Laidiens: 29.08.2014., Nr. 170
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/170.AKK1
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Finanšu departamenta
Ekonomikas un plānošanas daļas ekonomista/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- pielietot finanšu un statistikas informāciju Dienesta darbības uzskaitē, plānošanā
un analīzē
- sagatavot finanšu atskaites un pārskatus
- analizēt un novērtēt Dienesta ekonomisko darbību
- sagatavot un regulāri aktualizēt Dienesta speciālistu noslogojuma
aprēķinus
- analizēt darba procesus Dienestā, sagatavot nepieciešamos ekonomiskos
aprēķinus un izvērtēt procesu izmaksas, sniegt priekšlikumus izmaksu
optimizēšanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā
- vismaz divu gadu darba pieredze finanšu jomā
- prasme uztvert un apstrādāt daudzveidīgu informāciju un dokumentāciju,
analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- atbildības izjūta un precizitāte, kā arī prasme operatīvi pieņemt lēmumus
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), resursu vadības sistēmu Horizon
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 602 euro līdz 800 euro
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt Valsts zemes dienesta Personāla
daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, LV-1050, vai uz elektroniskā pasta
adresi: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām
67038687.
OP 2014/170.AKK2
Juridiskās palīdzības administrācija izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa(-nes)
amatu uz noteiktu laiku
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- darba pieredze valsts pārvaldē
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu
saņēmējiem
- labas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, klientorientēta
pieeja darbam
- teicamas latviešu, labas krievu un vēl vienas svešvalodas, kas ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda, zināšanas
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pārbaudes laikā EUR 726 (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts jpa@jpa.gov.lv.
OP 2014/170.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Administratīvā
nodrošinājuma nodaļas eksperta/-es iepirkumu jautājumos darbinieka/-ces amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (inženierzinātnēs, sociālajās vai tiesību zinātnēs)
- Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma iestādes
saimniecisko vajadzību jomā un publiskā iepirkuma jomā pārzināšana
- darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un iepirkuma
komisijas darbības nodrošināšanā
- darba pieredze preču, pakalpojumu un būvniecības publiskā iepirkuma
tehnisko specifikāciju un kvalitātes prasību izstrādē, iepirkumu līgumu
sagatavošanā un izpildes kontrolē
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma, tajā skaitā tehnisko informāciju
- prasme pārliecināt un pamatot savu lēmumu
- uz rezultātu orientēta, ar iniciatīvu, precizitāti, atbildības sajūtu un
labām komunikācijas spējām apveltīta personība
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi,
kā arī komandā
Darba pienākumi:
- nodrošināt aģentūras publisko iepirkumu komisijas darbu, veicot komisijas
sekretāra funkciju
- sagatavot publisko iepirkumu dokumentus (tehniskās specifikāciju,
nolikumu, līguma projektu izstrāde u.c.)
- plānot resursu iegādi un uzraudzīt iegādes atbilstību normatīvajiem
aktiem, t.sk. risināt iepirkumu organizatoriskos un saimnieciskos jautājumus
- sagatavot pakalpojuma un piegāžu līgumus, kontrolēt saistību izpildi,
nodrošināt kvalitatīva pakalpojuma un preču saņemšanu un pārstāvēt pasūtītāja
intereses piegāžu un pakalpojumu sniegšanas procesos
- sadarbībā ar citām struktūrvienībām nodrošināt piegāžu vai pakalpojuma
saņemšanu apliecinošu dokumentu apstrādi
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt
Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1,
152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv
vai faksu 67357841.
OP 2014/170.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina
konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta
ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Olainē)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Pierīgas nodaļa,
Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz Klientu
apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu: sigulda@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67976990, fakss 67970110.