Laidiens: 03.02.2014., Nr. 23
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/23.AKK1
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
(darbavieta Saldū) - Kurzemes reģionālās nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā,
laukkopībā)
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu karantīnas un sēklu aprites jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- veikt sēklu kvalitātes analīzes
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38,
tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2014/23.AKK2
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Etnogrāfiskā
brīvdabas muzeja direktora amata vietu
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība (izņemot pirmā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību)
- vismaz piecu gadu darba pieredze vadošā amatā
- augstākā līmeņa Latvijas Republikas valsts valodas un vismaz divu
svešvalodu zināšanas
- laba reputācija
- zināšanas un izpratne par muzeju darbību un funkcijām
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Konkursa pretendentiem līdz 2014.gada 25.februārim Kultūras ministrijā
Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, e-pasts: pasts@km.gov.lv,
jāiesniedz šādi dokumenti:
- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances")
- parakstīts dzīvesgājuma apraksts
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- Latvijas Etnogrāfiskā brīvdabas muzeja turpmākās darbības attīstības
piedāvājums pieciem gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi
(teksta apjoms - līdz desmit A4 formāta lapas)
- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot
Informācija par konkursa norisi pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances". Tālrunis uzziņām 67330217.
OP 2014/23.AKK3
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta
Projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa/-nes amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība
- darba pieredze finanšu kontrolē, grāmatvedībā, audita vai revīzijas
veikšanā (pieredze ārvalstu finanšu instrumentu projektu finanšu kontrolē un
auditā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas iemaņas liela apjoma finanšu informācijas pārbaudē un apstrādē;
- vēlama praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā
- augsta atbildība, analītiskās prasmes un precizitāte
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Amata pamatpienākumi:
- nodrošināt Norvēģijas finanšu instrumenta 2009.-2014.gada perioda ietvaros
apstiprinātā projekta finanšu kontroli, iepirkuma pirmspārbaudes,
pārbaudes projekta īstenošanas vietās, starpposma un gala pārskatu pārbaudes.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2,
Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr.
67219190.
OP 2014/23.AKK4
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemes pārvaldības
procesu daļas vadītāja/-as amatu (ierēdņa amats uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt daļas darbu un atbildēt par
daļai noteikto funkciju un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi saskaņā
ar daļas reglamentu un ģenerāldirektora vietnieka norādījumiem
- plānot un metodiski vadīt zemes konsolidācijas procesa ieviešanu
- sagatavot Lauku zemes izpirkšanas reģistra programmatūras izmaiņu
pieprasījumus un sniegt konsultācijas programmatūras izstrādātājiem
programmatūras specifikācijas izstrādē
- pieņemt lēmumus par zemes kadastrālo uzmērīšanu par valsts budžeta
līdzekļiem
- veikt lauku zemes izpirkšanas procesā pielietojamā programmnodrošinājuma
atbilstības izvērtēšanu spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un priekšlikumu
sagatavošanu to izmaiņām, kā arī izstrādāto papildinājumu un labojumu
akcepttestēšanu
- izvērtēt pieprasījumus par Lauku zemes izpirkšanas reģistra programmatūras
lietotājiem, to pieprasītajām vai anulējamām tiesībām
- administrēt lietotāju piekļuves tiesības Lauku zemes izpirkšanas reģistrā
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība zemes ierīcībā,
ģeomātikā, meliorācijā, ģeodēzijā, ģeogrāfijā,
būvniecībā, ekonomikā vai tiesību zinātnēs
- ne mazāk kā 3 gadu pieredze vadošā amatā nozarē,
kas saistīta ar amata pienākumu veikšanu
- pieredze darbā ar zemes pārvaldību (zemes reforma, zemes ierīcība,
teritorijas plānošana) saistītajiem normatīvajiem aktiem
- pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- zināt nekustamo īpašumu reģistrācijas kārtību, principus, juridisko un
tiesisko pamatojumu
- prasme noteikt sava amata pienākumus un daļas veicamo uzdevumu prioritātes
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus
- precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē
- svešvalodu zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2014/23.AKK5
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemes pārvaldības
procesu daļas jurista/-es amatu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- atbilstoši departamenta kompetencei, sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko
personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem, vai valsts un pašvaldību
iestāžu pieprasījumiem
- sagatavot rīkojuma projektus par zemes reformas pabeigšanu attiecīgajā
administratīvajā teritorijā vai administratīvās teritorijas vienībā
- sniegt konsultācijas dienesta amatpersonām par normatīvajiem aktiem, kas
saistīti ar daļas funkciju realizēšanu administratīvā procesa nodrošināšanas un
tiesību normu piemērošanas jautājumos
- atbilstoši daļas kompetencei, izvērtēt tiesiskumu un pamatotību administratīvajās
lietās par daļas amatpersonas izdotu administratīvo aktu vai faktisko rīcību,
kā arī izvērtēt citu dienesta struktūrvienību izdoto vai sagatavoto
administratīvo aktu tiesiskumu un pamatotību administratīvajās lietās
- atbilstoši daļas kompetencei, sagatavot administratīvo aktu projektus
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā 1 gada darba pieredze jurista amatā
- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
sagatavošanā
- pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- prasme analizēt un pielietot praksē iekšējos un ārējos normatīvos aktus
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus
- prasme praksē pielietot teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas
- spējas patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un
PowerPoint vidē
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2014/23.AKK6
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās
nodaļas Juridiskās daļas vadītāja/-as amatu (ierēdņa amats
uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt daļas darbību, sadalot
darba pienākumus un uzdevumus
- atbilstoši daļas kompetencei nodrošināt pieteikumu, apelācijas un
kasācijas sūdzību, blakus sūdzību, kā arī paskaidrojumu lietā un citu
procesuālu dokumentu projektu sagatavošanu iesniegšanai tiesā
- nodrošināt Dienesta interešu pārstāvību tiesvedības procesos un pārstāvēt
Dienestu tiesvedības procesos un valsts pārvaldes iestādēs atbilstoši
pilnvarojumam
- nodrošināt spēkā stājušos tiesas spriedumu izpildi, kontrolēt to izpildes
procesu
- nodrošināt fizisku un juridisku personu iesniegumu izskatīšanu un atbildes
vēstuļu vai administratīvo aktu projektu sagatavošanu
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā divu gadu pieredze jurista darbā
valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas zemes reformas likumdošanā, administratīvā procesa un
civilprocesa tiesībās
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un iztulkošanā
- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
sagatavošanā
- pieredze procesuālu dokumentu tiesai sagatavošanā
- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un
citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u.c.
- prasme organizēt darbu, noteikt prioritātes un vadīt kolektīvu
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- prasme uztvert un analizēt plašu un daudzveidīgu informāciju
- pārvaldīt vienu svešvalodu
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Jelgavā, Akadēmijas ielā 19
- sociālās garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2014/23.AKK7
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un
precīzu Eiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta Maksājumu uzraudzības
daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Tevi interesē darbs valsts pārvaldē? Tu proti un labprāt strādā ar liela
apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tu esi precīzs darba izpildē, tev
piemīt augsta atbildība? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt
pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikācijas un
saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- patstāvīgi un komandā gatavot dažāda rakstura un sarežģītības pakāpes
statistikas datus un atskaites
- piedalīties LAD projektēto un uzturēto sistēmu analīzē un programmēšanas
uzdevumu izstrādē
- veikt sistēmu testēšanu ar mērķi konstatēt un novērst trūkumus un
pārbaudīt jauno izstrāžu kvalitāti
- darba plānošana un organizēšana atbilstoši amata kompetencei, lai
nodrošinātu savlaicīgo noteikto funkciju un uzdevumu izpildi
- efektīvi komunicēt ar dažādu struktūrvienību darbiniekiem un
programmatūras izstrādātājiem, lai nodrošinātu labus darba rezultātus
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība eksaktajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas MS Excel un/vai MS Access zināšanas
- vēlamas zināšanas un iemaņas darbā ar šādām tehnoloģijām: relāciju datu
bāzes un SQL, datu noliktavas un atskaišu izstrādes rīki (piemēram, Oracle BI Discoverer)
- pašiniciatīva, spēja strādāt un mācīties patstāvīgi un komandā
- labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2014/23.AKK8
LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem
akadēmiskajiem amatiem:
- vadošais pētnieks (1 vieta)
- pētnieks (5 vietas)
- zinātniskais asistents (5 vietas)
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu
publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, viena
mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasts:
irena@osi.lv.
OP 2014/23.AKK9
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības
Olaines filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
-izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc brīvības atņemšanas iestādes
administrācijas, tiesas vai prokurora pieprasījuma
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas
iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās
nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda -
probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt
probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai
un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- organizēt un vadīt izlīgumus
Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances")
jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas
rajona TSV Olaines filiāles amata KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv.
Informācija pa tālr. 67800308, 67967350, 67021123 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2014/23.AKK10
Valsts probācijas dienests atsauc 2014.gada 16.janvārī oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludināto amata konkursu uz Valsts
probācijas dienesta Ogres teritoriālās struktūrvienības vecākā referenta amatu
uz nenoteiktu laiku (1 vakance).
OP 2014/23.AKK11
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko iepirkumu
departamenta konsultantu (ierēdņa amata vieta)
Pienākumi:
- veikt pieprasīto/nepieprasīto preču analīzi, kā arī izstrādāt un nodot iepirkumu
komisijai sākotnējo tehniskās specifikācijas projektu Elektronisko iepirkumu
sistēmas (turpmāk - EIS) katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā
arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu
projektus
- nodrošināt vispārīgo vienošanos un tehnisko specifikāciju datu ievadīšanu
EIS
- sniegt konsultācijas EIS lietotājiem par katalogiem, kuriem ir noteikts kā
kataloga vadītājs
- koordinēt jaunu dalībnieku apzināšanu un piesaisti konkrētiem EIS
katalogiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- darba pieredze vismaz viens gads publisko iepirkumu jomā
- vēlama pieredze un spēja patstāvīgi veidot preču
un pakalpojumu specifikācijas (priekšroka tiks dota pretendentiem ar pieredzi
veselības apdrošināšanas, degvielas un/vai IT iepirkumu specifikāciju izstrādē)
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
- labas valsts valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes
- labas analītiskās un komunikāciju prasmes
- prasme strādāt komandā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc
sludinājumu publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes
iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000.