Laidiens: 30.01.2013., Nr. 21
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/21.AKK1
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Valsts kapitāla daļu pārvaldes un publisko līgumu
nodaļas juriskonsults (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze valsts pārvaldes un juridiskajā darbā
- darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- vēlama pieredze un izpratne par valsts kapitāla daļu pārvaldi
- prasmes strādāt ar datoru, t.sk. juridiskajām datu bāzēm
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets. Tālr.
uzziņām 67028218.
OP 2013/21.AKK2
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Administratīvās pārvaldes
Personāla apkalpošanas daļas vadītāja/-as (1 vakance
uz noteiktu) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un koordinēt Personāla apkalpošanas daļas (turpmāk -
Daļa) darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot
uzdevumus un norādījumus Daļas darbiniekiem
- nodrošināt personāla atlasi uz vakantajiem amatiem
- nodrošināt pārskatu sagatavošanu par VID personālu
- organizēt atvaļinājumu plānošanu un atvaļinājumu piešķiršanas noformēšanu
VID ierēdņiem un darbiniekiem
- nodrošināt VID ierēdņu un darbinieku apliecību izsniegšanu un norakstīšanu
- nodrošināt rīkojumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, reģistrāciju un VID personāla iepazīstināšana ar tiem
- nodrošināt izziņu sagatavošanu un reģistrēšanu
- nodrošināt personāla lietu veidošanu, aktualizēšanu un uzturēšanu
- nodrošināt darbnespējas lapu pieņemšanu un noformēšanu
- novērtēt Daļas uzdevumu izpildei nepieciešamos resursus un nodrošināt to
racionālu un efektīvu izmantošanu
- apkopot Daļas darba rezultātus, veikt analīzi un sniegt Pārvaldes
direktora vietniekam priekšlikumus par Daļas darba pilnveidošanu un tās
darbības efektivitātes uzlabošanu
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze personāla vadības jomā ne mazāk ka trīs gadus
- pārzināt valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos
normatīvos aktus
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- pieredze un profesionālās iemaņas kolektīva vadīšanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā
1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pastu: VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz AP PAD_ vadītāja amatu (jūsu vārds, uzvārds).
OP 2013/21.AKK3
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Latgales
MKP daļas Muitas kontroles organizēšanas nodaļas vecākā/-s muitas eksperta/-es
(2 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- atklāt un novērst narkotisko, psihotropo vielu, prekursoru un tabakas
izstrādājumu, kā arī šaujamieroču nelikumīgu pārvietošanu pāri Latvijas
Republikas robežai
- veikt fizisko personu, bagāžu, preču, kravu, pasta sūtījumu, telpu un
transportlīdzekļu pārbaudes, izmantojot darba suni
- riska identificēšanas gadījumā sagatavot riska veidlapu
- nodrošināt aprūpē esoša darba suņa kvalitatīvu barošanu, kā arī uzturēšanu
labā veselības un darba formā
- pastāvīgi sekot aktualitātēm darba suņa apmācībā un pielietošanā, kā arī
veikt regulāras treniņu nodarbības ar darba suni
- nodrošināt speciālā tehniskā aprīkojuma un treniņu nodarbību
nodrošināšanai piešķirto mācību materiālu pareizu lietošanu un glabāšanu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai muitas un
nodokļu administrēšanā, vai muitā
- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā divi gadi
- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu
izstrādē
- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- vēlama praktiskā darba pieredze kinoloģiskajā darbā
- vēlams sertifikāts par kinologu kursiem
- B kategorijas vadītāja apliecība
- labas zināšanas angļu valodā un krievu valodā (sapratne, runāšana,
rakstīšana)
Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas iela 4/6, Daugavpils; Maskavas iela 30,
Rēzekne.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas "Latvijas
Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai pa
e-pastu: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MP Latgales MKP daļa vecākā muitas eksperta amatu (jūsu
vārds, uzvārds)". Tālr. uzziņām 67016816, fakss 67028704.
OP 2013/21.AKK4
LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA
ATKLĀTU KONKURSU UZ INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU UN TEHNOLOĢISKO NODROŠINĀJUMU
PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) informācijas tehnoloģiju jomā
- praktiska darba pieredze (vismaz 2 gadi) projektu vadībā
- pieredze informācijas tehnoloģiju infrastruktūras darbības organizēšanā un
nodrošināšanā iestādē vai uzņēmumā
- angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā
darbā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
Veicamie pienākumi:
- IT infrastruktūras attīstības projektu izstrāde atbilstoši specifikācijām
- IT projektu darbu plānošana, dokumentācijas administrēšana, kvalitātes
vadība, termiņu kontrole
- komunikācija, sadarbība ar piegādātājiem un citām iestādēm
- budžeta plānošana un kontrole
Mēs piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi:
sekretariats@ES2015.lv desmit darba dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi: "IT PROJEKTU
KOORDINATORS". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2013/21.AKK5
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz
Sistēmu analīzes departamenta Procesu analīzes nodaļas vadītāja amatu
Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm
- augstākā izglītība IT jomā
- vismaz 5 gadu praktiskā pieredze IT projektu īstenošanā sistēmanalītiķa lomā
- pieredze:
- biznesa procesu analīzē un modelēšanā, datu modeļu veidošanā
- prasību definēšanā informatīvajām sistēmām
- darbplūsmas sistēmu procesu definēšanā un implementēšanā
- ārpakalpojumu sniedzēju vadīšanā, īstenojot IT projektus
- darbā ar datorizētās programminženierijas (CASE) rīkiem
- projekta grupas organizēšanā un vadīšanā
- labas analītiskās spējas
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un
pieņemt lēmumus
Pamatpienākumi:
- veikt regulēšanas procesu analīzi, modelēšanu un izstrādāt ieteikumus to
pilnveidošanai
- nodrošināt procesu modeļa uzturēšanu un aktualizāciju
- definēt programmatūras prasību specifikācijas Regulatora integrētajai
informācijas sistēmai (RIS) un uzraudzīt to īstenošanu
- piedalīties RIS izstrādē un ieviešanā
- koordinēt RIS izstrādātāju darbu
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju strādāt labā komandā
- iespējas pilnveidot savas zināšanas un profesionalitāti
- mūsdienīgus darba apstākļus, stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
Pretendentus/-es aicinām līdz š.g. 2013.gada
11.februārim iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā,
Brīvības ielā 55, LV - 1010, fakss 67097265) pieteikumu konkursam, CV,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, prasmju apliecinošo sertifikātu
kopijas (ja ir) un kontaktinformāciju atsauksmju (ja ir iepriekšējā darba
pieredze) iegūšanai. Papildu informācija pa tālruni 67097218.