Laidiens: 10.02.2014., Nr. 28
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/28.AKK1
Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ.Nr.3343001281) izsludina atklātu
konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla vietām Inženierzinātņu nozares
"Transports un satiksme" apakšnozarē "Ūdens transports un
infrastruktūra" specializācijās:
1. "Kuģu tehniskie līdzekļi" - profesors, viena (1) vieta
2. "Kuģu tehniskā ekspluatācija" - profesors, viena (1) vieta
3. "Kvalitāte un drošums jūras transportā" - profesors, viena
(1) vieta
Nepieciešama pedagoģiskā darba pieredze atbilstoši specializācijai, ne mazāk
kā trīs (3) gadi profesora statusā augstākās izglītības iestādēs saistībā ar
jūrniecību, un zinātniskais grāds atbilstoši Augstskolu likuma prasībām.
Pretendentam, kurš vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz:
-
rektoram adresēts iesniegums, ar norādi - uz
kādu amatu pretendējat
-
dzīves un darba gājums (CV), ar izvērstu
pretendenta pedagoģiskās, zinātniskās un organizatoriskās darbības aprakstu
pēdējo sešu (6) gadu periodā
-
augstāko izglītību apliecinošo dokumentu
kopijas, uzrādot oriģinālus
-
citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu
kvalifikāciju
Amata vietu pretendentiem pieteikties viena mēneša laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas. Dokumenti jāiesniedz Latvijas Jūras akadēmijas rektorātā
Flotes ielā 5B, Rīgā, LV-1016.
OP 2014/28.AKK2
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu
uz ierēdņa prombūtnes laiku (darba pienākumi saistīti ar likumdošanas izstrādi
ģenētiski modificēto organismu izplatīšanas un jaunās pārtikas jomā) Veterinārā
un pārtikas departamenta Biotehnoloģijas un kvalitātes nodaļā - vecākais/-ā
referents/-e
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pārtikas
tehnoloģijā, veterinārmedicīnā, lauksaimniecībā, bioloģijā vai ķīmijā
- vismaz viena gada darba pieredze specialitātē vai valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas par nozari regulējošiem normatīvajiem dokumentiem
- zināšanas stratēģijas un politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office
Outlook, Internet Explorer
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu: sandra.krisberga@zm.gov.lv
vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kabinets, tālrunis
uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2014/28.AKK3
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku Lauksaimniecības departamenta Augkopības nodaļā -
vecākais/-ā referents/-e (darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu izstrādi
siltumnīcefekta izraisošo gāzu emisijām lauksaimniecībā un dabas resursu
ilgtspējīgas izmantošanas jautājumiem)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides vai dabas
zinātnēs, inženierekonomikā, ķīmijā vai lauksaimniecībā
- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze vides vai dabas zinātņu,
inženierekonomikas, ķīmijas specialitātē vai lauksaimniecības jomā, vai
pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu projektu izstrādē
- zināšanas par dabas resursu ilgtspējīgu izmantošanu, resursu pārstrādes
tehnoloģijām, zināšanas par bioloģiskās daudzveidības saglabāšanu un
atjaunošanu, lai veicinātu un attīstītu oglekļa mazietilpīgu lauksaimniecisko
ražošanu
- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem lauksaimniecībā
- zināšanas normatīvo aktu projektu izstrādē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- labas angļu valodas zināšanas
- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS
Office, Outlook, Internet Explorer)
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu;
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu.
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu: Inga.Probaka@zm.gov.lv vai
pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvā, 411.kabinetā). Tālrunis
uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2014/28.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Latvijas vides aizsardzības
fonda administrācijas direktors/-e
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība dabas
vai vides zinātnēs, tiesību zinātnēs vai ekonomikā
- pieredze vadošā amatā ilgāka par diviem gadiem
- vēlamas profesionālas prasmes vides aizsardzības nozarei atbilstošā jomā
un zināšanas vides aizsardzības likumdošanā
- zināšanas un pieredze finanšu resursu pārvaldīšanā un grantu
shēmu administrēšanā
- darba pieredze projektu uzraudzībā un/vai vadīšanā
- labas angļu valodas zināšanas
- stratēģisks redzējums par iestādes attīstību
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu
- komandas vadīšanas prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Excel, Word, PowerPoint vai
analoģiskas datorprogrammas)
Pieteikuma dokumenti (motivētu pieteikuma vēstule, rakstveida priekšlikumi
par Latvijas vides aizsardzības fonda administrācijas stratēģisko attīstību
(teksta apjoms līdz 3 lp.), CV (atbilstoši Europass
CV standarta formai, pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas), augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata
par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības
un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas mājaslapā www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2014/28.AKK5
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta
Finanšu darījumu daļas vecākais/-ā eksperts /-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt valūtas pirkšanas/pārdošanas darījumu uzskaiti un norēķinus
- nodrošināt valsts budžeta brīvo līdzekļu izvietošanu depozītos darījumu
uzskaiti un norēķinus
- nodrošināt valsts ieguldījumu vērtspapīros darījumu nosacījumus uzskaiti
un norēķinus
- nodrošināt atvasināto finanšu instrumentu darījumu uzskaiti un norēķinus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- komunikācija un klientorientēta pieeja darbam
- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja ātri un strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu pieredzes
aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" ar
papildu norādi "FDD1_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai
Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2014/28.AKK6
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem
izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta
Metodoloģijas un grāmatvedības politikas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu
laiku)
Amata mērķis: Latvijas prezidentūras darbības nodrošināšana Eiropas
Savienības Padomē 2015. gadā grāmatvedības un komercsabiedrību revīzijas jomā.
Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta ir
struktūrvienība, kas nodrošina valsts politiku grāmatvedības un tās pārskatu
jomā un valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī veido valsts
politiku nodokļu administrēšanas jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- praktiskā un/vai teorētiskā darba pieredze grāmatvedības un/vai
komercsabiedrību revīzijas jomā ilgāka par 3 gadiem
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesisko
regulējumu grāmatvedības un komercsabiedrību revīzijas jomā
- izpratne par valsts pārvaldes un Eiropas Savienības institūciju darbības
principiem
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē laikā:
- vadīt Eiropas Savienības Padomes darba grupu grāmatvedības jautājumos
- pildīt Eiropas Savienības Padomes darba grupas revīzijas jautājumos
vadītāja vietnieka pienākumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
2. Fiskālās politikas departamenta Starptautisko ekonomisko un finanšu
lietu nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: sekmīgas un efektīvas Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē 2015. gadā koordinācijas nodrošināšana finanšu jomā.
Starptautisko ekonomisko un finanšu lietu nodaļa ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības un starptautisko jautājumu koordināciju
Finanšu ministrijā, kā arī ir galvenais koordinators
gatavojoties Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē 2015. gadā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnēs
- teicamas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tās darbības principiem
- analītiskā un konceptuālā domāšana, spēja uzņemties atbildību
- izcilas koordinatora un komunikācijas spējas
- vēlama pieredze projektu vadīšanā vai koordinēšanā
- izpratne par Eiropas Savienības darbības principiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs:
- nodrošināt Eiropas Savienības un starptautisko jautājumu koordinēšanu
- nodrošināt nepieciešamo atbalstu ministrijas un valsts augstāko
amatpersonu un to pārstāvju līdzdalības organizēšanā Eiropas Savienības un
starptautiskos formātos
- piedalīties starptautiskās sadarbības pasākumu organizēšanā un
nodrošināšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
3. Budžeta departamenta Labklājības sfēras finansēšanas nodaļas vecākais
referents
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma
grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta
likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu
risināšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- izskatīt un sagatavot Veselības ministrijas pamatbudžeta projektus
iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošajiem jautājumiem
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2014/28.AKK7
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta
Finanšu darījumu daļas vecākais/-ā eksperts /-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt valsts aizņēmuma vērtspapīru darījumu uzskaiti un norēķinus
- nodrošināt noguldījumu Valsts kasē darījumu uzskaiti un norēķinus
- nodrošināt valsts budžeta brīvo līdzekļu izvietošanu depozītos darījumu
uzskaiti un norēķinus;
- veikt departamenta lietvedības pienākumus saskaņā ar iekšējos lietvedību
reglamentējošos dokumentos noteikto
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā
- pieredze darbā lietvedības kārtošanā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- komunikācija un klientorientēta pieeja darbam
- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt ātri un patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu pieredzes
aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" ar
papildu norādi "FDD2_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv
vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377,
papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2014/28.AKK8
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības
Salaspils filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas
iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās
nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda -
probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt
probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai
un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- veikt struktūrvienības dokumentu pārvaldību
Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum
Vitae), un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances")
jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas
rajona TSV Salaspils filiāle - KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv.
Informācija pa tālr. 67943004, 67800308, 67021123 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2014/28.AKK9
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību, kā arī
veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas
iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Iekšējā audita departamenta
iekšējais/-ā auditors/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- plānot un vadīt iekšējos auditus
- vadīt konsultāciju projektus un to ietvaros sniegt priekšlikumus iekšējās
kontroles sistēmas pilnveidošanai
- novērtēt iekšējās kontroles sistēmas pietiekamību un efektivitāti,
izstrādāt ieteikumus tās pilnveidošanai
- precīzi un savlaicīgi sagatavot audita dokumentāciju
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā (ekonomikas vai finanšu)
- darba pieredze iekšējā vai ārējā auditā, konsultāciju sniegšanā vai risku
vadībā
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- prasme vadīt darbu grupā
- labas zināšanas finanšu vadības un grāmatvedības uzskaites jomā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- precizitāte, kārtība un spēja veikt analītisku darbu
- teicamas komunikāciju prasmes un klienorientēta
pieeja darbam
- profesionālā kvalifikācija CGAP, ACCA, CIA, CPA u.c. tiks uzskatīta par
priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu pieredzes
aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
ar norādi "Auditors_Vards_Uzvards"
uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija
pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2014/28.AKK10
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Valsts probācijas dienesta Ventspils teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā
referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
-vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas
iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās
nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda -
probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt
probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai
un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas vai prokurora pieprasījuma
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum
Vitae), un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz
Ventspils teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Ventspils TSV
KONKURSS" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Adrese: Atpūtas iela 16, Ventspils,
LV-3601, e-pasts: ventspils@vpd.gov.lv. Informācija
pa tālr. 63629590, 63629592, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2014/28.AKK11
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Valsts probācijas dienesta Rēzeknes teritoriālās struktūrvienības
vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas
iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās
nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību un papildsoda -
probācijas uzraudzība - izpildi (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta
organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt
probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai
un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz
Rēzeknes teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rēzeknes TSV
KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Adrese: Atbrīvošanas aleja 93a,
Rēzekne, LV-4601, e-pasts: rezekne@vpd.gov.lv.
Informācija pa tālruni 64621195, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2014/28.AKK12
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Pakalpojumu
departamenta Darba tirgus nodaļas vadītāja/-as amatu
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
sociālajās zinātnēs
- pieredze vadošā amatā vai Nodarbinātības valsts aģentūrā (ne mazāk kā divi gadi)
- vēlama profesionāla pieredze starptautisko attiecību jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- vadības, kontroles, sadarbības un plānošanas prasmes
- svešvalodu zināšanas (krievu, angļu vai vācu) - ļoti labi mutvārdos un
rakstos
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: Nodrošināt efektīvu nodaļas darba organizāciju un procesu
pārvaldību atbilstoši nodaļas reglamentā noteiktajai kompetencei, t.sk. vadīt
Aģentūras sadarbību ar darba devējiem un brīvo darbavietu reģistrācijas un
uzskaites procesu, vadīt Aģentūras sadarbību ar pašvaldībām un koordinēt
Eiropas nodarbinātības dienestu tīkla (EURES) aktivitātes Latvijā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv
vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts
noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2014/28.AKK13
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Ogres filiāles vadītāja/-as amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
- divu gadu darba pieredze vadītāja amatā (vēlams valsts pārvaldes iestādē)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas un pieredze valsts nodarbinātības politikas jautājumos;
- zināšanas un pieredze personāla vadības jautājumos
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes
- prezentācijas prasmes
Amata mērķis: plānot, vadīt, organizēt un koordinēt filiāles darbību
atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, īstenot aktīvos nodarbinātības
pasākumus, organizēt un nodrošināt sadarbību ar pašvaldībām un darba devējiem,
kā arī nodrošināt mērķtiecīgu un aktīvu filiāles darbību bezdarbnieku
integrēšanai darba tirgū.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu
pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 117.kabinetā vai
jānosūta uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.
OP 2014/28.AKK14
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un
zinošu LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PROJEKTU KONTROLES
DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Tevi interesē lauksaimniecības nozare? Tu esi orientēts uz attīstību un
sevis pilnveidošanu? Tev patīk analītisks darbs? Tu spēj operatīvi rīkoties un
patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas
komunikācijas un saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- sagatavot pārbaužu veikšanai nepieciešamo dokumentāciju
- veikt pārbaudes uz vietas
- veidot atskaites un veikt analīzi par veiktajām pārbaudēm uz vietas
Mēs no Tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību finanšu vai tehniskās zinātnes jomā
- zināšanas IT jomā
- pieredzi darbā ar Oracle Discoverer (tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas grāmatvedības jomā (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas B kategorijas auto vadīšanas prasmes
Mēs Tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67027696, 27877187.