Laidiens: 23.05.2013., Nr. 98
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/98.AKK1
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz ierēdņa prombūtnes laiku (darba pienākumi saistīti ar finanšu resursu
uzskaiti un kontroli, grāmatvedības uzskaiti un darījumu un maksājumu uzskaiti
sistēmā Horizon) - Budžeta un finanšu departamenta
Finanšu kontroles un pārskatu nodaļas vecākais referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz trīs gadu darba pieredze grāmatvedības uzskaites
jomā
- pieredze budžeta iestāžu gada pārskata sagatavošanā un budžeta tāmju un
finansēšanas plāna sagatavošanā
- finanšu un grāmatvedības uzskaiti reglamentējošo normatīvo dokumentu
pārzināšana
- zināšanas gada pārskata sagatavošanā
- zināšanas nekustamo īpašumu, grāmatvedības uzskaites un darba samaksas
uzskaites jomā
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office
Outlook, Interneta pārlūkprogrammām un grāmatvedības uzskaites programmām
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu sandra.krisberga@zm.gov.lv
vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvā, 408.kabinetā, tālrunis
uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2013/98.AKK2
Valsts probācijas dienests aicina pieteikties uz šādu vakanto darbinieka
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Nodrošinājuma nodaļas darba aizsardzības vecākais speciālists/-e uz nenoteiktu
laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- augstākā profesionālā izglītība darba aizsardzībā
- vismaz 3 gadu darba pieredze darba aizsardzībā (pieredze darba
aizsardzības jomā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- darba aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus un strādāt
komandā
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
Darba pienākumi:
- nodrošināt darba aizsardzības un darba vides iekšējās uzraudzības pasākumu
vadīšanu
- izstrādāt darba aizsardzības instrukcijas, iekšējos normatīvos aktus,
rīkojumus un citu ar darba aizsardzību saistītu dokumentāciju
- izstrādāt darba aizsardzības un darba vides iekšējās uzraudzības pasākumu
plānus
- noteikt un novērtēt darba vides riska faktorus, organizēt to novēršanas
vai samazināšanas pasākumu plānu izstrādāšanu
- organizēt un koordinēt darba aizsardzības pasākumus organizācijā
- organizēt darba vides uzlabošanas pasākumus un kontrolēt darba
aizsardzības ievērošanu
- risināt darba vides ergonomiskās, psihosociālās un organizatoriskās
problēmas
- plānot un organizēt darba aizsardzības apmācības, instruktāžas un
obligātās veselības pārbaudes
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un
lietvedības nodaļā ar norādi "Darba aizsardzības vecākais speciālists/-e
KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga,
LV-1011, e-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv.
Informācija pa tālr. 67021170, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā
www.probacija.lv.
OP 2013/98.AKK3
Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz
vecākā referenta (ierēdņa) amatu
Galvenie amata pienākumi:
- pārbaudīt un izvērtēt dokumentus, kas iesniegti reģistrācijai Izglītības iestāžu
reģistrā, Zinātnisko institūciju reģistrā vai citos izglītības reģistros
- sagatavot lēmumu projektus par izglītības iestāžu un zinātnisko
institūciju reģistrāciju, reģistrācijas atlikšanu, reģistrācijas atteikšanu,
svītrošanu no reģistra
- reģistrēt izglītības iestādes un zinātniskās institūcijas reģistros,
sagatavot un izsniegt reģistrācijas apliecības
- izdarīt un aktualizēt ierakstus Izglītības iestāžu reģistrā, Zinātnisko
institūciju reģistrā un citos izglītības nozares reģistros, kā arī kārtot šo
reģistru lietas
- piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē
- sagatavot ziņojumu, atbilžu uz iesniegumiem un citu dokumentu projektus
- konsultēt izglītības iestāžu un zinātnisko institūciju reģistrācijas
jautājumos
- sagatavot un sniegt informāciju no Izglītības iestāžu reģistra, Zinātnisko
institūciju reģistra un citiem izglītības nozares reģistriem, atbilstoši
pieprasījumam sagatavot izziņas un uzziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads), pieredze
juridiskā darbā (vismaz 1 gads)
- pieredze tiesību, kā arī administratīvo aktu izstrādē
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē, t.sk. teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
- prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas. Sazināsimies ar otrās kārtas pretendentiem,
kuru izglītība, profesionālā kvalifikācija atbilst šajā amata paziņojumā
noteiktajām prasībām.
OP 2013/98.AKK4
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā tehniskā izglītība,
labas angļu valodas zināšanas, un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē -
nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Lai īstenotu savā kompetencē esošo
mērīšanas līdzekļu tirgus uzraudzību, kā arī metroloģisko uzraudzību mērīšanas
līdzekļu lietošanas vietās,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina atkārtotu konkursu uz
Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu
metroloģiskās uzraudzības jomā (1 vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)
centrālajā iestādē Rīgā
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlamas zināšanas likumdošanā metroloģijas jomā un izpratne par mērījumu
vienotības nodrošināšanas sistēmu valstī
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē
- angļu valodas pārzināšana līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus PTAC darbības
jomā
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- laba datora lietošanas prasme
Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:
- pārbaužu veikšana metroloģiskās uzraudzības jomā
- komersantu izglītošana
- patērētāju sūdzību izskatīšana jautājumos, kuri saistīti ar normatīvo aktu
prasību piemērošanu valsts metroloģiskās kontroles jomās lietotajiem mērīšanas
līdzekļiem
PTAC piedāvā:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti
svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu
ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju
tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K.Valdemāra ielā 157, LV-1013. Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2013/98.AKK5
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
Tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz
Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina atkārtotu konkursu uz
Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā eksperta (preču tirgus
uzraudzības jomā) ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- spēja un vēlme apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē
- laba datora lietošanas prasme
Vecākā eksperta amata pamatpienākumi:
- uzraudzības projektu un vadlīniju sagatavošana
- pārbaužu veikšana, uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana
- komersantu izglītošana
- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces,
izskatīšana
- dalība ekspertu darba grupās
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K.Valdemāra ielā 157,
LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2013/98.AKK6
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz ierēdņa
amata vietu - LATVIJAS ĀRĒJĀS EKONOMISKĀS PĀRSTĀVNIECĪBAS DĀNIJĀ VADĪTĀJS
darbam Kopenhāgenā
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Pārstāvniecības darbību atbilstoši LIAA darba plānam
- izplatīt informāciju Dānijas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību,
nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības
iespējām
- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt
potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā
- organizēt Dānijas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes
Dānijā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā
- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Dānijā (dalība izstādēs, semināros
u.tml.)
- gatavot informāciju par Dānijas ekonomisko situāciju
- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Dānijas kompāniju pieprasījumu
pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās,
vadības zinībās, tirgzinībās)
- vismaz divu gadu pieredze vadītāja amatā
- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlams starptautiskā) vai starptautiskajā
mārketingā, tirdzniecībā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)
- labas dāņu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, pieredze informācijas
apkopošanā un analizēšanā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- komunikabilitāte un iniciatīva
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā, un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 12.jūnijam LIAA Personāla
vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv; www.liaa.gov.lv.
OP 2013/98.AKK7
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz ierēdņa
amata vietu - LATVIJAS ĀRĒJĀS EKONOMISKĀS PĀRSTĀVNIECĪBAS FRANCIJĀ VADĪTĀJS
darbam Parīzē
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Pārstāvniecības darbību atbilstoši LIAA darba plānam
- izplatīt informāciju Francijas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību,
nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības
iespējām
- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt
potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā
- organizēt Francijas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes
Francijā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā
- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Francijā (dalība izstādēs, semināros
u.tml.)
- gatavot informāciju par Francijas ekonomisko situāciju
- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Francijas kompāniju
pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās,
vadības zinībās, tirgzinībās)
- vismaz divu gadu pieredze vadītāja amatā
- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlams starptautiskā) vai starptautiskajā
mārketingā, tirdzniecībā
- ļoti labas franču un angļu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)
- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, pieredze informācijas
apkopošanā un analizēšanā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- komunikabilitāte un iniciatīva
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā, un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 12.jūnijam LIAA Personāla
vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv; www.liaa.gov.lv.
OP 2013/98.AKK8
LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Valsts vides
dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - vecākais inspektors Kontroles daļā (uz ierēdņa prombūtnes
laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu, veicot pārbaudes
- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus
- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem,
izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ķīmijā vai vides
inženierzinātnē
- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)
- komunikācijas spējas un atbildības sajūta
- autovadītāja tiesības
- pieredze inženiera - tehnologa darbā, svešvalodu (angļu) zināšanas, kā arī
pieredze darbā ar likumdošanas aktiem, tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt personīgi 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes ielā 17a, tālrunis 63023228.