Laidiens: 06.12.2013., Nr. 239

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/239.AKK1

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu Eiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta Platību maksājumu daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Tevi interesē darbs valsts pārvaldē? Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tu esi precīzs darba izpildē, tev piemīt augsta atbildība? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- pārzināt Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda (ELGF) un Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) finansēto atbalsta pasākumu shēmas

- darboties ar platību maksājumu iesniegumu izvērtēšanu, pieejamās informācijas analizēšanu, nepilnību identificēšana atbalsta pasākumu administrēšanas sistēmas pilnveidošanas nodrošināšanai

- informēt un sniegt skaidrojumus klientiem par iespējām pretendēt uz platību maksājumiem

- sniegt priekšlikumus attiecībā uz ES KLP Tiešo platību maksājumu administrēšanas sistēmas pilnveidošanu Latvijā

- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju, izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu apstrādes rīkus

Mēs no Tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (tiesību zinātnē, sociālo zinātņu un/vai lauksaimniecības jomā)

- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības normatīviem aktiem

- izpratni par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem

- labas krievu vai angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- prasmi strādāt komandā

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2013/239.AKK2

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10 gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu regulēšanā nacionālā un starptautiskā mērogā

Vai esat gatavs/-a uzņemties atbildību par enerģētikas sektora regulēšanu?

Tad pievienojaties mums un kļūstiet par

Enerģētikas departamenta direktora vietnieku/-ci

Kādam jums ir jābūt?

- augstākai tehniskajai izglītībai enerģētikā

- 3-5 gadu pieredzei enerģētikas jomā vadītāja amatā

- izpratnei un zināšanām par enerģētikas nozari

- pieredzei enerģētikas sektora tiesību aktu un citu normatīvo dokumentu sagatavošanā

- izpratnei par siltumenerģijas tarifu veidošanos un energobilanci tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredzei investīciju projektos

- labām latviešu, krievu un angļu valodas zināšanām

- labām datorprasmēm, noteikti būs nepieciešamas MS Excel zināšanas

Kādi būs jūsu pienākumi?

- līdzdalība enerģētikas sektora attīstības stratēģisko jautājumu izstrādē

- dalība Eiropas Komisijas normatīvo aktu izstrādē

- nodrošināt siltuma enerģijas tarifu projektu izvērtēšanu un virzību

Kā pieteikties?

Līdz 2013.gada 20.decembrim uz e-pastu vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu, adrese: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no jums:

- Curriculum Vitae (CV) formātā, kurā iespējams novērtēt jūsu darba pieredzi un iegūt atsauksmes;

- motivācijas vēstuli, kur skaidrota jūsu pieredze un pienākumi dažādu ar enerģētiku attīstību saistītu projektu īstenošanā pēdējo 3-5 gadu laikā;

- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju.


OP 2013/239.AKK3

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās grāmatveža/-des (darbinieka) amata vietu Finanšu politikas departamentā

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- grāmatvedību reglamentējošo normatīvu aktu pārzināšana

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos

- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- veikt vecākā grāmatveža pienākumus, grāmatojot aktīva/pasīva darījumus, tai skaitā, kreditoru/debitoru uzskaiti, norēķinus ar darbiniekiem, naudas līdzekļu uzskaiti, pamatlīdzekļu, krājumu uzskaiti un citus saimnieciskos darījumus.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016312.


OP 2013/239.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas sabiedrisko attiecību speciālista/-es amata vietu uz darbinieka prombūtnes laiku

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (bakalaura vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība) vēlama sociālajās zinātnēs

- darba pieredze sabiedrisko attiecību un komunikācijas projektu plānošanā, gatavošanā un realizēšanā (tostarp, prezentāciju, īpašu pasākumu organizēšana, pārskatu un citu speciālo informatīvo materiālu un informatīvu pārskatu sagatavošana)

- pieredze preses relīžu sagatavošanā

- praktiska darba pieredze interneta mājas lapas izstrādē un aktualizācijā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- izpratne un interese par Eiropas Savienības fondu un citu finanšu instrumentu administrēšanas sistēmu Latvijā

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, kā arī sagatavot un sniegt prezentācijas

- uz klientu orientēta, ar pašiniciatīvu, precizitāti, atbildības sajūtu un labām komunikācijas spējām apveltīta personība

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi, kā arī komandā

- labas angļu valodas prasmes (rakstiski, mutiski)

- labas datorprasmes un interese tās pielietot praksē

Darba pienākumi:

- nodrošināt aģentūras oficiālā viedokļa, informācijas un skaidrojumu izplatīšanu un izskaidrošanu plašsaziņas līdzekļiem

- saturiski izstrādāt un aktualizēt aģentūras mājas lapu, nodrošināt aktuālās informācijas ievietošanu tajā

- plānot, gatavot un realizēt aģentūras iekšējo un ārējo sabiedrisko attiecību un komunikācijas projektus

- koordinēt aģentūras informatīvo aktivitāšu (semināru, konferenču) organizēšanu

- veikt plašsaziņas līdzekļu monitoringu par aģentūras kompetences jautājumu atspoguļošanu, sniegt pārskatus par monitoringa rezultātiem aģentūras vadībai

- piedalīties aģentūras publikāciju un informatīvo materiālu gatavošanā

- veikt aģentūras klientu un sadarbības partneru aptauju / anketēšanu par aģentūras darbību saistītiem jautājumiem

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu 67357841.


OP 2013/239.AKK5

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka darbavietu (viena vakance uz noteiktu laiku) - Augu karantīnas departamenta Nacionālās fitosanitārās laboratorijas eksperts/-e (molekulārajā bioloģijā)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība lauksaimniecībā vai dabas zinātnēs

- vismaz viena gada veiksmīga darba pieredze laboratorijā

- zināšanas un pieredze darbā ar molekulārās bioloģijas metodēm

- zināšanas un pieredze darbā ar reālā laika polimerāzes ķēdes reakcijas metodi tiks uzskatīta par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi saistīti ar augu karantīnas un nekarantīnas organismu diagnosticēšanu, pielietojot polimerāzes ķēdes reakcijas metodi.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā līdz 2013.gada 13.decembrim Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2013/239.AKK6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja/-s (Eiropas Savienības fondu uzraudzības jomā) valsts civildienesta ierēdņa amatu

Ja tevi interesē karjera mūsdienīgā valsts pārvaldes iestādē, strādājot Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansēto projektu uzraudzības jomā, un tev ir zināšanas un pieredze projektu vadībā, šī ir iespēja tev!

Galvenie pienākumi:

Nodrošināt ar ES fondu atbalstu īstenoto projektu uzraudzību IKT nozarē:

- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārziņā esošo 2007.-2013.gada plānošanas perioda ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu finanšu un fiziskā progresa uzraudzību

- veikt ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto IKT projektu funkcionalitātes pārbaudes

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā, inženiertehniskajās zinātnēs, finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē (ilgāka par gadu)

- zināšanas un pieredze finanšu plānošanā

- pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju projektu īstenošanas uzraudzībā

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām) un biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas ES fondu uzraudzības jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)