Laidiens: 18.09.2014., Nr. 185
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/185.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts
notāra/-es (ierēdņa) amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību
subjektu reģistrācijas sektorā uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo
komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu
komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību
likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem,
izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas
atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu
reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos
aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas
Savienības tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz vai jānosūta
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai uz
e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2014/185.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Veterinārās uzraudzības departamenta Veterināro objektu
uzraudzības daļas vecākais/-ā eksperts/-e
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- profesionālas prasmes nozarei atbilstošā jomā
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību
- zināšanas administratīvajā un administratīvo pārkāpumu lietvedības procesā
- pārzināt un prast lietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja
programmatūru
- teicamas valsts valodas zināšanas
- svešvalodu (angļu un krievu) zināšanas līmenī, kas ļauj piedalīties darba
grupās un paust savu viedokli, kā arī izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- teicama komunikāciju prasme
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- koordinēt uzraudzības darbu neproduktīvo dzīvnieku labturības jomā
- suņu bīstamības izvērtēšanas procesa organizēšana, lēmumu pieņemšana
- organizēt izmēģinājumu projektu izvērtēšanu un lēmumu pieņemšanu par
atļauju izsniegšanu projektu procedūrās izmantot izmēģinājumu dzīvniekus
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- dinamisku darbu
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2014/185.AKK3
Valsts zemes dienests ir valsts institūcija, kas savas kompetences
ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts
uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un
aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā
departamenta Tiesību aktu uzraudzības daļas jurista/-es amatu (ierēdņa amats uz
noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt un virzīt iekšējos un ārējos normatīvo aktu projektus
- pārzināt iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādes un virzības kārtību un
konsultēt šajos jautājumos Dienesta darbiniekus
- sniegt atzinumus par Dienesta struktūrvienību un ministriju izstrādātajiem
normatīvo aktu projektiem
- sagatavot skaidrojumus par normatīvo aktu piemērošanu
- pārstāvēt Dienestu valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās
juridiskajos jautājumos atbilstoši pilnvarojumam
Prasības pretendentiem/-ēm:
- 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, var būt pēdējā
kursa students
- ne mazāka kā viena gada pieredze jurista amatā
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- jāorientējas Dienesta darbību regulējošajos normatīvajos aktos un Dienesta
sniegtajos pakalpojumos, to ekonomiskajos un juridiskajos aspektos
- plašas un daudzveidīgas informācijas uztveres un analīzes prasme
- prasme juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un
PowerPoint vidē
- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu, sākot no 752 EUR līdz 1000 EUR
- sociālās garantijas
- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2014/185.AKK4
Valsts zemes dienests ir valsts institūcija, kas savas kompetences
ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts
uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un
aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu
attīstības daļas vecākā/-ās metodikas eksperta/-es
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt ar pakalpojumu izpildi saistītos procesus (turpmāk - procesu),
novērtēt to mijiedarbību, efektivitāti un drošumu, sniegt priekšlikumus to efektivizēšanai un uzlabošanai, ieteikt perspektīvā
realizējamus procesus
- identificēt Dienesta procesus, to mijiedarbību un novērtēt to kvalitāti,
tajā skaitā identificēt un novērtēt neatbilstības klientu apkalpošanas un
pasūtījuma izpildes procesos, informēt vadību un iesaistīto struktūrvienību
vadītājus par konstatētajām neatbilstībām
- analizēt procesus, novērtēt to mijiedarbību, efektivitāti un drošumu,
sniegt priekšlikumus to efektivizēšanai un
uzlabošanai, ieteikt perspektīvā realizējamus procesus
- izstrādāt vai rosināt vienotas pakalpojumu sniegšanas procesu shēmas un
citu procesus aprakstošo dokumentu izstrādi
- apkopot informāciju par procesu ieviešanas rezultātiem un efektivitāti,
ieteikt un sadarbībā ar struktūrvienību atbildīgajiem darbiniekiem plānot
preventīvās un korektīvās darbības
- vadīt procesu ieviešanu, veikt termiņu un resursu plānošanu, uzraudzību un
pārplānošanu, sekot procesu ieviešanas plānu izpildei, analizēt rezultātus,
izstrādāt priekšlikumus, kā arī veikt korekcijas esošajos plānos
- noteikt procesu norises mērījumus, nodrošināt procesa rezultātu
salīdzināšanas iespējas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlams pārmaiņu un kvalitātes vadībā
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām (MS Word, Excel, PowerPoint,
Outlook), procesu shēmu sagatavošanai nepieciešamo programmatūru (MS Visio,
QPR); prasme patstāvīgi organizēt un plānot sava darba izpildi noteiktā termiņā
- analītiskā domāšana, spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu - atrast,
apkopot, sistematizēt un analizēt to
- spējas patstāvīgi un sistemātiski papildināt profesionālās zināšanas,
pielietot jauniegūtās un teorētiskās zināšanas praksē
- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas materiālus, prasme tos prezentēt
- prasme uztvert un apstrādāt daudzveidīgu informāciju un dokumentāciju,
prasme analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās
zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 752 līdz 1000 euro
- sociālās garantijas
- strauju profesionālo zināšanu pilnveidošanu un dinamisku profesionālo
izaugsmi
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2014/185.AKK5
Valsts zemes dienests ir valsts institūcija, kas savas kompetences
ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts
uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un
aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu
attīstības daļas sistēmu analītiķa/-es amatu (amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi
- veikt sistēmanalīzi, Dienesta informācijas sistēmām un programmatūrām, lai
nodrošinātu prasību izpildi, virzīt to realizāciju
- pārraudzīt datu izplatīšanas portālu kontrolēt tā funkcionalitātes prasību
izpildi, sagatavot tā attīstības priekšlikumus
- pārzināt pakalpojumu apstrādes informācijas sistēmu uzbūvi un darbības
principus, kontrolēt to funkcionalitātes prasību izpildi, sagatavot to
attīstības priekšlikumus;
- piedalīties pakalpojumu izstrādē, uzlabošanā un attīstīšanā
- testēt izstrādātās programmatūras, tajā skaitā programmatūras
dokumentāciju
- analizēt informācijas sistēmas datu pieejamību tīmekļa vietnēs, lai
konstatētu šo datu nesankcionētas publicēšanas gadījumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- pārzināt programmu Oracle SQL
- teicamas iemaņas darbā ar MS Office programmām (MS Word, Excel,
PowerPoint, Outlook), procesu shēmu sagatavošanai nepieciešamo programmatūru
(MS Visio, QPR) un plašāk izmantotajām interneta pārlūkprogrammām (MS Internet
Explorer, Mozilla Firefox, Google
Chrome, Opera)
- vēlama pieredze darbā ar programmatūras dokumentācijas izstrādi un analīzi
- analītiskā domāšana, spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu - atrast,
apkopot, sistematizēt un analizēt to
- spējas patstāvīgi un sistemātiski papildināt profesionālās zināšanas, lietot
jauniegūtās un teorētiskās zināšanas praksē
- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas materiālus, prasme tos prezentēt
- prasme uztvert un apstrādāt daudzveidīgu informāciju un dokumentāciju,
prasme analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās
zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 752 līdz 1000 euro
- sociālās garantijas
- strauju profesionālo zināšanu pilnveidošanu un dinamisku profesionālo
izaugsmi
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.