Laidiens: 22.12.2014., Nr. 254
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/254.AKK1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra
ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības, tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu euro apmērā.
Saistībā ar klientu apkalpošanas centra izveidi aicinām pievienoties mūsu
komandai Klientu apkalpošanas centra vadītāju!
Tavi darba pienākumi būs ar savu pieredzi, zināšanām un idejām veidot augstu
klientu apkalpošanas kultūru iestādē. Profesionāla un operatīva klientu
informēšana un konsultēšana par Eiropas Savienības fondu finansējuma un
projektu īstenošanas jautājumiem. Klientu apkalpošanas centra procesu un darba
plānošana, vadīšana un uzraudzīšana.
Tev būs nepieciešama spēja orientēties iestādes darbības procesos, pozitīva
attieksme pret klientiem un spēja izprast klientu vajadzības, teicamas
komunikācijas un sadarbības prasmes, nosvērtība, precizitāte, augsta atbildības
izjūta, spēja un vēlme mācīties un spēja patstāvīgi risināt ar klientu
apkalpošanu saistītus jautājumus.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība
- pieredze klientu apkalpošanā (pieredze klientu apkalpošanas centra
vadītāja amatā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- teicamas latviešu valodas un labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas datorzināšanas (MS Office, Internets), pieredze darbā ar
informācijas sistēmām un biroja tehniku.
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2014/254.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra
ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai
saimniecības pārzini Administratīvā nodrošinājuma nodaļā!
Tavi darba pienākumi būs nodrošināt aģentūras darbībai nepieciešamo
materiālo vērtību iegādi un saņemšanu, nodrošinot to uzskaiti un glabāšanu.
Reģistrēt krājumu saņemšanas, norakstīšanas, pārvietošanas pavadzīmes resursu
vadības sistēmā HORIZON. Izsniegt krājumus no noliktavas, kontrolēt mazvērtīgā
inventāra un pamatlīdzekļu pārvietošanu aģentūras ietvaros. Veikt
inventarizāciju noliktavā un piedalīties aģentūras ikgadējo inventarizāciju
organizēšanā. Likt lietā savu pieredzi un zināšanas biroja saimniecības darba
uzlabošanā, saimniecisko uzlabojumu ierosinājumu apkopošanā un problēmjautājumu
risināšanā.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- profesionālā vidējā izglītība vai nepabeigta augstākā izglītība (vēlams
inženierzinātnēs, sociālajās vai tiesību zinātnēs)
- zināšanas par publisko pārvaldi un iestādes apgādes jautājumiem
- darba pieredze preču, pakalpojumu līgumu izpildes kontrolē
- prasme pārliecināt un pamatot savu lēmumu
- uz rezultātu orientēta, ar iniciatīvu, precizitāti, atbildības sajūtu un
labām komunikācijas spējām apveltīta personība
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi,
kā arī komandā
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi
mācīties
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2014/254.AKK3
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku profesionālu un
atbildīgu ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA DIREKTORA
VIETNIEKU/-CI - ZIVSAIMNIECĪBAS DAĻAS VADĪTĀJU (ierēdņa amats)
Tev piemīt vadītprasme? Tev ir pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondiem?
Tu labprāt uzņemies atbildību par komandas darbu un esi komunikabls? Tevi
nebaida komunikācija ar Eiropas Komisijas un citu Eiropas Savienības
dalībvalstu pārstāvjiem? Tev patīk jauni izaicinājumi? Tu spēj operatīvi
rīkoties un pastāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- organizēt, plānot un kontrolēt daļas darbu, tās funkciju un uzdevumu
kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi
- nodrošināt Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda finansēto projektu
savlaicīgu un kvalitatīvu izvērtēšanu, apmaksu un uzraudzību
- nodrošināt Eiropas Savienības un Latvijas Republikas likumdošanas prasībām
atbilstošu procedūru un rokasgrāmatu izstrādi
- nodrošināt atskaišu, statistisko pārskatu sagatavošanu
- nodrošināt sadarbību ar zivsaimniecības nozares nevalstiskajām
organizācijām, Eiropas Komisijas un citu Eiropas Savienības dalībvalstu
pārstāvjiem
- analizēt situāciju daļas un departamenta darbības jomā un identificēt
jautājumus, kuriem nepieciešami pilnveidojumi
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību tiesību zinātnē vai sociālo zinātņu jomā
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai un vismaz viena gada
pieredzi vadošā amatā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā
- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības normatīviem aktiem (tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas) un
pieredzi darbā ar datubāzēm
- B kategorijas auto vadīšanas prasmes
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju veikt ieguldījumu zivsaimniecības nozares attīstībā
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.
OP 2014/254.AKK4
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz vakanto Ārstniecības
pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vadītāja vietnieka/-ces ierēdņa/-es amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- organizēt un vadīt nodaļas darbu vadītāja prombūtnes laikā
- prognozēt, novērtēt un plānot laboratorijas pakalpojumiem nepieciešamo
valsts budžeta līdzekļu apjomu
- prognozēt, novērtēt un plānot mājas aprūpei nepieciešamo valsts budžeta
līdzekļu apjomu
- izstrādāt rīkojumu, ieteikumu, instrukciju, kārtību un cita veida iekšējo
normatīvo aktu projektus
- gatavot atbildes sarakstē ar juridiskām un fiziskām personām
- informēt pakalpojumu sniedzējus par izmaiņām ambulatoro pakalpojumu
apmaksas nosacījumos
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā vai
sabiedrības veselībā
- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze izglītībai atbilstošā jomā
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts vai pašvaldību
iestādē
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, Word, PowerPoint)
- labas krievu un angļu valodas zināšanas līmenis B1
- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no 788 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar
norādi nodaļas vadītāja vietnieks Ambulatoro pakalpojumu nodaļā) uz e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 4.janvārim. Tālrunis
informācijai 67043742.
OP 2014/254.AKK5
Daugavpils Universitāte izsludina konkursu uz šādu amata vietu - pētnieks
(1 vieta)
Prasības:
- maģistra grāds bioloģijas jomā
- studijas doktora studiju programmā bioloģijas jomā vai doktora grāda
pretendents bioloģijas jomā
- vismaz divu svešvalodu prasme
- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā
- zinātniskā vai akadēmiskā darba stāžs nav mazāks par 3 gadiem
- pieredze zinātnisko publikāciju sagatavošanā
- vismaz 3 publikācijas ekoloģijas jomā, kas ir publicētas starptautiskos,
recenzētos zinātniskos izdevumos un ir iekļautas starptautiskās zinātniskās
literatūras datu bāzēs
Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
jāiesniedz Daugavpils Universitātes Administratīvajā
daļā Vienības ielā 13-227, Daugavpilī, LV-5401 (tālr. 65425651), iesniegums DU
rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar
"Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos Daugavpils
Universitātē": http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti.
OP 2014/254.AKK6
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta direktora/-es
amata vakanci
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinībās
vai vadībzinībās
- darba pieredze vadošā amatā valsts, pašvaldības vai privātajā sektorā ne mazāk kā trīs gadi un tādā amatā, kura pakļautībā ir bijuši
vismaz 25 darbinieki (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- pieredze informācijas sistēmu attīstības dokumentu izstrādē un resursu
plānošanā, kā arī liela mēroga informācijas sistēmu vadībā
- praktiskā darba pieredze lielu informācijas sistēmu izveidošanā,
ieviešanā, uzturēšanā un attīstīšanā
- zināšanas un pieredze sarežģītu biometrijas datu apstrādes risinājumu
ieviešanā un uzturēšanā
- zināšanas par personu ceļošanas dokumentu drošību
- pieredze Eiropas Savienības līmeņa informācijas sistēmu ieviešanā un
uzturēšanā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības oficiālajām informācijas tehnoloģiju
institūcijām
- zināšanas par iedzīvotāju uzskaiti Latvijas Republikā un personu datu
apstrādi
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- augsta precizitāte un labas komunikācijas prasmes
- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas
prasmes (rakstveidā un mutvārdos)
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
- attīstības vīzija par iedzīvotāju uzskaites pilnveidošanu un datu apmaiņas
un pieejamības modernizēšanu un uzlabošanu, lai sekmētu administratīvā sloga
mazināšanu
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu
vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.