Laidiens: 23.05.2013., Nr. 98

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/98.AKK1

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku (darba pienākumi saistīti ar finanšu resursu uzskaiti un kontroli, grāmatvedības uzskaiti un darījumu un maksājumu uzskaiti sistēmā Horizon) - Budžeta un finanšu departamenta Finanšu kontroles un pārskatu nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- vismaz trīs gadu darba pieredze grāmatvedības uzskaites jomā

- pieredze budžeta iestāžu gada pārskata sagatavošanā un budžeta tāmju un finansēšanas plāna sagatavošanā

- finanšu un grāmatvedības uzskaiti reglamentējošo normatīvo dokumentu pārzināšana

- zināšanas gada pārskata sagatavošanā

- zināšanas nekustamo īpašumu, grāmatvedības uzskaites un darba samaksas uzskaites jomā

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Interneta pārlūkprogrammām un grāmatvedības uzskaites programmām

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvā, 408.kabinetā, tālrunis uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2013/98.AKK2

Valsts probācijas dienests aicina pieteikties uz šādu vakanto darbinieka amata vietu - Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas darba aizsardzības vecākais speciālists/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- augstākā profesionālā izglītība darba aizsardzībā

- vismaz 3 gadu darba pieredze darba aizsardzībā (pieredze darba aizsardzības jomā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- darba aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus un strādāt komandā

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

Darba pienākumi:

- nodrošināt darba aizsardzības un darba vides iekšējās uzraudzības pasākumu vadīšanu

- izstrādāt darba aizsardzības instrukcijas, iekšējos normatīvos aktus, rīkojumus un citu ar darba aizsardzību saistītu dokumentāciju

- izstrādāt darba aizsardzības un darba vides iekšējās uzraudzības pasākumu plānus

- noteikt un novērtēt darba vides riska faktorus, organizēt to novēršanas vai samazināšanas pasākumu plānu izstrādāšanu

- organizēt un koordinēt darba aizsardzības pasākumus organizācijā

- organizēt darba vides uzlabošanas pasākumus un kontrolēt darba aizsardzības ievērošanu

- risināt darba vides ergonomiskās, psihosociālās un organizatoriskās problēmas

- plānot un organizēt darba aizsardzības apmācības, instruktāžas un obligātās veselības pārbaudes

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Darba aizsardzības vecākais speciālists/-e KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, e-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv. Informācija pa tālr. 67021170, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2013/98.AKK3

Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta (ierēdņa) amatu

Galvenie amata pienākumi:

- pārbaudīt un izvērtēt dokumentus, kas iesniegti reģistrācijai Izglītības iestāžu reģistrā, Zinātnisko institūciju reģistrā vai citos izglītības reģistros

- sagatavot lēmumu projektus par izglītības iestāžu un zinātnisko institūciju reģistrāciju, reģistrācijas atlikšanu, reģistrācijas atteikšanu, svītrošanu no reģistra

- reģistrēt izglītības iestādes un zinātniskās institūcijas reģistros, sagatavot un izsniegt reģistrācijas apliecības

- izdarīt un aktualizēt ierakstus Izglītības iestāžu reģistrā, Zinātnisko institūciju reģistrā un citos izglītības nozares reģistros, kā arī kārtot šo reģistru lietas

- piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē

- sagatavot ziņojumu, atbilžu uz iesniegumiem un citu dokumentu projektus

- konsultēt izglītības iestāžu un zinātnisko institūciju reģistrācijas jautājumos

- sagatavot un sniegt informāciju no Izglītības iestāžu reģistra, Zinātnisko institūciju reģistra un citiem izglītības nozares reģistriem, atbilstoši pieprasījumam sagatavot izziņas un uzziņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads), pieredze juridiskā darbā (vismaz 1 gads)

- pieredze tiesību, kā arī administratīvo aktu izstrādē

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē, t.sk. teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

- prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Sazināsimies ar otrās kārtas pretendentiem, kuru izglītība, profesionālā kvalifikācija atbilst šajā amata paziņojumā noteiktajām prasībām.


OP 2013/98.AKK4

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas, un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Lai īstenotu savā kompetencē esošo mērīšanas līdzekļu tirgus uzraudzību, kā arī metroloģisko uzraudzību mērīšanas līdzekļu lietošanas vietās,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina atkārtotu konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu metroloģiskās uzraudzības jomā (1 vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlamas zināšanas likumdošanā metroloģijas jomā un izpratne par mērījumu vienotības nodrošināšanas sistēmu valstī

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē

- angļu valodas pārzināšana līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus PTAC darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- laba datora lietošanas prasme

Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:

- pārbaužu veikšana metroloģiskās uzraudzības jomā

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību izskatīšana jautājumos, kuri saistīti ar normatīvo aktu prasību piemērošanu valsts metroloģiskās kontroles jomās lietotajiem mērīšanas līdzekļiem

PTAC piedāvā:

- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K.Valdemāra ielā 157, LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2013/98.AKK5

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina atkārtotu konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā eksperta (preču tirgus uzraudzības jomā) ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- spēja un vēlme apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē

- laba datora lietošanas prasme

Vecākā eksperta amata pamatpienākumi:

- uzraudzības projektu un vadlīniju sagatavošana

- pārbaužu veikšana, uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces, izskatīšana

- dalība ekspertu darba grupās

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K.Valdemāra ielā 157, LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2013/98.AKK6

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - LATVIJAS ĀRĒJĀS EKONOMISKĀS PĀRSTĀVNIECĪBAS DĀNIJĀ VADĪTĀJS darbam Kopenhāgenā

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Pārstāvniecības darbību atbilstoši LIAA darba plānam

- izplatīt informāciju Dānijas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā

- organizēt Dānijas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Dānijā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Dānijā (dalība izstādēs, semināros u.tml.)

- gatavot informāciju par Dānijas ekonomisko situāciju

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Dānijas kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās, tirgzinībās)

- vismaz divu gadu pieredze vadītāja amatā

- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlams starptautiskā) vai starptautiskajā mārketingā, tirdzniecībā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)

- labas dāņu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, pieredze informācijas apkopošanā un analizēšanā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- komunikabilitāte un iniciatīva

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 12.jūnijam LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv; www.liaa.gov.lv.


OP 2013/98.AKK7

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz ierēdņa amata vietu - LATVIJAS ĀRĒJĀS EKONOMISKĀS PĀRSTĀVNIECĪBAS FRANCIJĀ VADĪTĀJS darbam Parīzē

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Pārstāvniecības darbību atbilstoši LIAA darba plānam

- izplatīt informāciju Francijas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā

- organizēt Francijas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Francijā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Francijā (dalība izstādēs, semināros u.tml.)

- gatavot informāciju par Francijas ekonomisko situāciju

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Francijas kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās, tirgzinībās)

- vismaz divu gadu pieredze vadītāja amatā

- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlams starptautiskā) vai starptautiskajā mārketingā, tirdzniecībā

- ļoti labas franču un angļu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)

- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, pieredze informācijas apkopošanā un analizēšanā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- komunikabilitāte un iniciatīva

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 12.jūnijam LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv; www.liaa.gov.lv.


OP 2013/98.AKK8

LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais inspektors Kontroles daļā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu, veicot pārbaudes

- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus

- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ķīmijā vai vides inženierzinātnē

- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)

- komunikācijas spējas un atbildības sajūta

- autovadītāja tiesības

- pieredze inženiera - tehnologa darbā, svešvalodu (angļu) zināšanas, kā arī pieredze darbā ar likumdošanas aktiem, tiks uzskatīta par priekšrocību.

Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt personīgi 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes ielā 17a, tālrunis 63023228.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)