Laidiens: 22.09.2014., Nr. 187

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/187.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra/-es (ierēdņa) amatu Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālajā nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju

-  veikt personas paraksta apliecināšanu

-  veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju

-  veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju

-  veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju

-  veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās ierakstīšanu koncesiju reģistrā

-  klientu apkalpošana, parakstu apliecināšana

Prasības pretendentiem/-ēm:

-  atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

-  augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

-  zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības tiesībās

-  zināšanas lietvedībā

-  labas iemaņas darbā ar datoru

-  spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

-  augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

-  vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

Mēs piedāvājam:

-  interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

-  labus darba apstākļus

-  atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

-  profesionālās izaugsmes iespējas

-  darbavietu Valmierā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2014/187.AKK2

VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku līdz 2015. gada 30. jūnijam)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā augstākā izglītība (tiesību zinātnēs, medicīnā, sabiedrības veselībā, sociālajās zinātnēs vai cita augstākā izglītība, kas atbilst Veselības ministrijas nozaru kompetencei)

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un starptautiskās sadarbības jautājumos

- teicamas angļu valodas zināšanas (brīvi runā, raksta, lasa), vēlamas franču un krievu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības jautājumiem

- prasme kritiski analizēt situāciju un redzēt nozares attīstības perspektīvas, kā arī formulēt savu viedokli

- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku

- labas saskarsmes prasmes

- prasme sadarboties ar starptautiskiem ekspertiem

- pozitīva un analītiska domāšana, spēja apkopot liela apjoma informāciju un pieņemt lēmumus

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem, precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- koordinēt sadarbību Veselības ministrijas kompetencē esošajās jomās ar starptautiskajām organizācijām, īpaši ar Pasaules Veselības organizāciju

- koordinēt Veselības ministrijas struktūrvienību darbu Latvijas valsts viedokļa sagatavošanā, gatavojoties Pasaules Veselības organizācijas Izpildvaldei un Pasaules Veselības Asamblejai Latvijas prezidentūras ES Padomē laikā

- pārstāvēt valsts intereses par Veselības ministrijas kompetencē esošajiem jautājumiem starptautiskajās organizācijās un institūcijās, nepieciešamības gadījumā sadarbībā ar Veselības ministrijas struktūrvienībām sagatavojot nacionālās pozīcijas un instrukcijas par attiecīgo organizāciju sanāksmju dienaskārtībā esošajiem jautājumiem, kuri ir Veselības ministrijas kompetencē

- koordinēt citu ministriju izstrādāto nacionālo pozīciju projektu saskaņošanu ar Veselības ministrijas struktūrvienībām, Vecāko amatpersonu Eiropas Savienības jautājumos, līdzatbildīgajām institūcijām, NVO un sociālajiem partneriem

- pārstāvēt Veselības ministrijas viedokli un intereses amata kompetences ietvaros jautājumos, kas rodas darba uzdevumu izpildē valsts pārvaldes, tiesību aizsardzības institūcijās un citās institūcijās, organizācijās, tai skaitā starptautiskajās

- amata kompetences ietvaros konsultēt Veselības ministrijas struktūrvienības jautājumos, kas saistīti ar dalību Eiropas Savienības institūcijās, Pasaules Veselības organizācijas struktūrvienībās, Eiropas Padomē un citās starptautiskās organizācijās, kā arī to komitejās vai darba grupās

- sagatavot nepieciešamo informāciju par starptautiskajiem līgumiem un konvencijām, to izpildi, kā arī informāciju par sadarbību ar starptautiskajām organizācijām

- nodrošināt saraksti informācijas apritei starp Veselības ministriju un Eiropas Savienības institūcijām, Pasaules Veselības organizācijas struktūrvienībām, Eiropas Padomi, kā arī citām institūcijām kā Latvijā, tā arī ārpus tās

- organizēt ministra un valsts sekretāra starptautisko pasākumu norisi, ministra un valsts sekretāra oficiālo ārzemju vizīšu norisi, kā arī ārvalstu oficiālo delegāciju uzņemšanu

- nodrošināt regulāru informācijas atjaunošanu Veselības ministrijas mājaslapā par Eiropas Savienības un Pasaules Veselības organizācijas aktualitātēm

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas pretendentiem jāiesniedz 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 221.kabinetā vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv. Uzziņas pa tālruni 67876017. Informējam, ka pretendentu atlase notiks 2 kārtās: 1. Iesniegto dokumentu izvērtēšana. 2. Rakstiska zināšanu pārbaude un intervija.


OP 2014/187.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai politikas zinātnē

- trīs gadu pieredze specialitātē valsts pārvaldē, pašvaldībā vai privātajā sektorā

- zināšanas un pieredze par Latvijas un Eiropas Savienības reģionālās politikas jautājumiem

- zināšanas par reģionālo ekonomiku

- zināšanas un pieredze par tiesību aktu izstrādāšanas un pieņemšanas procedūru

- zināšanas un pieredze par attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, uzraudzību un novērtēšanu

- zināšanas un pieredze projektu vadībā

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/187.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (darbs saistīts galvenokārt ar politikas attīstīšanu siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanai)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu, politikas, vai ekonomikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vairāk nekā viena gada darba pieredze valsts pārvaldē, vēlams politikas attīstīšanā

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, vēlams klimata vai vides politikas jomā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku dažādu tautsaimniecības nozaru kontekstā, t.sk. nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem, pasākumiem, tehnoloģijām u.tml., oglekļa mazietilpīgas attīstības koncepta izpratne

- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus

- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas klimata politikas terminu zināšanas

- prasmes strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/187.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku, dienesta vieta Ziemeļu Klientu apkalpošanas punktā Rīgā, Tilta ielā 11/1)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2. kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu") vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.


OP 2014/187.AKK6

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku, dienesta vieta Rīgā, Mārupes ielā 1)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2. kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt/sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajai nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV1002 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu") vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.


OP 2014/187.AKK7

Precizējot iepriekš publicēto

Ekonomikas ministrija precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2014. gada 17. septembrī laidienā Nr. 184 publicēto amata konkursu uz Administratīvā departamenta personāla speciālista/-es amatu:

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles biroja Administratīvā departamenta personāla speciālista/-es amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība personālvadībā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālajām mācībām personāla vadības jomā

- zināšanas par valsts civildienesta attiecību un darba tiesību normatīvajiem aktiem un to piemērošanu

- laba komunikāciju prasme un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- personāla lietvedības pārzināšana un prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- darba pieredze ar resursu vadības sistēmas programmu "Horizon", personāla datu uzskaiti

Galvenie darba pienākumi:

- uzturēt personāla lietvedības sistēmu, sagatavojot un izstrādājot visa veida personāla dokumentus

- apkopot un analizēt personāla datus, sagatavot atskaites un pārskatus

- konsultēt iestādes darbinieku par civildienesta un darba attiecību jautājumiem

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183, e-pasta adresi: pasts@em.gov.lv.


OP 2014/187.AKK8

Precizējot iepriekš publicēto

Ekonomikas ministrija precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2014. gada 17. septembrī laidienā Nr. 184 publicēto amata konkursu uz Administratīvā departamenta direktora/-es amatu:

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles biroja Administratīvā departamenta direktora/-es amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas un pieredze publiskā iepirkuma jautājumos

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību, valsts budžeta plānošanu un finanšu izlietojuma uzskaiti

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē, darbā, kas saistīts ar administratīvu, finanšu un/vai juridisku jautājumu risināšanu

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski

- augsta atbildība un precizitāte

- iniciatīva, komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

- teicamas latviešu valodas zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt finanšu, personāla un tehniskā atbalsta funkciju iestādē

- pārvaldīt iestādes lietošanā nodoto kustamo un nekustamo īpašumu

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183, e-pasta adresi: pasts@em.gov.lv.


OP 2014/187.AKK9

Valsts reģionālās attīstības aģentūra atsauc "Latvijas Vēstnesī" 2014. gada 11. jūlijā laidienā Nr. 134 (5194) publicēto darba sludinājumu par Administratīvā departamenta Personāla un administratīvā atbalsta nodaļas vadītāja amata vietu (uz noteiktu laiku).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)