Laidiens: 05.03.2013., Nr. 45
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/45.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina
konkursu juriskonsulta ierēdņa amatam Juridiskajā nodaļā
Galvenie
pienākumi:
- sagatavot Uzņēmumu reģistra darbību regulējošo iekšējo un ārējo
tiesību aktu projektus, viedokli par citu institūciju sagatavotajiem tiesību
aktu projektiem, skaidrojumu projektus par tiesību aktu grozījumiem;
piedalīties sanāksmēs, kurās tiek skatīti Uzņēmumu reģistra darbību regulējošo
normatīvo aktu projekti
- sagatavot un aktualizēt Uzņēmumu reģistra metodiskos norādījumus par
Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu
- izskatīt un sagatavot rakstveida atbilžu projektus uz saņemtajiem
iesniegumiem
- sagatavot galvenā valsts notāra lēmumu projektus
- konsultēt Uzņēmumu reģistra nodarbinātos par Uzņēmumu reģistra kompetenci
regulējošo tiesību normu piemērošanu
- pārstāvēt Uzņēmumu reģistru tiesā
Prasības
pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas
izglītība)
- zināšanas tiesību teorijā, Latvijas administratīvajā un civilprocesā,
administratīvajās un komerctiesībās
- zināšanas par tiesību aktu izstrādes un virzības procesu
- labas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas lietvedībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte,
labas saskarsmes spējas
Mēs
piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā.
Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz vai jānosūta
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai
e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2013/45.AKK2
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības
integrācijas departamenta Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības
vecākā referenta amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada pieredze darbā valsts pārvaldē normatīvo aktu projektu
sagatavošanā, vēlams politikas attīstības dokumentu un nacionālo pozīciju
projektu sagatavošanā
- vismaz viena gada organizatoriskā darba pieredze nacionālā un
starptautiskā līmenī
- labas angļu valodas un vēl vienas svešvalodas zināšanas
- zināšanas un izpratne par pilsoniskās sabiedrības attīstības un
sabiedrības integrācijas jautājumiem
- zināšanas un izpratne par sabiedrības dažādību un starpkultūru
dialogu
- labas komunikācijas prasmes
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā,
21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta
zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- personīgi parakstīta motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv).
OP 2013/45.AKK3
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Valsts un pašvaldību
informācijas sistēmu departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas
Datortīklu administratoru (darbinieka amats)
Lai īstenotu projektu "Valsts informācijas sistēmas darbam ar ES
dokumentiem izveidošana", Valsts reģionālās attīstības aģentūrā uz laiku
tiek izveidots datortīklu administratora amats
Pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu, t.sk. "Valsts informācijas
sistēmu darbam ar ES dokumentiem", (turpmāk - IS) un tās IT
infrastruktūras funkcionēšanu, programmatūras uzstādīšanu, administrēšanu un
uzturēšanu
- uzraudzīt un analizēt IS un tās infrastruktūras tehnisko darbību,
nodrošinot tās nepārtrauktu darbību
- veikt IS (IT infrastruktūras, datu bāzu, operētājsistēmu,
lietojumprogrammatūras) un datu rezerves kopēšanu, nepieciešamības gadījumā
veikt to darbības atjaunošanu no rezerves kopijām
- administrēt IS lietotājus un konsultēt tos par IT jautājumiem
- veikt IS nepārtrauktas darbības un atjaunošanas plāna izstrādi un veikt
pasākumus tā nodrošināšanā
- nodrošināt IS un tās infrastruktūras uzturēšanas drošības, tehnisko un
funkcionālo prasību izpildi, izstrādāt priekšlikumus par šo prasību izpildes
nodrošināšanai nepieciešamajiem pasākumiem un finansējumu
- sniegt konsultācijas un praktisku palīdzību IS attīstības projektu
plānošanā un ieviešanā
Prasības:
- augstākā izglītība datorzinātnēs, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- pieredze un zināšanas par ugunsmūru, antivīrusu, slodzes balansētāju,
serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu
- pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server (active directory) arhitektūras
izveidošanā, administrēšanā un zināšanas par datortīklu topoloģiju
- zināšanas par Linux bāzētām operētājsistēmām un
datu bāzu vadības sistēmām (Oracle, MySQL, MS SQL
Server un PostgreSQL), kā arī virtualizācijas
risinājumu VMware tiks uzskatītas kā priekšrocība
- amata pienākumu veikšanai ir nepieciešams saņemt attiecīgās valsts
drošības iestādes izsniegtu III. kategorijas speciālo atļauju darbam ar valsts
noslēpuma objektiem un sertifikātu darbam ar Eiropas Savienības klasificēto
informāciju
- vēlams labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2013.gada
15.martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā
(adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079040.
OP 2013/45.AKK4
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz
Sistēmu analīzes departamenta Procesu analīzes nodaļas vadītāja amatu
Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm
- augstākā izglītība IT jomā
- vismaz 3 gadu praktiskā pieredze IT projektu īstenošanā sistēmanalītiķa lomā
- pieredze:
- biznesa procesu analīzē un modelēšanā, datu modeļu veidošanā
- prasību definēšanā informatīvajām sistēmām
- darbplūsmas sistēmu procesu definēšanā un implementēšanā
- ārpakalpojumu sniedzēju vadīšanā, īstenojot IT projektus
- darbā ar datorizētās programminženierijas (CASE) rīkiem
- projekta grupas organizēšanā un vadīšanā
- labas analītiskās spējas
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un
pieņemt lēmumus
Pamatpienākumi:
- veikt regulēšanas procesu analīzi, modelēšanu un izstrādāt ieteikumus to
pilnveidošanai
- nodrošināt procesu modeļa uzturēšanu un aktualizāciju
- definēt programmatūras prasību specifikācijas Regulatora integrētajai
informācijas sistēmai (RIS) un uzraudzīt to īstenošanu
- piedalīties RIS izstrādē un ieviešanā
- koordinēt RIS izstrādātāju darbu
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju strādāt labā komandā
- iespējas pilnveidot savas zināšanas un profesionalitāti
- mūsdienīgus darba apstākļus, stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
Pretendentus/-es aicinām līdz š.g. 2013.gada
21.martam iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Brīvības
ielā 55, LV-1010, fakss 67097265) pieteikumu konkursam, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas, prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir)
un kontaktinformāciju atsauksmju (ja ir iepriekšējā darba pieredze) iegūšanai.
Papildu informācija pa tālruni 67 097 218.
OP 2013/45.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta direktora vietnieka/Projektu
uzraudzības nodaļas vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu
laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
inženierzinātnēs, sociālajās zinātnēs, finansēs vai ekonomikā
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trīs gadiem
- pieredze vadošā amatā uzņēmumā vai valsts pārvaldē ilgāka par diviem
gadiem
- profesionālā pieredze nozarei atbilstošā jomā
- zināšanas finanšu analīzē, budžeta plānošanā un maksājuma procedūrās
- pieredze liela mēroga ES fondu infrastruktūras investīciju projektu vadībā
tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar vismaz divām no ministrijas kompetencē esošajām darbības
jomām tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par ministrijas pārziņā esošajām politikas jomām
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu programmēšanu, projektu atlasi,
programmu un projektu īstenošanu, uzraudzību un kontroli
- organizatoriskās spējas, prasme kontaktēties ar cilvēkiem un vadīt
kolektīvu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.
programmām) un biroja tehniku.
Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir
pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2013/45.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - nodarbinātības aģents Nodarbinātības valsts aģentūras Krāslavas
filiālē Dagdā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- aģentūras darbībā saistošo normatīvo aktu prasību zināšanas
- datorprasmes lietotāja līmenī
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- komunikācijas prasmes
- orientācija uz klientu
- orientācija uz pašattīstību un pilnveidošanos.
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos, veikt datu apstrādi informācijas sistēmā BURVIS,
piedāvāt Aģentūras pakalpojumus, kā arī sniegt informāciju Aģentūras klientiem
par darba tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Krāslavas filiālē Grāfu Plāteru ielā 9, Krāslavā,
LV-5601, vai nosūtot uz e-pastu: Ilona.Slapina@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 65625410, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas
lapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par tiesību
aktiem attiecīgajā nozarē. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Krāslavas filiālē Grāfu
Plāteru ielā 9, Krāslavā.
OP 2013/45.AKK7
VAS "Privatizācijas aģentūra" pagarina pretendentu pieteikšanās
termiņu konkursam uz Finanšu dienesta finanšu analītiķa amata vietu līdz
2013.gada 8.martam plkst. 17.00
Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas
aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz e-pastu info@pa.gov.lv. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts
akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā www.pa.gov.lv. Uzziņas par tālruni 67021438.