Laidiens: 12.12.2014., Nr. 248
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/248.AKK1
LATVIJAS SPORTA PEDAGOĢIJAS AKADĒMIJA IZSLUDINA
KONKURSU uz vadošā pētnieka amatu sporta zinātnē (Dr.paed)
Amata pretendentam/-ei jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos
grādus
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae)
- zinātnisko publikāciju saraksts (par pēdējiem sešiem gadiem)
- saraksts par piedalīšanos zinātniskajās konferencēs (par pēdējiem sešiem
gadiem)
- zinātnisko projektu un grantu saraksts, kuru
izpildē pretendents ir piedalījies pēdējo sešu gadu laikā, ar norādi par savu
lomu projektā
Dokumenti saskaņā ar nolikumu par akadēmiskā personāla vēlēšanām iesniedzami
mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" LSPA zinātniskajai sekretārei, Brīvības gatvē 333,
221.kabinetā. Uzziņas pa tālr. 67543355 (Irēna Dravniece).
OP 2014/248.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz klientu
apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
klientu apkalpošanas nodaļā
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos
atbilstoši samaksātajai valsts nodevai
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu
reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem
dokumentiem
- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību, sniegt vispārīgu
informāciju un konsultēt par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to
saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, nepieciešamības gadījumā
savieno klientu ar Uzņēmumu reģistra amatpersonu
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama
augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un
labas iemaņas darbā ar datoru
- teicama saskarsmes kultūra
- teicamas latviešu valodas
zināšanas
- krievu un angļu valodas
zināšanas sarunvalodas līmenī
- zināšanas
administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu
darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes
iespējas, apmācības
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu
67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām
uzaicinātos pretendentus.
OP 2014/248.AKK3
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Finanšu un
darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļas finanšu ekonomists (uz
nenoteiktu laiku)
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir
struktūrvienība, kas sagatavo ministrijas izpildāmo valsts budžeta programmu un
apakšprogrammu projektus, nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu
budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes analīzi, organizē ministrijas un
tās padotībā esošo iestāžu izpildāmo programmu un apakšprogrammu finansēšanas
plānu izstrādi, sagatavo un aktualizē visu ministrijas izpildāmo pasākumu
tāmes, nodrošina regulāru ministrijai piešķirto līdzekļu izlietojuma analīzi,
sagatavo un sniedz priekšlikumus līdzekļu pārdalei gan pasākumu ietvaros, gan
starp pasākumiem, izvērtē un sniedz viedokli par normatīvo aktu projektiem
budžeta plānošanas un uzskaites jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu jomā
- pieredze darbā valsts iestādē finanšu jomā (iestādes budžeta plānošana,
budžeta izpildes analīze, analītisku finanšu materiālu sagatavošana)
- tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai nepieciešama konceptuālā domāšana,
spēja patstāvīgi analizēt finanšu informāciju, izdarīt secinājumus un sniegt
priekšlikumus
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu
- labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlama pieredze darbā ar finanšu grāmatvedības sistēmu HORIZON
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- sagatavot konkrētās sadaļas par Finanšu ministrijas centrālā aparāta
izpildāmajām budžeta programmām un apakšprogrammām to iekļaušanai nākamā gada
valsts budžeta projektā
- veikt analīzi un sagatavot informāciju par Finanšu ministrijas un tās
padotības iestāžu kārtējā gada valsts budžeta izpildi atbilstoši noteikto
termiņu, normatīvo aktu un metodisko norādījumu prasībām
- sagatavot ministrijas pasākumu detalizētus finanšu plānus, tāmes,
organizēt to aktualizāciju
- regulāri gatavot analītiskus materiālus par finanšu līdzekļu izlietojumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 darba dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67083845 vai 67095611.
OP 2014/248.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es -
valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz
nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Mārupes ielā 1)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem,
kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu
institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office,
Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus
pieteikumam uz konkursu iesniegt/sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz
KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.
OP 2014/248.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektora/-es -
valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz
nenoteiktu laiku,1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Mārupes
ielā 1)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu
institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus
pieteikumam uz konkursu iesniegt/sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz
Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.
OP 2014/248.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Valsts sekretāra vietnieka/-ces amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai citā
pielīdzināmā jomā
- pieredze vadošā amatā ne mazāk par 3 gadiem (vēlams
iestādē/struktūrvienībā ar nodarbināto skaitu virs 20)
- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu aktivitāšu ieviešanas
vadību
- zināšanas par uzņēmumu konkurētspējas un inovācijas politiku
- pieredze nozares politikas plānošanas dokumentu sagatavošanā
- labas analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- prasme orientēties valsts pārvaldes un ar nozari saistītās likumdošanas
jautājumos
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas prasmes
- izpratne par Eiropas Savienības darbības principiem un lēmumu pieņemšanas
kārtību
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, labas krievu valodas
zināšanas
- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Valsts sekretāra vietnieka tiešā pakļautībā ir Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departaments, Eiropas Savienības fondu ieviešanas departaments
un Tautsaimniecības struktūrpolitikas departaments. Valsts sekretāra vietnieks
ir atbildīgā amatpersona par darba organizāciju starp ministriju un Latvijas
Investīciju un attīstības aģentūru, Centrālo statistikas pārvaldi un Tūrisma
attīstības valsts aģentūru. Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta e-pastā (pasts@em.gov.lv),
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882),
norādot amatu, uz kuru pretendē.
OP 2014/248.AKK7
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es - valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu
laiku ar dienesta vietu Rīgā, Baldones ielā 2)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA
Rīgas Kurzemes nodaļa, Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi
"Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai pa
e-pastu: kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112,
fakss 67804108.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/248.AKR1
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka no 2014.gada 10.decembra
Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības
pasākumu nodaļas vecākās ekspertes amatā ir iecelta LAURA JERĶE.
OP 2014/248.AKR2
Vides pārraudzības valsts birojs informē, ka atklāta konkursa kārtībā no
2014.gada 10.decembra Piesārņojuma novērtēšanas daļas vecākās ekspertes
ierēdnes amatā ir iecelta LIENE BABRE.