Laidiens: 22.12.2014., Nr. 254

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/254.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības, tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Saistībā ar klientu apkalpošanas centra izveidi aicinām pievienoties mūsu komandai Klientu apkalpošanas centra vadītāju!

Tavi darba pienākumi būs ar savu pieredzi, zināšanām un idejām veidot augstu klientu apkalpošanas kultūru iestādē. Profesionāla un operatīva klientu informēšana un konsultēšana par Eiropas Savienības fondu finansējuma un projektu īstenošanas jautājumiem. Klientu apkalpošanas centra procesu un darba plānošana, vadīšana un uzraudzīšana.

Tev būs nepieciešama spēja orientēties iestādes darbības procesos, pozitīva attieksme pret klientiem un spēja izprast klientu vajadzības, teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, nosvērtība, precizitāte, augsta atbildības izjūta, spēja un vēlme mācīties un spēja patstāvīgi risināt ar klientu apkalpošanu saistītus jautājumus.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība

- pieredze klientu apkalpošanā (pieredze klientu apkalpošanas centra vadītāja amatā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- teicamas latviešu valodas un labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas datorzināšanas (MS Office, Internets), pieredze darbā ar informācijas sistēmām un biroja tehniku.

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2014/254.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai saimniecības pārzini Administratīvā nodrošinājuma nodaļā!

Tavi darba pienākumi būs nodrošināt aģentūras darbībai nepieciešamo materiālo vērtību iegādi un saņemšanu, nodrošinot to uzskaiti un glabāšanu. Reģistrēt krājumu saņemšanas, norakstīšanas, pārvietošanas pavadzīmes resursu vadības sistēmā HORIZON. Izsniegt krājumus no noliktavas, kontrolēt mazvērtīgā inventāra un pamatlīdzekļu pārvietošanu aģentūras ietvaros. Veikt inventarizāciju noliktavā un piedalīties aģentūras ikgadējo inventarizāciju organizēšanā. Likt lietā savu pieredzi un zināšanas biroja saimniecības darba uzlabošanā, saimniecisko uzlabojumu ierosinājumu apkopošanā un problēmjautājumu risināšanā.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- profesionālā vidējā izglītība vai nepabeigta augstākā izglītība (vēlams inženierzinātnēs, sociālajās vai tiesību zinātnēs)

- zināšanas par publisko pārvaldi un iestādes apgādes jautājumiem

- darba pieredze preču, pakalpojumu līgumu izpildes kontrolē

- prasme pārliecināt un pamatot savu lēmumu

- uz rezultātu orientēta, ar iniciatīvu, precizitāti, atbildības sajūtu un labām komunikācijas spējām apveltīta personība

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi, kā arī komandā

- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi mācīties

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2014/254.AKK3

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku profesionālu un atbildīgu ZIVSAIMNIECĪBAS UN VALSTS ATBALSTA DEPARTAMENTA DIREKTORA VIETNIEKU/-CI - ZIVSAIMNIECĪBAS DAĻAS VADĪTĀJU (ierēdņa amats)

Tev piemīt vadītprasme? Tev ir pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondiem? Tu labprāt uzņemies atbildību par komandas darbu un esi komunikabls? Tevi nebaida komunikācija ar Eiropas Komisijas un citu Eiropas Savienības dalībvalstu pārstāvjiem? Tev patīk jauni izaicinājumi? Tu spēj operatīvi rīkoties un pastāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- organizēt, plānot un kontrolēt daļas darbu, tās funkciju un uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi

- nodrošināt Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda finansēto projektu savlaicīgu un kvalitatīvu izvērtēšanu, apmaksu un uzraudzību

- nodrošināt Eiropas Savienības un Latvijas Republikas likumdošanas prasībām atbilstošu procedūru un rokasgrāmatu izstrādi

- nodrošināt atskaišu, statistisko pārskatu sagatavošanu

- nodrošināt sadarbību ar zivsaimniecības nozares nevalstiskajām organizācijām, Eiropas Komisijas un citu Eiropas Savienības dalībvalstu pārstāvjiem

- analizēt situāciju daļas un departamenta darbības jomā un identificēt jautājumus, kuriem nepieciešami pilnveidojumi

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību tiesību zinātnē vai sociālo zinātņu jomā

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai un vismaz viena gada pieredzi vadošā amatā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības normatīviem aktiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas) un pieredzi darbā ar datubāzēm

- B kategorijas auto vadīšanas prasmes

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju veikt ieguldījumu zivsaimniecības nozares attīstībā

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 27877187, 67027697.


OP 2014/254.AKK4

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz vakanto Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vadītāja vietnieka/-ces ierēdņa/-es amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- organizēt un vadīt nodaļas darbu vadītāja prombūtnes laikā

- prognozēt, novērtēt un plānot laboratorijas pakalpojumiem nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu apjomu

- prognozēt, novērtēt un plānot mājas aprūpei nepieciešamo valsts budžeta līdzekļu apjomu

- izstrādāt rīkojumu, ieteikumu, instrukciju, kārtību un cita veida iekšējo normatīvo aktu projektus

- gatavot atbildes sarakstē ar juridiskām un fiziskām personām

- informēt pakalpojumu sniedzējus par izmaiņām ambulatoro pakalpojumu apmaksas nosacījumos

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā vai sabiedrības veselībā

- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze izglītībai atbilstošā jomā

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādē

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, Word, PowerPoint)

- labas krievu un angļu valodas zināšanas līmenis B1

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no 788 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar norādi nodaļas vadītāja vietnieks Ambulatoro pakalpojumu nodaļā) uz e-pastu Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2015.gada 4.janvārim. Tālrunis informācijai 67043742.


OP 2014/254.AKK5

Daugavpils Universitāte izsludina konkursu uz šādu amata vietu - pētnieks (1 vieta)

Prasības:

- maģistra grāds bioloģijas jomā

- studijas doktora studiju programmā bioloģijas jomā vai doktora grāda pretendents bioloģijas jomā

- vismaz divu svešvalodu prasme

- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā

- zinātniskā vai akadēmiskā darba stāžs nav mazāks par 3 gadiem

- pieredze zinātnisko publikāciju sagatavošanā

- vismaz 3 publikācijas ekoloģijas jomā, kas ir publicētas starptautiskos, recenzētos zinātniskos izdevumos un ir iekļautas starptautiskās zinātniskās literatūras datu bāzēs

Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas jāiesniedz Daugavpils Universitātes Administratīvajā daļā Vienības ielā 13-227, Daugavpilī, LV-5401 (tālr. 65425651), iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar "Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos Daugavpils Universitātē": http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti.


OP 2014/254.AKK6

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta direktora/-es amata vakanci

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinībās vai vadībzinībās

- darba pieredze vadošā amatā valsts, pašvaldības vai privātajā sektorā ne mazāk kā trīs gadi un tādā amatā, kura pakļautībā ir bijuši vismaz 25 darbinieki (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze informācijas sistēmu attīstības dokumentu izstrādē un resursu plānošanā, kā arī liela mēroga informācijas sistēmu vadībā

- praktiskā darba pieredze lielu informācijas sistēmu izveidošanā, ieviešanā, uzturēšanā un attīstīšanā

- zināšanas un pieredze sarežģītu biometrijas datu apstrādes risinājumu ieviešanā un uzturēšanā

- zināšanas par personu ceļošanas dokumentu drošību

- pieredze Eiropas Savienības līmeņa informācijas sistēmu ieviešanā un uzturēšanā

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības oficiālajām informācijas tehnoloģiju institūcijām

- zināšanas par iedzīvotāju uzskaiti Latvijas Republikā un personu datu apstrādi

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- augsta precizitāte un labas komunikācijas prasmes

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas prasmes (rakstveidā un mutvārdos)

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

- attīstības vīzija par iedzīvotāju uzskaites pilnveidošanu un datu apmaiņas un pieejamības modernizēšanu un uzlabošanu, lai sekmētu administratīvā sloga mazināšanu

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)