Laidiens: 11.03.2013., Nr. 49

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/49.AKK1

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sēklu kontroles departamenta Sēklu sertifikācijas un šķirņu aizsardzības daļas vecākais referents (viena vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā, laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā)

- zināšanas par augu šķirņu un sēklu aprites jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- papildus izglītība šķirņu aizsardzības jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- sagatavot normatīvo aktu prasībām atbilstošus lēmumus augu šķirņu aizsardzības jautājumos un Latvijas augu šķirņu kataloga uzturēšanas jautājumos.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38; tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2013/49.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu juriskonsulta ierēdņa amatam Funkciju vadības nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- sagatavot viedokli par Uzņēmumu reģistrā saņemtajiem citu institūciju sagatavotajiem politikas plānošanas dokumentu projektiem

- piedalīties viedokļa sagatavošanā par Uzņēmumu reģistrā saņemtajiem citu institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem

- sagatavot, kā arī sniegt atzinumus par sadarbības līgumu (starpresoru vienošanās) un iekšējo normatīvo aktu projektiem

- sniegt juridisku atbalstu dokumentu projektu sagatavošanā, kas saistīti ar jaunu funkciju ieviešanu un esošo funkciju pilnveidošanu

- sagatavot skaidrojumu projektus un sniegt juridiskas konsultācijas Funkciju izpildes departamenta darbiniekiem par Uzņēmumu reģistra pamatdarbības jautājumiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- labas zināšanas tiesību teorijā, administratīvajās un komerctiesībās, administratīvajā procesā, kā arī praktiska pieredze to pielietošanā

- labas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas lietvedībā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā.

Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz vai jānosūta pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816.


OP 2013/49.AKK3

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu:

Zemgales kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darba vieta Jelgavā, darba pienākumi jāveic Zemgales reģionā)

Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku, darba vieta Rīgā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds vai profesionālā bakalaura grāds veselības aprūpē vai ārsta palīga kvalifikācija

- par priekšrocību tiks uzskatīts - ārsta grāds, ārsta palīga kvalifikācija vai augstākā izglītība māszinībās

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz trīs gadi

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze veselības nozarē, kas nav senāka par 3 gadiem

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- prasme strādāt ar MS Office programmām

- lietvedības prasmes

- vēlama "B" kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv.


OP 2013/49.AKK4

Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādu darbinieka amatu - Informācijas departamenta vecākais eksperts - IT speciālists

Prasības pretendentiem:

- vidējā, vidējā speciālā, nepabeigta augstākā vai augstākā izglītība (vēlams IT jomā)

- zināšanas un pieredze datortīklu administrēšanā, darbā ar datu bāzēm (MySQL) un WEB tehnoloģijām (mājas lapas satura vadības sistēmu)

- ļoti labas prasmes strādāt ar datoru Windows vidē

- labas prasmes MS Office un OpenOffice lietošanā

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- vēlama angļu valodas prasme līmenī, kas ļautu saprast vienkāršus un vidējas sarežģītības tekstus

- zināšanas par Linux OS un darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību.

Darba pamatpienākumi saistīti ar informācijas sistēmu uzraudzību, plānošanu un pilnveidošanu, tehniskā tīkla administrēšanu, piedalīšanos dažādu instrukciju, standarta veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā, ieviešanā un pilnveidošanā, tehniskā atbalsta sniegšana Iepirkumu uzraudzības biroja uzturēto sistēmu lietotājiem.

Piedāvājam stabilu, interesantu, izaicinājumiem pilnu darba vietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, pa e-pastu pasts@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2013/49.AKK5

LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ JURIDISKĀ DEPARTAMENTA LĪGUMU UN IEPIRKUMU NODAĻAS PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (IERĒDŅA/-NES) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vadības zinātnēs, uzņēmējdarbībā, ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)

- darba pieredze publiskā iepirkuma jomā (vismaz 3 gadi)

- teicamas zināšanas par publiskā iepirkuma organizēšanu

- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, precizitāte

- iemaņas analītiskā darbā

- augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

VEICAMIE PIENĀKUMI:

- veikt nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošanu saskaņā ar Publisko iepirkuma likumu

- veikt iepirkumu līgumu sagatavošanu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv, divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PROJEKTA KOORDINATORS (IEPIRKUMU JAUTĀJUMOS)". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2013/49.AKK6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Investīciju politikas departamenta Projektu vērtēšanas nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (trīs amata vietas)

Prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženiertehniskajās, vides zinātnē vai finansēs, ekonomikā, biznesa vadībā, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām studijām

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu atlasi, vērtēšanu, uzraudzību vai kontroli ilgāk par trīs gadiem

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par reģionālo politiku

- zināšanas par vides nozari, t.sk. ūdenssaimniecības, atkritumu apsaimniekošanas, piesārņojuma mazināšanas virzieniem

- zināšanas par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nozari, elektronisko pārvaldi

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu hierarhiju

- zināšanas par Eiropas Savienības fondu programmēšanu, projektu atlasi, programmu un projektu īstenošanu, uzraudzību un kontroli

- zināšanas par projektu vadību

- angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office vai analoģisko programmu lietotājprasme)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)