Laidiens: 05.11.2013., Nr. 216

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/216.AKK1

Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola izsludina konkursu

uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amatu vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:

Vadībzinātne, uzņēmējdarbības vadība - 2 vietas

Ekonomika, finanses un kredīts - 1 vieta

uz DOCENTA amatu vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:

Vadībzinātne, uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta

Ekonomika, grāmatvedība un uzskaites teorija - 1 vieta

Ekonomika, sociālā ekonomika - 1 vieta

Ekonomika, statistika - 1 vieta

Komunikācija, komunikācijas teorija - 1 vieta

Māksla, teātra un kino vēsture un teorija - 1 vieta

uz LEKTORA amatu vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:

Vadībzinātne, uzņēmējdarbības vadība - 5 vietas

Psiholoģija, sociālā psiholoģija - 1 vieta

Ekonomika, grāmatvedība un uzskaites teorija - 1 vieta

Ekonomika, tirgzinība - 1 vieta

Komunikācija, komunikācijas teorija - 1 vieta

Arhitektūra, arhitektūras teorija un vēsture - 1 vieta

Arhitektūra, celtņu arhitektūra - 1 vieta

Māksla, plastiskās mākslas vēsture un teorija - 1 vieta

Māksla, teātra un kino vēsture un teorija - 1 vieta

Valodniecība, ģermāņu valodniecība - 1 vieta

Prasības kandidātiem:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u.c.)

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā.

Prasības amatu kandidātiem lūdzu apskatīt www.riseba.lv (Par RISEBA, RISEBA vakances).

Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formātā) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu jelena.pokrojeva@riseba.lv vai nosūtīt pa pastu ar norādi "Personāla daļa - konkursam". Mūsu adrese: Meža iela 3, Rīga, LV-1048. Kontakttālrunis 67807959.


OP 2013/216.AKK2

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Uzturēšanās atļauju nodaļas vecākā/-ās referenta /-es amata vakanci

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par 3 gadiem)

- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus

- pieredze darbā ar datu bāzēm (norādīt - ar kādām datu bāzēm)

- angļu un krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā (angļu - labi, krievu - labi)

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju

Iesniedzamie dokumenti: CV, izglītības dokumenta kopija un motivācijas vēstule.

Motivācijas vēstulē jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2013/216.AKK3

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Siguldā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484757 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/216.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:

1. Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un analīzes nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta ir struktūrvienība, kas nodrošina pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības politikas izstrādi, veic pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un pašvaldību finanšu rādītāju analīzi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē

- teicamas angļu valodas zināšanas

- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu jomā ne mazāka kā 3 gadi un izpratne par valsts pārvaldes procesiem

- vismaz viena gada darba pieredze pašvaldības iestādē finanšu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli

- spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- izvērtēt pašvaldību pieprasījumus aizņēmumu saņemšanai un galvojumu sniegšanai Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai

- nodrošināt Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības padomes darbu, kas saistīts ar pašvaldību aizņēmumiem un galvojumiem Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansētajiem projektiem

- veidot un katru mēnesi aktualizēt analītiskos materiālus par pašvaldību, ieņēmumiem, izdevumiem, aizņēmumiem un galvojumiem Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

-darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

-un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

2. Makroekonomikas analītiķis/-e Tautsaimniecības analīzes departamenta Makroekonomikas nodaļā

Tautsaimniecības analīzes departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina sistemātisku, regulāru un profesionālu tautsaimniecības un valsts finanšu stāvokļa analīzi, izstrādā makroekonomiskās prognozes, kā arī novērtē fiskālās politikas ietekmi uz tautsaimniecību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinātnē (vēlams finanšu, makroekonomikas vai analītikas novirzienos)

- labas angļu valodas zināšanas

- izpratne un interese par makroekonomiskiem procesiem un kopsakarībām

- analītiskā domāšana, iniciatīva, spēja strādāt komandā

- spēja strādāt paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- labas datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- analizēt rūpniecības un būvniecības nozares attīstības tendences

- sagatavot ikmēneša preses relīzes par rūpniecības nozares aktuālākajām tendencēm un prezentācijas par savas kompetences jautājumiem

- analizēt konjunktūras rādītāju attīstību un uzturēt makroekonomisko rādītāju datubāzes

- sagatavot rūpniecības un būvniecības nozaru attīstības prognozes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

-darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2013/216.AKK5

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (uz noteiktu laiku) ierēdņa amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- zināšanas un vismaz divu gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības jautājumiem

- izpratne par publisko pārvaldi

- zināšanas par Eiropas Savienības starpinstitūciju attiecībām un lēmumu pieņemšanas procedūrām

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas franču valodas zināšanas

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta elektroniski uz adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts motivēts pieteikums

- aktuāls CV (parakstīts un datēts)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).


OP 2013/216.AKK6

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem

- vismaz divu gadu pieredze darbā valsts tiešās pārvaldes iestādē

- pieredze darbā ar starptautiskās sadarbības jautājumiem

- vismaz trīs gadu pieredze organizatoriskajā vai vadošajā amatā

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenis)

- padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienības starpinstitūciju attiecībām un lēmumu pieņemšanas procedūrām

- izpratne par Eiropas Savienības un starptautiskās politikas jautājumiem un kultūras jomu

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta elektroniski uz adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts motivēts pieteikums

- aktuāls CV (parakstīts un datēts)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)