Laidiens: 04.11.2014., Nr. 219

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/219.AKK1

SKRĪVERU NOVADA DOME izsludina atklātu konkursu uz Skrīveru novada pašvaldības aģentūras "Sociālās aprūpes centrs "Ziedugravas"" direktora/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi

- kā priekšrocība tiks uzskatīta pieredze sociālā darba jomā

- zināšanas budžeta plānošanas un izpildes, personāla vadības, tehniskos un saimnieciskos jautājumos

- vēlamas zināšanas svešvalodās

- normatīvo aktu pārzināšana

- praktiskā pieredze Eiropas fondu finanšu piesaistē

- vismaz B kategorijas autovadītāja apliecība

- datorlietošanas prasmes

- saskarsmes kultūra

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- autovadītāja apliecības kopija

Pretendentus lūdzam dokumentus līdz 2014. gada 19. novembrim (plkst. 17.00) iesniegt Skrīveru novada pašvaldības administrācijas lietvedības nodaļā Daugavas ielā 59, Skrīveros, Skrīveru novadā, LV-5125, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: dome@skriveri.lv. Ar konkursa noteikumiem var iepazīties pašvaldības mājaslapā: www.skriveri.lv. Kontakttālrunis 65197675.


OP 2014/219.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības departamenta Resursu plānošanas, analīzes un koordinācijas daļas projekta koordinators/-e

Pamatpienākumi:

- vada Eiropas Savienības finansēto programmu projektu (turpmāk - starptautisko projektu) ieviešanu, koordinē projektu norisi arī gadījumos, ja projekta īstenošanā iesaistītas vairākas struktūrvienības

- piedalās Eiropas Savienības Statistikas biroja (Eurostat) noslēgto dotāciju un projektu darbības administrēšanā, ievada projektu izdevumus uzskaites datubāzē, apkopo, analizē un kontrolē projektu izdevumus

- plāno un kontrolē finanšu un darba resursu plūsmas un novērš ar tiem saistītos riskus, sagatavo Eurostat izsludināto dotāciju projektu pieteikumu, projektu finanšu pārskata standarta dokumentus

- sagatavo operatīvās un regulārās finanšu atskaites, pārskatus par projektu izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem

- nepieciešamības gadījumā nodrošina starptautiskās sadarbības saraksti un piedalās starptautisko projektu dokumentu tehniskajā sagatavošanā

- uzrauga un kontrolē projektu izpildi atbilstoši noteiktajam termiņam, budžetam un kvalifikācijas prasībām

- sagatavo dokumentus izskatīšanai CSP Projektu uzraudzības komitejā, nodrošina komitejas sekretāra funkcijas

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ar ekonomiku, grāmatvedību vai finansēm saistītā jomā

- nodokļu likumdošanas un grāmatvedības pārzināšana

- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- pieredze starptautisku projektu ieviešanā

- pieredze darbā ar datubāzēm

- zināšanas un pieredze dokumentu pārvaldībā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Iesniedzamie dokumenti: motivācijas vēstuli (norādot amatu), CV un izglītības dokumenta kopiju var iesniegt Latvijas Republikas CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 līdz 2014. gada 10. novembrim (ieskaitot). Sīkāka informācija CSP mājaslapā: www.csb.gov.lv. Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2014/219.AKK3

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA saistībā ar gatavošanos Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās norisi izsludina konkursu uz Sistēmas drošības pārvaldnieka/-ces (darbinieka) amata vietu Iekšējās drošības departamentā uz noteiktu laiku līdz 2015. gada 31. jūlijam

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

Galvenās prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- zināšanas un izpratne par atbilstošo jomu

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes

Vēlamās prasības:

- augstākā izglītība jomā

- darba pieredze jomā

- sertifikāts informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldības jomā (piemēram, CISM, CISSP, CISA u.tml.) tiks uzskatīts par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt, uzturēt, kontrolēt izpildi un aktualizēt uzņēmuma IT drošības politiku

- veikt un uzraudzīt ar IS drošību saistītos pasākumus

- veikt IS drošības incidentu identificēšanu un analīzi pamatojoties uz datiem, kas iegūti no datu pārraides tīkla drošības iekārtām, lietotāju ziņojumiem, auditācijas pierakstiem, un ieteikt atbilstošus uzlabojumus IS drošības aizsardzības sistēmā

- veikt kontroli par trešo pušu tehniskā personāla veiktajām darbībām

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, atbilstoša izglītības apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016132.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)