Laidiens: 15.12.2014., Nr. 249
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/249.AKK1
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Nodrošinājuma valsts aģentūras Administratīvās nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa/-nes) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība
personāla vadības jomā, sociālās, komerczinību vai tiesību zinātnes jomā
- profesionālā pieredze valsts pārvaldē personālvadības jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- profesionālā pieredze amatu klasificēšanā un iekšējo normatīvo aktu
izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību
- profesionālā pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon" Personāla uzskaites moduli, valsts informācijas
sistēmu "Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēma"
un informācijas sistēmu "Disciplinārprakse"
tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (MS Office produkti, tīmekļa pārlūkprogrammas)
- pārzināt valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos
normatīvos aktus
- latviešu valodas prasme C līmeņa 2.pakāpes apjomā
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- amata pildīšanai nepieciešama pielaide valsts noslēpuma objektiem
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju, nodrošinot ierēdņu iecelšanu amatā
un atbrīvošanu no amata, darbinieku pieņemšanu darbā un darba tiesisko
attiecību izbeigšanu, ierēdņa un darbinieka pārcelšanu citā amatā, mēnešalgu un
piemaksu noteikšanu, pabalstu un atvaļinājumu piešķiršanu Nodrošinājuma valsts
aģentūras nodarbinātajiem
- veikt iestādes administratora pienākumus valsts informācijas sistēmā
"Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēma"
- veikt Nodrošinājuma valsts aģentūras amatu klasificēšanu
- veikt iekšējo tiesību un administratīvo aktu projektu izstrādi personāla
jautājumos
- sniegt atzinumus par citu Nodrošinājuma valsts aģentūras struktūrvienību
un iestāžu sagatavotajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektiem personāla jautājumos
- veikt disciplinārās prakses datu apkopošanu, pārskatu sagatavošanu
Piedāvājam:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas (līdz 900,- euro
pirms nodokļu nomaksas)
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- draudzīgu un pretimnākošu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV) un izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu") iesniegt ne vēlāk kā
desmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Nodrošinājuma valsts aģentūrā, Čiekurkalna
1.līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pastu: inga.kola@agentura.iem.gov.lv,
tālr.67829048.
OP 2014/249.AKK2
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Dienvidkurzemes virsmežniecības Rumbas nodaļas mežziņa/-nes ierēdņa(-nes) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā
un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra
ielā 15 vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv).
Tālrunis uzziņām 27858513.
OP 2014/249.AKK3
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Budžeta nodaļas vecākā/-s
referenta/-es amata vietu (uz noteiktu laiku)
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās zinātnēs
- darba pieredze finanšu plānošanā valsts pārvaldē
- izpratne par kultūras nozari Latvijā
- zināšanas valsts budžeta jautājumos
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- labas prasmes darbā ar MS Excel
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- vēlama pieredze darbā ar ES normatīvajiem aktiem
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijā Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā,
21.kabinetā, jānosūta pa pastu vai elektroniski uz e-pastu: pasts@km.gov.lv
šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- aptaujas lapa
- apliecinājums atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
(pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
OP 2014/249.AKK4
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu - Administratīvā nodrošinājuma nodaļas
vadītājs (-a)
Prasības pretendentiem (-ēm):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām iepirkumu un projektu
vadības jomās
- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 2 gadi
- zināšanas un pieredze personāla vadībā
- pieredze iepirkumu plānošanā un iepirkumu komisijas darbā
- izpratne par projektu vadību
- prasme strādāt ar datoru (Word, Excel)
- divu svešvalodu zināšanas (krievu un angļu, vācu vai franču)
- labas saskarsmes un organizatora prasmes
- prasme pārliecināt un argumentēt viedokli, spēja pieņemt lēmumus
Galvenie pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu
- organizēt īpašumu apsaimniekošanu un uzturēšanu
- nodrošināt administratīvi- saimniecisko uzdevumu izpildi
- organizēt un kontrolēt iepirkumus
- vadīt iepirkumu komisijas darbu
- organizēt un vadīt projektu un koncepciju izstrādi
- kontrolēt savā atbildībā esošo līgumsaistību izpildi
- nodrošināt IT pilnveidošanu.
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu uz adresi:
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038,
Latvijā, elektroniski parakstītus uz e-pastu: Dzintra.Rancevica@vtmec.gov.lv
vai iesniegt personīgi Lietvedības nodaļā desmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536130.