Laidiens: 04.11.2014., Nr. 219
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/219.AKK1
SKRĪVERU NOVADA DOME izsludina atklātu konkursu uz Skrīveru novada
pašvaldības aģentūras "Sociālās aprūpes centrs "Ziedugravas""
direktora/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi
- kā priekšrocība tiks uzskatīta pieredze sociālā darba jomā
- zināšanas budžeta plānošanas un izpildes, personāla vadības, tehniskos un
saimnieciskos jautājumos
- vēlamas zināšanas svešvalodās
- normatīvo aktu pārzināšana
- praktiskā pieredze Eiropas fondu finanšu piesaistē
- vismaz B kategorijas autovadītāja apliecība
- datorlietošanas prasmes
- saskarsmes kultūra
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- autovadītāja apliecības kopija
Pretendentus lūdzam dokumentus līdz 2014. gada 19. novembrim (plkst. 17.00)
iesniegt Skrīveru novada pašvaldības administrācijas lietvedības nodaļā
Daugavas ielā 59, Skrīveros, Skrīveru novadā, LV-5125, vai nosūtīt elektroniski
uz e-pasta adresi: dome@skriveri.lv. Ar konkursa
noteikumiem var iepazīties pašvaldības mājaslapā: www.skriveri.lv.
Kontakttālrunis 65197675.
OP 2014/219.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības
departamenta Resursu plānošanas, analīzes un koordinācijas daļas projekta
koordinators/-e
Pamatpienākumi:
- vada Eiropas Savienības finansēto programmu projektu (turpmāk - starptautisko
projektu) ieviešanu, koordinē projektu norisi arī gadījumos, ja projekta
īstenošanā iesaistītas vairākas struktūrvienības
- piedalās Eiropas Savienības Statistikas biroja (Eurostat) noslēgto
dotāciju un projektu darbības administrēšanā, ievada projektu izdevumus
uzskaites datubāzē, apkopo, analizē un kontrolē projektu izdevumus
- plāno un kontrolē finanšu un darba resursu plūsmas un
novērš ar tiem saistītos riskus, sagatavo Eurostat izsludināto dotāciju
projektu pieteikumu, projektu finanšu pārskata standarta dokumentus
- sagatavo operatīvās un regulārās finanšu atskaites, pārskatus par projektu
izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem
- nepieciešamības gadījumā nodrošina starptautiskās sadarbības saraksti un
piedalās starptautisko projektu dokumentu tehniskajā sagatavošanā
- uzrauga un kontrolē projektu izpildi atbilstoši noteiktajam termiņam,
budžetam un kvalifikācijas prasībām
- sagatavo dokumentus izskatīšanai CSP Projektu uzraudzības komitejā,
nodrošina komitejas sekretāra funkcijas
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ar ekonomiku,
grāmatvedību vai finansēm saistītā jomā
- nodokļu likumdošanas un grāmatvedības pārzināšana
- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- pieredze starptautisku projektu ieviešanā
- pieredze darbā ar datubāzēm
- zināšanas un pieredze dokumentu pārvaldībā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Iesniedzamie dokumenti: motivācijas vēstuli (norādot amatu), CV un
izglītības dokumenta kopiju var iesniegt Latvijas Republikas CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 līdz 2014. gada 10. novembrim (ieskaitot). Sīkāka informācija
CSP mājaslapā: www.csb.gov.lv. Konsultācijas pa
tālruni 67366851.
OP 2014/219.AKK3
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA saistībā ar gatavošanos Latvijas
prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās norisi izsludina konkursu uz
Sistēmas drošības pārvaldnieka/-ces (darbinieka)
amata vietu Iekšējās drošības departamentā uz noteiktu laiku līdz 2015. gada
31. jūlijam
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
Galvenās prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas
prasībām
- zināšanas un izpratne par atbilstošo jomu
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes
Vēlamās prasības:
- augstākā izglītība jomā
- darba pieredze jomā
- sertifikāts informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldības jomā (piemēram,
CISM, CISSP, CISA u.tml.) tiks uzskatīts par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt, uzturēt, kontrolēt izpildi un aktualizēt uzņēmuma IT drošības
politiku
- veikt un uzraudzīt ar IS drošību saistītos pasākumus
- veikt IS drošības incidentu identificēšanu un analīzi pamatojoties uz
datiem, kas iegūti no datu pārraides tīkla drošības iekārtām, lietotāju
ziņojumiem, auditācijas pierakstiem, un ieteikt atbilstošus uzlabojumus IS
drošības aizsardzības sistēmā
- veikt kontroli par trešo pušu tehniskā personāla veiktajām darbībām
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, atbilstoša izglītības
apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu
iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv,
desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016132.