Laidiens: 02.07.2014., Nr. 127
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/127.AKK1
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa (-nes) amatu -
Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas Tehniskās uzraudzības inspektors/-e
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā tehniskā izglītība
- darba pieredze darbā ar medicīnisko ierīču tehnisko uzraudzību un
medicīnas tehnoloģijām vismaz 3 gadi
- vēlama valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā
procesa pārzināšana un prasme pielietot zināšanas praksē
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes.
GALVENIE PIENĀKUMI:
- kontrolēt ekspluatācijā esošo medicīnisko ierīču un ar tām saistīto
pakalpojumu atbilstību normatīvo aktu prasībām
- kontrolēt medicīnisko ierīču ražošanu (izgatavošanu), kā arī uzraudzīt
apgrozībā un ekspluatācijā esošo medicīnisko ierīču atbilstību normatīvo aktu
prasībām
- pieprasīt informāciju, tai skaitā atbilstības deklarācijas kopiju,
apliecinājumus par atbilstības novērtēšanu un tehniskās dokumentācijas vai tās
daļas kopiju, kas nepieciešama apgrozībā un lietošanā esošo medicīnisko ierīču
un ar tām saistīto pakalpojumu drošuma novērtēšanai
- uzraudzīt medicīnisko ierīču izplatīšanu saskaņā ar tiesībām, kas
noteiktas Preču un pakalpojumu drošuma likumā tirgus uzraudzības iestādēm
- sniegt konsultācijas ārstniecības iestādēm un ārstniecības personām par
testēto medicīnisko ierīču veiktspēju un turpmāku izmantošanu veselības aprūpē
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem, sastādīt to
raksturojumu un periodiski to aktualizēt / pārskatīt
PIEDĀVĀJAM:
- mēnešalgu no 699,00 (bruto alga) un sociālās garantijas
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus Rīgā, Klijānu ielā 7
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Ārstniecības
iestāžu kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012,
vai pa e-pastu: vi.konkursi@vi.gov.lv, 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2014/127.AKK2
Tukuma novada pašvaldības aģentūra "Tukuma novada sociālais
dienests" izsludina atklātu konkursu uz sociālā darbinieka/-ces darbam ar ģimenēm ar bērniem (uz nenoteiktu laiku)
amatu
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā
- darba pieredze sociālajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām; u.c.
biroja tehniku (skeneris, kopētājs, fakss)
- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri argumentēti paust
savu viedokli
- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- "B" kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
- latviešu un krievu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- veikt sociālo darbu ar personu, ģimeni, personu grupām
- organizēt un sniegt iedzīvotājiem nepieciešamos sociālos pakalpojumus un
sociālo palīdzību
- sociālo gadījumu risināšanā apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus,
ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās
- strādāt ar vienoto pašvaldības sociālās palīdzības administrēšanas
elektronisko sistēmu (SOPA) u.c. sistēmām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- kvalifikācijai atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu- no 498- 692 EUR
mēnesī, pirms nodokļu nomaksas
- sociālās garantijas
Pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš - 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pretendentiem noteiktajā termiņā
jāiesniedz Tukuma novada sociālajā dienestā (Tidaholmas
ielā 1, Tukumā, Tukuma novadā, LV-3101, fakss 63180802, e-pasts: soc.nod@tukums.lv) ar norādi "Sociālais
darbinieks" šādi dokumenti:
- motivētu pieteikumu
- dzīves aprakstu (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu, sertifikātu kopijas
- vēlamas atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās
darbavietas vai arī CV norādīt personas, kuras var sniegt rekomendācijas.
OP 2014/127.AKK3
Tukuma novada pašvaldības aģentūra "Tukuma novada sociālais
dienests" izsludina atklātu konkursu uz sociālā darbinieka/-ces amatu (uz nenoteiktu laiku) Jauniešu sociālajā centrā
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā
- darba pieredze sociālajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām; u.c.
biroja tehniku (skeneris, kopētājs, fakss)
- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri argumentēti paust
savu viedokli
- augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- "B" kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
- latviešu un krievu valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt bērnu un jauniešu sociālās rehabilitācijas komandas darbību
Jauniešu sociālajā centrā
- veikt individuālo sociālo rehabilitāciju ar bērniem un jauniešiem, kuri
apmeklē centru
- nodrošināt bērniem un jauniešiem grupu nodarbības centrā- konstruktīvu
brīvā laika pavadīšanu, sociālo iemaņu treniņu, darbaudzināšanu, neformālo
izglītību u.c.
- pielietojot sociālā darba metodes un prasmes motivēt bērnus un jauniešus
pozitīvām pārmaiņām
- sniegt individuālas konsultācijas bērniem, jauniešiem un viņu vecākiem par
sociāliem, pedagoģiskiem, tiesiskiem un citiem amata kompetencē esošiem
jautājumiem
- organizēt un vadīt vasaras un brīvlaiku aktivitātes centra bērniem un
jauniešiem
- sociālo gadījumu risināšanā apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus,
ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās
- strādāt ar vienoto pašvaldības sociālās palīdzības administrēšanas
elektronisko sistēmu (SOPA) u.c. sistēmām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- kvalifikācijai atbilstošu konkurētspējīgu atalgojumu - no 498-692 EUR
mēnesī, pirms nodokļu nomaksas
- sociālās garantijas
Pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš - 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pretendentiem noteiktajā termiņā
jāiesniedz Tukuma novada sociālajā dienestā (Tidaholmas
ielā 1, Tukumā, Tukuma novadā, LV-3101, fakss 63180802, e-pasts: soc.nod@tukums.lv) ar norādi "Sociālais
darbinieks" šādi dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu, sertifikātu kopijas
- vēlamas atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās
darbavietas vai arī CV norādīt personas, kuras var sniegt rekomendācijas.
OP 2014/127.AKK4
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu Meža departamenta Meža
nozares stratēģijas un atbalsta nodaļā uz vakantu ierēdņa amatu uz noteiktu
laiku (darba pienākumi saistīti ar stratēģijas dokumentu izstrādi meža nozarē)
- vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība mežsaimniecībā
vai mežizstrādē
- zināšanas par starptautiskajiem procesiem meža nozarē
- zināšanas stratēģijas un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem dokumentiem meža nozarē
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un sarunvalodā
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
MS Office Outlook, Internet Explorer
- vēlama pieredze mežsaimniecības vai kokrūpniecības jautājumu risināšanā
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas -
jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu: sandra.krisberga@zm.gov.lv
vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 408. kab. Tālrunis
uzziņām 67027545, 67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2014/127.AKK5
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu Meža departamenta Meža
nozares stratēģijas un atbalsta nodaļā uz vakantu ierēdņa amatu uz nenoteiktu
laiku (darba pienākumi saistīti ar dokumentu izstrādi kokmateriālu
tirdzniecības un atjaunojamo energoresursu izmantošanas jomā) - vecākais/-ā
referents/-e
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība mežsaimniecībā
vai mežizstrādē, vai kokapstrādē, vai ekonomikā
- vismaz viena gada darba pieredze mežsaimniecības vai kokrūpniecības jomā,
vai darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem dokumentiem kokmateriālu
tirdzniecības un atjaunojamo energoresursu jomā
- zināšanas stratēģijas un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un sarunvalodā
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
MS Office Outlook, Internet Explorer
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas -
jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu: sandra.krisberga@zm.gov.lv
vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 408. kab. Tālrunis
uzziņām 67027545, 67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2014/127.AKK6
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts
notāra/-es ierēdņa (-nes) amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu
tiesību subjektu reģistrācijas sektorā uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu,
pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības,
Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu
reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu
ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas
atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu
reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2014/127.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Administratīvā
nodrošinājuma nodaļas vadītāja/-s darbinieka/-ces
amata vietu (valsts amatpersonas amats)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs vai inženierzinātnēs)
- izpratne par iestādes (180 darbinieku un vairāk) darbības nodrošināšanai
nepieciešamo un pieredze iestādes darbības nodrošināšanā
- valsts pārvaldes iestādes darbības materiālā nodrošinājuma tiesiskā
regulējuma pārzināšana, t.sk. izpratne par lietderīgu un ekonomisku līdzekļu
izmantošanu
- pieredze un ļoti labas zināšanas Publiskā iepirkuma likuma piemērošanā
- izpratne par darba drošības un ugunsdrošības jautājumiem
- pieredze telpu renovācijas organizēšanā
- darba pieredze un izpratne par iestādes autotransporta izmantošanas un
uzskaites nosacījumiem
- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Word, Excel, vēlama darba pieredze
ar dokumentu lietvedības sistēmu Doclogix un
grāmatvedības uzskaites programmu Horizon) un
izpratne par informācijas tehnoloģiju lietošanu darba efektivitātes
paaugstināšanai
- vismaz divu gadu pieredze vadītāja amatā
- labas komunikācijas spējas, pašiniciatīva un atbildības sajūta
- prasme organizēt un vadīt darbu, radīt pozitīvu mikroklimatu un motivēt
darbiniekus
- prasme noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi, kā arī komandā
- radošums un prasme veidot iestādes kolektīva pasākumus (konferences,
seminārus un kolektīva saliedēšanas pasākumus)
Būtiskākie darba pienākumi:
- organizēt publiskā iepirkuma plānošanu, risināt publiskā iepirkuma
organizatoriskos jautājumus
- piedalīties iepirkumu komisijas darbā
- kontrolēt piegādātāja saistību izpildi un pārstāvēt iestādes intereses
publiskā iepirkuma realizēšanā
- risināt saimnieciska un tehniska rakstura jautājumus aģentūras darbības
nodrošināšanai, t.sk. organizēt papildu telpu nomu un to renovāciju
- nodrošināt tehniskā atbalsta funkcijas aģentūras struktūrvienībām
- plānot, koordinēt un uzraudzīt nodaļas darbu
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv
vai faksu 67357841.
OP 2014/127.AKK8
Latvijas Hidroekoloģijas institūts (LHEI)
izsludina konkursu uz 2 (divām) zinātniskā asistenta/-es amata vietām
Pieteikšanās termiņš - 1 mēnesis no paziņojuma publicēšanas. Pieteikuma
vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem (diplomu un sertifikātu
kopijas, publikāciju kopijas) lūdzu sūtīt uz e-pastu: arija.jansone@lhei.lv
vai Latvijas Hidroekoloģijas institūts, Daugavgrīvas
iela 8, Rīga, LV-1007, vai nogādāt personīgi Latvijas Hidroekoloģijas
institūtā, Daugavgrīvas ielā 8, 42. kabinetā (3. stāvā).
Prasības zinātniskā asistenta amata kandidātiem/-ēm:
1) maģistra grāds bioloģijā
2) abu amatu kandidātiem - vismaz 3 gadu darba pieredze jūras pētījumos.
Vienam kandidātam - pieredze jūras fitobentosa pētījumos, pieredze un prasmes
zinātniskajos pētījumos ar niršanu, pieredze pētījumu projektos. Otram
kandidātam - pieredze jūras ekspedīcijās, pieredze darbā ar automātiskām
paraugu ievākšanas sistēmām (piemēram, FerryBox),
pieredze pētījumu projektos.
OP 2014/127.AKK9
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā/-s
referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
politikas zinātnē
- divu gadu pieredze specialitātē valsts pārvaldē, pašvaldībā vai privātajā
sektorā
- zināšanas un pieredze par Latvijas un Eiropas Savienības reģionālās
politikas jautājumiem
- zināšanas un pieredze par tiesību aktu izstrādāšanas un pieņemšanas
procedūru
- zināšanas un pieredze par attīstības plānošanas dokumentu izstrādi,
uzraudzību un novērtēšanu
- vēlamas zināšanas un/vai pieredze par Eiropas Savienības fondu
horizontālajām prioritātēm un to īstenošanas uzraudzību
- vēlamas zināšanas un/vai pieredze par Eiropas
Savienības fondu ietekmes uz teritoriju un reģionālās ekonomikas attīstību
novērtēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/127.AKK10
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tiesvedības daļa izsludina
konkursu uz vecākā/-s juriskonsulta/-es - valsts civildienesta ierēdņa (-nes)
amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Lāčplēša ielā
70A)
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze VSAA sistēmā vai valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pārzināt:
1) sociālās drošības sistēmas regulējošās tiesību normas
2) Administratīvā procesa likumu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme apgūt un pielietot praksē teorētiskās zināšanas, spēja apkopot un
analizēt informāciju
- prasme strādāt ar datoru (MS WORD, EXCEL, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas, savaldība, precizitāte
Galvenie pienākumi:
- sagatavot paskaidrojumus un citus procesuālos dokumentus iesniegšanai
tiesām
- piedalīties tiesas sēdēs visās tiesu instancēs
- veikt tiesas spriedumu analīzi
- VSAA nelabvēlīgu spriedumu gadījumos sagatavot apelācijas un kasācijas
sūdzības
- sagatavot administratīvos aktus par administratīvo aktu darbības
apturēšanu un par nodarīto zaudējumu atlīdzinājumu
- sagatavot iesniegumus apdrošināšanas sabiedrībām par to līdzekļu atgūšanu,
kas izmaksāti pensiju un/vai pabalstu veidā ceļu satiksmes negadījumos
cietušajām personām
- sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām
par vecākā juriskonsulta kompetencē esošiem jautājumiem
- konsultēt un sagatavot atbildes aģentūras struktūrvienībām par vecākā
juriskonsulta kompetencē esošiem jautājumiem
Atalgojums bruto no 641 euro un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam). Pieteikumu
termiņš - no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" līdz
2014.gada 17.jūlijam. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA
Personāla daļa, Lāčplēša ielā 70A, Rīga (ar norādi "Konkursam uz vecākā
juriskonsulta amatu") vai uz e-pastu: Edite.Limanovica@vsaa.lv.