Laidiens: 02.07.2014., Nr. 127

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/127.AKK1

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa (-nes) amatu - Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas Tehniskās uzraudzības inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā tehniskā izglītība

- darba pieredze darbā ar medicīnisko ierīču tehnisko uzraudzību un medicīnas tehnoloģijām vismaz 3 gadi

- vēlama valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un prasme pielietot zināšanas praksē

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes.

GALVENIE PIENĀKUMI:

- kontrolēt ekspluatācijā esošo medicīnisko ierīču un ar tām saistīto pakalpojumu atbilstību normatīvo aktu prasībām

- kontrolēt medicīnisko ierīču ražošanu (izgatavošanu), kā arī uzraudzīt apgrozībā un ekspluatācijā esošo medicīnisko ierīču atbilstību normatīvo aktu prasībām

- pieprasīt informāciju, tai skaitā atbilstības deklarācijas kopiju, apliecinājumus par atbilstības novērtēšanu un tehniskās dokumentācijas vai tās daļas kopiju, kas nepieciešama apgrozībā un lietošanā esošo medicīnisko ierīču un ar tām saistīto pakalpojumu drošuma novērtēšanai

- uzraudzīt medicīnisko ierīču izplatīšanu saskaņā ar tiesībām, kas noteiktas Preču un pakalpojumu drošuma likumā tirgus uzraudzības iestādēm

- sniegt konsultācijas ārstniecības iestādēm un ārstniecības personām par testēto medicīnisko ierīču veiktspēju un turpmāku izmantošanu veselības aprūpē

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem, sastādīt to raksturojumu un periodiski to aktualizēt / pārskatīt

PIEDĀVĀJAM:

- mēnešalgu no 699,00 (bruto alga) un sociālās garantijas

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus Rīgā, Klijānu ielā 7

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: vi.konkursi@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2014/127.AKK2

Tukuma novada pašvaldības aģentūra "Tukuma novada sociālais dienests" izsludina atklātu konkursu uz sociālā darbinieka/-ces darbam ar ģimenēm ar bērniem (uz nenoteiktu laiku) amatu

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā

- darba pieredze sociālajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām; u.c. biroja tehniku (skeneris, kopētājs, fakss)

- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri argumentēti paust savu viedokli

- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- "B" kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

- latviešu un krievu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- veikt sociālo darbu ar personu, ģimeni, personu grupām

- organizēt un sniegt iedzīvotājiem nepieciešamos sociālos pakalpojumus un sociālo palīdzību

- sociālo gadījumu risināšanā apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus, ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās

- strādāt ar vienoto pašvaldības sociālās palīdzības administrēšanas elektronisko sistēmu (SOPA) u.c. sistēmām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- kvalifikācijai atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu- no 498- 692 EUR mēnesī, pirms nodokļu nomaksas

- sociālās garantijas

Pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš - 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pretendentiem noteiktajā termiņā jāiesniedz Tukuma novada sociālajā dienestā (Tidaholmas ielā 1, Tukumā, Tukuma novadā, LV-3101, fakss 63180802, e-pasts: soc.nod@tukums.lv) ar norādi "Sociālais darbinieks" šādi dokumenti:

- motivētu pieteikumu

- dzīves aprakstu (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu, sertifikātu kopijas

- vēlamas atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās darbavietas vai arī CV norādīt personas, kuras var sniegt rekomendācijas.


OP 2014/127.AKK3

Tukuma novada pašvaldības aģentūra "Tukuma novada sociālais dienests" izsludina atklātu konkursu uz sociālā darbinieka/-ces amatu (uz nenoteiktu laiku) Jauniešu sociālajā centrā

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā

- darba pieredze sociālajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām; u.c. biroja tehniku (skeneris, kopētājs, fakss)

- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri argumentēti paust savu viedokli

- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- "B" kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

- latviešu un krievu valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt bērnu un jauniešu sociālās rehabilitācijas komandas darbību Jauniešu sociālajā centrā

- veikt individuālo sociālo rehabilitāciju ar bērniem un jauniešiem, kuri apmeklē centru

- nodrošināt bērniem un jauniešiem grupu nodarbības centrā- konstruktīvu brīvā laika pavadīšanu, sociālo iemaņu treniņu, darbaudzināšanu, neformālo izglītību u.c.

- pielietojot sociālā darba metodes un prasmes motivēt bērnus un jauniešus pozitīvām pārmaiņām

- sniegt individuālas konsultācijas bērniem, jauniešiem un viņu vecākiem par sociāliem, pedagoģiskiem, tiesiskiem un citiem amata kompetencē esošiem jautājumiem

- organizēt un vadīt vasaras un brīvlaiku aktivitātes centra bērniem un jauniešiem

- sociālo gadījumu risināšanā apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus, ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās

- strādāt ar vienoto pašvaldības sociālās palīdzības administrēšanas elektronisko sistēmu (SOPA) u.c. sistēmām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- kvalifikācijai atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu - no 498-692 EUR mēnesī, pirms nodokļu nomaksas

- sociālās garantijas

Pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš - 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pretendentiem noteiktajā termiņā jāiesniedz Tukuma novada sociālajā dienestā (Tidaholmas ielā 1, Tukumā, Tukuma novadā, LV-3101, fakss 63180802, e-pasts: soc.nod@tukums.lv) ar norādi "Sociālais darbinieks" šādi dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu, sertifikātu kopijas

- vēlamas atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās darbavietas vai arī CV norādīt personas, kuras var sniegt rekomendācijas.


OP 2014/127.AKK4

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu Meža departamenta Meža nozares stratēģijas un atbalsta nodaļā uz vakantu ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar stratēģijas dokumentu izstrādi meža nozarē) - vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība mežsaimniecībā vai mežizstrādē

- zināšanas par starptautiskajiem procesiem meža nozarē

- zināšanas stratēģijas un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem dokumentiem meža nozarē

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un sarunvalodā

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office Outlook, Internet Explorer

- vēlama pieredze mežsaimniecības vai kokrūpniecības jautājumu risināšanā

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām. Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 408. kab. Tālrunis uzziņām 67027545, 67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2014/127.AKK5

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu Meža departamenta Meža nozares stratēģijas un atbalsta nodaļā uz vakantu ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar dokumentu izstrādi kokmateriālu tirdzniecības un atjaunojamo energoresursu izmantošanas jomā) - vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība mežsaimniecībā vai mežizstrādē, vai kokapstrādē, vai ekonomikā

- vismaz viena gada darba pieredze mežsaimniecības vai kokrūpniecības jomā, vai darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem dokumentiem kokmateriālu tirdzniecības un atjaunojamo energoresursu jomā

- zināšanas stratēģijas un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un sarunvalodā

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office Outlook, Internet Explorer

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām. Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 408. kab. Tālrunis uzziņām 67027545, 67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2014/127.AKK6

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra/-es ierēdņa (-nes) amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2014/127.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Administratīvā nodrošinājuma nodaļas vadītāja/-s darbinieka/-ces amata vietu (valsts amatpersonas amats)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs vai inženierzinātnēs)

- izpratne par iestādes (180 darbinieku un vairāk) darbības nodrošināšanai nepieciešamo un pieredze iestādes darbības nodrošināšanā

- valsts pārvaldes iestādes darbības materiālā nodrošinājuma tiesiskā regulējuma pārzināšana, t.sk. izpratne par lietderīgu un ekonomisku līdzekļu izmantošanu

- pieredze un ļoti labas zināšanas Publiskā iepirkuma likuma piemērošanā

- izpratne par darba drošības un ugunsdrošības jautājumiem

- pieredze telpu renovācijas organizēšanā

- darba pieredze un izpratne par iestādes autotransporta izmantošanas un uzskaites nosacījumiem

- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Word, Excel, vēlama darba pieredze ar dokumentu lietvedības sistēmu Doclogix un grāmatvedības uzskaites programmu Horizon) un izpratne par informācijas tehnoloģiju lietošanu darba efektivitātes paaugstināšanai

- vismaz divu gadu pieredze vadītāja amatā

- labas komunikācijas spējas, pašiniciatīva un atbildības sajūta

- prasme organizēt un vadīt darbu, radīt pozitīvu mikroklimatu un motivēt darbiniekus

- prasme noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi, kā arī komandā

- radošums un prasme veidot iestādes kolektīva pasākumus (konferences, seminārus un kolektīva saliedēšanas pasākumus)

Būtiskākie darba pienākumi:

- organizēt publiskā iepirkuma plānošanu, risināt publiskā iepirkuma organizatoriskos jautājumus

- piedalīties iepirkumu komisijas darbā

- kontrolēt piegādātāja saistību izpildi un pārstāvēt iestādes intereses publiskā iepirkuma realizēšanā

- risināt saimnieciska un tehniska rakstura jautājumus aģentūras darbības nodrošināšanai, t.sk. organizēt papildu telpu nomu un to renovāciju

- nodrošināt tehniskā atbalsta funkcijas aģentūras struktūrvienībām

- plānot, koordinēt un uzraudzīt nodaļas darbu

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.


OP 2014/127.AKK8

Latvijas Hidroekoloģijas institūts (LHEI) izsludina konkursu uz 2 (divām) zinātniskā asistenta/-es amata vietām

Pieteikšanās termiņš - 1 mēnesis no paziņojuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem (diplomu un sertifikātu kopijas, publikāciju kopijas) lūdzu sūtīt uz e-pastu: arija.jansone@lhei.lv vai Latvijas Hidroekoloģijas institūts, Daugavgrīvas iela 8, Rīga, LV-1007, vai nogādāt personīgi Latvijas Hidroekoloģijas institūtā, Daugavgrīvas ielā 8, 42. kabinetā (3. stāvā).

Prasības zinātniskā asistenta amata kandidātiem/-ēm:

1) maģistra grāds bioloģijā

2) abu amatu kandidātiem - vismaz 3 gadu darba pieredze jūras pētījumos. Vienam kandidātam - pieredze jūras fitobentosa pētījumos, pieredze un prasmes zinātniskajos pētījumos ar niršanu, pieredze pētījumu projektos. Otram kandidātam - pieredze jūras ekspedīcijās, pieredze darbā ar automātiskām paraugu ievākšanas sistēmām (piemēram, FerryBox), pieredze pētījumu projektos.


OP 2014/127.AKK9

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā/-s referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai politikas zinātnē

- divu gadu pieredze specialitātē valsts pārvaldē, pašvaldībā vai privātajā sektorā

- zināšanas un pieredze par Latvijas un Eiropas Savienības reģionālās politikas jautājumiem

- zināšanas un pieredze par tiesību aktu izstrādāšanas un pieņemšanas procedūru

- zināšanas un pieredze par attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, uzraudzību un novērtēšanu

- vēlamas zināšanas un/vai pieredze par Eiropas Savienības fondu horizontālajām prioritātēm un to īstenošanas uzraudzību

- vēlamas zināšanas un/vai pieredze par Eiropas Savienības fondu ietekmes uz teritoriju un reģionālās ekonomikas attīstību novērtēšanu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/127.AKK10

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tiesvedības daļa izsludina konkursu uz vecākā/-s juriskonsulta/-es - valsts civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Lāčplēša ielā 70A)

Prasības pretendentam/-ei:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze VSAA sistēmā vai valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pārzināt:

1) sociālās drošības sistēmas regulējošās tiesību normas

2) Administratīvā procesa likumu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme apgūt un pielietot praksē teorētiskās zināšanas, spēja apkopot un analizēt informāciju

- prasme strādāt ar datoru (MS WORD, EXCEL, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas, savaldība, precizitāte

Galvenie pienākumi:

- sagatavot paskaidrojumus un citus procesuālos dokumentus iesniegšanai tiesām

- piedalīties tiesas sēdēs visās tiesu instancēs

- veikt tiesas spriedumu analīzi

- VSAA nelabvēlīgu spriedumu gadījumos sagatavot apelācijas un kasācijas sūdzības

- sagatavot administratīvos aktus par administratīvo aktu darbības apturēšanu un par nodarīto zaudējumu atlīdzinājumu

- sagatavot iesniegumus apdrošināšanas sabiedrībām par to līdzekļu atgūšanu, kas izmaksāti pensiju un/vai pabalstu veidā ceļu satiksmes negadījumos cietušajām personām

- sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām par vecākā juriskonsulta kompetencē esošiem jautājumiem

- konsultēt un sagatavot atbildes aģentūras struktūrvienībām par vecākā juriskonsulta kompetencē esošiem jautājumiem

Atalgojums bruto no 641 euro un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam). Pieteikumu termiņš - no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" līdz 2014.gada 17.jūlijam. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Personāla daļa, Lāčplēša ielā 70A, Rīga (ar norādi "Konkursam uz vecākā juriskonsulta amatu") vai uz e-pastu: Edite.Limanovica@vsaa.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)