Laidiens: 06.12.2013., Nr. 239
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/239.AKK1
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un
precīzu Eiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta Platību maksājumu daļas
vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Tevi interesē darbs valsts pārvaldē? Tu proti un labprāt strādā ar liela
apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tu esi precīzs darba izpildē, tev
piemīt augsta atbildība? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt
pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikācijas un
saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pārzināt Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un Eiropas
Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) finansēto atbalsta pasākumu
shēmas
- darboties ar platību maksājumu iesniegumu izvērtēšanu, pieejamās
informācijas analizēšanu, nepilnību identificēšana atbalsta pasākumu
administrēšanas sistēmas pilnveidošanas nodrošināšanai
- informēt un sniegt skaidrojumus klientiem par iespējām pretendēt uz
platību maksājumiem
- sniegt priekšlikumus attiecībā uz ES KLP Tiešo platību maksājumu
administrēšanas sistēmas pilnveidošanu Latvijā
- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju,
izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu
apstrādes rīkus
Mēs no Tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (tiesību zinātnē, sociālo zinātņu un/vai
lauksaimniecības jomā)
- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības normatīviem aktiem
- izpratni par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības
lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem
- labas krievu vai angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- prasmi strādāt komandā
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/239.AKK2
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami
nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot
sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10
gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanā nacionālā un starptautiskā mērogā
Vai esat gatavs/-a uzņemties atbildību par enerģētikas sektora
regulēšanu?
Tad pievienojaties mums un kļūstiet par
Enerģētikas departamenta direktora vietnieku/-ci
Kādam jums ir jābūt?
- augstākai tehniskajai izglītībai enerģētikā
- 3-5 gadu pieredzei enerģētikas jomā vadītāja amatā
- izpratnei un zināšanām par enerģētikas nozari
- pieredzei enerģētikas sektora tiesību aktu un citu normatīvo dokumentu
sagatavošanā
- izpratnei par siltumenerģijas tarifu veidošanos un energobilanci
tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredzei investīciju projektos
- labām latviešu, krievu un angļu valodas zināšanām
- labām datorprasmēm, noteikti būs nepieciešamas MS Excel zināšanas
Kādi būs jūsu pienākumi?
- līdzdalība enerģētikas sektora attīstības stratēģisko jautājumu izstrādē
- dalība Eiropas Komisijas normatīvo aktu izstrādē
- nodrošināt siltuma enerģijas tarifu projektu izvērtēšanu un virzību
Kā pieteikties?
Līdz 2013.gada 20.decembrim uz e-pastu vakances@sprk.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no jums:
- Curriculum Vitae (CV)
formātā, kurā iespējams novērtēt jūsu darba pieredzi un iegūt atsauksmes;
- motivācijas vēstuli, kur skaidrota jūsu pieredze un pienākumi dažādu ar
enerģētiku attīstību saistītu projektu īstenošanā pēdējo 3-5 gadu laikā;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju.
OP 2013/239.AKK3
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz
vecākā/-ās grāmatveža/-des (darbinieka) amata vietu
Finanšu politikas departamentā
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas
prasībām
- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- grāmatvedību reglamentējošo normatīvu aktu pārzināšana
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- veikt vecākā grāmatveža pienākumus, grāmatojot aktīva/pasīva darījumus,
tai skaitā, kreditoru/debitoru uzskaiti, norēķinus ar darbiniekiem, naudas
līdzekļu uzskaiti, pamatlīdzekļu, krājumu uzskaiti un citus saimnieciskos
darījumus.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams
atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv,
desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016312.
OP 2013/239.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un
stratēģiskās plānošanas nodaļas sabiedrisko attiecību speciālista/-es amata
vietu uz darbinieka prombūtnes laiku
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (bakalaura vai 2.līmeņa profesionālā augstākā
izglītība) vēlama sociālajās zinātnēs
- darba pieredze sabiedrisko attiecību un komunikācijas projektu plānošanā,
gatavošanā un realizēšanā (tostarp, prezentāciju, īpašu pasākumu organizēšana,
pārskatu un citu speciālo informatīvo materiālu un informatīvu pārskatu
sagatavošana)
- pieredze preses relīžu sagatavošanā
- praktiska darba pieredze interneta mājas lapas izstrādē un aktualizācijā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- izpratne un interese par Eiropas Savienības fondu un citu finanšu
instrumentu administrēšanas sistēmu Latvijā
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, kā arī sagatavot un
sniegt prezentācijas
- uz klientu orientēta, ar pašiniciatīvu, precizitāti, atbildības sajūtu un
labām komunikācijas spējām apveltīta personība
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi,
kā arī komandā
- labas angļu valodas prasmes (rakstiski, mutiski)
- labas datorprasmes un interese tās pielietot praksē
Darba pienākumi:
- nodrošināt aģentūras oficiālā viedokļa, informācijas un skaidrojumu
izplatīšanu un izskaidrošanu plašsaziņas līdzekļiem
- saturiski izstrādāt un aktualizēt aģentūras mājas lapu, nodrošināt
aktuālās informācijas ievietošanu tajā
- plānot, gatavot un realizēt aģentūras iekšējo un ārējo sabiedrisko
attiecību un komunikācijas projektus
- koordinēt aģentūras informatīvo aktivitāšu (semināru, konferenču)
organizēšanu
- veikt plašsaziņas līdzekļu monitoringu par aģentūras kompetences jautājumu
atspoguļošanu, sniegt pārskatus par monitoringa rezultātiem aģentūras vadībai
- piedalīties aģentūras publikāciju un informatīvo materiālu gatavošanā
- veikt aģentūras klientu un sadarbības partneru aptauju / anketēšanu par
aģentūras darbību saistītiem jautājumiem
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
vai pa faksu 67357841.
OP 2013/239.AKK5
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka darbavietu (viena vakance uz noteiktu laiku) - Augu karantīnas
departamenta Nacionālās fitosanitārās laboratorijas eksperts/-e (molekulārajā
bioloģijā)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība lauksaimniecībā vai dabas zinātnēs
- vismaz viena gada veiksmīga darba pieredze laboratorijā
- zināšanas un pieredze darbā ar molekulārās bioloģijas metodēm
- zināšanas un pieredze darbā ar reālā laika polimerāzes
ķēdes reakcijas metodi tiks uzskatīta par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un
uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi saistīti ar augu karantīnas un nekarantīnas
organismu diagnosticēšanu, pielietojot polimerāzes
ķēdes reakcijas metodi.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un
metodoloģijas departamentā līdz 2013.gada 13.decembrim Rīgā, Lielvārdes ielā
36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2013/239.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas
projektu vadītāja/-s (Eiropas Savienības fondu uzraudzības jomā) valsts
civildienesta ierēdņa amatu
Ja tevi interesē karjera mūsdienīgā valsts pārvaldes iestādē, strādājot
Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansēto projektu uzraudzības jomā, un tev
ir zināšanas un pieredze projektu vadībā, šī ir iespēja tev!
Galvenie pienākumi:
Nodrošināt ar ES fondu atbalstu īstenoto projektu uzraudzību IKT nozarē:
- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārziņā
esošo 2007.-2013.gada plānošanas perioda ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda
līdzfinansēto projektu finanšu un fiziskā progresa uzraudzību
- veikt ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto IKT projektu
funkcionalitātes pārbaudes
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā, inženiertehniskajās zinātnēs, finansēs, ekonomikā, vadības
zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē (ilgāka par gadu)
- zināšanas un pieredze finanšu plānošanā
- pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektu īstenošanas
uzraudzībā
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu
pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.
programmām) un biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- konkurētspējīgu atalgojumu
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas ES fondu uzraudzības jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām
67026902.