Laidiens: 28.10.2013., Nr. 210
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/210.AKK1
LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem
akadēmiskajiem amatiem:
- pētnieks (3 vietas)
- zinātniskais asistents (2 vietas)
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu
publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, viena
mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasts:
irena@osi.lv.
OP 2013/210.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - projektu vadītājs/-a Nodarbinātības valsts aģentūras Eiropas
Sociālā fonda departamenta Projektu kontroles nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze darbā finanšu auditu, pārbaužu veikšanā un/vai darbā ar ES fondu
projektiem
- pieredze darbā valsts institūcijās ne mazāka kā viens gads
- normatīvo aktu pārzināšana ES fondu īstenošanas jomā, publisko iepirkumu
jomā un grāmatvedības jautājumos, kā arī prasme praksē piemērot šīs zināšanas
- izpratne par ES vispārējiem un strukturālās politikas jautājumiem
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu
- prasme prezentēt nodaļas mērķus un darbību, kā arī prasme sadarboties un
komunicēt ar citu institūciju pārstāvjiem
- pieredze projektu dokumentu izstrādē
- angļu valodas zināšanas (vēlamas)
Amata mērķis: Nodrošināt pārbaužu projektu īstenošanas vietā, t.sk.
iepirkumu pārbaužu plānošanu un kvalitatīvu veikšanu, atbilstoši normatīvo aktu
prasībām, izstrādāt un aktualizēt iekšējo procedūru kārtības, veikt projektu
datu ievadi un ticamības pārbaudi Eiropas Savienības struktūrfondu Vadības
informācijas sistēmā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv
vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67830862, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem.
Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Eiropas Sociālā
fonda departamentā Raiņa bulvārī 4, Rīgā.
OP 2013/210.AKK3
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz 2
vakantajām Korupcijas novēršanas nodaļas galveno speciālistu (starptautisko
attiecību jautājumos) amata vietām
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta
trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
- darba pieredze sadarbībā ar starptautiskajām organizācijām un ārvalstu
vēstniecībām un starptautisko projektu pieteikumu izstrādāšanā un vadībā
- izpratne par pretkorupcijas pasākumiem un KNAB darbības jomām
- izcilas komunikācijas un sadarbības prasmes
- vismaz divu Eiropas Savienības svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir
angļu valoda C1 vai C2 līmenī
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi:
- organizēt Biroja sadarbību ar starptautiskajām organizācijām un ārvalstu
institūcijām un izstrādāt priekšlikumus ilgtermiņa un īstermiņa sadarbībai ar
tām
- sagatavot un koordinēt ārvalstu un starptautisko institūciju finanšu
palīdzības projektus
- nodrošināt informācijas sagatavošanu ārvalstu un starptautisko
organizāciju finansēto projektu ietvaros
- organizēt Biroja darbinieku komandējumus, vizītes un tikšanās ar ārvalstu
ekspertiem, nepieciešamības gadījumā nodrošinot tulkošanu
Pretendentiem jāiesniedz:
- motivācijas vēstule
- CV ar pašreizējā darba vietā veicamo pienākumu īsu aprakstu
- izglītības dokumenta kopijas, valodu zināšanu C1 vai C2 līmeņa
apliecinājums
Minētos dokumentus līdz 2013.gada 19.novembrim nosūtīt vai iesniegt
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā,
LV-1001 (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356139,
knab@knab.gov.lv.
OP 2013/210.AKK4
Finanšu ministrija izsludina
konkursu uz amatiem:
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi
pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas
zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies
Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd
meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem
gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta juriskonsults
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi
un īstenošanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldes procesiem
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā (tiesību aktu sagatavošanā
un/vai ES fondu jautājumos) tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- veikt plānoto ES fondu līdzfinansēto atbalsta programmu izvērtēšanu un
gatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta
kontroles viedokļa
- izstrādāt normatīvo aktu projektus komercdarbības atbalsta kontroles jomā
- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs un komisijās, tai skaitā,
ES institūciju organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu
sanāksmēs
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.
2. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta vecākais eksperts (amata
vieta ar 01.01.2014.)
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi
un īstenošanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldes procesiem
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā (ekonomikas /finanšu jomā
un/vai ES fondu jautājumos) tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- veikt plānoto ES fondu līdzfinansēto atbalsta programmu izvērtēšanu un
gatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta
kontroles viedokļa
- sniegt konsultācijas un gatavot metodoloģiskos materiālus par valsts
atbalsta kontroles normu piemērošanu
- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs un komisijās, tai skaitā,
ES institūciju organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu
sanāksmēs
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/210.AKK5
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz vecāko
ekspertu ierēdņu amata vietām (divas vietas uz ierēdņu prombūtnes laiku)
Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Maksājumu kontroles nodaļā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt ES fondu finansējuma saņēmēju maksājumu pieprasījumu pārbaudes
- dokumentēt pārbaužu rezultātus, sagatavot ziņojumus un sniegt atzinumus
par projektu īstenošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem
- analizēt problēmas ES fondu līdzfinansēto projektu īstenošanas procesā un
sniegt priekšlikumus normatīvo aktu izstrādē un pilnveidošanā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība grāmatvedībā,
ekonomikā vai finansēs
- darba pieredze grāmatvedībā
- darba pieredze ES fondu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par uzņēmējdarbību un ar to saistītajiem LR tiesību aktiem.
- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus
Pretendentu CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas lūdzam nosūtīt līdz š.g. 19.novembrim LIAA Personāla vadības nodaļai
Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai personals@liaa.gov.lv
ar norādi "MKN vecākais eksperts", www.liaa.gov.lv.
OP 2013/210.AKK6
Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz tiesneša/-ses amata vietu Tukuma rajona tiesā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5.punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā
www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu, adrese: Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai", 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis
uzziņām 67063853, 67063854.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē
saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204
"Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu
kārtošanas kārtība".
OP 2013/210.AKK7
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu uz
noteiktu laiku
Prasības pretendentiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
politikas zinātnē
- divu gadu pieredze specialitātē valsts pārvaldē, pašvaldībā vai privātajā
sektorā
- zināšanas un pieredze par Latvijas un ES reģionālās politikas jautājumiem
- zināšanas par tiesību aktu izstrādāšanas un pieņemšanas procedūru
- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, uzraudzību un
novērtēšanu
- vēlamas zināšanas un/vai pieredze par reģionālo
ekonomiku, uzņēmējdarbības veicināšanu un administratīvā sloga mazināšanu
reģionu un pašvaldību līmenī
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.