Laidiens: 01.12.2014., Nr. 238
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/238.AKK1
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra (saīsinājumā VTUA) izsludina
konkursu uz ierēdņa amatu - Tehniskās uzraudzības departamenta Rīgas reģionālās
nodaļas inspektors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku) Kuldīgā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- pieredze valsts funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildes
nodrošināšana
- obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt VTUA funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi,
nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām
- VTUA administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
kārtību un prasībām
Pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis", sūtot CV un pieteikuma vēstuli uz
e-pastu kristine.kipsna@vtua.gov.lv
vai iesniedzot tos personīgi Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Rīgā,
Republikas laukumā 2, 614.kabinetā, darba dienās no plkst. 9.30 līdz 17.00.
Tālrunis uzziņām 67027486.
OP 2014/238.AKK2
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Vecākais referents (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļā
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda ieguldījumu
uzraudzību
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- pieredze ES fondu projektu neatbilstību sistēmas administrēšanā
- pieredze ES fondu administrēšanā vai iekšējās kontroles sistēmas izstrādē
un uzturēšanā
- prasme izstrādāt tiesību aktus un metodoloģiskos materiālus
- pieredze darbā valsts pārvaldē, vai izpratne par tās darbības principiem
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- teicamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
Nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda ieguldījumu uzraudzību
informāciju un komunikāciju tehnoloģiju jomā, t.sk.
- sagatavot gada ziņojumam un MK pusgada ziņojumam informāciju par
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu
- izvērtēt un sniegt informāciju par neatbilstībām informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju jomā
- izvērtēt un sniegt informāciju vadošās iestādes apliecinājumam par
neatbilstībām informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/238.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus, kas saistīti ar juridiska rakstura jautājumiem,
un piedalīties ministrijas kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē
- veikt ministrijas izstrādāto tiesību aktu projektu, tajā skaitā iekšējo
normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektu, juridisku izvērtēšanu, kā arī sniegt priekšlikumus par minēto
projektu turpmāko virzību
- sagatavot atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem
tiesību aktu projektiem, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektiem
- izvērtēt ministrijas sagatavoto pārvaldes lēmumu, tajā skaitā
administratīvo aktu projektu, tiesiskumu un lietderību, kā arī plānoto faktisko
rīcību
- izvērtēt ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu izdoto
administratīvo aktu un faktiskās rīcības tiesiskumu un lietderību
- ministrijas pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt ministriju tiesvedības
procesos par izglītības, zinātnes un sporta nozarē, jaunatnes un valsts valodas
jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem, ministrijas amatpersonu faktiskās
rīcības pārsūdzēšanu un lietās, kas izriet no darba tiesiskajām attiecībām
- atbilstoši departamenta kompetencei piedalīties normatīvo aktu un to
projektu saskaņošanā ar Eiropas Savienības izdotajiem normatīvajiem aktiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze juridiskajā darbā (vismaz 3 gadi)
- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)
- pieredze tiesību aktu projektu, tajā skaitā iekšējo normatīvo aktu
projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu,
izstrādē un izvērtēšanā
- pieredze tiesvedības procesos un tiesvedības dokumentu sagatavošanā
- zināšanas un pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē
sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/238.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Personālvadības nodaļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku
(ierēdņa prombūtnes laikā)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot ar personālu saistītos dokumentus (rīkojumi, līgumi, vienošanās,
izziņas, amatu un pienākumu apraksti)
- atbilstoši nodaļas kompetencei sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par
citu ministrijas struktūrvienību un valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem
politikas plānošanas, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu
projektiem
- izstrādāt tiesību aktu projektus, tajā skaitā ministrijas iekšējo tiesību
aktu projektus, nodaļas kompetences jomā un piedalīties ministrijas kompetencē
esošo tiesību aktu projektu izstrādē
- ministrijas pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt ministriju tiesvedības
procesos valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību jautājumos
- sagatavot rīkojumu projektus par valsts amatpersonu amatu savienošanu,
darbinieku blakus darbu veikšanu, veikt to uzskaiti
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus, ministrijas padotībā esošo
iestāžu vadītājus un darbiniekus valsts civildienesta un darba tiesisko
attiecību jautājumos, citos personāla vadības jautājumos
- sniegt ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu ierēdņiem un
darbiniekiem metodisku palīdzību normatīvo aktu projektu un citu ar
personālvadību saistīto dokumentu projektu izstrādē
- piedalīties darba grupās, komisijās, tajā skaitā dienesta pārbaužu veikšanā
un disciplinārlietu izmeklēšanas komisijās, sanāksmēs, nodaļas kompetences
ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pieredze juridiskajā darbā (vismaz 2 gadi)
- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz 2 gadi)
- pieredze tiesību aktu projektu, tajā skaitā iekšējo normatīvo aktu
projektu, izstrādē un izvērtēšanā
- pieredze tiesvedības procesos un tiesvedības dokumentu sagatavošanā
- zināšanas un pieredze Darba likuma, Valsts un pašvaldību institūciju
amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma un Valsts civildienesta likuma
normu piemērošanā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē
sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/238.AKK5
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu kontroles daļas vecākais/-ā
inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides
zinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildība
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un
uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus,
izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas
pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas
reģionālajai vides pārvaldei, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz
e-pastu lielriga@lielriga.vvd.gov.lv
vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā (1.stāvā) 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084278.
OP 2014/238.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina atkārtotu konkursu uz Būvniecības valsts
kontroles biroja direktora/-es amatu
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība arhitektūras, būvniecības, vai saistītā inženierzinātnes
jomā, vadības zinībās, uzņēmējdarbībā vai tiesību zinātnēs (izglītība
būvniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze vadošā amatā ne mazāk par 3 gadiem pēc augstākās izglītības
iegūšanas norādītajās jomās (praktiskā pieredze būvniecības, arhitektūras vai
saistītās inženierzinātņu jomās tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne un labas zināšanas būvniecības likumdošanā Latvijā un Eiropas
Savienībā un praktiskā pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- spēja orientēties valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos
(labas zināšanas administratīvo tiesību, administratīvā procesa un valsts
pārvaldes jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas un labas angļu un krievu valodas zināšanas
- organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- nevainojama reputācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie amata pienākumi saistīti ar Būvniecības likumā (spēkā no 2014.gada
1.oktobra) Būvniecības valsts kontroles birojam noteikto kompetenču īstenošanu.
Atbilstošo kandidātu piemērotība un zināšanas tiks pārbaudītas klātienē,
tostarp:
- zināšanas valsts pārvaldes, t.sk. interešu konflikta novēršanas, rīcības
ar valsts finanšu līdzekļiem un mantu, u.c. jautājumos
- zināšanas iestādes vai uzņēmuma vadīšanā un darba plānošanā
- prasme teorētiskās zināšanas piemērot praksē, izteikt un pamatot viedokli
par Būvniecības valsts kontroles biroja kompetencē esošajiem jautājumiem
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī rakstu darbs par tēmu "Būvniecības valsts
kontroles biroja loma kvalitatīvas un drošas būvniecības nodrošināšanā")
15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta uz
e-pastu (pasts@em.gov.lv) Ekonomikas ministrijai
(Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882), norādot amatu, uz kuru
pretendē.