Laidiens: 09.06.2014., Nr. 111
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/111.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu
reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra/-es (ierēdņa) amatu Funkciju
izpildes departamenta Valmieras reģionālajā nodaļā uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu
reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju
- veikt personas paraksta apliecināšanu
- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju
- veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju
- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju
- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās
ierakstīšanu koncesiju reģistrā
- klientu apkalpošana, parakstu apliecināšana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra
darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības
tiesībās
- zināšanas lietvedībā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildība, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz vai jānosūta
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67031816.
OP 2014/111.AKK2
Lauku atbalsta dienests aicina darbā atbildīgu un precīzu
LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU
ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (2 ierēdņa amati, no kuriem viens uz
noteiktu, otrs uz nenoteiktu laiku)
Tu ļoti labi pārzini būvniecības jomu? Tevi interesē lauksaimniecības
nozare? Tu labprāt strādā ar liela apjoma informāciju un spēj patstāvīgi
pieņemt lēmumus? Tu esi erudīts un atvērts jaunām zināšanām? Tev patīk strādāt
komandā?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus
un to īstenošanas dokumentus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu,
grozījumiem projektos u.c.
- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2.līmeņa augstāko izglītību, vēlams inženierzinātnēs vai finanšu vadībā
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- zināšanas finanšu vadībā, biznesa plāna izvērtēšanā, būvniecības un
iekārtu tehnoloģiju jomās
- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un tiesību aktiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt izaicinošu, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67027696, 27877187.
OP 2014/111.AKK3
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku uzcītīgu un
atbildīgu EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU FINANŠU DEPARTAMENTA FINANŠU SISTĒMU
ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tev patīk finanšu analīzes joma? Tu spēj analizēt informāciju, saskatīt
cēloņsakarības un inovatīvus risinājumus? Tu esi precīzs darba izpildē? Tev
piemīt augsta atbildība? Tu proti strādāt komandā? Tev piemīt pašiniciatīva?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- sadarbojoties ar IT speciālistiem, veikt sistēmas diagnostikas testus,
pilnveidot problemātiskās vietas, testēt jauninājumus un papildinājumus
efektīvai finanšu sistēmu nodrošināšanai
- veikt datu atlases, pārbaudes, piedalīties datu bāzes izmantošanas iespēju
attīstīšanā
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- augstāko izglītību finanšu, informātikas vai matemātikas jomā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office, īpaši Excel)
- pieredzi darbā ar datu bāzēm un Oracle Discoverer
(tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratni par Eiropas Savienības fondu administrēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt izaicinošu, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696, 27877187.
OP 2014/111.AKK4
Lauku atbalsta dienests aicina darbā atbildīgu un precīzu ZIEMEĻAUSTRUMU
REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO
INSPEKTORU/-I (2 ierēdņa amati uz noteiktu laiku)
Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tevi interesē lauksaimniecības joma? Tev
patīk dinamisks darbs? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu
esi precīzs un atbildīgs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt
pamatotus lēmumus nestandarta situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- nodrošināt administrēto Eiropas Savienības pasākumu realizēto projektu
pārbaudi un uzraudzību
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas
saimniecībās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (vēlama inženiertehniskā izglītība lauksaimniecības
jomā)
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- izpratni par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Gulbenē
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 27877187, 67027697, vai
Gulbenē, Ābeļu ielā 2, LV-4401, tālrunis uzziņām 64471262, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
OP 2014/111.AKK5
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es
(ierēdņa) amata vietu Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta
Siguldā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība (obligāta)
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darba vietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 25484757 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2014/111.AKK6
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz ierēdņu amata vietām -
viena inspektora/-es amata vietu uz noteiktu laiku un viena inspektora/-es
amata vieta uz nenoteiktu laiku Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta
Jelgavā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads);
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība (obligāta)
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas administratīvo pārkāpumu kodeksa
nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko
attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus
par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās
soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darba vietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 29472823 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2014/111.AKK7
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es
(ierēdņa) amata vietu uz noteiktu laiku Zemgales reģionālajā Valsts darba
inspekcijā (darbavieta Ogrē)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads);
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība (obligāta)
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darba vietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 29472823 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2014/111.AKK8
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es
(ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku Kurzemes reģionālajā Valsts darba
inspekcijā (darbavieta Ventspilī)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu
valoda
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas
darbības jomā pārzināšana
- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība (obligāta)
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darba vietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošas dokumentu kopijas un
atsauksmes no 2 iepriekšējām darbavietām (ja darba pieredze ir tikai valsts
pārvaldē, tad atsauksmi no pēdējās darbavietas) jānosūta pa pastu vai
elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām
22035820 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2014/111.AKK9
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļkurzemes virsmežniecības Ventspils nodaļas mežziņa/-es (ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā
un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra
ielā 15, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv).
Tālrunis uzziņām 67211167.
OP 2014/111.AKK10
Valsts probācijas dienests ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā
un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina
konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Ventspils teritoriālās
struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast
risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas
iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās
nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda -
probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt
probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai
un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi "Ventspils TSV vecākais referents
- KONKURSS", darba un dzīves gājuma aprakstu (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopijas lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts probācijas dienesta
Ventspils teritoriālajai struktūrvienībai Ventspilī, Atpūtas ielā 16, LV-3601,
vai uz e-pastu: ventspils@vpd.gov.lv. Informācija pa
tālruni 63629590, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.
OP 2014/111.AKK11
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
ES preču un pakalpojumu tirgus nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- pamatzināšanas ES tiesībās
- izpratne par valsts pārvaldes pakalpojumu administrēšanu, pamattiesību
instrumentiem ES iekšējā tirgus funkcionēšanas nodrošināšanai
- vēlamas zināšanas un pieredze tiesību aktu, to grozījumu, politikas
plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādē
un virzībā
- komunikācijas prasmes, spēja skaidri un argumentēti paust un prezentēt
savu viedokli
- spēja efektīvi plānot un organizēs savu darbu, strādāt gan komandā, gan
individuāli
- augsta atbildība, precizitāte un pašaizliedzīga attieksmes uzdevumu
izpildē
Amata pienākumi:
- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas
dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas
- nodrošināt pārstāvību un Latvijas nacionālo interešu identificēšanu,
paušanu nacionālās, starptautiskās un ES institūcijās
- sniegt uzņēmējiem un iedzīvotājiem juridisku un informatīvu palīdzību,
piemērojot brīvas preču un pakalpojumu aprites pamatprincipus
- rīkot, piedalīties konferencēs, semināros u.tml. aktivitātēs, izglītojot
iedzīvotājus, uzņēmējus, nevalstiskās organizācijas un valsts pārvaldes
iestādes par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
- nodrošināt savas kompetences jomā Latvijas prezidentūras Padomē īstenošanu
Mēs piedāvājam:
- lielisku iespēju sasniegt ievērojamus rezultātus
nozares attīstībā
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi
- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519)
vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: pasts@em.gov.lv,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013213, 67013183.
OP 2014/111.AKK12
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz
Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta Juridiskās daļas darba
aizsardzības vecākā/-ās speciālista/-es amatu
Galvenie pienākumi:
- veidot un uzturēt CSP darba aizsardzības sistēmu (tajā skaitā
ugunsdrošības sistēmu)
- veikt darba vides iekšējo uzraudzību
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- pamatlīmeņa zināšanas darba aizsardzībā, kuras apgūtas profesionālās
pilnveides izglītības programmā, vai augstākā profesionālā izglītība darba
aizsardzībā
- apmācības ugunsdrošībā atbilstoši licencētai mācību programmai (vismaz 160
stundas) vai profesionālā izglītība ugunsdrošībā
- pieredze darba aizsardzības un ugunsdrošības organizācijas jomā ilgāka par
gadu
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word)
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt
CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (Lāčplēša iela 1, Rīga, LV-1301), uz
e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366642.
OP 2014/111.AKK13
Valsts probācijas dienests ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā
un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Madonas teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1
vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast
risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas
iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās
nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda -
probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt
probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai
un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi "Madonas TSV vecākais referents -
KONKURSS", darba un dzīves gājuma aprakstu (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopijas lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts probācijas dienesta
Madonas teritoriālajai struktūrvienībai Madonā, Saules ielā 17, LV-4801, vai uz
e-pastu: madona@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni
64807360, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.
OP 2014/111.AKK14
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu -
Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais/-ā
referents/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, veselības zinātnēs,
sociālajās zinātnēs
- politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanas prasme,
izpratne par sabiedrības veselības jautājumiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem sabiedrības veselības politikas jomā un to
realizācijas mehānismiem
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas
zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības
veselības sistēmā (vismaz 1 gads)
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā
(vismaz 1 gads)
Pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
starpnozaru sadarbības jomā un nodrošināt to virzību normatīvajos aktos
noteiktā kārtībā
- izvērtēt Pasaules Veselības organizācijas dokumentus, Eiropas Savienības
tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas viedokli, tai skaitā priekšlikumus
pozīciju un instrukciju projektiem, sabiedrības veselības un starpnozaru
sadarbības jautājumos
- pārstāvēt nodaļas un departamenta viedokli citu ministriju un institūciju
darba grupās, apspriedēs, komisijās sabiedrības veselības un starpnozaru
sadarbības jautājumos, atbilstoši ministrijas vadības un departamenta vadības
pilnvarojumam
- pārstāvēt valsti sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības
jautājumos darba grupās Eiropas Savienības institūcijās, Pasaules Veselības
organizācijas darba grupās un citās ārvalstu un starptautiskās organizācijās,
atbilstoši ministrijas vadības un departamenta vadības pilnvarojumam
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar fiziskām un juridiskām personām
starpnozaru sadarbības jomā
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā,
Brīvības ielā 72, 220.kabinetā, vai nosūtīt uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālr. 67876017.
OP 2014/111.AKK15
Valsts akciju sabiedrība "Valsts nekustamie īpašumi" ir moderns,
peļņu nesošs uz biznesa pamatiem balstīts uzņēmums, kas profesionāli nodarbojas
ar valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanu un būvniecības projektu attīstību
biznesa vajadzībām.
Finanšu ministrija aicina pievienoties VAS "Valsts nekustamie
īpašumi" profesionālajai komandai un
izsludina konkursu uz VAS "Valsts nekustamie īpašumi" valdes
priekšsēdētāja/-as amatu
VAS "Valsts nekustamie īpašumi" komandā nepieciešams enerģisks un
uz jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis valsts nekustamā īpašuma pārvaldības
jomā.
Lai pretendētu šo amatu, nepieciešamas šādas profesionālās prasmes un
zināšanas:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs, tiesību zinātnē vai nekustamā
īpašuma pārvaldīšanas jomā
- darba pieredze vidējā/lielā uzņēmumā vadošā amatā ilgāka par gadu
- zināšanas un pieredze projektu attīstībā un uzraudzībā, nekustamo īpašumu
pārvaldīšanā, apsaimniekošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi darboties, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to
izpildi
- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinējot tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā un piemērojot savā darbā racionālas darba
organizācijas principus
- nevainojama reputācija.
VAS "Valsts nekustamie īpašumi" valdes sastāvā jāspēj
uzņemties līdera lomu, organizēt komandas darbu un pārstāvēt kapitālsabiedrību,
lai nodrošinātu mērķu sasniegšanu.
Konkursa pretendentiem jāiesniedz Finanšu ministrijā (Smilšu ielā 1, Rīgā,
LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv) šādi dokumenti
līdz 2014.gada 16.jūnijam plkst. 17.00 (reģistrēti Finanšu ministrijā):
- motivēts pieteikums (iekļaujot informāciju par pieredzi kolektīva
vadīšanā)
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti,
kas apliecina pretendenta kvalifikāciju
- rekomendācijas vai atsauksmes (ne mazāk kā viena)
- darbs par tēmu "Aktuālie izaicinājumi valsts nekustamā īpašuma
pārvaldības jomā" (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lapām)
Pretendentu atbilstību VAS "Valsts nekustamie īpašumi" valdes
priekšsēdētāja amatam vērtēs saskaņā ar finanšu ministra apstiprināto nolikumu
un pretendentu atlases pārbaudes kritērijiem (pirmā kārta - atbilstoši
iesniegtajos dokumentos iekļautajai informācijai: izglītība, darba pieredze un
iesniegtais darbs), otrā kārta - darba intervijas.
Papildu informācija: Finanšu ministrijas Personālvadības departaments
(telefoni uzziņām 67095610, 67095611).