Laidiens: 22.09.2014., Nr. 187
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/187.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts
notāra/-es (ierēdņa) amatu Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālajā
nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu
reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju
- veikt personas paraksta apliecināšanu
- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju
- veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju
- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas)
reģistrāciju
- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās
ierakstīšanu koncesiju reģistrā
- klientu apkalpošana, parakstu apliecināšana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu
reģistra darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas
Savienības tiesībās
- zināšanas lietvedībā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Valmierā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2014/187.AKK2
VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamenta vecākais/-ā
referents/-e (uz noteiktu laiku līdz 2015. gada 30. jūnijam)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā augstākā izglītība (tiesību
zinātnēs, medicīnā, sabiedrības veselībā, sociālajās zinātnēs vai cita augstākā
izglītība, kas atbilst Veselības ministrijas nozaru kompetencei)
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un starptautiskās sadarbības
jautājumos
- teicamas angļu valodas zināšanas (brīvi runā, raksta, lasa), vēlamas
franču un krievu valodas zināšanas
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
jautājumiem
- prasme kritiski analizēt situāciju un redzēt nozares attīstības
perspektīvas, kā arī formulēt savu viedokli
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku
- labas saskarsmes prasmes
- prasme sadarboties ar starptautiskiem ekspertiem
- pozitīva un analītiska domāšana, spēja apkopot liela apjoma informāciju un
pieņemt lēmumus
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem,
precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- koordinēt sadarbību Veselības ministrijas kompetencē esošajās jomās ar
starptautiskajām organizācijām, īpaši ar Pasaules Veselības organizāciju
- koordinēt Veselības ministrijas struktūrvienību darbu Latvijas valsts
viedokļa sagatavošanā, gatavojoties Pasaules Veselības organizācijas Izpildvaldei un Pasaules Veselības Asamblejai Latvijas
prezidentūras ES Padomē laikā
- pārstāvēt valsts intereses par Veselības ministrijas kompetencē esošajiem
jautājumiem starptautiskajās organizācijās un institūcijās, nepieciešamības
gadījumā sadarbībā ar Veselības ministrijas struktūrvienībām sagatavojot
nacionālās pozīcijas un instrukcijas par attiecīgo organizāciju sanāksmju
dienaskārtībā esošajiem jautājumiem, kuri ir Veselības ministrijas kompetencē
- koordinēt citu ministriju izstrādāto nacionālo pozīciju projektu
saskaņošanu ar Veselības ministrijas struktūrvienībām, Vecāko amatpersonu
Eiropas Savienības jautājumos, līdzatbildīgajām institūcijām, NVO un
sociālajiem partneriem
- pārstāvēt Veselības ministrijas viedokli un intereses amata kompetences
ietvaros jautājumos, kas rodas darba uzdevumu izpildē valsts pārvaldes, tiesību
aizsardzības institūcijās un citās institūcijās, organizācijās, tai skaitā
starptautiskajās
- amata kompetences ietvaros konsultēt Veselības ministrijas
struktūrvienības jautājumos, kas saistīti ar dalību Eiropas Savienības
institūcijās, Pasaules Veselības organizācijas struktūrvienībās, Eiropas Padomē
un citās starptautiskās organizācijās, kā arī to komitejās vai darba grupās
- sagatavot nepieciešamo informāciju par starptautiskajiem līgumiem un
konvencijām, to izpildi, kā arī informāciju par sadarbību ar starptautiskajām
organizācijām
- nodrošināt saraksti informācijas apritei starp Veselības ministriju un
Eiropas Savienības institūcijām, Pasaules Veselības organizācijas
struktūrvienībām, Eiropas Padomi, kā arī citām institūcijām kā Latvijā, tā arī
ārpus tās
- organizēt ministra un valsts sekretāra starptautisko pasākumu norisi,
ministra un valsts sekretāra oficiālo ārzemju vizīšu norisi, kā arī ārvalstu
oficiālo delegāciju uzņemšanu
- nodrošināt regulāru informācijas atjaunošanu Veselības ministrijas mājaslapā
par Eiropas Savienības un Pasaules Veselības organizācijas aktualitātēm
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
pretendentiem jāiesniedz 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības
ielā 72, 221.kabinetā vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
Uzziņas pa tālruni 67876017. Informējam, ka pretendentu atlase notiks 2 kārtās:
1. Iesniegto dokumentu izvērtēšana. 2. Rakstiska zināšanu pārbaude un
intervija.
OP 2014/187.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu uz
noteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
politikas zinātnē
- trīs gadu pieredze specialitātē valsts pārvaldē,
pašvaldībā vai privātajā sektorā
- zināšanas un pieredze par Latvijas un Eiropas Savienības reģionālās
politikas jautājumiem
- zināšanas par reģionālo ekonomiku
- zināšanas un pieredze par tiesību aktu izstrādāšanas un pieņemšanas
procedūru
- zināšanas un pieredze par attīstības plānošanas dokumentu izstrādi,
uzraudzību un novērtēšanu
- zināšanas un pieredze projektu vadībā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/187.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas
politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (darbs saistīts galvenokārt ar politikas
attīstīšanu siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanai)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu,
politikas, vai ekonomikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām
speciālām studijām
- vairāk nekā viena gada darba pieredze valsts pārvaldē, vēlams politikas
attīstīšanā
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē,
vēlams klimata vai vides politikas jomā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas
Savienības institūcijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku dažādu tautsaimniecības nozaru kontekstā, t.sk. nozīmīgākajiem
politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem, pasākumiem, tehnoloģijām
u.tml., oglekļa mazietilpīgas attīstības koncepta izpratne
- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī
prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas klimata politikas terminu
zināšanas
- prasmes strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts
ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/187.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālā nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es
valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku, dienesta
vieta Ziemeļu Klientu apkalpošanas punktā Rīgā, Tilta ielā 11/1)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas
sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2. kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālajai nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz KAD inspektora amatu") vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss
67600653.
OP 2014/187.AKK6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektora/-es
valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz
noteiktu laiku, dienesta vieta Rīgā, Mārupes ielā 1)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums
konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2. kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt/sūtīt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālajai nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV1002 (ar norādi
"Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu") vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss
67600653.
OP 2014/187.AKK7
Precizējot iepriekš publicēto
Ekonomikas ministrija precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2014. gada 17. septembrī laidienā Nr. 184 publicēto amata
konkursu uz Administratīvā departamenta personāla speciālista/-es amatu:
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles
biroja Administratīvā departamenta personāla speciālista/-es amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība personālvadībā vai augstākā izglītība, kas papildināta
ar speciālajām mācībām personāla vadības jomā
- zināšanas par valsts civildienesta attiecību un darba tiesību
normatīvajiem aktiem un to piemērošanu
- laba komunikāciju prasme un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- personāla lietvedības pārzināšana un prasme strādāt ar standarta biroja
programmatūru
- darba pieredze ar resursu vadības sistēmas programmu "Horizon", personāla datu uzskaiti
Galvenie darba pienākumi:
- uzturēt personāla lietvedības sistēmu, sagatavojot un izstrādājot visa
veida personāla dokumentus
- apkopot un analizēt personāla datus, sagatavot atskaites un pārskatus
- konsultēt iestādes darbinieku par civildienesta un darba attiecību
jautājumiem
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183, e-pasta adresi: pasts@em.gov.lv.
OP 2014/187.AKK8
Precizējot iepriekš publicēto
Ekonomikas ministrija precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2014. gada 17. septembrī laidienā Nr. 184 publicēto amata konkursu uz
Administratīvā departamenta direktora/-es amatu:
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles
biroja Administratīvā departamenta direktora/-es amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas un pieredze publiskā iepirkuma jautājumos
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību, valsts budžeta
plānošanu un finanšu izlietojuma uzskaiti
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē, darbā, kas saistīts ar
administratīvu, finanšu un/vai juridisku jautājumu risināšanu
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski
- augsta atbildība un precizitāte
- iniciatīva, komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt finanšu, personāla un tehniskā atbalsta funkciju iestādē
- pārvaldīt iestādes lietošanā nodoto kustamo un nekustamo īpašumu
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183, e-pasta adresi: pasts@em.gov.lv.
OP 2014/187.AKK9
Valsts reģionālās attīstības aģentūra atsauc "Latvijas Vēstnesī"
2014. gada 11. jūlijā laidienā Nr. 134 (5194) publicēto darba sludinājumu par
Administratīvā departamenta Personāla un administratīvā atbalsta nodaļas
vadītāja amata vietu (uz noteiktu laiku).