Laidiens: 25.10.2013., Nr. 209
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/209.AKK1
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku zinošu un
atsaucīgu Lauksaimniecības un lauku attīstības departamenta Lauksaimniecības un
mežsaimniecības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Ja tevi interesē darbs valsts pārvaldē, tev piemīt labas analītiskās un
komunikatīvās prasmes, tev ir izpratne par projektu vadību un Tu esi zinošs
būvniecības jomā?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai projektu un
maksājumu dokumentu vērtēšanu
- veikt pārbaudes par projektu ieviešanu projekta īstenošanas vietās
- veikt būvniecības projektu un būvobjekta tāmes ekspertīzi
- pieņemt lēmumus par projektu un maksājumu dokumentu atbilstību atbalsta
saņemšanas nosacījumiem
- gatavot lēmumprojektus par projektu un dokumentācijas atbilstību atbalsta
saņemšanas nosacījumiem
- piedalīties dažādu datu un rādītāju apkopošanā un analīzē, strādājot ar
informatīvām sistēmām
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību inženierzinātnēs (vēlams būvniecības jomā)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- pieredzi un zināšanas būvniecības jomā, kas tiks uzskatīta par
priekšrocību
- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- pieredzi darbā ar datubāzēm (Oracle), kas tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēju operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus
nestandarta situācijās
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/209.AKK2
Fizikālās enerģētikas institūts izsludina atklātu konkursu uz vakantajām
akadēmiskā amata vietām šādās specialitātēs:
- elektroenerģētikā - vadošais pētnieks - 1 vieta
- elektroenerģētikā - pētnieks - 1 vieta
- enerģētikā - pētnieks - 1 vieta
- alternatīvās enerģijas iekārtas - zinātniskais asistents - 1 vieta
Iesniedzamie dokumenti:
- direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas
- publicēto zinātnisko darbu saraksts (par pēdējiem 3 gadiem)
- dzīves un darba gājuma apraksts (CV), kas atspoguļo zinātnisko,
pedagoģisko un organizatorisko pieredzi
Konkursa dokumenti mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz
Fizikālās enerģētikas institūtā Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 236. vai 238.
kabinetā.
Tālrunis uzziņām 67558680 vai 67552011; e-pasts: fei@edi.lv.
OP 2013/209.AKK3
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem
gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:
1. Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta
Nodokļu administrēšanas politikas nodaļas vecākais referents (uz noteiktu
laiku)
Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas
veidošanu un pārraudzību, kā arī izstrādā un koordinē valsts nodevu politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
ekonomikas, finanšu vai tiesību zinātņu nozarē
- angļu valodas zināšanas
- praktiskā darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā
- tiesiskā regulējuma pārzināšana nodokļu administrēšanas jomā
-pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- spēja analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas datora lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- izvērtēt citu tiešās un pastarpinātās valsts pārvaldes institūciju,
nevalstisko organizāciju un fizisko un juridisko personu priekšlikumus nodokļu
administrēšanas pilnveidošanai
- piedalīties ieteikumu nodokļu politikas pasākumu ieviešanai par nodokļu
administrēšanu atbildīgajām institūcijām sagatavošanā
- piedalīties priekšlikumu ēnu ekonomikas apkarošanai un uzņēmējdarbības vides
uzlabošanai, kas saistīti ar nodokļu un nodevu politiku, nodokļu un muitas
administrēšanas politiku, izstrādāšanā, izskatīšanā un koordinēšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
2. Vecākais eksperts Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautiskā
finanšu tirgus politikas nodaļā
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
ekonomikā un/vai tiesību zinātnēs
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- izpratne Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem un lēmumu
pieņemšanas procesu
- pieredze finanšu jomā
- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu
izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju latviešu un angļu valodā,
analītiska domāšana un prasme argumentēt savu viedokli
- laba laika plānošana, augsta atbildības sajūta un precizitāte
- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā un laba stresa
noturība
- labas datora lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju izstrādes nodrošināšanu par
ministrijas kompetencē ietilpstošām Eiropas Savienības iniciatīvām finanšu
tirgus un finanšu pakalpojumu jomā
- nepieciešamo normatīvo aktu projektu izstrādi saistībā ar jautājumiem, kas
skar finanšu tirgu
- Latvijas Republikas prezidentūras Eiropas Savienībā sagatavošanas un
norises paredzamo aktivitāšu nodrošināšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
3. Tiešo nodokļu departamenta Uzņēmumu nodokļu un starptautisko nodokļu
jautājumu nodaļas vecākais referents
Tiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā valsts nodokļu
politikas tiešo nodokļu jomā un izložu un azartspēļu nodevas un nodokļa jomā
politikas plānošanas dokumentu projektus, likumprojektus un citus tiesību aktu
projektus, atbilstoši līguma par Eiropas Savienības darbību prasībām nodrošina
nepieciešamo tiesību aktu projektu izstrādi tiešo nodokļu harmonizēšanas jomā,
piedalās Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības Padomes darba grupās un
komitejās, nodrošina Latvijas pozīcijas paušanu tajās par tiešo nodokļu
jautājumiem, kā arī izstrādā starpvalstu (starpvaldību) līgumu projektus
nodokļu jautājumos, saskaņo tos starpvalstu sarunu ceļā un iesniedz
apstiprināšanai valdībā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība
- labas angļu valodas zināšanas
- praktiskā un/vai teorētiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu
piemērošanas jautājumos un/vai valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu
- praktiskā darba pieredze lietvedībā
- labas datora lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- sniegt tehnisko atbalstu normatīvo aktu projektu izložu un azartspēļu
nodevu un nodokļu jomā, kā arī normatīvo aktu projektu attiecībā uz tiešo
nodokļu uzlikšanas starptautiskajiem aspektiem, izstrādē
- tehniski nodrošināt sarunu par konvenciju par nodokļu dubultās uzlikšanas
un nodokļu nemaksāšanas novēršanu attiecībā uz ienākuma un kapitāla nodokļiem
(turpmāk - nodokļu konvencijas) noslēgšanu sagatavošanu
- nodrošināt nodaļas lietvedības kārtošanu
- sniegt tehnisko atbalstu nodaļas kompetences jautājumos sakarā ar
gatavošanos Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienībā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/209.AKK4
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Administratīvās pārvaldes
Personāla plānošanas un attīstības daļas vadītāja/-as
amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un koordinēt Personāla plānošanas un attīstības daļas
(turpmāk - Daļa) darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi,
kā arī dot uzdevumus un norādījumus Daļas ierēdņiem un darbiniekiem
- noteikt Daļas ierēdņu un darbinieku uzdevumu sadali un kontrolēt to
izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus Daļā
- izdot Daļas reglamentu, piedalīties ierēdņu amata aprakstu un darbinieku
darba pienākumu aprakstu izstrādē un aktualizēšanā
- nodrošināt VID Personāla vadības un attīstības stratēģijas izstrādāšanu un
aktualizēšanu
- nodrošināt procesu uzskaites sistēmas ieviešanu un uzturēšanu
- organizēt un nodrošināt amata vietu sadalījuma izstrādāšanu un uzturēšanu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): personālvadībā vai sociālajās zinātnēs. Vēlama akadēmiskā
vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): personālvadībā vai
sociālajās zinātnēs
- pieredze personāla attīstības jomā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze un profesionālās iemaņas kolektīva vadīšanā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze materiālu izstrādāšanā par stratēģiskajiem jautājumiem
(analītiskie materiāli, prezentācijas, lēmumu projekti, ārvalstu pieredzes
apkopošana un izvērtēšana)
- izpratne par procesa vadības jautājumiem
- pieredze lielas organizācijas iekšējo pētījumu veikšanā
- pieredze personāla attīstības procesu plānošanā un organizēšanā
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo iekšējo un ārējo normatīvo aktu
zināšanas
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Darbinieka darbavieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.
Ierēdnim ir noteikta 35.saime "Politikas ieviešana" IVA līmenis un
11.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PADD vad. (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/209.AKK5
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vecākā/-ās
inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu Zvejas kontroles departamenta Iekšējo
ūdeņu kontroles daļā (2 vakances uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- kontrolēt Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību ievērošanu zivju
resursu aizsardzības jomā
- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt
lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli
- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā
- veikt uzraudzības kontroles zivju resursu aizsardzības jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz 1.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē vai vides zinātnēs
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē vai vides
aizsardzības jomā (profesionālā pieredze vides aizsardzības jomā tiek uzskatīts
par priekšrocību)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office
Excel)
- laba fiziskā sagatavotība
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- labas komunikācijas spējas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu Ls 400,00 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045, ar norādi "Konkursam - vecākais inspektors", iesniegt
personīgi Valsts vides dienestā Lietvedības daļā (1.stāvā) vai sūtīt skenētā
veidā uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67807935 un 67084203.