārvaldības, IT vai lietvedības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
Gala lēmums par terminēto amatu vietu piešķiršanu tiks pieņemts pēc
2014.gada budžeta apstiprināšanas Saeimā.
Pretendentus lūdzam CV, Motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams
atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski,
nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv
četrpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016312.
OP 2013/206.AKK2
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vecāko
referentu (darbinieku) amatiem diplomātiskajā un konsulārajā dienestā uz
noteiktu laiku - uz Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norises
laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam, - darbam ar politiskajiem, sabiedrisko
attiecību, ekonomiskajiem, konsulārajiem, juridiskajiem un protokolārajiem
jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas
prasībām
- augstākā izglītība (izglītībai jābūt saistītai ar kādu no augstākminētajām
diplomātiskā un konsulārā dienesta darbības jomām)
- teicamas angļu valodas un vēlamas franču valodas zināšanas
- trešās svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro
dienestu
- iepriekšējā darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Gala lēmums par terminēto amatu vietu piešķiršanu tiks pieņemts pēc
2014.gada budžeta apstiprināšanas Saeimā.
Pretendentus lūdzam CV, Motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams
atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv
četrpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016312.
OP 2013/206.AKK3
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Zāļu un medicīnisko
ierīču departamenta Zāļu ārstnieciskās novērtēšanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz noteiktu
laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- veikt zāļu un medicīnisko ierīču ārstniecisko novērtēšanu un gatavot
lēmumu projektus izmaiņu veikšanai Kompensējamo zāļu sarakstā
- veikt periodisku Kompensējamo zāļu sarakstā iekļauto zāļu grupu klīniskās
efektivitātes pārskatīšanu
- sistematizēt informāciju par zāļu un medicīnisko ierīču iegādes izdevumu
kompensāciju
- veikt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksāto zāļu izlietojuma analīzi un
sniegt priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu racionālai izmantošanai
- apkopot profesionālo asociāciju, ārstniecības iestāžu speciālistu, valsts
institūciju un citu iesaistīto institūciju priekšlikumus par nepieciešamajām
izmaiņām kompensējamo zāļu sarakstā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība medicīnā, farmācijā vai bioloģijā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- praktiskā darba pieredze profesijā
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, Excel)
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- atalgojumu no Ls 583 (bruto)
- labus darba apstākļus
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) sūtīt Personāla nodaļai (ar norādi: vecākais eksperts Zāļu
ārstnieciskās novērtēšanas nodaļā) pa e-pastu: Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2013.gada 11.novembrim. Tālrunis
informācijai 67043742, kā arī Nacionālā veselības dienesta mājaslapā www.vmnvd.gov.lv.
OP 2013/206.AKK4
Latvijas Nacionālais arhīvs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa, Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta direktora
vietnieka/-ces amatu
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt normatīvo aktu projektus, sagatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos
aktos
- nodrošināt nacionālā dokumentārā mantojuma uzkrāšanas, izvērtēšanas un
uzraudzības tiesiskumu
- veikt tiesību aktu juridisko analīzi dokumentu un arhīvu pārvaldībā
- sagatavot pārvaldes lēmumu projektus vai veikt to pārbaudi dokumentu pārvaldības,
izvērtēšanas un nacionālā dokumentārā mantojuma uzkrāšanas jautājumos
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
- teicamas zināšanas administratīvajā procesā
- darba pieredze vadošā amatā un dokumentu pārvaldības jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme patstāvīgi plānot un vadīt darbu intensīvos darba apstākļos
- labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā
- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
- labas datorprasmes (MS Office)
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas pretendentiem iesūtīt CV, motivētu
pieteikuma vēstuli un pretendenta aptaujas lapu (pieejama mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā Aktualitātes, Vakances) uz e-pasta
adresi: personals@arhivi.gov.lv vai pa pastu Rīgā,
Šķūņu ielā 11, LV-1050, vai personīgi minētajā adresē 308.kabinetā, tālrunis
67213472.
OP 2013/206.AKK5
Valsts Priekuļu laukaugu selekcijas institūts izsludina konkursu uz divām
zinātniskā asistenta akadēmiskā amata vietām -
1) zinātniskā asistenta akadēmisko amatu ar specializāciju laukaugu
selekcijā
2) zinātniskā asistenta akadēmisko amatu ar specializāciju fitopatoloģijā
Prasības pretendentiem:
- augstākā profesionālā izglītība, bakalaura, maģistra vai doktora grāds
lauksaimniecības, vides vai bioloģijas zinātnēs
- ieinteresētība un spējas veikt individuālu zinātnisko darbu
- vismaz divu svešvalodu prasme (angļu valodas zināšanas obligātas)
- vēlama pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā vai pētniecisko projektu
realizācijā
- vēlama pieredze zinātnisko publikāciju gatavošanā
- priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi konkrētajā specializācijā
Piedāvājums pretendentiem:
- iespēja strādāt radošu darbu zinātnieku kolektīvā
- atbalsts tālākai izglītībai, zināšanu papildināšanai un kvalifikācijas
celšanai
- iespēja palielināt atalgojumu, piesaistot līdzekļus pētniecisku projektu
realizācijai
Pieteikumu, ziņas par sevi (CV), publikāciju sarakstu, un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts Priekuļu laukaugu selekcijas
institūtā. Adrese: Zinātnes iela 2, Priekuļi, Priekuļu pagasts, Priekuļu
novads. Papildu informācija pa tālruni 64130162. Konkursa termiņš - 30 dienas
no paziņojuma ievietošanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2013/206.AKK6
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- zināšanas civilprocesā un par administratīvo procesu iestādē
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu
garantiju fonda administrācijai, Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010,
e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi
"KONKURSAM", 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.
Tālrunis 67830634.
OP 2013/206.AKK7
Slimību profilakses un kontroles centrs (veselības ministra pakļautībā
esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības
politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un
veselības veicināšanas apakšjomās) aicina
pievienoties savai komandai Juridiskā atbalsta un iepirkumu nodaļas vecāko
juriskonsultu/-i (ierēdņa amats)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā (ne mazāk kā divi gadi)
- praktiska darba pieredze jurisprudencē (ne mazāk kā trīs
gadi)
- praktiska darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā valsts un
pašvaldību iestādēs (ne mazāk kā divi gadi)
- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi,
līgumi, tiesvedības dokumentācija u.c.) izstrādē
- pieredze tiesvedības procesos administratīvajā un vispārējās jurisdikcijas
tiesā
- zināšanas un izpratne jurisprudences un iepirkumu jomā
- juridiskā darba pieredze veselības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet Explorer,
PowerPoint, u.c.)
- vēlama pieredze darbā ar Elektronisko dokumentu vadības sistēmu
- angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta, spēja strādāt
patstāvīgi un komandā
Pienākumi:
- veikt tiesību aktu un citu dokumentu juridisko analīzi, sniegt atzinumus
par citu iestādes un institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem
- veikt līgumu, iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu projektu izstrādi
- nodrošināt publisko iepirkumu veikšanu iestādē atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- piedalīties publisko iepirkumu komisijas darbā
- sniegt konsultācijas un nepieciešamo atbalstu iestādes struktūrvienībām
par savā kompetencē esošajiem juridiskajiem jautājumiem, tai skaitā par tiesību
normu iztulkošanu un piemērošanu
- piedalīties iestādes ierosināto dienesta pārbaužu veikšanā un
disciplinārlietu izskatīšanā
- pārstāvēt iestādi tiesā, Iepirkumu uzraudzības birojā, citās valsts un
pašvaldību institūcijās
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu jaunā, atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus
Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt uz e-pasta adresi: personaldala@spkc.gov.lv
vai iesniegt personīgi Slimību profilakses un kontroles centrā Personāla
vadības un darba aizsardzības nodaļā (214.kabinetā), Duntes ielā 22, Rīgā.
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2013/206.AKK8
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Akcīzes pārvaldes
Uzraudzības daļas Pārbaužu plānošanas nodaļas galvenā/-s nodokļa inspektora/-es
(1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- izvērtēt kontroles pasākumu veikšanas prioritātes akcīzes preču aprites un
nodokļa kontroles jomā, balstoties uz VID informācijas sistēmās esošo
informāciju, papildus saņemto informāciju un novērotajām akcīzes preču tirgus
tendencēm
- apkopot un analizēt informāciju no Nodaļas rīcībā esošajām informācijas
sistēmām, kā arī saņemto informāciju no Pārvaldes struktūrvienībām, valsts
iestādēm un ES dalībvalstu administrācijām kontroles pasākumu organizēšanai
- veikt ar akcīzes preču aprites jomu saistītu dokumentu savstarpējo
analīzi, analīzes rezultātā organizēt tālākus kontroles pasākumus - attiecīgas
komercdarbības vietas iekļaut kontroles pasākumu plānā vai nodot informāciju
datu atbilstības pārbaudes veikšanai
- sagatavot informācijas pieprasījumus Akcīzes preču pārvietošanas un
kontroles sistēmā (turpmāk - EMCS), kā arī sniegt atbildes uz informācijas
pieprasījumiem EMCS
- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos
ziņojumus un ārējos normatīvos aktus atbilstoši Nodaļas kompetencei
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai nodokļu administrēšanā
- vēlama pieredze nodokļu administrēšanas jomā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
prasme pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Darbinieka darba vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.
Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz AkcP UD GNI (jūsu vārds,
uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/206.AKK9
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (1 vakance uz nenoteiku laiku
Iekšējā audita departamenta auditors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība grāmatvedības vai finanšu jomā (kvalifikācijas celšanas
kursi, kas noderīgi audita funkciju nodrošināšanai tiks uzskatīti par
priekšrocību)
- darba pieredze grāmatvedības vai iekšējā audita jomā
- zināšanas izpratnes līmenī par grāmatvedības un finanses regulējošajiem
tiesību aktiem (vēlamas zināšanas par Starptautiskajiem iekšējā audita
profesionālās prakses standartiem)
- ļoti labas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas (mutiski un
rakstiski)
- datorzināšanas pieredzējuša lietotāja līmenī ( MS Office), vēlamas iemaņas
darbā ar MS Access
- teicamas komunikācijas prasmes
- patstāvīga analītiska darba iemaņas, spēja strādāt ar liela apjoma
informāciju.
Darba pienākumi:
- veikt iekšējos auditus Labklājības ministrijas nozarē saskaņā ar Iekšējā
audita profesionālās prakses standartiem
- nodrošināt neatkarīgu un objektīvu (uz risku balstītu) novērtējumu par
iekšējās kontroles sistēmām, to pietiekamību un efektivitāti
- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt
uzraudzību par ieteikumu ieviešanas gaitu
- sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem
- piedalīties departamenta kompetencē esošo metodisko materiālu, instrukciju
u.c. dokumentu izstrādē.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
kvalifikācijas celšanas kursu apliecinoši dokumenti jānosūta pa pastu vai
elektroniski 20 dienu laikā Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67021621.