Laidiens: 11.03.2013., Nr. 49
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/49.AKK1
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Sēklu kontroles departamenta Sēklu sertifikācijas un šķirņu
aizsardzības daļas vecākais referents (viena vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā,
laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā)
- zināšanas par augu šķirņu un sēklu aprites jomu regulējošiem normatīviem
aktiem
- papildus izglītība šķirņu aizsardzības jautājumos tiks uzskatīta par
priekšrocību
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- sagatavot normatīvo aktu prasībām atbilstošus lēmumus augu šķirņu
aizsardzības jautājumos un Latvijas augu šķirņu kataloga uzturēšanas
jautājumos.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38; tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2013/49.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu
reģistrs izsludina
konkursu juriskonsulta ierēdņa amatam Funkciju vadības nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- sagatavot viedokli par Uzņēmumu reģistrā saņemtajiem citu institūciju
sagatavotajiem politikas plānošanas dokumentu projektiem
- piedalīties viedokļa sagatavošanā par Uzņēmumu reģistrā saņemtajiem citu
institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem
- sagatavot, kā arī sniegt atzinumus par sadarbības līgumu (starpresoru
vienošanās) un iekšējo normatīvo aktu projektiem
- sniegt juridisku atbalstu dokumentu projektu sagatavošanā, kas saistīti ar
jaunu funkciju ieviešanu un esošo funkciju pilnveidošanu
- sagatavot skaidrojumu projektus un sniegt juridiskas konsultācijas
Funkciju izpildes departamenta darbiniekiem par Uzņēmumu reģistra pamatdarbības
jautājumiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas
izglītība)
- labas zināšanas tiesību teorijā, administratīvajās un komerctiesībās,
administratīvajā procesā, kā arī praktiska pieredze to pielietošanā
- labas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas lietvedībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte,
labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā.
Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz vai jānosūta
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
e-pastu info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816.
OP 2013/49.AKK3
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu:
Zemgales kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku, darba vieta Jelgavā, darba
pienākumi jāveic Zemgales reģionā)
Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas inspektors (veselības aprūpes
jomā) (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku, darba vieta
Rīgā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds vai profesionālā
bakalaura grāds veselības aprūpē vai ārsta palīga kvalifikācija
- par priekšrocību tiks uzskatīts - ārsta grāds, ārsta palīga kvalifikācija
vai augstākā izglītība māszinībās
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz trīs gadi
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze veselības nozarē, kas nav senāka
par 3 gadiem
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- prasme strādāt ar MS Office programmām
- lietvedības prasmes
- vēlama "B" kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un
sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību
novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izvērtēt neatbilstības normatīvo aktu prasībām un to radīto risku
iedzīvotājiem, sniedzot priekšlikumus par objektu un subjektu darbības
apturēšanu, sagatavot rakstveida brīdinājumus un lēmuma projektus, t.sk. par
piemērojamām sankcijām, saskaņojot tos ar tiešo vadītāju
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājas lapa: www.vi.gov.lv.
OP 2013/49.AKK4
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādu darbinieka amatu
- Informācijas departamenta vecākais eksperts - IT speciālists
Prasības pretendentiem:
- vidējā, vidējā speciālā, nepabeigta augstākā vai augstākā izglītība
(vēlams IT jomā)
- zināšanas un pieredze datortīklu administrēšanā, darbā ar datu bāzēm (MySQL) un WEB tehnoloģijām (mājas lapas satura vadības
sistēmu)
- ļoti labas prasmes strādāt ar datoru Windows vidē
- labas prasmes MS Office un OpenOffice lietošanā
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- vēlama angļu valodas prasme līmenī, kas ļautu saprast vienkāršus un
vidējas sarežģītības tekstus
- zināšanas par Linux OS un darba pieredze valsts
pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību.
Darba pamatpienākumi saistīti ar informācijas sistēmu uzraudzību, plānošanu
un pilnveidošanu, tehniskā tīkla administrēšanu, piedalīšanos dažādu
instrukciju, standarta veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā,
ieviešanā un pilnveidošanā, tehniskā atbalsta sniegšana Iepirkumu uzraudzības
biroja uzturēto sistēmu lietotājiem.
Piedāvājam stabilu, interesantu, izaicinājumiem pilnu darba
vietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes
iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas "Latvijas Vēstnesī", adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010,
pa e-pastu pasts@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis
uzziņām 67326702.
OP 2013/49.AKK5
LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA
ATKLĀTU KONKURSU UZ JURIDISKĀ DEPARTAMENTA LĪGUMU UN IEPIRKUMU NODAĻAS PROJEKTA
KOORDINATORA/-ES (IERĒDŅA/-NES) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vadības zinātnēs,
uzņēmējdarbībā, ekonomikā vai finansēs
- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)
- darba pieredze publiskā iepirkuma jomā (vismaz 3 gadi)
- teicamas zināšanas par publiskā iepirkuma organizēšanu
- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, precizitāte
- iemaņas analītiskā darbā
- augsta atbildības sajūta
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
VEICAMIE PIENĀKUMI:
- veikt nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošanu saskaņā ar Publisko
iepirkuma likumu
- veikt iepirkumu līgumu sagatavošanu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi
sekretariats@ES2015.lv, divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PROJEKTA
KOORDINATORS (IEPIRKUMU JAUTĀJUMOS)". E-pasts informācijai:
sekretariats@ES2015.lv.
OP 2013/49.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Investīciju politikas departamenta Projektu vērtēšanas nodaļas
vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (trīs amata vietas)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženiertehniskajās, vides zinātnē vai finansēs, ekonomikā, biznesa vadībā,
jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar nozarei
atbilstošām speciālām studijām
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu atlasi, vērtēšanu,
uzraudzību vai kontroli ilgāk par trīs gadiem
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas par reģionālo politiku
- zināšanas par vides nozari, t.sk. ūdenssaimniecības, atkritumu
apsaimniekošanas, piesārņojuma mazināšanas virzieniem
- zināšanas par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nozari,
elektronisko pārvaldi
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu hierarhiju
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu programmēšanu, projektu atlasi,
programmu un projektu īstenošanu, uzraudzību un kontroli
- zināšanas par projektu vadību
- angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office vai analoģisko programmu lietotājprasme)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.