Laidiens: 28.11.2014., Nr. 237
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/237.AKK1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir finanšu ministra pakļautībā esoša
tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas
Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā. Aicinām pievienoties mūsu
komandai vecāko lietvedi Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta
Lietvedības un arhīva nodaļā!
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar dokumentu aprites koordinēšanu un
pārraudzību, kā arī lietvedības, administratīvo, organizatorisko un citu biroja
pienākumu veikšanu.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
- pieredze valsts pārvaldē un zināšanas lietvedības darba organizēšanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru un biroja tehniku, vēlama darba pieredze ar
lietvedības datorprogrammām
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
Mēs piedāvājam:
- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes
iestādei un profesionālai, motivētai komandai
- dinamisku darba vidi
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tevi saista mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mūsu
komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2014/237.AKK2
VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Eiropas Savienības fondu departamenta direktora vietnieks/-ce, Eiropas Savienības fondu plānošanas, izvērtēšanas un
uzraudzības nodaļas vadītājs/-a
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams
ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)
- vēlama papildu izglītība, ieskaitot kvalifikācijas paaugstināšanas kursus,
ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā
- praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 3 gadi
saistībā ar finanšu instrumentu plānošanu, ieviešanu, izvērtēšanu un uzraudzību
- praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 1 gads
saistībā ar Eiropas Savienības fondu plānošanu, ieviešanu, izvērtēšanu un
uzraudzību
- angļu valodas zināšanas
- Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda plānošanas un
regulējošo dokumentu pārzināšana
- zināšanas par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības
pamatprincipiem
- zināšanas par valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību
- zināšanas veselības nozares investīciju politikas pamatjautājumos
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS Power
Point)
- analītiskā domāšana, spēja plānot un vadīt savu un padoto darbu, spēja
uzņemties atbildību, precizitāte un jaunrade uzdoto uzdevumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- plānot, izvērtēt un uzraudzīt Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto Veselības
ministrijas pārziņā esošo aktivitāšu ieviešanu atbilstoši normatīvajiem aktiem
un vadības uzdevumiem
- sagatavot Veselības ministrijas investīciju politiku un Eiropas Savienības
fondu plānošanas perioda investīciju prioritāšu aprakstus, tai skaitā organizēt
ministrijas Eiropas Savienības fondu plānošanas perioda darba grupas darbību
- kontrolēt Veselības ministrijas kā atbildīgās iestādes darbību atbilstoši
ārējiem normatīvajiem aktiem un atbildīgās iestādes iekšējās procedūras
aprakstiem, kā arī izstrādāt un aktualizēt attiecīgās iekšējās procedūras
- kontrolēt atbilstoši ministrijas kompetencei Eiropas Savienības fondu
līdzfinansēto tehniskās palīdzības projektu plānošanu, ieviešanu, atskaišu un
atmaksas pieprasījumu sagatavošanu
- izvērtēt un analizēt atbildīgas iestādes Eiropas Savienības fondu vadības
sistēmas riskus, nodrošināt risku vadības pasākumu noteikšanu un izpildes
kontroli
- koordinēt datu uzkrāšanu Eiropas Savienības fondu vadības informācijas
sistēmā par Veselības ministrijas pārziņā esošajām Eiropas Savienības fonda
aktivitātēm un projektiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālus, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus
Pretendentiem dokumenti jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā,
Brīvības ielā 72, 221.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.
OP 2014/237.AKK3
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Juridiskās daļas
jurists/-e (vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība jurisprudencē
- darba pieredze jurisprudencē
- administratīvo tiesību pārzināšana
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- spēja analītiski domāt, piemērot tiesību normas
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu un uzziņu projektu atbilstību
normatīvajiem aktiem
- sagatavot rīkojumus un instrukcijas dienesta pamatdarbības jautājumos
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2014/237.AKK4
LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz institūta
direktora amatu
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju
saraksts, kā arī vīzija par institūta attīstību un darbības programa)
iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, divu mēnešu laikā no
konkursa izsludināšanas dienas (līdz 31.01.2015.). Tālrunis uzziņām 67014805,
e-pasts: irena@osi.lv.