Laidiens: 28.11.2014., Nr. 237

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/237.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir finanšu ministra pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā. Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko lietvedi Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Lietvedības un arhīva nodaļā!

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar dokumentu aprites koordinēšanu un pārraudzību, kā arī lietvedības, administratīvo, organizatorisko un citu biroja pienākumu veikšanu.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība

- pieredze valsts pārvaldē un zināšanas lietvedības darba organizēšanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru un biroja tehniku, vēlama darba pieredze ar lietvedības datorprogrammām

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

Mēs piedāvājam:

- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei un profesionālai, motivētai komandai

- dinamisku darba vidi

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Ja tevi saista mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2014/237.AKK2

VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Eiropas Savienības fondu departamenta direktora vietnieks/-ce, Eiropas Savienības fondu plānošanas, izvērtēšanas un uzraudzības nodaļas vadītājs/-a

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)

- vēlama papildu izglītība, ieskaitot kvalifikācijas paaugstināšanas kursus, ekonomikā, vadības zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā

- praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 3 gadi saistībā ar finanšu instrumentu plānošanu, ieviešanu, izvērtēšanu un uzraudzību

- praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 1 gads saistībā ar Eiropas Savienības fondu plānošanu, ieviešanu, izvērtēšanu un uzraudzību

- angļu valodas zināšanas

- Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda plānošanas un regulējošo dokumentu pārzināšana

- zināšanas par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- zināšanas par valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību

- zināšanas veselības nozares investīciju politikas pamatjautājumos

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS Power Point)

- analītiskā domāšana, spēja plānot un vadīt savu un padoto darbu, spēja uzņemties atbildību, precizitāte un jaunrade uzdoto uzdevumu izpildē

Galvenie pienākumi:

- plānot, izvērtēt un uzraudzīt Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto Veselības ministrijas pārziņā esošo aktivitāšu ieviešanu atbilstoši normatīvajiem aktiem un vadības uzdevumiem

- sagatavot Veselības ministrijas investīciju politiku un Eiropas Savienības fondu plānošanas perioda investīciju prioritāšu aprakstus, tai skaitā organizēt ministrijas Eiropas Savienības fondu plānošanas perioda darba grupas darbību

- kontrolēt Veselības ministrijas kā atbildīgās iestādes darbību atbilstoši ārējiem normatīvajiem aktiem un atbildīgās iestādes iekšējās procedūras aprakstiem, kā arī izstrādāt un aktualizēt attiecīgās iekšējās procedūras

- kontrolēt atbilstoši ministrijas kompetencei Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto tehniskās palīdzības projektu plānošanu, ieviešanu, atskaišu un atmaksas pieprasījumu sagatavošanu

- izvērtēt un analizēt atbildīgas iestādes Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas riskus, nodrošināt risku vadības pasākumu noteikšanu un izpildes kontroli

- koordinēt datu uzkrāšanu Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmā par Veselības ministrijas pārziņā esošajām Eiropas Savienības fonda aktivitātēm un projektiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālus, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus

Pretendentiem dokumenti jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 221.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.


OP 2014/237.AKK3

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Juridiskās daļas jurists/-e (vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība jurisprudencē

- darba pieredze jurisprudencē

- administratīvo tiesību pārzināšana

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- spēja analītiski domāt, piemērot tiesību normas

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu un uzziņu projektu atbilstību normatīvajiem aktiem

- sagatavot rīkojumus un instrukcijas dienesta pamatdarbības jautājumos

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2014/237.AKK4

LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz institūta direktora amatu

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju saraksts, kā arī vīzija par institūta attīstību un darbības programa) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, divu mēnešu laikā no konkursa izsludināšanas dienas (līdz 31.01.2015.). Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasts: irena@osi.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)