Laidiens: 03.02.2014., Nr. 23

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/23.AKK1

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (darbavieta Saldū) - Kurzemes reģionālās nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā, laukkopībā)

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par augu karantīnas un sēklu aprites jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- veikt sēklu kvalitātes analīzes

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2014/23.AKK2

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Etnogrāfiskā brīvdabas muzeja direktora amata vietu

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība (izņemot pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību)

- vismaz piecu gadu darba pieredze vadošā amatā

- augstākā līmeņa Latvijas Republikas valsts valodas un vismaz divu svešvalodu zināšanas

- laba reputācija

- zināšanas un izpratne par muzeju darbību un funkcijām

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Konkursa pretendentiem līdz 2014.gada 25.februārim Kultūras ministrijā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, e-pasts: pasts@km.gov.lv, jāiesniedz šādi dokumenti:

- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances")

- parakstīts dzīvesgājuma apraksts

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- Latvijas Etnogrāfiskā brīvdabas muzeja turpmākās darbības attīstības piedāvājums pieciem gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta apjoms - līdz desmit A4 formāta lapas)

- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot

Informācija par konkursa norisi pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances". Tālrunis uzziņām 67330217.


OP 2014/23.AKK3

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta Projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa/-nes amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība

- darba pieredze finanšu kontrolē, grāmatvedībā, audita vai revīzijas veikšanā (pieredze ārvalstu finanšu instrumentu projektu finanšu kontrolē un auditā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas iemaņas liela apjoma finanšu informācijas pārbaudē un apstrādē;

- vēlama praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā

- augsta atbildība, analītiskās prasmes un precizitāte

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru

- teicamas latviešu valodas zināšanas

Amata pamatpienākumi:

- nodrošināt Norvēģijas finanšu instrumenta 2009.-2014.gada perioda ietvaros apstiprinātā projekta finanšu kontroli, iepirkuma pirmspārbaudes, pārbaudes projekta īstenošanas vietās, starpposma un gala pārskatu pārbaudes.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), tālr. 67219190.


OP 2014/23.AKK4

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemes pārvaldības procesu daļas vadītāja/-as amatu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt daļas darbu un atbildēt par daļai noteikto funkciju un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi saskaņā ar daļas reglamentu un ģenerāldirektora vietnieka norādījumiem

- plānot un metodiski vadīt zemes konsolidācijas procesa ieviešanu

- sagatavot Lauku zemes izpirkšanas reģistra programmatūras izmaiņu pieprasījumus un sniegt konsultācijas programmatūras izstrādātājiem programmatūras specifikācijas izstrādē

- pieņemt lēmumus par zemes kadastrālo uzmērīšanu par valsts budžeta līdzekļiem

- veikt lauku zemes izpirkšanas procesā pielietojamā programmnodrošinājuma atbilstības izvērtēšanu spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un priekšlikumu sagatavošanu to izmaiņām, kā arī izstrādāto papildinājumu un labojumu akcepttestēšanu

- izvērtēt pieprasījumus par Lauku zemes izpirkšanas reģistra programmatūras lietotājiem, to pieprasītajām vai anulējamām tiesībām

- administrēt lietotāju piekļuves tiesības Lauku zemes izpirkšanas reģistrā

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība zemes ierīcībā, ģeomātikā, meliorācijā, ģeodēzijā, ģeogrāfijā, būvniecībā, ekonomikā vai tiesību zinātnēs

- ne mazāk kā 3 gadu pieredze vadošā amatā nozarē, kas saistīta ar amata pienākumu veikšanu

- pieredze darbā ar zemes pārvaldību (zemes reforma, zemes ierīcība, teritorijas plānošana) saistītajiem normatīvajiem aktiem

- pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- zināt nekustamo īpašumu reģistrācijas kārtību, principus, juridisko un tiesisko pamatojumu

- prasme noteikt sava amata pienākumus un daļas veicamo uzdevumu prioritātes

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus

- precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē

- svešvalodu zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2014/23.AKK5

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemes pārvaldības procesu daļas jurista/-es amatu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- atbilstoši departamenta kompetencei, sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem, vai valsts un pašvaldību iestāžu pieprasījumiem

- sagatavot rīkojuma projektus par zemes reformas pabeigšanu attiecīgajā administratīvajā teritorijā vai administratīvās teritorijas vienībā

- sniegt konsultācijas dienesta amatpersonām par normatīvajiem aktiem, kas saistīti ar daļas funkciju realizēšanu administratīvā procesa nodrošināšanas un tiesību normu piemērošanas jautājumos

- atbilstoši daļas kompetencei, izvērtēt tiesiskumu un pamatotību administratīvajās lietās par daļas amatpersonas izdotu administratīvo aktu vai faktisko rīcību, kā arī izvērtēt citu dienesta struktūrvienību izdoto vai sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu un pamatotību administratīvajās lietās

- atbilstoši daļas kompetencei, sagatavot administratīvo aktu projektus

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk kā 1 gada darba pieredze jurista amatā

- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā

- pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- prasme analizēt un pielietot praksē iekšējos un ārējos normatīvos aktus

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus

- prasme praksē pielietot teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas

- spējas patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2014/23.AKK6

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Juridiskās daļas vadītāja/-as amatu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt, kontrolēt un koordinēt daļas darbību, sadalot darba pienākumus un uzdevumus

- atbilstoši daļas kompetencei nodrošināt pieteikumu, apelācijas un kasācijas sūdzību, blakus sūdzību, kā arī paskaidrojumu lietā un citu procesuālu dokumentu projektu sagatavošanu iesniegšanai tiesā

- nodrošināt Dienesta interešu pārstāvību tiesvedības procesos un pārstāvēt Dienestu tiesvedības procesos un valsts pārvaldes iestādēs atbilstoši pilnvarojumam

- nodrošināt spēkā stājušos tiesas spriedumu izpildi, kontrolēt to izpildes procesu

- nodrošināt fizisku un juridisku personu iesniegumu izskatīšanu un atbildes vēstuļu vai administratīvo aktu projektu sagatavošanu

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk kā divu gadu pieredze jurista darbā valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas zemes reformas likumdošanā, administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā un iztulkošanā

- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā

- pieredze procesuālu dokumentu tiesai sagatavošanā

- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u.c.

- prasme organizēt darbu, noteikt prioritātes un vadīt kolektīvu

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- prasme uztvert un analizēt plašu un daudzveidīgu informāciju

- pārvaldīt vienu svešvalodu

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Jelgavā, Akadēmijas ielā 19

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2014/23.AKK7

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu Eiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta Maksājumu uzraudzības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Tevi interesē darbs valsts pārvaldē? Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj to analizēt? Tu esi precīzs darba izpildē, tev piemīt augsta atbildība? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- patstāvīgi un komandā gatavot dažāda rakstura un sarežģītības pakāpes statistikas datus un atskaites

- piedalīties LAD projektēto un uzturēto sistēmu analīzē un programmēšanas uzdevumu izstrādē

- veikt sistēmu testēšanu ar mērķi konstatēt un novērst trūkumus un pārbaudīt jauno izstrāžu kvalitāti

- darba plānošana un organizēšana atbilstoši amata kompetencei, lai nodrošinātu savlaicīgo noteikto funkciju un uzdevumu izpildi

- efektīvi komunicēt ar dažādu struktūrvienību darbiniekiem un programmatūras izstrādātājiem, lai nodrošinātu labus darba rezultātus

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība eksaktajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas MS Excel un/vai MS Access zināšanas

- vēlamas zināšanas un iemaņas darbā ar šādām tehnoloģijām: relāciju datu bāzes un SQL, datu noliktavas un atskaišu izstrādes rīki (piemēram, Oracle BI Discoverer)

- pašiniciatīva, spēja strādāt un mācīties patstāvīgi un komandā

- labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2014/23.AKK8

LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

- vadošais pētnieks (1 vieta)

- pētnieks (5 vietas)

- zinātniskais asistents (5 vietas)

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasts: irena@osi.lv.


OP 2014/23.AKK9

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

-izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc brīvības atņemšanas iestādes administrācijas, tiesas vai prokurora pieprasījuma

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda - probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- organizēt un vadīt izlīgumus

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas rajona TSV Olaines filiāles amata KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv. Informācija pa tālr. 67800308, 67967350, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2014/23.AKK10

Valsts probācijas dienests atsauc 2014.gada 16.janvārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludināto amata konkursu uz Valsts probācijas dienesta Ogres teritoriālās struktūrvienības vecākā referenta amatu uz nenoteiktu laiku (1 vakance).


OP 2014/23.AKK11

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko iepirkumu departamenta konsultantu (ierēdņa amata vieta)

Pienākumi:

- veikt pieprasīto/nepieprasīto preču analīzi, kā arī izstrādāt un nodot iepirkumu komisijai sākotnējo tehniskās specifikācijas projektu Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS) katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu projektus

- nodrošināt vispārīgo vienošanos un tehnisko specifikāciju datu ievadīšanu EIS

- sniegt konsultācijas EIS lietotājiem par katalogiem, kuriem ir noteikts kā kataloga vadītājs

- koordinēt jaunu dalībnieku apzināšanu un piesaisti konkrētiem EIS katalogiem

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- darba pieredze vismaz viens gads publisko iepirkumu jomā

- vēlama pieredze un spēja patstāvīgi veidot preču un pakalpojumu specifikācijas (priekšroka tiks dota pretendentiem ar pieredzi veselības apdrošināšanas, degvielas un/vai IT iepirkumu specifikāciju izstrādē)

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- labas valsts valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes

- labas analītiskās un komunikāciju prasmes

- prasme strādāt komandā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)