Laidiens: 05.11.2013., Nr. 216
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/216.AKK1
Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola
izsludina konkursu
uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amatu vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
Vadībzinātne, uzņēmējdarbības vadība - 2 vietas
Ekonomika, finanses un kredīts - 1 vieta
uz DOCENTA amatu vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
Vadībzinātne, uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
Ekonomika, grāmatvedība un uzskaites teorija - 1 vieta
Ekonomika, sociālā ekonomika - 1 vieta
Ekonomika, statistika - 1 vieta
Komunikācija, komunikācijas teorija - 1 vieta
Māksla, teātra un kino vēsture un teorija - 1 vieta
uz LEKTORA amatu vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
Vadībzinātne, uzņēmējdarbības vadība - 5 vietas
Psiholoģija, sociālā psiholoģija - 1 vieta
Ekonomika, grāmatvedība un uzskaites teorija - 1 vieta
Ekonomika, tirgzinība - 1 vieta
Komunikācija, komunikācijas teorija - 1 vieta
Arhitektūra, arhitektūras teorija un vēsture - 1 vieta
Arhitektūra, celtņu arhitektūra - 1 vieta
Māksla, plastiskās mākslas vēsture un teorija - 1 vieta
Māksla, teātra un kino vēsture un teorija - 1 vieta
Valodniecība, ģermāņu valodniecība - 1 vieta
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u.c.)
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā.
Prasības amatu kandidātiem lūdzu apskatīt www.riseba.lv
(Par RISEBA, RISEBA vakances).
Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formātā) 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu jelena.pokrojeva@riseba.lv vai nosūtīt pa pastu ar norādi
"Personāla daļa - konkursam". Mūsu adrese: Meža iela 3, Rīga,
LV-1048. Kontakttālrunis 67807959.
OP 2013/216.AKK2
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Uzturēšanās atļauju nodaļas vecākā/-ās referenta /-es amata vakanci
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par 3 gadiem)
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- pieredze darbā ar datu bāzēm (norādīt - ar kādām datu bāzēm)
- angļu un krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus svešvalodā (angļu - labi, krievu - labi)
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
Iesniedzamie dokumenti: CV, izglītības dokumenta kopija un motivācijas
vēstule.
Motivācijas vēstulē jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām
prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2013/216.AKK3
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es
(ierēdņa) amata vietu Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta
Siguldā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 25484757 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/216.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem
gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:
1. Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departamenta Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un analīzes nodaļas
vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta ir
struktūrvienība, kas nodrošina pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības
politikas izstrādi, veic pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un
pašvaldību finanšu rādītāju analīzi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- teicamas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu jomā ne mazāka kā 3 gadi un
izpratne par valsts pārvaldes procesiem
- vismaz viena gada darba pieredze pašvaldības iestādē finanšu jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- spēja analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- izvērtēt pašvaldību pieprasījumus aizņēmumu saņemšanai un galvojumu
sniegšanai Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai
- nodrošināt Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības
padomes darbu, kas saistīts ar pašvaldību aizņēmumiem un galvojumiem Eiropas
Savienības struktūrfondu līdzfinansētajiem projektiem
- veidot un katru mēnesi aktualizēt analītiskos materiālus par pašvaldību,
ieņēmumiem, izdevumiem, aizņēmumiem un galvojumiem Eiropas Savienības
struktūrfondu līdzfinansēto projektu īstenošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
-darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
-un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
2. Makroekonomikas analītiķis/-e Tautsaimniecības analīzes departamenta
Makroekonomikas nodaļā
Tautsaimniecības analīzes departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina sistemātisku, regulāru un
profesionālu tautsaimniecības un valsts finanšu stāvokļa analīzi, izstrādā
makroekonomiskās prognozes, kā arī novērtē fiskālās politikas ietekmi uz
tautsaimniecību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
vadības zinātnē (vēlams finanšu, makroekonomikas vai analītikas novirzienos)
- labas angļu valodas zināšanas
- izpratne un interese par makroekonomiskiem procesiem un kopsakarībām
- analītiskā domāšana, iniciatīva, spēja strādāt komandā
- spēja strādāt paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- labas datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- analizēt rūpniecības un būvniecības nozares attīstības tendences
- sagatavot ikmēneša preses relīzes par rūpniecības nozares aktuālākajām
tendencēm un prezentācijas par savas kompetences jautājumiem
- analizēt konjunktūras rādītāju attīstību un uzturēt makroekonomisko
rādītāju datubāzes
- sagatavot rūpniecības un būvniecības nozaru attīstības prognozes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
-darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/216.AKK5
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Starptautiskās
sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es (uz noteiktu laiku) ierēdņa amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- zināšanas un vismaz divu gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības un
starptautiskās sadarbības jautājumiem
- izpratne par publisko pārvaldi
- zināšanas par Eiropas Savienības starpinstitūciju attiecībām un lēmumu
pieņemšanas procedūrām
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas franču valodas zināšanas
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā
11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 20
dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis"), vai jānosūta elektroniski uz adresi pasts@km.gov.lv
šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts motivēts pieteikums
- aktuāls CV (parakstīts un datēts)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
OP 2013/216.AKK6
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Starptautiskās
sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem
- vismaz divu gadu pieredze darbā valsts tiešās pārvaldes iestādē
- pieredze darbā ar starptautiskās sadarbības jautājumiem
- vismaz trīs gadu pieredze organizatoriskajā vai vadošajā
amatā
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz C1 līmenis)
- padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienības starpinstitūciju attiecībām
un lēmumu pieņemšanas procedūrām
- izpratne par Eiropas Savienības un starptautiskās politikas jautājumiem un
kultūras jomu
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā
11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 20
dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis"), vai jānosūta elektroniski uz adresi pasts@km.gov.lv
šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts motivēts pieteikums
- aktuāls CV (parakstīts un datēts)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa (pieejama Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).