Laidiens: 21.10.2014., Nr. 208
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/208.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas
inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku, dienesta vieta - Rīgā, Mārupes ielā 1)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus
pieteikumam uz konkursu iesniegt/sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz
Pensiju un pabalstu daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss
67600653.
OP 2014/208.AKK2
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta (ierēdņa)
valsts vides inspektora/-es amata vietu Pierīgas reģionālās administrācijas
Dabas aizsardzības daļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides,
dabaszinību vai meža zinātnēs
- zināšanas un praktiskā pieredze kontrolējot dabas un vides aizsardzības
normatīvo un tiesību aktu ievērošanu, sagatavojot galvenajos amata pienākumos
minētos dokumentus un administratīvos aktus, tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildības sajūta
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas datora lietošanas prasmes
- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)
Galvenie amata pienākumi:
- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju, sugu, biotopu, mikroliegumu un dabas
aizsardzību regulējošo normatīvo aktu ievērošanas kontrole
- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus dabas aizsardzības jomā
- sugu un biotopu atpazīšanas prasmes
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pārraugāmās teritorijas atrodas Rīgā, Salaspils, Saulkrastu, Sējas, Ādažu,
Garkalnes, Carnikavas, Stopiņu, Ķekavas un Baldones novadā. Biroja adrese:
"Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldē,
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai Dabas aizsardzības pārvaldes Pierīgas
reģionālajā administrācijā, "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā, LV-2012,
Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.
OP 2014/208.AKK3
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā
nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu
amatu - Nodokļu analīzes departamenta
Nodokļu politikas stratēģijas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu
laiku līdz 2015. gada 1.septembrim)
Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas analizē un izvērtē
nodokļu politikas ietekmi uz budžeta ieņēmumiem, izstrādā nodokļu ieņēmumu
prognozes, kā arī veic sistemātisku izpēti, analīzi un sniedz novērtējumu par
nodokļu ieņēmumu izpildi un to ietekmējošiem ekonomiskajiem faktoriem.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- Latvijas Republikas tiesiskā regulējuma pārzināšana nodokļu jomā
- profesionālās prasmes analīzes un to ietekmes izvērtējuma jomā
- prasme pielietot darba racionālas organizācijas principus un lietot praksē
teorētiskās zināšanas
- prasme darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam un mēs Tev
uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- sniegt atbalstu nodokļu politikas veidošanā un plānošanā un valsts
ekonomiskās attīstības stratēģiju izstrādē
- padziļināti analizēt nodokļu politikas starptautiskos un Eiropas
Savienības aspektus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2014/208.AKK4
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz E-veselības un
starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas
vadītāja vietnieka/-ces ierēdņa(-nes) amatu (1
vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodaļas vadītāja prombūtnes laikā organizēt un vadīt nodaļas darbu, tajā
skaitā, noteikt nodaļas darbinieku pienākumu sadali un kontrolēt pienākumu
izpildi, veikt stratēģisko un operatīvo plānošanu, atbildēt par nodaļas
uzdevumu izpildi
- organizēt/nodrošināt nodaļas kompetencē esošo administratīvo lietu
izskatīšanu par personu tiesību atzīšanu saņemt veselības aprūpes pakalpojumus
citā Eiropas Savienības (turpmāk - ES), Eiropas Ekonomikas zonas (turpmāk -
EEZ) dalībvalstī un Šveicē un izdevumu atlīdzināšanu par veselības aprūpes
pakalpojumiem, kuri saņemti citā ES, EEZ dalībvalstī vai Šveicē
- organizēt/nodrošināt nodaļas kompetencē esošo sūdzību un iesniegumu
izskatīšanu
- organizēt/nodrošināt fizisku un juridisku personu informēšanu par tiesībām
atbilstoši ES tiesību aktiem par sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu
- veikt informācijas apkopošanu par ES tiesību aktiem un ES Tiesas
prejudiciālajiem nolēmumiem, kas saistīti ar sociālās nodrošināšanas sistēmu
koordinēšanu, kā arī sagatavot informāciju par nolēmumos sniegtajiem
skaidrojumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze jurisprudencē
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts vai pašvaldību
iestādē
- vismaz viena gada pieredze administratīvā procesa piemērošanā
- pieredze veselības nozarē un ES tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas WORD, EXCEL, MICROSOFT POWERPOINT,
OUTLOOK u.c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- mēnešalgu 788 EUR (bruto)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Nodaļas vadītāja vietnieks Starptautiskās
sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai
par e-pastu olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu
Rīgā, Cēsu ielā 31, k3, LV-1012, līdz 2014.gada 31.oktobrim. Informācija pa
tālruni 67043742.
OP 2014/208.AKK5
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz E-veselības un
starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas
vecākā/-s eksperta/-es ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesību atzīšanu saņemt
veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības (turpmāk - ES), Eiropas
Ekonomikas zonas (turpmāk - EEZ) dalībvalstī un Šveicē
- izskatīt lietas par no citām ES, EEZ dalībvalstīm un Šveices saņemtajiem
dokumentiem par personām, kas apdrošinātas citā ES, EEZ dalībvalstī vai Šveicē
- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus
- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši ES
tiesību aktiem par sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada praktiska darba pieredze jurisprudencē tiks uzskatīta
par priekšrocību
- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un
administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos
piemērot praksē
- pieredze veselības nozarē un ES tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas WORD, EXCEL, MICROSOFT POWERPOINT,
OUTLOOK u.c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības
spējas
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- mēnešalgu no 646 EUR (bruto)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai par e-pastu: olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31,
k3, LV-1012, līdz 2014.gada 31.oktobrim. Informācija pa tālruni 67043742.
OP 2014/208.AKK6
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu -
Kurzemes kontroles nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku, darbavieta Kuldīgā, darba pienākumi jāveic Kurzemes reģionā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība sabiedrības veselībā, medicīnā vai
veselības aprūpē, vai cita uzraudzības jomai atbilstoša izglītība.
Specialitātēm, kas nav saistītas ar sabiedrības veselību, ir jābūt papildinātām
ar zināšanām vides veselībā un epidemioloģijā
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 1 gads
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti darba braucieni
Galvenie pienākumi:
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem/uzņēmumiem
- nodrošināt dokumentu apriti un glabāšanu Nodaļā atbilstoši
reglamentējošiem normatīviem aktiem un Lietu nomenklatūrai
- nodrošināt Nodaļas uzskaites un pārskata dokumentācijas noformēšanu; datu
ievadi uzskaites sistēmās
- veikt kontroles sabiedrības veselības jomas objektos par normatīvo aktu
prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu
prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības
neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- pieņemt apmeklētājus, konsultēt fiziskas un juridiskas personas atbilstoši
kompetencei
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu no EUR 534,00 līdz 699,00 (bruto alga) un motivējošas sociālās
garantijas (piemēram, 6 stundu darba dienu pirmssvētku dienās)
- labus darba apstākļus Kuldīgā, Pilsētas laukumā 2
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: inspektors Kurzemes kontroles
nodaļā, CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar kontaktinformāciju atsauksmju
iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības
inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: vi.konkursi@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv. Papildu informāciju var
iegūt Veselības inspekcijas Kurzemes kontroles nodaļā Pilsētas laukumā 2,
Kuldīgā, vai pa e-pastu: kurzeme@vi.gov.lv, tālr.
63323799.
OP 2014/208.AKK7
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā TERITORIĀLĀS
SADARBĪBAS PROJEKTU KONTROLES DEPARTAMENTA FINANŠU EKSPERTU/-I (ierēdņa amats
uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt pirmā līmeņa finanšu kontroli Eiropas Kopienas Teritoriālās
sadarbības programmu finansētajiem projektiem Latvijā, kas ietver sevī -
projekta progresa pārskata un finanšu dokumentu audita veikšanu, pārbaudi
projekta īstenošanas vietā un atzinuma izsniegšanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (uzņēmējdarbības, finanšu, ekonomikas, grāmatvedības, audita
nozarē, tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām
zināšanām
- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas
vismaz intermediate level)
- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze atbilstoši darbības jomai -
Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu kontrole, audits,
valsts budžeta līdzekļu izlietojuma kontrole, grāmatvedība, banku sektors,
nodokļu audits, noziedzīgi iegūto līdzekļu izpēte)
- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvos aktus, t.sk. Eiropas Reģionālās attīstības fondu regulējošo
normatīvos aktus
- vēlamas zināšanas un prasme piemērot pārrobežu, transnacionālās un
starpreģionu sadarbības programmu prasības
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
- labas datora lietošanas prasmes
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese:
Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 28628152, 29366523.